Chambre, 1 grand lit | Bureau, rideaux d’obscurcissement, fer et planche à repasser

Sands Motel Niagara Falls – Avis

2 out of 5
Sands Motel Niagara Falls
9393 Niagara Falls Blvd, Niagara Falls, NY

Avis

4,8
Note de 10 – Excellent, d’après 22 avis sur 236." "
Note de 8 – Bien, d’après 30 avis sur 236." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 45 avis sur 236." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 48 avis sur 236." "
Note de 2 – Terrible, d’après 91 avis sur 236." "

5,0/10

Propreté

5,2/10

Service et personnel

4,8/10

Commodités

4,4/10

État et installations de l’hébergement

4,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Patrick

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pas terrible !!!!!
Pas terrible !!!! Je dirais à éviter
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Management a répondu le 21 oct. 2018
We do apologize for all the inconvenience you faced during your stay. we will work hard improving on suggestions you have made and we hope you give us the oppertunity to prove ourselves again.

4/10 – Médiocre

Scott

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

María Camila

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hot shower is not hot, even is not warm. We found spiders in the room, and the amenities just for 2 people.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Falling apart no hot water
Falling apart from the inside. When tried booking another night they wanted to charge us even more! No hot water!!
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

2/10 – Terrible

JENNY, Selma

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The pool was unusable. The room smelled of cigarette smoke.
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 – Terrible

SOURABH

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The fire alarm in the room kept budging all night. We couldn't sleep. Terrible
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 – Terrible

Keith

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
When I went to check in there was a person sleeping and wouldn’t get up so I went to a different hotel
Séjour de 3 nuits en août 2022

2/10 – Terrible

Jennifer, Kerhonkson

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Never Again!Mildew smelling towels, pool was dirty, hard beds
Séjour de 3 nuits en août 2022

6/10 – Acceptable

Rachael

Voyage en groupe
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 – Terrible

Zuhrecan

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

barbara

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
The beds slept ok. Only had a small shower and no tub.
Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 – Terrible

Freddy

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Disappointed
Dirty room Dirty beds Butterfly’s in the ceiling Cracked walls and ceilings No soap No shampoo No body wash No hand soap Dirty pool The place should be shut down
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

2/10 – Terrible

Salman

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was unclean, Bed is not clean, microwave is dirty, unfriendly staff, I don't recommend.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Don't do it
We were so excited about staying here because of the location and outdoor pool. Boy were we in for a shock. The rooms were not clean, the pool was disgusting and it didn't have the safe atmosphere we were hoping for.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
dilip a répondu le 23 juill. 2022
but u r stay here why?desi like everything free & refund pool is not open we make new road & everything

2/10 – Terrible

Jon

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Yamilette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Property location is great near stores and restaurants .Rooms were a little run down , customer service was great .
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
ash a répondu le 14 juill. 2022
thank you for the feedback

2/10 – Terrible

Jesus

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I don’t like nothing on this property
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Dawn

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2022
ash a répondu le 14 juill. 2022
thank you for the feedback

2/10 – Terrible

Gouri Shankar

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not cleaning the rooms regularly. I saw some flies inside. And constantly had issues with access card.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

2/10 – Terrible

sheshagiri

Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 – Acceptable

Vishal

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
If you are just looking for night halt while traveling then you can save some money while staying here. Overall its and average to below average motel.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Ash a répondu le 25 juin 2022
Thank you for your feedback we are small mom and pop motel

4/10 – Médiocre

Andrew

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Yuck
Run down place. The pool is disgusting. Room in serious disrepair
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Ash a répondu le 25 juin 2022
Andrew thank you for your feedback our pool is closed and under renovation.

4/10 – Médiocre

Manuel

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Mal
Séjour de 2 nuits en mai 2022

2/10 – Terrible

Ashish

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty. And smelly.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Ash a répondu le 25 juin 2022
Thank you for your feedback. We do apologies for any inconvenience happened during your stay we will try harder to lake it right

2/10 – Terrible

Brenda

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel
No one was there no one would answer the phone I had to find another hotel
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Ash a répondu le 25 juin 2022
Hello Brenda Thank you for your feedback we have limited hours office.

