Sur la plage, sable blanc, chaise longue, parasol

Hotel Kristal - Liburnia – Avis

4 out of 5
Hotel Kristal - Liburnia
Marsala Tita 135, Opatija

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 53 avis sur 216." "
Note de 8 – Bien, d’après 118 avis sur 216." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 31 avis sur 216." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 216." "
Note de 2 – Terrible, d’après 6 avis sur 216." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Lilas

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Positif: la situation ,la vue, la terrasse du restaurant Negatif: la plage trop près de l'entrée d'une marina, des chambres un peu vétustes
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 1 sept. 2023
Dear Mrs. Lilas,Thank you for sharing your thoughts on your stay. It's great to hear that you appreciated the positive aspects such as the location, view, and restaurant terrace. Your feedback about the beach being too close to the entrance to a marina and the condition of the rooms is noted, and it's valuable information for future travelers. We appreciate your input and hope to have the opportunity to welcome you back with improvements in the future.Regards,Hotel Kristal Team

6/10 – Acceptable

Tiago

Points forts : Propreté, service et personnel
poor 4* hotel
very poor 4* hotel. despite the staff being excellent, we found the hotel underwhelming especially compared to other 4* liburnia establishments. fitness room is outdated and comically small (3 machines of which one was our of order), sauna is extra charge and only available if booked in advance, pool towels are paid. the breakfast terrace has a nice view but is crowded with sassy pigeons that will eat out of your plate if you don’t whisk them away constantly! we found pigeon feathers in the eggs that were served (yuck!) avoid!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 23 août 2023
Dear Tiago,Thank you for taking the time to share your experience and for the additional time given for pointing all the details we need to improve. Please, accept our apologize. We will sure take some actions after we share your comments with our team.We hope you will give us a second chance once in the future.Sincerely yours,Hotel Kristal Team

6/10 – Acceptable

Ginette

Points forts : Propreté, service et personnel
Le bord de l’eau
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Hotel Kristal a répondu le 26 sept. 2022
Dear Mrs. Ginette,Thank you for staying with us and for taking the time to share your impressions with us. We are glad you enjoyed the hotel location which is right above the sea and the well known Lungomare promenade. We take this opportunity to invite you to stay with us again on some future occasion.Best wishes,Hotel Kristal Team

6/10 – Acceptable

Michel, Montréal

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Hotel superbement situé, mais très mal géré. Le personnel ne semble pas heureux de travailler à cet endroit et le service est pourri au restaurant pour le dîner comme pour le petit déjeuner. Lors de notre visite, l’air climatisé ne fonctionnait pas et la chambre était très chaude, jamais l’hôtel ne s’est excusé ou offert un petit quelque chose pour nous aider à nous rafraichir comme des bouteilles d’eau. Lorsqu’on demandait quand ce serait réparé on avait des réponses toujours différentes sur le problème selon l’employé à qui on parlait. Bref, j’avais l’impression qu’ils mentaient tous et que le problème durait depuis longtemps et que personne ne cherchait à réparer le problème. Cet endroit a tout pour être fort agréable, mais il n’y a pas le vouloir.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 – Bien

Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Service et personnel très bien mais l’hôtel a vraiment besoin d’être rénové.
Séjour de 6 nuits en septembre 2019

10/10 – Excellent

thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 – Bien

Billy, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel
Chambre propre personnelle super sympa petit dej bon
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

daniel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bien localisé
La climatisation n'a jamais fonctionnée pendant les 3 jours nous avons dû ventiler avec les fenêtres. J'ai avisé le desk et ils ont avisés leurs supérieurs sans retour de ces derniers
Séjour de 3 nuits en juin 2019

6/10 – Acceptable

Sandrine

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Décevant
Difficultés pour se garer. Nourriture industrielle, adaptée aux allemands car il n'y a que ça ! Très belle vue sur la mer et bonne piscine
Séjour de 1 nuit en juin 2018

10/10 – Excellent

Fernand

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emplacement. Excellent.Personnel disponible.
Très bon séjour.Environement agréable .Bonne serenité ambiante, tres cool..

