Réception

Hotel Odense – Avis

4 out of 5
Hotel Odense
Orbaekvej 350, Odense, Syddanmark

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 326 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 470 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 152 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 43 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 1000." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Wilfried

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Bon hôtel. Confortable. Ambiance un peu froide car attenant à un centre de conférence mais personnel chaleureux
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Signe a répondu le 3 déc. 2021
Thank you writing regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Bien

robert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bruyant car nombreux congrès
Hôtel correct mais bruyant car près de la salle du congrès. Bémol sur 2 jours il y avait la fête qui a duré toute la nuit donc attention ce n'est pas un hôtel de tout repos. La fiesta c'est terminée vers 2h30. Nous avons pu dormir car nous sommes des couches tard. Voiture obligatoire pour se rendre au centre ville qu'il faut visiter. Sinon personnel aimable.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Kirthana a répondu le 30 août 2021
Dear guest, Thank you for your feedback regarding your stay at our Hotel. We are very sorry, that to had to days of noise in the late night. And we will note this for the next time there will be a party here. We hope you will come back again another time, where we can give you a better stay. Kind regards Reception

10/10 – Excellent

Marc

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Signe a répondu le 17 sept. 2021
Hej Marc, Tak for din tid med at anmelde dit ophold på Hotel Odense, det sætter vi stor pris på. Vi håber at få fornøjelsen af dit besøg en anden gang. God dag

10/10 – Excellent

Carine

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice & practical place to stay around Odense
Nothing to complain, everything was tip-top. Friendly staff when checking in. Got a large modern room with all the necessities. Only stayed there a short night so cannot judge the whole hotel but I especially liked the breakfast : American pancakes with Marple syrup and the skyr with blueberries! Yammie! Very good, nice and practical place to stay around Odense. Can recommend it! =)
Séjour de 1 nuit en février 2020
Martin a répondu le 10 févr. 2020
Dear Carine, We're happy to hear you had a great experience at our hotel and that we were able to provide a breakfest to your liking! :-) We hope you'll consider us again in the future, whenever Odense is your next stop! Regards The Reception

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Facile d’accès, parking gratuit, très grandes chambres,
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Kirthana a répondu le 29 juin 2019
Dear guest, Thank you writing regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Frontdeks (Kirthana)

8/10 – Bien

Bill

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Petits déjeuners très copieux. Accès à l'établissement difficile.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Kirthana a répondu le 9 juin 2019
Thank you writing regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 20349538. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Tina van der Zee Hotel manager Hotel Odense tvz@occ.dk

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good in general except the shower and only 2 towels...
Séjour de 2 nuits en février 2019
Camilla a répondu le 5 mars 2019
Thank you for writing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations completely. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Best regards, Camilla Hansen Front desk

10/10 – Excellent

ISABELLE, bordeaux

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ne pas hésiter à y séjourner !
Idéalement placé, chambre spacieuse et très bien équipée , y compris le fer à repasser... point de détail qui a son importance !
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Frederikke a répondu le 30 oct. 2018
Thank you writing regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 20349538. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Tina van der Zee Hotel manager Hotel Odense tvz@occ.dk

10/10 – Excellent

Frederic

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Frederikke a répondu le 11 avr. 2018
Mange tak fordi du gav dig tid til at vurdere os, det sætter vi stor pris på!

6/10 – Acceptable

sophie

Points forts : Propreté
Hôtel attenant à la salle de spectacle et de congrès de la ville, un peu impersonnel. Très mal insonorisé nous avons eu des difficultés à dormir à cause du bruit. Petit déjeuner moyen. Lits confortable mais les lits d'appoint sont vraiment très légers (celui de notre fille s'est écroulé en pleine nuit...)
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 – Bien

Rudi, Steinfort

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ideal for business trip
While I arrived very late, I got a psoitive impression : staff at reception was very kind with me, inquirying if I needed anything. Room is simple but clean & comfortable. Good breakfast buffet. Ideal for short night on business trips

8/10 – Bien

Olivier, Aix en provence

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien pour affaire
Bien pour affaire

4/10 – Médiocre

jp, Paris

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sans charme
Douche bouchée et mal odorante. Lit de très mauvaise qualité. Trop cher pour une médiocre qualité.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bon hotel mais à l'écart de la ville
Loin du centre voiture indispensable. Établissement de qualité tant pour l'hébergement que le petit déjeuner

4/10 – Médiocre

Nicolas LM

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pas de clim, hotel en bord de route
Hotel assez loin du centre ville, pas d'air conditionné comme mentionné dans la description de l’hôtel. Ce dernier se situe a coté d'un axe menant en Centre ville donc très bruyant, demander une chambre coté palais des congres. Mobilier un peu vieillot

10/10 – Excellent

B.

