Piscine intérieure

Ramada by Wyndham Niagara Falls/Fallsview – Avis

3 out of 5
Ramada by Wyndham Niagara Falls/Fallsview
6045 Stanley Avenue, Niagara Falls, ON

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 257 avis sur 1420." "
Note de 8 – Bien, d’après 324 avis sur 1420." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 293 avis sur 1420." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 266 avis sur 1420." "
Note de 2 – Terrible, d’après 280 avis sur 1420." "

6,4/10

Propreté

6,8/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

5,8/10

État et installations de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Steve

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Mario

Voyage en groupe
Le stationnement payant qui n'est pas inclus dans le prix de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
fd a répondu le 8 mai 2024
Hello Mario, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any confusion regarding our parking policy. As you mentioned, our parking charges are indeed clearly stated on our website and through the third-party booking platform. However, we understand that this may not have been communicated as clearly as it should have been, and for that, we are truly sorry. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience.

6/10 – Acceptable

Stéphane

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
L’hôtel manque d’amour. On dirait quel est opéré avec le moins de frais possible. Piscine censée être très ouverte de 7:00@23:00, finalement elle est ouverte aléatoirement. Censé avoir un gym, il n’en a pas. Pas de mini frigidaire dans les chambres, si l’on en veut un il faut payer un extra de 10$/jour. On loue une chambre pour 4 personnes, il mettre 3 serviettes de bain au lieu de 4. On en demande au personnel et il dise que c’est la politique de la place et finissent quand même par nous en donner un autre.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Desk a répondu le 21 avr. 2024
Hello Stephane, thank you for your feedback. We are sorry for any kind of inconveniences caused, but we do not pre assign any room number prior to check in for any guests, so housekeeping or front desk would never know how many people are going to the room. We have no problem in providing extra towels or blankets or pillows to any of the rooms on requests, after check in. And no! our pool hours are from 8am till 10pm, and these timing are fixed. Every amenities was mentioned on the website including the fridge and parking, the room type you booked was a standard room and none of our standard room comes with a fridge nor microwave oven. We do apologize for the inconveniences but these are just misunderstandings and if you could talk with the front desk, we would try our level best to make our guests feel comfortable. We wish to see you again in future, thank you

2/10 – Terrible

Madj

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
On tu fais payé même un bouteille d eau
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Front Desk a répondu le 25 sept. 2023
Hello Madj, thank you for the feedback, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Acceptable

Natalia

Points forts : Service et personnel
Bien.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Front Desk a répondu le 11 sept. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Acceptable

ABDELTIF

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Les chambres sont spacieux mais les draps ne sont pas propres le wifi est tres lent dans les chambres et le robinet de douche est mal fonctionnè pour changer a la douchette
Séjour de 3 nuits en août 2023
FD Supervisor a répondu le 10 sept. 2023
We appreciate your feedback. We're sorry for the issues you experienced. We'll address the cleanliness of the sheets with our housekeeping team, work on improving the wifi in the rooms, and promptly fix the shower faucet. Your input is valuable, and we hope you'll give us another chance to provide a better experience. Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you again.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Surpris quand il m’ont dit de payé stationnement là ou au réservation était mentionné gratuit Malheureusement j’avais pas de preuve 😡
Séjour de 2 nuits en août 2023
FD Supervisor a répondu le 30 août 2023
Hi there! thank you for your feedback and we apologize for the misunderstanding. However it is mentioned on our website that parking is an additional fee of 20 + tax per night. Again, we apologize for any inconvenience. We look forward to seeing you again in the future. Best regards.

6/10 – Acceptable

Melanie

Séjour de 2 nuits en août 2023
Front Desk a répondu le 19 sept. 2023
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Bien

Daniel

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Air climatisé bruyant et ventilateur de salle de bain également. Pour le redte c’est bien!
Séjour de 1 nuit en août 2023
Front Desk a répondu le 4 août 2023
Hello Daniel, thank you for leaving a feedback with us, we are glad to know that you enjoyed stay with us, hope to see you again. Thank you,

8/10 – Bien

Raphael

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Front Desk a répondu le 31 juill. 2023
Hello Raphel, thank you for the feedback, we hope to see you again. Best regards.

