4 piscines extérieures, cabanas (supplément), parasols

Hilton Vacation Club Mystic Dunes Orlando – Avis

3.5 out of 5
Hilton Vacation Club Mystic Dunes Orlando
7600 Mystic Dunes Lane, Kissimmee, FL

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 2068 avis sur 3156." "
Note de 8 – Bien, d’après 606 avis sur 3156." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 238 avis sur 3156." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 122 avis sur 3156." "
Note de 2 – Terrible, d’après 122 avis sur 3156." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Danick

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Jai adoré les nouvelles chambres rénovées
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

10/10 – Excellent

Monia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
etx-LillVazquez a répondu le 2 mai 2024
Thank you for sharing your positive comments with us which I have gladly passed on. I was so glad to read that you thoroughly enjoyed your stay. Hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Sebastien, Laval

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
etx-LillVazquez a répondu le 6 avr. 2024
Thank you for sharing your positive comments with us which I have gladly passed on. I was so glad to read that you thoroughly enjoyed your stay. Hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Christian, Issoudun

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
propreté
Séjour de 6 nuits en mars 2024
etx-LillVazquez a répondu le 29 mars 2024
Thank you for sharing your positive comments with us which I have gladly passed on. I was so glad to read that you thoroughly enjoyed your stay. Hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Jacques

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The people at the reception desk where very nice. This resort is pushing hard to try to sell vacation packages even if it doesn’t fit everybody’s needs. I was stopped at their gate cause I didn’t reserve online, I had to do that elsewhere before the Gard let me in. Bizarre
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
etx-LillVazquez a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete and return our survey. Your comments are valuable to us and we appreciate you taking the time to describe your experience. Your feedback will help us in continuing to deliver unparalleled hospitality, provide exceptional customer service, and offer quality accommodations to all our guests.

10/10 – Excellent

Normand

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Melanie a répondu le 24 déc. 2023
Thank you for your positive review! We greatly appreciate it and look forward to your next stay with us.

6/10 – Acceptable

Annie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Nous avons séjourné 3 jours à cet établissement et nous avons été très déçus de l'état de l'appartement que nous avons eu. Celui-ci était grand et les lits confortables. Par contre, état des meubles et appareils étaient vieillots et certains étaient même brisés. De plus, iIl y avait continuellement une odeur de cannabis sur le balcon extérieur, c'était vraiment désagréable. e complexe extérieur était bien entretenu. Les piscines étaient belles. Le stationnement peut être difficile en soirée car un soir, nous n'avons pas trouvé de stationnement à notre unité et avons du nous stationner vraiment loin. Ce que nous n'avons pas du tout apprécié est le fait qu'ils insistent énormément pour que nous assistions à une conférence de timesharing. Lors de cette conférence, Salomon qui était notre représentant a été vraiment désagréable avec nous. Après sa présentation, lorsque nous lui avons dit que nous n'étions pas intéressés à son timesharing. Il est devenu fâché et il est partie sans nous dire au revoir. Nous avons trouvé que cela manquait vraiment de savoir vivre. De plus, quand nous lui avons dit que notre appartement n'était vieillot, il nous a répondu que c'est parce que nous n'étions pas membre du time sharing... Donc pour votre information, si vous réservez sans être membre du timesharing, vous avez plus de chance d'avoir une unité non rénovée. Je ne retournerai jamais à cet hôtel.
Melanie a répondu le 9 sept. 2023
Veuillez accepter nos excuses pour les difficultés que vous avez rencontrées lors de votre séjour chez nous. Sachez qu'il s'agit d'un événement rare et que nous nous engageons à fournir un service exceptionnel à tous les clients. Nous espérons que vous nous donnerez l’occasion de nous restaurer votre confiance lors de vos futurs voyages.