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bon hôtel pour voyageur véhiculé
Hôtel très pratique d'accès (parking vaste et à côté), peu éloigné du centre ville (-10mn), et avec de bonnes prestations (internet en accès libre à l'accueil sur 2 postes et petit déj très copieux). Les chambres sont spacieuses, confortables et bien équipées, je n'ai pas été gêné par le bruit. Attention cependant, il s'agit d'un hôtel lié à un centre de conférence/concert, donc si le planning de celui ci est chargé ou populaire, les conditions peuvent se dégrader !

6/10 – Acceptable

Elise

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Georg

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Lene Elsborg a répondu le 27 mai 2024
Thank you for writing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, We would like to apologize, that your stay not was exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 – Excellent

Nique

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 17 mars 2024
Dear NiqueThank you for the amazing rating. We're so happy that you had a good time with us and hope to welcome you the next time you're in Denmark again.Best regardsJonaz van der ZeeFront DeskHotel Odense

10/10 – Excellent

Lasse tune

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 20 févr. 2024
Kære LasseTusind tak for den perfekte karakter. Vi er glade for at du havde et godt ophold hos og håber at du vil vælge os igen en anden gang du har brug for en overnatning i Odense og omegn.Med venlig hilsenJonaz van der ZeeReceptionenHotel Odense

6/10 – Acceptable

Erik

Voyage en famille
Séjour de 3 nuits en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 17 mars 2024
Kære ErikTusind tak for at du gav dig tid til at give os en anmeldelse efter dit ophold.Vi håber at vi kan sprænge dine forventninger helt op næste gang du kommer til Fyn hvis du vil give os en chance mere.Med venlig hilsenJonaz van der ZeeReceptionenHotel Odense

10/10 – Excellent

Nourelhuda

Séjour de 1 nuit en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 20 févr. 2024
Thank you very much for the perfect score. We hope that you'll give us another visit the next time you're around Odense.Best regardsJonaz van der ZeeFront DeskHotel Odense

8/10 – Bien

Danny

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pænt hotel
Fint hotel. Flot nyt receptionsområde der tegner godt for den nye tilbygning. Pæne værelser og god betjening i både reception og restaurant. Mit faste hotel i Odense
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 20 févr. 2024
Hej DannyTusind tak for de pæne kommentarer. Vi er glade for at du er positiv over den nye reception og lounge. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen :)Med venlig hilsenJonaz van der ZeeReceptionenHotel Odense

10/10 – Excellent

Lars

Dejligt sted, lyst og venligt med gode p forhold
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 20 févr. 2024
Kære LarsTusind tak for den gode karakter og de fine kommentarer. Vores nye design giver et friskt og lysere pust på det hele og så har vi den fordel at vi har en kæmpe parkeringsplads til vores gæster da vi ikke ligger helt inde i centrum.Med venlig hilsenJonaz van der ZeeReceptionenHotel Odense

8/10 – Bien

Roger

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Jonaz van der Zee a répondu le 20 févr. 2024
Dear RogerThank you for the great score.We hope that you'll be giving us another visit soon.Best regardsJonaz van der ZeeFront DeskHotel Odense

6/10 – Acceptable

Luca

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Fotini a répondu le 1 févr. 2024
Dear Luca, Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini Metaxopoulou Reception Hotel Odense

10/10 – Excellent

Cathrine

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Fotini a répondu le 1 févr. 2024
Dear Cathrine, Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini Metaxopoulou Reception Hotel Odense

8/10 – Bien

Jens Otto Riis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Helt ok
Helt ok
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Fotini a répondu le 1 févr. 2024
Kære Otto, Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Venlig hilsen Fotini MetaxopoulouReceptionen Hotel Odense

10/10 – Excellent

William

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gode senge og pænt værelse
Utrolig pænt værelse og gode senge.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Fotini Metaxopoulou a répondu le 1 févr. 2024
Kære William,Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Venlig hilsen Fotini Metaxopoulou Receptionen Hotel Odense

8/10 – Bien

Henning

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ret koldt overalt og meget koldt på værelset i det Danske polarhelvede med -8 °C udenfor. Ellers var alt fint.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Fotini a répondu le 1 févr. 2024
Kære Henning, Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Venlig hilsen Fotini MetaxopoulouReceptionen Hotel Odense

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Martin Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini MetaxopoulouReception

8/10 – Bien

Danny

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Danny Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini Metaxopoulou Reception

2/10 – Terrible

Martin

Voyage d’affaires
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Paulette

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Paulette Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini MetaxopoulouReceptionen

10/10 – Excellent

johnny

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Johny Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini MetaxopoulouReceptionen

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards, Fotini Metaxopoulou Reception

6/10 – Acceptable

Michael

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Det er hvad jeg vil kalde en bo-maskine. Helt uden sjæl. Du kan ligeså godt bo i en offentlig svømmehal. Morgenmaden er fin og serveres i hotellets eneste hyggeligt lokale. Badeværelser er nedslidte og der var lunket vand i bruseren.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Marit

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Fotini a répondu le 8 janv. 2024
Dear Marit Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Best regards,Fotini MetaxopoulouReception

4/10 – Médiocre

Jørgen

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
En kedelig oplevelse
Kom til hotellet kl. 17.30 uden mulighed for at få noget at spise udover en sandwich. Et kedeligt hotel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Jonaz van der Zee a répondu le 18 nov. 2023
Kære JørgenVi er kede af vi ikke levede op til dine forventninger.Jeg kan ikke sige hvad skulle være gået galt på dagen, da vi ellers normalt også tilbyder nogle kolde retter fra receptionen i weekenden hvor vores restaurant er lukket om aftenen.VI håber på at vi kan få en chance for igen at give dig en fantastisk oplevelse en anden gang.MvhJonaz van der ZeeHotel Odense Receptionen

8/10 – Bien

Jens

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Bliver sikkert godt , når de er færdige med ombygning . Ikke et charmerende Hotel, meget minimalistisk
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Signe a répondu le 11 nov. 2023
Kære Jens,Mange tak for din dejlig anmeldelse af vores hotel. vi beklager at det roder lidt lige for tiden, men du har helt ret i at det bliver rigtig godt så snart ombygningen er færdig. Vi håber du kommer forbi igen og ser det færdige resultat.Med venlig hilsen Signe

10/10 – Excellent

Morten G.

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Signe a répondu le 11 nov. 2023
Kære Morten,Mange tak for din dejlig anmeldelse. Vi er glade for at du har nydt dit ophold ved os. Vi håber at du vil benytte os igen hvis du skal have en overnatning i Odense.Med venlig hilsen Signe

10/10 – Excellent

Jens Erik

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Fotini a répondu le 30 oct. 2023
Kære Jens, Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Venlig hilsen, Fotini MetaxopoulouHotel Odense

10/10 – Excellent

Lisa

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Fotini a répondu le 30 oct. 2023
Kære Lisa, Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Venlig hilsen, Fotini Metaxopoulou Hotel Odense

10/10 – Excellent

Wai Hing

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Lene - Receptionskoordinator a répondu le 29 oct. 2023
Thank you for writing regarding your recent stay at our property. Your opinion is very important to us, and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Excellent

Wai Hing

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean and spacious hotel. No bad smell. Shower and wifi is ok. The bed is comfortable.My double bed is two single beds putting together. I don‘t know the design in the other room. The breakfast is simple but ok. Some milk and cornflakes, breads, bacon, egg, sausage etc. Only one combined body and hair shampoo is provided. It seems no air-conditioner in the room. But a fan and iron are provided. There is heater and warm enough in winter. Enough table and chair. It is a lovely hotel for me.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Jonaz van der Zee a répondu le 21 oct. 2023
Dear Wai HingThank you very much for the glowing review. We're always happy when we've managed to give our guests a good experience and hope that we'll get to see you once more.Have a great day.Best regardsJonaz van der ZeeFront DeskHotel Odense

8/10 – Bien

Jack

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Lene - Receptionskoordinator a répondu le 18 oct. 2023
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

8/10 – Bien

John

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Lene - Receptionskoordinator a répondu le 15 oct. 2023
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Ha en dejlig dag

8/10 – Bien

Marian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mangel på Kaffe.
Vi var sur over at vi ikke kunne få Kaffe fra maskinerne på gangen. Det på værelset var kun til en kop. Det er jo rart om aften at man kan få Kaffe efter lang køretur.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Receptionen a répondu le 13 oct. 2023
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Du er altid velkommen til at henvende dig i receptionen, hvis du ønsker en kop kaffe eller andet. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover. Venlig hilsenReceptionen, Hotel Odense

8/10 – Bien

Danny

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Lene - Receptionskoordinator a répondu le 15 oct. 2023
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Ha en dejlig dag

6/10 – Acceptable

Stina

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Lene - Receptionskoordinator a répondu le 15 oct. 2023
Tak, fordi du skrev vedrørende dit nylige ophold hos os. På hele vores teams vegne vil vi gerne beklage, at vi ikke overgik dine forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover. Derfor håber vi du vil uddybe hvad vi kan forbedre for at dit ophold blev bedre?!Ha en dejlig dag