4/10 – Médiocre

Mohammed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Mal entretenu, 1 ascenseur sur 3 en fonction. L’établissement est vieillissant et non chaleureux
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Front Desk a répondu le 10 juill. 2023
We are sorry for the negative experience. Thanks for the feedback. We hope to see you again. Thank you

4/10 – Médiocre

Amirouche

Séjour de 1 nuit en juin 2023
FD Supervisor a répondu le 5 juill. 2023
We apologize for your negative experience.

2/10 – Terrible

JANIE

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pire expérience de ma vie dans un hotel .. pour commence lorsque nous sommes arrives a l'hôtel nous avions reserve 2 chambres puisque nous etions 2 familles avec 5 enfants. On arrive et apres 9h de route on nous dit quil on cancellé une de nos chambres puisques nous avons 15 minute de retard et pourtant on les a apeller pour prevenir du retard et il nous dit aucun probleme! Les murs etait plein de moisissure le service etait mediocre.. l'hôtel prenait de largent sur la carte de credit de mon amie chaque jour .. on a du payer le stationnement une centaine de $ pour la semaine x2 On a vu un Mr. Changer une tapisserie qui fesait le mur au complet a cote de la machine a glace setait plein de moisissure et il on seulemt changer la tapisserie pour cacher le probleme! Je ne retourerais pas dans cette hotel meme pas gratuitement !
Front desk a répondu le 8 janv. 2023
Good evening Janie :Thank you for your recent feedback regarding your stay. We will certainly look in to your comments and look for solutions to your recommendations. Best regards,

6/10 – Acceptable

samuel

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 – Bien

Michel

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
front desk a répondu le 12 oct. 2022
thank you for your feedback it is greatly appreciated we are glad that you enjoyed your stay with us

4/10 – Médiocre

Nabil

Séjour de 3 nuits en août 2022

2/10 – Terrible

Beatrice

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pire qu’un deux étoiles de Cuba.
Tapis sale. Odeur de mort dans la chambre. Murs de corridors et boutons d’ascenseurs noires de saletés. En plus, on nous a fait payer le stationnement. Jamais vu ça ailleurs. Pas de frigo dans la chambre non plus.
Séjour de 2 nuits en août 2022
front desk a répondu le 16 sept. 2022
hi there thank you for staying with us and sorry for the inconvenience of the room not having a fridge as not all rooms come with fridges especially the standard rooms. as for the parking charges every hotel in the city charges for parking and we are on the lower end of the spectrum for the parking charges. thank you

8/10 – Bien

NADIA

Séjour de 1 nuit en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 26 août 2022
Hello Nadia, thank you for your feedback, we are glad that you liked the stay with us. We do apologize if any inconvenience caused and will make sure everything is fixed within your next visit and will make sure that it will be a 10/10 experience. Thank you

2/10 – Terrible

Bilel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The stay at this hotel was horrible, dirty all over the place. Common areas and inside the room. There is a strong smell of mold inside the room. Staff is so rude and unprofessional. Forget about the room service they will never change your towels or clean up the room all long the stay; and the problem is, they charge a hidden facility fee and the checkout which was not announced at the check in. The only good thing about it is the location, close the attraction park and the falls.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 26 août 2022
Hello Bilel, thank you for the feedback, we do apologize for the inconvenience caused. We will try our level best to fix all the issues, if it is reported. We are extremely sorry for the problems. But we don't have any hidden fees, everything is already mentioned on website including the facility fees which is not covered by Expedia and all guests should pay at hotel. we are sorry and please do not let this experience deter you from making new reservations with us in the future. Thank you

6/10 – Acceptable

Hugo, Quebec

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Aire acondicionado hace mucho ruido y el ventilador en el baño igualmente falta limpieza en las alfombras de las instalaciones mantenimiento en general
Séjour de 1 nuit en août 2022
Front Desk Supervisor. a répondu le 20 août 2022
Hello Hugo, thank you for your feedback, we are sorry to hear that you had such experience which you was not expecting, and this is not the service we wanted to give you as well. We do apologize for the inconvenience caused, please do not let this experience deter you from making new reservations with us in the future, we will make sure that will be a 5/5 experience. Thank you.

