Extérieur

Holiday Inn Express & Suites Omaha South - Ralston Arena, an IHG Hotel – Avis

2.5 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 256 avis sur 469." "
Note de 8 – Bien, d’après 129 avis sur 469." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 46 avis sur 469." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 27 avis sur 469." "
Note de 2 – Terrible, d’après 11 avis sur 469." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Randall

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good breakfast
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Krystal a répondu le 7 mai 2024
Thank you so much for your wonderful feedback!! I will be happy to pass that on to our team!

2/10 – Terrible

Bridgette

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Terrible bed bugs
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Krystal a répondu le 5 mai 2024
Thank you for your feedback and we will look into this issue immediately.

10/10 – Excellent

Jeff

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 2 mai 2024
Thanks for your feedback

10/10 – Excellent

Adelaida

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
El cuarto estaba muy limpio y me gusto el desayuno mucha limpieza.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Krystal a répondu le 16 avr. 2024
Gracias!!

10/10 – Excellent

Rodney

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Krystal a répondu le 1 avr. 2024
Thank you so much for a wonderful review!! We genuinely appreciate and hope you’ll stay with us in the future!

10/10 – Excellent

April

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Krystal a répondu le 19 mars 2024
Thank you so much for such an awesome review! We definitely appreciate it and look forward to hosting you again.

10/10 – Excellent

Mike

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff were super helpful and a pleasure to deal with. Will definitely stay here again.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Kyle a répondu le 8 mars 2024
Mike, I am so happy to hear how well our staff did. We are lucky to have the team that we have and remind them of that as much as we can. We will pass along your lovely review and let the staff know how much our guests appreciate them and the difference they make. Thank you for taking the time to let us know about your visit, we hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Dakota

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kyle a répondu le 8 mars 2024
Dakota, Thank you for taking the time to let us know about your visit! we appreciate the review and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Kristin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The lady at the front desk was very friendly and welcoming. Room was clean as was the breakfast area. Definitely worth the money and I would stay here again
Séjour de 1 nuit en février 2024
Krystal a répondu le 26 févr. 2024
Thank you so much for your kind words and wonderful feedback! We look forward to hosting you again in the future.

8/10 – Bien

Ryan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Clean stay with good breakfast. Only thing weong was the hot water coming out of the shower was actually cool/hardly warm.
Séjour de 1 nuit en février 2024
JaMese C. a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for your feedback. Our apologies you had issues during your stay.

8/10 – Bien

Charles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
JaMese C. a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Excellent

Christopher

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 2 févr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for you feedback! We are glad you enjoyed your stay.

4/10 – Médiocre

Austin

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 2 févr. 2024
Sorry you didn't enjoy your stay.

10/10 – Excellent

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

6/10 – Acceptable

Tammy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 2 févr. 2024
Thanks for your feedback!

10/10 – Excellent

Natalee

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Judy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Having a night light in the bathroom was a plus. I get up during the night and not having to turn on a big light was great.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Dario

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Shannon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Iracema

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thanksgiving Vacation
Our stay was great. The room was clean, spacious, comfortable and provide everything you need. Kids slept well which was a plus because they are pretty picky to sleep when its not their home. Their breakfast was on point everyday was different option (stayed 3 days) and the staff were wonderful specially with our the kids (Our son is autistic).
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

4/10 – Médiocre

Donnie

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
We checked into our room which was clearly never cleaned. Bed was unmade, garbage in can, lights were on. We called the desk immediately and we were given another room.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Paul

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay was great. Room was very clean. Breakfast wasn’t that great.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Pipsa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback! we are glad you enjoyed your stay !

10/10 – Excellent

Tammy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice clean rooms
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Debbie

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Katie

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 – Terrible

andrea

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Frustrated
Checked into a room where the ac unit was rattling. Immediately asked to change rooms and the desk clerk said they couldn’t change my room. Only option was to cancel my reservation. A lot of hassle for me to find another hotel and change hotels. Bad hotel policy of not just switching my room. Won’t come back
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
So sorry you experienced this during your stay. Unfortunately, we were sold out and didn't have any more rooms of that type to switch you to. I wish we could have done more for you during your stay. Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for your fedback

10/10 – Excellent

virginia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for your feedback

4/10 – Médiocre

Alexandria

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for your feedback. Can you let me know what happened during your stay?

10/10 – Excellent

Stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Barbara

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Location was great. First room the thermostat was wonky and we couldn’t change the temperature and it it was very cold! Changed rooms and it was much better. The breakfast buffet was great.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for your feedback. Glad we were accommodate you during your stay and make it right for you.

2/10 – Terrible

Damien

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
So sorry we didn't meet your expectations during your stay.

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and the staff were very nice and helpful.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 12 oct. 2023
Thank you for your feedback!

8/10 – Bien

Lisa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was good except would have liked a late check out upon asking
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 12 oct. 2023
thank you for your feedback! unfortunately we aren't always able to accommodate late check outs. We do as much as we can.

6/10 – Acceptable

Jessica, Marshalltown

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 13 nov. 2023
Thank you for the feedback

4/10 – Médiocre

Carlos

Voyage en famille
The check in took around 45 min They didn’t give me the room I book They give the rooms they have available
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for your feedback! i do apologize they were running behind and wasn't able to get you in your room right at 3pm. I do show we did get you in the right room that was booked. It looks like you were put in a king suite. I will continue to work with my staff to remind them how important it is to have the rooms ready on time. Again thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Lynn

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 12 oct. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Excellent

Tracie

Voyage en famille
.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Becky

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean & comfortable
This hotel is very conveniently located. We spent two nights here. Was very quiet. Clean rooms, clean lobby. Friendly staff.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
JaMese a répondu le 30 sept. 2023
Thank you very much for your feedback. We appreciate you staying with us.

10/10 – Excellent

Marylou

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel. Breakfast was excellent. I am Celiac and usually it is junk food. Not here.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
JaMese a répondu le 30 sept. 2023
We are glad you enjoyed your stay and had breakfast choices. Please come see us again .

8/10 – Bien

Stacie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice stay and clean
Séjour de 1 nuit en août 2023
JaMese Carlson- General Manager a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beds were more firm than I am used to, but otherwise the room was very good. Breakfast was good, lots of choices. A few maintenance issues: remote needed new batteries, toilet kept running, bath tub drain was slow. Management indicated that they would take care of it; I informed them when we checked out.
Séjour de 1 nuit en août 2023
JaMsse a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for your feedback! We appreciate it

10/10 – Excellent

Scott

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly staff. Minor maintenance issues in bathroom. Staff stated that they have been without a maintenance man for 4 months but new guy is quickly fixing things. Nice breakfast spread but with too much salt in everything. We are staying there again on the way back through.
Séjour de 1 nuit en août 2023
JaMese a répondu le 30 sept. 2023
Thank you so much for taking the time to give us feedback. We appreciate it !

10/10 – Excellent

Annette

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
JaMese a répondu le 30 sept. 2023
Thank you! We are glad you enjoyed your stay.

8/10 – Bien

Eileen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
JaMese a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for your feedback!

4/10 – Médiocre

Cameron

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Guadalupe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I liked that I was to allowed to have a late check out.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023