10/10 – Excellent

Isabelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
etx-LillVazquez a répondu le 26 avr. 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us . We hope to see you again at your home away from home destination

10/10 – Excellent

Gabrielle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre franchement rénovée et bien équipée, service impeccable. Facile d’accès en Uber. Seul petit hic : à notre arrivée, notre carte ne débarrait pas notre chambre, nous avons dû attendre en pleine nuit que quelqu’un vienne nous ouvrir la porte. Notre clé n’a pas fonctionné pendant presque 24h, ils devaient reprogrammer le boitier de la porte.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
etx-lillvazquez a répondu le 5 avr. 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us

10/10 – Excellent

Denis

Séjour de 4 nuits en mars 2023
etx-LillVazquez a répondu le 25 avr. 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us at Mystic Dunes Resort. We hope to see you again at your home away from home destination Mystic Dunes,

8/10 – Bien

Francois

Séjour de 4 nuits en mars 2023
Beverly a répondu le 23 avr. 2023
Thank you for your rating, we look forward you hosting you again in the future.

10/10 – Excellent

Dominic

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très beau séjour, les suites sont très grandes et propres. Belle piscine, nous avons adorez. Je n'hésiterai pas à y retourner.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
etx-LillVazquez a répondu le 5 avr. 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us

10/10 – Excellent

Christian, Issoudun

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
musique a la piscine
Séjour de 3 nuits en mars 2023
etx-LillVazquez a répondu le 30 mars 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us .

10/10 – Excellent

Francois

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pres des parcs de Walt Disney
Séjour de 3 nuits en mars 2023
etx-LillVazquez a répondu le 17 mars 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us at Mystic Dunes Resort. We hope to see you again at your home away from home destination Mystic Dunes,

10/10 – Excellent

Geneviève

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau séjour!
Séjour familial de 8 nuits. Très agréable, plusieurs activités offertes. Beaucoup de marche sur le site pour aller du condo au site d'activités. Piscines chauffées et magnifique 18 trous de mini-golf.
Séjour de 8 nuits en février 2023
etx-lillvazquez a répondu le 7 mars 2023
Thank you for your rating. Your feedback it is extremely important to us. We are very happy you enjoy your stay with us at Mystic Dunes Resort. We hope to see you again at your home away from home destination Mystic Dunes,

10/10 – Excellent

SAMI

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très beau site et très propre ! Excellent pour familles
Hilton Vacation Club Mystic Dunes a répondu le 10 déc. 2022
Merci de rester avec nous.

10/10 – Excellent

Danick

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait pour famille, amateur de Golf et visiteur Disney. Chambre condo spacieux, propre avec tout pour les moyens à long séjours. À pieds ce sera compliqué pour se procurer les biens de bases, bouffes, eau, etc… Près de tout en voiture 5 a 10 minutes des restos, épiceries, centre commerciale, etc…
Séjour de 10 nuits en août 2022
Aubrey a répondu le 28 août 2022
We are thrilled to hear you had such a fantastic time during your recent stay with us, thank you for taking time out of your busy schedule to write your review. Our desire to make you feel at home when you are away from home is what drives us. We look forward to seeing you again in the future.

6/10 – Acceptable

David

Séjour de 15 nuits en juin 2022
ShMayes a répondu le 20 juill. 2022
Thank you for your feedback! We appreciate you!

10/10 – Excellent

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
C’était tout simplement parfait!!!!
Séjour de 12 nuits en avril 2022
Hilton Vacation Club Mystic Dunes a répondu le 7 mai 2022
Merci pour votre merveilleuse critique de notre propriété. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre temps avec nous. Nous sommes impatients de vous revoir à l'avenir.

10/10 – Excellent

REMI

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel endroit Employés sympathiques
Séjour de 7 nuits en février 2022
. a répondu le 5 mars 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Sonia, Montréal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les gens à la réception sont très courtois et nous aide très rapidement si nous avons besoin de quelque chose. La grandeur des condos est parfait. Les piscines très propres avec tout les palmiers autour sont magnifiques.
Séjour de 7 nuits en février 2022
ShMayes a répondu le 4 mars 2022
¡Gracias por sus comentarios!

