Extérieur

Hampton Inn Philadelphia Center City-Convention Center – Avis

3 out of 5

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 683 avis sur 1435." "
Note de 8 – Bien, d’après 384 avis sur 1435." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 162 avis sur 1435." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 97 avis sur 1435." "
Note de 2 – Terrible, d’après 109 avis sur 1435." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Mona

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bémol: stationnement valet à 53$US. Nous avons trouvé un stationnement extérieur public à proximité pour 35$US. Ceci augmente considérablement le prix de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Arielle P a répondu le 11 févr. 2024
Thanks for your feedback. Wel value your opinion.

10/10 – Excellent

mustapha

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Eve a répondu le 31 déc. 2023
Dear Mustapha,We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Chantal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel proche du centre
L'accueil est très bien, la chambre spacieuse, bien aménagée, avec 2 bouteilles d'eau, du café. Hélas le bruit de la clim EXTÉRIEURE était insupportable, on nous a changé de chambre sans problème. Chambre faite à la demande. Excellent petit déjeuner. Bravo!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Evelyn a répondu le 19 oct. 2023
Dear Chantal,Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers! We really appreciate all of your feedback and we're elated you enjoyed your stay with us. Thank you for making us your hotel of choice - we excitedly await your next visit!

2/10 – Terrible

Gilles

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel à éviter
Nous avons du faire changer les draps qui étaient sales. On nous a balancé des draps a changer nous mêmes. La chambre n'a pas été faite, il a fallu le demander car la chambre n'est pas faite sans demande, impossible le jour même pas d'employés sur le site. Pas de savon pour les mains durant les 3 nuits malgré nos nombreuses demandes pas de bain car pas de bouchon dans la baignoire. Petit déjeuner digne d'un Formule 1. Employés à la réception très désagréables. Hotel indigne de la chaîne HILTON. Ne pas recommander. G Poyen
Séjour de 3 nuits en août 2023
TR a répondu le 3 sept. 2023
we are saddened to see your 2-star rating of us and apologize for the experience you had that caused this. We will be working with all of our team members so we do not repeat these errors in the future.

10/10 – Excellent

Valerie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Les chambres sont grandes L’hôtel est vraiment bien située magasins marché etc
Séjour de 2 nuits en août 2023
TR a répondu le 3 sept. 2023
We are glad you enjoyed your stay. thank you for your feedback

8/10 – Bien

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé et lit confortable
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Ms.Swain a répondu le 31 mai 2023
Thank you for staying with us and thank you for taking the time to share your experience at the Hampton Inn Convention Center. Our goal is to always ensure that every detail of our guest’s stay is executed in a personalized and friendly manner! We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

8/10 – Bien

Josee

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Belle place propre grande chambre, très bon déjeuner très diversifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Kayla Front Desk Supervisor a répondu le 7 sept. 2022
Hello Josee, I want to thank you for spending you stay with us here at The Hampton Inn Convention Center. Im pleased to hear that you enjoyed the breakfast and the room was everything you wanted. We hope you'll keep us in mind in the future when you visit Philadelphia again!

10/10 – Excellent

Noemie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très belle chambre pour le prix! Service de parking valet très pratique pour éviter de chercher un parking. Check in et check out rapide et personnel répond à nos demandes rapidement. Nous sommes très satisfait de cet hôtel.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Kayla Front Desk Supervisor a répondu le 3 sept. 2022
Hello Noemie, I can not speak/read french, so I am hoping that this is saying you had a great stay with us! We strive to make sure all guests love their stay here!

8/10 – Bien

Caroline

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
J'ai aimé le déjeuner et les grands espaces. Par ontre les employés du bureau d'accueil ne sont pas très proactifs pour trouver réponse à nos questions touristiques.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Eve a répondu le 24 août 2022
Merci pour votre avis, nous apprécions le feedback. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le buffet du petit-déjeuner. Nous sommes impatients de travailler avec la réception pour répondre aux questions sur le tourisme.

10/10 – Excellent

Francois

Séjour de 1 nuit en août 2022
Eve a répondu le 16 août 2022
Thank you so much for a wonderful review. We appreciate your business and loyalty to our brand. Even more, we are thrilled that we had the chance to WOW you during your stay.

8/10 – Bien

Alain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Eve a répondu le 16 août 2022
Thank you so much for a wonderful review. We appreciate your business and loyalty to our brand. Even more, we are thrilled that we had the chance to WOW you during your stay.

10/10 – Excellent

Gilles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Bien situé, belle ambiance, personnel attentionné.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Eve a répondu le 16 août 2022
Thank you so much for a wonderful review. We appreciate your business and loyalty to our brand. Even more, we are thrilled that we had the chance to WOW you during your stay.

10/10 – Excellent

Christine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très bien. Petit déjeuner excellent. Plusieurs itinérants dans le secteur.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Eve a répondu le 16 août 2022
Thank you so much for a wonderful review. We appreciate your business and loyalty to our brand. Even more, we are thrilled that we had the chance to WOW you during your stay.

8/10 – Bien

rachelle

Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Stephen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Help full
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your Positive feedback. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Excellent

Jazmin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 26 mai 2024
We really appreciate appreciate the 5 out of 5 review. We look forward to seeing you soon.

