Chambre, 2 grands lits, non-fumeur | Literie de qualité, bureau, fer et planche à repasser

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Phoenix I-10 West – Avis

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Phoenix I-10 West
4929 West McDowell Rd, Phoenix, AZ

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 426 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 292 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 115 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 91 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 79 avis sur 1003." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Merle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel itself was just fine. The area around the hotel was a little suspect.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Ashley

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was extremely rude. Internet went out 4 times in 2 days so we had no TV. Told the front desk and asked to switch rooms they said they would check into it and call me back and never did. Front desk staff are super rude and disrespectful. Breakfast was decent, lady responsible for breakfast was super rude as well. Elevator squeaks so bad and is scary to use. Neighborhood isn’t that good. Would suggest going somewhere else.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Ashley, So sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. I will be sharing your feedback with my team. Thank you for taking the time to submit your review.

2/10 – Terrible

Dylan

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Absolutely terrible
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Tamara

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Sylvia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Nneka

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a great time. The property is well maintained, their breakfast was good. The property is in a good location and easily accessible. Staff was friendly.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Delbert

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

ruben

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Hotel good, area questionable.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

frances

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was in the hood (from what I was told ) I think it’s the best hotel in area .. breakfast was great too . I had no issues with my room I stayed two days .
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was relatively clean and cozy.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Peter

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The staff are the most unfriendly I've ever encountered. It seems they were trained to 'find a way to NO' rather than find a way to YES. Front door locked at 8:45pm. And I couldn't extend the booking of my wife by giving them my credit card number over the phone. My wife had to pay in person at the front desk. Ridiculous. And when it was time to check out, with my mother-in-law in a wheelchair and unable to walk at all, the young woman who was the manager (and yes, we'd paid the additional fee for a late check out) said 'you've got to get out right now'. Will NEVER go back to this poorly managed place. Clearly the owners don't know they're in the hospitality business.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
Dear Peter, I sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay. I will be sharing your comments with my team. Thank you for taking the time to submit your review.

8/10 – Bien

Tom, American Fork

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
No complaints
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Maria

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and quite place convenient located we had a great stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage en famille
We checked in at night and the gentleman who checked us in was abrupt and unfriendly. Our ironing board was broken and rusted out. Tv didn’t work. The day desk staff was nice but never present, always in back room. Breakfast food was mediocre. Beds were comfy! Housekeeper was super nice and got us a new ironing board once brought to her attention. I probably wouldn’t stay here again.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Ryann

Voyage en famille
Points forts : Commodités
A lot of homeless people around this area.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

John

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Cesar, Albuqauerque

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms , cleanliness & service was great. The only thing that killed it was that the area was affected bu homelessness & addicts.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Bobbie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Lynnette, PETALUMA

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
The hotel was very nice and very clean it just wasn’t in the best part of Phoenix. There were a few transient people hanging around in the back of the hotel parking lot but they weren’t really bothering anybody. I would stay here again because of its cleanliness and the fact that they did accept dogs.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Harry, Roseville

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Eliana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
They did not clean the room every day, they did not pick up the trash nor did they change the towels too
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Steven, San Diego

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 12 avr. 2024
Dear Steven, I sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay with us. Thank you for taking the time to rate us.

2/10 – Terrible

Steven, San Diego

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Didn't clean our room. Breakfast was marginal. No attractions near hotel. Room furnishings were outdated.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Steven, Thank you so much for taking the time to submit your review. I sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay with us. I will share your comments with my team.

10/10 – Excellent

Francetta, Douglasville

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was an Excellent Stay!...Visit for Basketball Tournament; Very Convenient!... Will, Definitely, Stay, again!...
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Dawn

Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

paul

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lots of homeless in surrounding area
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Tyresha

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

lesly

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Rooms smell like pee
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Sharon

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Michael

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my stay at the property, but during the late evenings, be careful of your surroundings.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Ashley

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was nice and clean. Only issue was checking in the lady at the front was so nice but needed more help said she didn’t come to work there to be the front desk person so took us a while to check in.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Amy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff was friendly and caring. Breakfast was fresh and good. Not in a great area but safe on property.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Miguel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hood
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

olga

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Return customer, first morning no trash cans emptied.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

teresinha

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
The gym needs machines. It only has one treadmill Very small gym, need major upgrades. How about a Peloton bike and more weights.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

JUVENCIO

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Shawn

Voyage d’affaires
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Neighborhood is not the greatest, not much n the way of restaurants beyond fast food, very average at best
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Shawn, Thank you for taking the time to submit your review. I sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. I will be sharing your concerns with my team.

4/10 – Médiocre

Martin

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Unsafe area. Wouldn't return.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Martin, I sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. I will be sharing your concerns with my team. Thank you for taking the time to submit your review.

10/10 – Excellent

THOMAS, Coos Bay

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Down stairs but no ice machine only on the 3rd floor. Handicapped bathtub broken handrail
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Anne

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property isn’t kept well nor are the bathrooms that clean and the tv in our room didn’t work and none of the staff could fix it.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 4 mars 2024
Dear Anne, I sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay. Thank you for taking the time to submit your review. I will be sharing your comments with my team.

10/10 – Excellent

Liz

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The area was okay,there were some homeless in the area but not too alarming. The hotel was kept clean and our room was cleaned which was a pleasant suprise as we were not expecting it . The continental breakfast was good . The manager Tasha was at the front desk, greeted us and was very professional and polite .

8/10 – Bien

Shanita

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Safe and clean. Staff is nice. Work out area out dated, no hand weights available. Pool are ok but no towels out for guests. Breakfast could have more option. One day it was only biscuits and gravy. No one really ate it.
Séjour de 4 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Cesar

Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Very sketchy side of town, homeless hanging out all around the property. Would not stay here again. You have to ring a phone just to let be inside. Understaffed.
Séjour de 1 nuit en février 2024
General Manager a répondu le 3 mars 2024
Dear Cesar, I sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Thank you for taking the time to submit your review. I will be sharing your comments with my team.

10/10 – Excellent

Janette, Lynwood

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great. The only annoying part was that housekeeping was knocking at our door at 10:45 AM and then again at 11:05 (we were already walking out). Like she was kicking us out.
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

Wren

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Shady
Was charged twice by the establishment, there was tape on the door lock so that someone could break in people were shooting up in the parking lot. Brock concerns to the front desk. They said the manager would be back Wednesday contact her..
Séjour de 1 nuit en février 2024
General Manager a répondu le 26 févr. 2024
Dear Wren, I sincerely apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay with us. Thank you for taking the time to submit your review. I will be sharing your comments with my team.

4/10 – Médiocre

Alan

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
bed bugs bad shower head
Séjour de 2 nuits en février 2024
General Manager a répondu le 26 févr. 2024
Dear Alan, I apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay with us. Thank you for taking the time to submit your review.

8/10 – Bien

Lee

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect stay
Séjour de 1 nuit en février 2024
General Manager a répondu le 26 févr. 2024
Dear Edward, Thank you for this fantastic review. I will be sharing your comments with my team.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté
The sofa bed was uncomfortable and we had to ask for sheets and bedding for it. Breakfast was a disappointment, French toast and sausage, no eggs. There was a mixup with the room key and we had to get another then when we checked out the key again didn’t work. No best experience.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Wendy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
BreakfASTwas good
Séjour de 3 nuits en février 2024
General Manager a répondu le 26 févr. 2024
Dear Wendy, Thank you for taking the time to submit your review..