8/10 – Bien

stephane

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

8/10 – Bien

Michele

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent rapport qualité prix
Nous avons séjourné de nombreuses fois à Opatjia. L'hôtel Kristal est l'un de nos hôtels préférés pour sa situation, la piscine et sa restauration.

10/10 – Excellent

Christian, B - 1301 Bierges

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très agréable
Séjour très agréable. Hotel tout moderne en plein centre piétonnier Personnel serviable et fiable. A recommander.

10/10 – Excellent

Mickael, Versailles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Des prestations de qualité
Hôtel situé en bord de mer, de très bon standing et idéalement placé pour se balader en ville. Accueil professionnel et rapide. Complexe de qualité, avec piscine couverte, plage bétonnée avec transat, restaurant.... Chambre de qualité, propre et spacieuse. La nôtre, avec vue mer était juste superbe. Internet de qualité et gratuit. Petit bémol pour le parking trop petit, nous avons été redirigé vers le parking couvert situé juste à côté mais à quand même 100kunas (13€) pour 24h. Nous étions en demi-pension, buffet du soir varié et correct mais attention, pas même une carafe d'eau incluse (on nous a facturé près de 3€ une bouteille d'eau de 75cl). Buffet du petit déjeuner très varié et bon, privilégiez de le prendre sur la terrasse juste devant le restaurant et avec vue mer... Nous n'avons fait qu'une nuit dans cet hôtel mais y retournerions bien volontiers pour la qualité de la prestation.

10/10 – Excellent

italo varner

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
struttura conosciuta molti anni fa eccelente adesso come allora
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Kristal a répondu le 5 mai 2024
Dear Mr. Varner,Thank you very much for your kind words. We truly appreciate your continued support and are delighted to hear that our service has remained consistent over the years. We strive to maintain the same level of excellence that you've come to expect from us. Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back in the future.Regards,Hotel Kristal team

8/10 – Bien

Manfred

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Gerne wieder. War alles bestens!
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Hotel Kristal a répondu le 16 oct. 2023
Sehr geehrter Herr Manfred,Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Es freut uns zu hören, dass alles bestens war und Sie gerne wiederkommen möchten. Wir freuen uns schon darauf, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Hans

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Hotel Lage von großem Vorteil. Eine Wasserflasche zumindest als Begrüßungsgetränk wäre wohl nicht zu viel gewesen. Sparsam mit Handtüchern. Kein Lift mehr ab 22 Uhr von der Promenade ins Hotel hinauf. Für Gehbehinderte nicht geeignet.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Hotel Kristal a répondu le 25 sept. 2023
Dear Mr. Hans,Thank you for taking the time to provide us with feedback. We're pleased to know that you found our hotel's location advantageous.We appreciate your suggestion regarding a welcome drink, and we'll certainly consider it to enhance the guest experience. We will also review our towel usage to be more economical and eco-friendly.We apologize for the inconvenience with the lift's operating hours, and we'll assess how we can improve accessibility for guests with mobility concerns.Your input is valuable, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, addressing these concerns for a more enjoyable stay.Best regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Gennady

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Rooms little shabby , need new carpet but great location and friendly staff. Great breakfast, convenient to all other restaurants and walking areas, located very close to the sea and great views from the windows Have nice indoor pool
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Hotel Kristal a répondu le 25 sept. 2023
Dear Gennady,Thank you for your recent feedback. We're delighted to hear you enjoyed our prime location, friendly staff, and delicious breakfast.We apologize for any inconvenience regarding the room's condition and will look into improving it promptly. Your comfort is our priority.We hope to welcome you back soon for another pleasant stay.Best regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fine Location
Excellent location on the beach and close to the city. Internet was hopeless with less than 1 mbps speed.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Hotel Kristal a répondu le 18 sept. 2023
Dear Mr. Peter,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your kind words regarding our excellent beachfront location and proximity to the city.We are, however, truly sorry to hear about the issues you experienced with our internet service. We understand how important a reliable internet connection is, and we sincerely apologize for the inconvenience this may have caused you during your stay. Rest assured, we are actively working to address this matter and improve our internet speed to provide a better experience for our guests.We hope that you will consider staying with us again in the future, and we will make every effort to ensure your stay is nothing short of exceptional.Kind regards,Hotel Kristal Team