8/10 – Bien

Julie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2022
ShMayes a répondu le 4 mars 2022
Thank you for your feedback!

6/10 – Acceptable

patrick

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
L'emplacement et les commodités sont excellentes, la superficie de la chambre ainsi que la cuisinette sont appréciables. Le personnel a l'accueil est professionnel cependant nous n'avons pas apprécié l'insistance d'assister a une représentation de time share. Les moins: le plancher de la chambre etait tres sale, il y avaiat des cheveux sur le plancher de douche et de la moisissure sur le cadrage de la fenêtre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
RD a répondu le 11 janv. 2022
Merci beaucoup pour votre retour, nous sommes désolés de ne pas avoir répondu au mieux à vos attentes. S'il y a quelque chose que nous pouvons faire ou quoi que ce soit dont vous avez besoin, veuillez nous le faire savoir. Nous espérons que vous reviendrez et nous offrirons l'opportunité de vous offrir une expérience 5 étoiles. Merci encore et bonne journée!

8/10 – Bien

PASSE-COUTRIN

Séjour de 2 nuits en juillet 2021
ETX-LillVazquez a répondu le 24 juill. 2021
We are so happy you enjoyed your stay and thank you for your feedback ! We hope to see you again real soon!!

10/10 – Excellent

Nicolas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous sommes venus en famille afin de faire Animal's kingdom. L hotel est magnifique les suites (nous etions 5) sont immenses et tres propres. Le personnel est tres gentil. Ld petit ddjeuner se prend au restaurantbest a 1 prix raisonnable.
Séjour de 2 nuits en mai 2021
HN a répondu le 29 mai 2021
Nous sommes heureux d'avoir pu offrir à votre famille des vacances amusantes et relaxantes. S'il vous plaît revenez nous rendre visite bientôt.

6/10 – Acceptable

Robert

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Desk staff is accommodating. Don't appreciate the parking pass system.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Alejandra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and complete. Bed comfortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Lindsey

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Mystic Dunes is the epitome of resort! My husband and 2 children (4 and 18 months) and I just stayed for a week. It was HUGE, beautiful and most importantly CLEAN!! The staff was very accommodating and very nice! The room we orginally booked was not available so they upgraded us and it was beautiful! The room was huge and more apartment like then hotel room. It was all very clean and well kept. We visited 2 of the 4 pools and they also were very clean and well kept. I loved that I could text the front desk with sny concerns or questions. They text almost everyday to make sure we had everything. I told my husband before we even left that i couldnt wait to go back. Its 15 mins to DW and close to a walmart which is always a plus!! Would HIGHLY recommended
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Barbara

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s helpt
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We loved everything about this property and would definitely stay here again. Our condo was beautiful.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Leamsy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love these place swimming pools clean has 4 pools nice place I would recommend
Séjour de 2 nuits en mai 2024
etx-LillVazquez a répondu le 24 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

8/10 – Bien

shawn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Jorge, HUMACAO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bueno para familias.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
etx-LillVazquez a répondu le 24 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

4/10 – Médiocre

Waleed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel
I stayed for six nights at Mystic Dunes Hilton Vacation Resort and was disappointed with the service. Despite the promise of room service, my suite wasn't cleaned and the bed wasn't made during my four-day stay. Additionally, the Hilton program I attended was a very bad experience. Overall, I would rate my stay as zero out of five.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. It was a pleasure hosting you on your recent visit to our resort. Please accept our humblest apologies for the service fractures you encountered that seem to have greatly impacted your visit. If you feel compelled to share what caused your low rating, we would love to hear your feedback as it helps us to improve moving forward. Thank you again for your response. We hope to have a future opportunity to serve you and fully exceed all of your expectations.