6/10 – Acceptable

Ida

Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Lusi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 4 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you for the great review. We look forward to seeing you soon.

6/10 – Acceptable

Ronald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The laundry facility was unavailable due to remodeling. We had to take our dirty clothes to our daughters apt to wash them which was very inconvenient. The staff were pleasant. The room was clean. The breakfast was good.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback. The guest laundry area is being renovated and will be up and running soon.

10/10 – Excellent

GeColby

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My room was very comfortable. The entire stay was awesome.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you so much, we can't wait to see you again. We really appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Shawon

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
There were homeless people hanging out around the hotel when I looked out my window. That’s all I saw homeless people sleeping on the street inside. The hotel is very nice and everybody was pleasant.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you very much for your feedback.

10/10 – Excellent

Alexis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great Location to spend a day in Philly!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you, we really appreciate your feedback and hope to see you soon.

4/10 – Médiocre

David

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
They never cleaned our room in three day stay
Séjour de 3 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback. We will use this information to do better.

4/10 – Médiocre

Linda M

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
I am giving this a poor rating because our room was suppose to be ready by 4 and we did not get into a room until 430. We had a wedding to be at for 5 and this made us late for the wedding. This is unacceptable and I would not stay at this hotel again. The manager however paid for us to have an uber dirver to get to the wedding which was nice and appreciated.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback, we will try our best to do better in the future.

4/10 – Médiocre

John

Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Bed Bugs. Staff did not find any let I had10 bites and I’m allergic and showed the two on my arm
Séjour de 3 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
I assure you that our maintenance staff has inspected your reports and have found no bedbugs.

8/10 – Bien

Enrico Palma

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We look forward to seeing you soon.

10/10 – Excellent

Stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean. Friendly. Liked the lobby options for food after concert. Wish the pub stayed open longer
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We appreciate your review and look forward to seeing you soon.

6/10 – Acceptable

matthew

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Bar and restaurant understaffed chairs and tables dirty and stained
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Terrible

David

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Didn’t get room and accommodations I reserved. Tv didn’t work at all. Not a restaurant but really a bar and bar food.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
The you for your feedback.

10/10 – Excellent

Mark S

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall this was a great experience. The location was convenient to our destination. The staff were incredibly friendly and helpful. The property was clean and well kept. We enjoyed our stay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your Wonderful review. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly and helpful staff, comfortable bed, clean room
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We really appreciate your review. Thanks again and we hope to see you soon.

8/10 – Bien

cheryl

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Valet parking is tricky because there is a limited place to put vehicles while leaving for the valet. Check-in process was extremely slow, but staff were happy to keep our baggage prior to the room being ready and after check out. The room was comfortable and the beds were comfortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

Zeinah

Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Sylvia

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your review. We appreciate your time.

8/10 – Bien

Nagalakshmi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall good. Carpet was sticky and dirty. If you walk with bare foot, you see black stains on the feet. Other than that, no complains.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking was a bit pricey.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Sharon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stay was very comfortable, staff was friendly. Bathtub could do with a reglazing.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Camille

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great stay! Staff was wonderful and the hotel is conveniently located for walking.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We love that you enjoyed our hotel, and look forward to seeing you soon.

10/10 – Excellent

Angelic

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved it💜
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you so much for your your time. I appreciate your review.

8/10 – Bien

Loreen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We appreciate your review.

10/10 – Excellent

Karen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We love that you enjoyed your stay and look forward to seeing you soon.

6/10 – Acceptable

Ottilia

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté
What I liked about the hotel, it was quiet. Being a light sleeper, it's very important to me. Unfortunately our bathroom wasn't clean. There was hair in the bathtub, sink was dirty, water was dripping and we even found clothes in the bathroom that wasn't ours. Very sad and unacceptable. Also, the cold coffee in the thermos was very disappointing. We requested cleaning service. The lady didn't replace the dirty towels, the shampoo bottle was empty. They obviously don't pay attention to details.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Jeff

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Had a nice stay. Close to a lot! Walkable area!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 20 mai 2024
We are glad you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you soon.

10/10 – Excellent

Betty

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelent clean place
Séjour de 1 nuit en mars 2024
The Hampton Inn a répondu le 9 mai 2024
Thank you so much for your 5 out of 5. We aim to please our guest.

8/10 – Bien

Howard, West Chester

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hampton Inn a répondu le 7 mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your time.

10/10 – Excellent

martin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very responsive staff!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Hampton Inn staff a répondu le 6 mai 2024
Hello,We aim to please. Thank you for your business.

2/10 – Terrible

Brian

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
First off they didnt give me the room i had booked. Tried to play expedia, expedia blamed the hotel, but at least expedia offered me some compensation regardless. The hotel didnt offer me anything. Also the shower in the room constantly leaked. Was tough to sleep.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Joe a répondu le 4 mai 2024
We apologize for not meeting your expectations during your stay.

10/10 – Excellent

Giacomo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tje staff was so much kind with us
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Joe a répondu le 4 mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Sonia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Joe a répondu le 4 mai 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Terrible

Susanne

Séjour de 2 nuits en avril 2024
The Hampton Inn a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback. I hope we will get it right the next time.