2/10 – Terrible

Markus

Séjour de 7 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 11 sept. 2023
Dear Mr. Markus,Thank you so much for staying with us and for taking the time to rate your stay.We are very sorry that we did not fulfil your expectation.Regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Bernhard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Hotel Kristal a répondu le 11 sept. 2023
Dear Mr. Bernhard,Thank you for the excellent rating. Your feedback is greatly appreciated, and we're delighted to know that you had a positive experience with us.Warm regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Natalia

Séjour de 4 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 1 sept. 2023
Dear Mrs. Natalia,Thank you so much for taking the time to rate your stay at Hotel Kristal.Until some next visit, kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Monika

Séjour de 7 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 18 sept. 2023
Dear Mrs. Monika,We appreciate the time you took to provide us this excellent rate.Until you visit us again, kind regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Josef

Séjour de 5 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 30 août 2023
Dear Josef,Thank you so much for the rate you provide us. We look forward to the opportunity to welcome you back again in the future. Until then, take care.Best regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Ruzica

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parkplätze keine Möglichkeit zum Parken trotzdem von 25 Euro am Tag
Séjour de 3 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 25 août 2023
Dear Mrs. Ruzica,Thank you for staying with us and for sharing your impressions. Your remark about parking; Hotel Kristal offers just a limited number of parking places, which is also indicated on all of our booking platforms. There are other parking possibilities near the hotel, but we do understand that during the high season can be difficult to find parking. We kindly ask for your understanding.We take this opportunity to invite you to stay with us on some other occasion.With kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Wolfgang

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Die Aussicht aus dem Zimmer auf das Meer ist genial!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 11 août 2023
Dear Mr. Wolfgang,Thank you staying with us at Hotel Kristal and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.We hope to welcome you in Hotel Kristal again.Kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Alexandre

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
StGreat location and incredible staff
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Kristal a répondu le 11 août 2023
Dear Alexandre,Thank you very much for your positive review. To provide you an excellent service is always our mission and it is a great pleasure to see that you appreciate our efforts. We are glad to welcome you again to Hotel Kristal.Kind regards,Hotel Kristal Team

4/10 – Médiocre

Helge

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not a 4 star hotel
Rarely write reviews but this one deserves one. Poorly kept and ugly hotel, no refurbishing has been made here for years! Bathroom door lock did not reopen from inside. Paint falling off facade. Banana coloured interior. TV in room was unlogically placed in front of a simple chair, no couch. Sea view was in reality a view of a roof top with pigeons and lots of guano, forcing us to keep windows closed which was a big problem because the rooms ventilation system was seriously oversprayed with a horrible perfume (probably to cover other smells from old carpets etc) that made us sick. Had to keep AC off. Also note they charge almost 15 euro for old sunbeds + extra for towels. Parking is limited and charge is 20 euro per day.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Hotel Kristal a répondu le 19 juill. 2023
Dear Mrs. Helge,Thank you for staying with us and as well for sharing your impressions. We have discussed your remarks in order to improve the service level and to prevent eventual shortcomings in the future. Please accept our apologies for not having the perfect experience. We hope to get a second chance from you in the future.Kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

DARIO

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Hotel Kristal a répondu le 31 mai 2023
Dear Mr. Dario,Thank you so much for the excellent rate you provide us.Kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Per

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bra hotell, centralt läge nära strandpromenaden
Trevligt hotell i den fina staden Opatija. Bra läge, nära till allt. AC var så där då den förde ett väldigt oväsen så den kunde vi inte använda på natten då det var som varmast, det tar ner betyget på rummet. Annars var det en fin vistelse på hotellet med 3 övernattningar.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Hotel Kristal a répondu le 31 mai 2023
Dear Per,Your feedback is for us very important. We are grateful for the compliments but also for drawing our attention to shortcomings. We are sorry about the noisy air condition issue, but we will do our best to check it immediately and react promptly. It would be our pleasure to have you with us again.Regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Lior