8/10 – Bien

Renee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Enjoyed the size of the room, the amenities, including the pool with water slide.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

10/10 – Excellent

Jennifer

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was perfect.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

10/10 – Excellent

Warren

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Had no complains about the property. Good price for a last minute trip.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

8/10 – Bien

Shabrielle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like everything wish the property had late check out option
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. Our goal is to ensure that our valued guests receive our very best service and we are truly sorry to see that we did not earn an outstanding rating in all aspects of your stay. Rest assured, your feedback is important to us and will be used to aid in improving our services and offerings. Thank you again for your comments and we hope that you will provide us a future opportunity to fully exceed all of your expectations.

10/10 – Excellent

Alejandro

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

10/10 – Excellent

Tameka

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
I loved everything about the resort.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
etx-LillVazquez a répondu le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to complete and return our survey. Your comments are valuable to us and we appreciate you taking the time to describe your experience.

10/10 – Excellent

Dorahnn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
everything was A1 we were very satisfied.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 22 mai 2024
Thank you for taking the time to share feedback regarding your experience. It is pleasing to know that our team provided quality accommodations and rendered exceptional services synonymous to our brand’s high standards during your visit. Your feedback is greatly appreciated and we are looking forward to serving you on your future visits to our resort.

2/10 – Terrible

Michele

Front Desk a répondu le 22 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. It was a pleasure hosting you on your recent visit to our resort. Please accept our humblest apologies for the service fractures you encountered that seem to have greatly impacted your visit. If you feel compelled to share what caused your low rating, we would love to hear your feedback as it helps us to improve moving forward. Thank you again for your response. We hope to have a future opportunity to serve you and fully exceed all of your expectations.

10/10 – Excellent

Leyanis

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
Thank you for rating your stay. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

6/10 – Acceptable

Tania

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
We stayed 4 days, and in those 4 days our keys would not work. We called Saturday for someone to come and fix the key cards, because they would not work at the gate, the foiger door, and the apartment door. The first time they brought us new keys, but it only worked to open the apartment door. We had to leave to buy food, and when we came back, the security guard wasnt there anymore and the only way to get in was using the key card to open the gate. It didn't work. If is wasn't because another car came, and we sneaked in, we would of had to sleep in our car. Then on Sunday, same thing happened. My mom, my sister and I had our own keys, and none of our keys worked again. Thankfully we had a neighbors next to our apartment that let us in through the foiger door, but the keys did only worked for the apartment. I literally called 4 times to guest services, and each time they said they would send someone, and no one came. I guess everyone had the day off. I will never go back here.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear you had issues during your stay. We want you to know this is not the type of experience we aim for our guests to have during their visit with us. Please know, what you describe is a rare occurrence, and our team remains dedicated to providing outstanding service to our guests. We hope you will give us the chance to restore your trust in us in your future travels.

10/10 – Excellent

Kathy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was an amazing stay!! I checked in on the 16th of May, and was in the property for 2 days. I was there for business, not pleasure. The first thing that was awesome was Gabrielle who checked me in, so pleasant and professional, she was truly sincere when she let me know that anything I needed to contact her immediately. I checked out on Saturday m, where Sharlene was so pleasant and shared with me the opportunity to return and maybe become a club member, emphasizing that I am under no obligation!! The property is amazing - I loved the suite: it was so clean and everything that is needed - having a complete kitchen, living room and dining room was the best! Even the pots and pans, and silverware and plates were neatly stacked, it was unreal!! I am definitely coming back with my family. Looking forward to having an amazing time.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope to you’ll stay with us again when your travels bring you back to Orlando

10/10 – Excellent

darryl

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoy the size of the villas.. everyone sleep comfortable.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
Thank you for rating your stay. We are happy to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

10/10 – Excellent

TOMMY

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Love that it's always clean
Séjour de 3 nuits en février 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your wonderful review of our property. We are so glad to hear you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again in the future.

10/10 – Excellent

TOMMY

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love that it's always clean.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your experience at our property with us. Thank you for recognizing our dedication to providing outstanding service. We hope to you’ll stay with us again when your travels bring you back to Orlando.

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was wonderful except for the tv in the 2nd bedroom. It only had 6 cable channels
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kay a répondu le 21 mai 2024
Thank you for rating your stay. We are happy to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.