4/10 – Médiocre

Kshitij

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Ash a répondu le 25 avr. 2022
Hello Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Tarrin

Voyage de couple
Points forts : Commodités
homey
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Ash a répondu le 25 avr. 2022
Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Amber

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

6/10 – Acceptable

Bonnie

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
Had to wait over 20 minutes to check in. Property management was not around. No room service. Shower head was broke in room
Séjour de 2 nuits en août 2021
ash a répondu le 15 sept. 2021
Hello Boonie Thank you for your feedback. due to covid-19 and for safety of our guest and stay we don't provide rooms service. we allow 1 guest only in office for check-in. we are taking all precautions for our guest and staff safety.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was dirty and very poor service
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
ash a répondu le 16 août 2021
thank you for your feedback. we apologies for any inconvenience happened during your stay. we will work with our housekeeping team

6/10 – Acceptable

nicole

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
ash a répondu le 29 juill. 2021
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed your stay with us.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
The pool was there but was not clean
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
ash a répondu le 29 juill. 2021
thank you for your feedback. we apologies for any inconvenience, and Thank you for choosing Sands motel Niagara Falls NY

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Didnt like anything. Very overpriced. Sign in the window said.49.99/night. When I booked online it was $183 for 1 night. pool pic very deceiving. Pool was dirty. Staff not available. Given a phone # to call for help. Called 4 times for more.towels and no one ever answered. Rang 10 times each time and never picked up. Paper thin walls. Could hear everything in surrounding rooms. Beds extr we mely hard. Will never stay there again
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Ash a répondu le 20 juill. 2021
Thank you for your feedback. We apologies for any inconvenience happened during your stay.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Its location is just a few miles from everything we wanted to do
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Ash a répondu le 20 juill. 2021
Thank you for your feedback .

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2021
ash a répondu le 29 juill. 2021
thank you for your feedback. we are glad you enjoyed your stay

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
If u stay in this hotel u will feel sorry for urself.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Ash a répondu le 8 juill. 2021
Dear guest Please give us a call,We are unaware of any issues, that happened during your stay. Please provide more information. Our staff works really hard to make our guest stay pleasent.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It wasn't the Ritz. However, it was clean and comfortable. It was perfect for the price. It is also close to so many restaurants and the Falls.
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Ash a répondu le 1 juill. 2021
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed you stay with us.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Ash a répondu le 8 juill. 2021
Thank you for your feedback. We are happy you enjoy your stay with us. Our team always work hard to make our guest stay pleasant. Visit again soon.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Roaches everywhere In the bed in the room stuff . Very disappointed
Séjour de 3 nuits en septembre 2020

2/10 – Terrible

Nicholas

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en août 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 – Acceptable

Jose

Séjour de 2 nuits en juin 2020

10/10 – Excellent

CrystalB, Cleveland

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like that it was convenient and the staff was very nice and helpful.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
GM a répondu le 20 janv. 2020
We thank you for choosing Sands Motel for your accommodation needs. We appreciate your Feedback.

4/10 – Médiocre

Mykola

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Kind of clean, but not I would keep my door locked
Day 1 - They gave me room 112 that smell like lime someone just finished smoking. Exchanged for another one Day 2 - Morning, one of the manager opened my door at 10:55 and san you moving out, no knock just opened my door, and I told him why dude know next time and I have 2 night booked. No apologies followed. Day 3 - Extended staying by one night, next morning I wake up cause cops were pulling some looks like homeless people from next door, man time to get F out of here.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
GM a répondu le 7 nov. 2019
We do apologize for all the Inconvenience you have faced during your stay we will work with our staff member and will work harder to improve customer service skills.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Reserved a double room. Check in and im put in a single queen 2 adults and 3 kids in a queen bed then was told i booked it that way. So for two days i was in a room to small for me with no kind of compens.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
GM a répondu le 7 nov. 2019
We do Apologize for the inconvenience you faced during your stay, we will work harder to train our staff and improve customer service in future.

8/10 – Bien

Nicholas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very friendly service and comfortable rooms and very affordable
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
GM a répondu le 7 nov. 2019
Thank you for taking time to review your stay. we greatly appreciate your feed back.

2/10 – Terrible

George

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
DO NOT DTAY HERE
This is the worst motel I have stayed in in 50+ years of travel There was no heat, no blankets for the beds, temps were in the 50’s. Black mould in the shower and bath, tile falling off the wall, ripped wallpaper and just plain disgusting. Management would not speak english. Left after the first night and I think Hotels.com owes me for the second night. Obviously Hotels.com does not vet the properties they suggest.
tiles falling off wall
no blankets on bed or in the room
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté
I liked location ans price. Dislikes needs updating
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
GM a répondu le 7 nov. 2019
We Do apologize for the inconvenience you faced during your stay. we will work towards improvements you suggested, thank you for choosing Sands Motel for your accommodation needs.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
GM a répondu le 7 nov. 2019
Thank You for taking time to review us. We Appreciate your feedback.