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Hotel Kristal a répondu le 13 oct. 2022
Dear Lior,Thank you for taking the time to rate Hotel Kristal.We hope there will be time to host you again soon.Kind regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Philip

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Hotel Kristal a répondu le 12 oct. 2022
Dear Mr. Philip,Thank you for the excellent rate you provide for Hotel Kristal.Best regards,Hotel Kristal Team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
建物は古いですが清掃は行き届いています。
建物は古いですが清掃は行き届いています。チェックイン、チェックアウト時の対応も問題なし。海沿いの立地で窓からの眺めも良く、朝食も美味しかったです。屋内プール(塩水)もあり、ホテル内での滞在も楽しめます。サウナは別料金で予約必要。
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Hotel Kristal a répondu le 12 oct. 2022
Thank you so much for taking the time to rate us and for sharing your positive feedback with us. Your impression about our services is for us very important. We hope, you ll give us your trust even the next time you will be in Opatija.Till then, best wishes,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Christopher, San Diego

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful location on the waterfront. We had a ocean view room that very nice. Breakfast was very good on the veranda overlooking the sea. Pool was a saltwater indoor pool and the “beach” was a patio over the sea wall. Hotel was on the boardwalk so we could walk up and down the area to see the sites and get to shopping and restaurants. The room A/C kept going out and failed to cool the room consistently. The hotel was right on the road and their was no convenient area to stop and unload the car, had to pull up on the sidewalk. Parking was in a nearby parking garage. Overall nice hotel in a beautiful area.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Hotel Kristal a répondu le 26 sept. 2022
Dear Mr. Christopher,Thank you for sharing such a detailed feedback. Your compliments are more than welcomed, but also the shortcomings you mentioned. We kindly ask for your understanding, Opatija is really limited with the parking possibilities, that s why we always offer some solutions for our guests. We hope there will be a chance to welcome you again with us.Best wishes,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

manuela

Séjour de 4 nuits en août 2022
Hotel Kristal a répondu le 26 janv. 2023
Dear Mrs. Manuela,Thank you so much for taking the time to rate Hotel Kristal.Till your next stay with us, kind regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Fint hotell med bra frukost på perfekt läge vid strandpromenaden, precis vid havet. Jättetrevlig personal! Dock väldigt högljudd ac, lyhörda rum och frukosten var halvbra.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Hotel Kristal a répondu le 7 août 2022
Dear Kristal Hotel Guest, Thank you so much for sharing such a feedback on your recent stay at Kristal Hotel. We are grateful for the compliments but also for pointing the shortcomings that we still need to work on, we ll do our best to find the necessary improvements. We take this opportunity to invite you to stay with us again someday. All the best wishes, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Jutta

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personal sehr freundlich und hilfsbereit. wir hatten ein Upgrade erhalten und somit Zimmer mit Blick aufs Meer, die Kvarner Bucht , Krk und Cres. Superschön! Zimmer gingen auf die autofreie Strandpromende (12km). dieses Teilstück ist sehr belebt. Nachts teilweise laut wegen nahegelegener Musikanlagen. man könnte aber die Fenster schließen, da es eine Klimaanlage gibt. Es gibt eine Hotelplattform mit kostenpflichtigen Liegestühlen und Schirmen. Das Meer ist schön und klar zum schwimmen. Allerdings fließt direkt am Hotel ein sehr kalter Bach rein. Dementsprechend ist das Wasser teilweise ziemlich kalt. Das Frühstück und Abendsessen wird in Buffetform angeboten. Ist reichlich, gut und günstig.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Hotel Kristal a répondu le 4 août 2022
Dear Mrs. Jutta, Thank you for sharing your opinion about your recent stay with us. We are happy to read that you spent nice time here with us, thank you for the detailed information, useful for our future guests. We look forward to welcoming you back. Best regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Janne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, excellent location next to the see, good breakfast as well as dinner. Sunbeds were not included as they used to be but perhaps it's due to COVID/new law etc.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Hotel Kristal a répondu le 4 août 2022
Dear Mr. Janne, It was our pleasure to have you with us. Thank you for taking the time to share your impressions of your stay. We hope you will give us your trust even the next time you ll be in Opatija. Kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Ett bra hotell i sin helhet. Enda negativa var maten om man har halvpension. Dålig kvalitet och smaklöst..
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Hotel Kristal a répondu le 4 août 2022
Thank you for staying with us and for sharing your impressions with us. We are sorry that we didn't fully met your expectations regarding our F&B offer. We ll do our best to improve the offer. We hope there will be a chance for us to welcome you again someday. Kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Monika

Points forts : Propreté, service et personnel
Hotel nicht Rollstuhlgerecht
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Hotel Kristal a répondu le 26 janv. 2023
Dear Mrs. Monika,Thank you so much for the rate you provide for our hotel. Yes, you re wright, our hotel is not perfectly wheelchair accessible.You can always get our recommendation for the hotel from our group that is more suitable.Kind regards,Hotel Kristal Team

8/10 – Bien

Heribert

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Hotel Kristal a répondu le 5 juill. 2022
Dear Mr. Heribert, Thank you for taking the time to rate Hotel Kristal. Kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Dagmar

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Hotel Kristal a répondu le 20 juin 2022
Dear Mrs. Dagmar, Thank you so much for proving us the great rate from your recent stay with us. We hope we will be able to welcome you again sometimes. Kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

10/10 – Excellent

Eudete

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Muito bom
O hotel Kristal é antigo, como a maioria dos hoteis na praia, mas extremamente bem conservado. O atendimento é simpático e atencioso. O cafe da manhã é excepcional.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Hotel Kristal a répondu le 14 juin 2022
Dear Eudete, Thank you for taking the time to rate Hotel Kristal and also for sharing your feedback with us. We are happy to know that you had such a nice stay with us. We ll continue in providing our services the best we can. Till your next stay with us, kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Georg

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
ok
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Hotel Kristal a répondu le 14 juin 2022
Dear Mr. Georg, Thank you for taking the time to rate Hotel Kristal. According to your rate we consider we didn't fully met your expectations, therefor we hope you will give us a second chance once. Kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

10/10 – Excellent

Harald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good location, Rooms facing ocean are very quiet. Friendly Staff. Breakfast and Dinner were good
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Hotel Kristal a répondu le 14 juin 2022
Dear Mr. Harald, We are thrilled to read that you appreciated your stay with us and will be happy to welcome you again at any time. Our team would like to thank you very much for your kind words, it has been a true pleasure to have you with us. Till your next stay with us, kind regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Helmut

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Sehr gute Lage direkt am Meer. Sehr sehr ruhig. Personal freundlich. Ja ich würde wieder dieses Hotel buchen.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Hotel Kristal a répondu le 14 juin 2022
Sehr geehrter Herr Helmut, Wir freuen uns, Ihre Erwartungen erfüllt zu haben. Wir hoffen, Sie besuchen uns eines Tages wieder. MFg Jasmina Šašivarević Hotel Manager

8/10 – Bien

Martin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Leider 1,5 Tage keine Klimaanlage, Fenster nach Süden
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Hotel Kristal a répondu le 19 mai 2022
Dear Mr. Martin, Thank you for staying with us and also for sharing your experience with us. We are very sorry about the air-conditioning situation that we had during your stay, please, once again accept our apology. We hope there will be a chance that you visit us again someday, so we could have the chance to improve your overall impression. Regards, Jasmina Šašivarević Hotel Manager

10/10 – Excellent

Veselin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 10 nuits en août 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel
Naja. Geht besser. Parkplatz/-garage zu schnell voll, Zweitparkplatz am anderen Ende des Ortes ohne Shuttelservice. Leider war die Sauberkeit enttäuschend (Essensreste unterm Bett, Haarknoten in den Handtüchern) was in diesen Zeiten (Corona) kein gutes Zeichen ist. Dinnerbuffet ist sein Geld nicht wert.
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Leider war das Hotel geschlossen. Nur ein Hinweis hierzu an der Eingangstüre. Wie kann ein Zimmer, zwei Tage später ein weiteres Zimmer als gebucht betittelt werden und dann hat da Hotel geschlossen? Keine Mitteilung hierzu von ebookers
Séjour de 6 nuits en mars 2020