4/10 – Médiocre

Chayma

Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

guillaume

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bel hôtel pour un court séjour. À distance de marche des chutes et des attractions. Par contre, la piscine n'était pas très propre et il n'y avait pas de petit réfrigérateur dans la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 16 août 2022
Hello Guillaume, thank you for leaving feedback, we are glad that you liked your stay with us. Hope to see you in the future too. Thank you

4/10 – Médiocre

Rim

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel médiocre, tout est vieux, chambre avec tapis à odeur. Toilette n est pas propore. Parking à 20$ tx la nuit, frigo à 10$ tx. Piscine sale et odeur de chlore forte je sais pas comment le monde se baigne là dans. Je suis déçu. Je recommande à personne cet hotel.
Séjour de 3 nuits en août 2022
front desk a répondu le 14 août 2022
hi there we are sorry that your stay with us was not what you were expecting at all all our additional charges are stated on the third party websites as well we do tell you upon checking in... as for the pool we do apologize however we do maintain all levels throughout the day... thank you for your feedback it is greatly appreciated

6/10 – Acceptable

Michel

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 – Bien

Marie-France, St-Denis de Brompton

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Il n'y avait pas de frigidaire dans la chambre, ni de distributeur de glace
Séjour de 2 nuits en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 13 août 2022
Hello Marie-France, thank you for your feedback, we are glad that you liked your stay with us. We do apologize for the inconvenience caused. However about the amenities, it was already mentioned in the website that you can always request for a fridge which we can bring it up to your room for additional $10 and there is ice machines on 3rd and 5th floors as well. Hope to see you in the future. Thank you.

10/10 – Excellent

?n?

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il est bien situé. Près de tout a pie
Séjour de 1 nuit en août 2022
front desk a répondu le 14 août 2022
thank you for staying with us your feedback is greatly appreciated and we are glad you enjoyed your stay with us

2/10 – Terrible

Omar

Séjour de 3 nuits en août 2022

4/10 – Médiocre

David

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

steve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
👍
Court mais excellent
Séjour de 3 nuits en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 13 août 2022
Hello Steve, thank you so much for the review, we are glad and hope to see you in the future too. Thank you

8/10 – Bien

Mathieu

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé pour visiter Niagara Falls à pied !
Séjour de 3 nuits en août 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 8 août 2022
Hello Mathieu, thank you for the review, we are glad that you liked your t stay with us, hope to see you in the future too. Thank you

8/10 – Bien

florence

Voyage en famille
Fait le job.
Hôtel viellot mais fait le job pour le prix !
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 6 août 2022
Hello Florence, thank you for the feedback, we hope you enjoyed our stay, will make sure it will be a 10/10 experience next time, hope to see in future. Thank you

2/10 – Terrible

Cindy

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
N’aller pas à cet hôtel ! Frais caché en autres …
Séjour en famille de 3 nuits. À l’arrivée il y a des frais cachés de plus de 300$ ! Nous avons payé plus cher que le montent indiquer sur le site !!! Parking payent en plus qu’ils nous ont facturé le double… Le ménage n’a jamais était fait … les poubelles n’ont plus .. les chambres sont défraîchi, pas insonorisé ont entend tous ! La climatisation des chambres fait un bruit assourdissant … l’ascenseur en fin de vie … BREF n’aller pas là !! Je vous le déconseille surtout avec des enfants !
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Stéphane

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Il restaient des débris sur le tapis des occupants d'avant nous. c'etait tranquille. Bon services.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
front desk a répondu le 3 août 2022
hi there we do apologize that there were debris from the previous guests but we are glad that you enjoyed your stay non the less. thank you for your feedback it is greatly appreciated

6/10 – Acceptable

Normand

Points faibles : Service et personnel
je n'irai plus jamais à cet endroit. Explication à la réception concernant le parking payant 30$$$$ c'est exorbitant et la personne à la réception n'était pas gentille du tout.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Front desk a répondu le 3 août 2022
hi there we do apologize if our staff was not very nice to you that is not acceptable at all. The $30 that was charged to your credit card was not just for the parking it is also for the facility fee of the hotel for a grand total of $29.36 this is also stated on the website for both third party and ours and we also tell the guest upon check in what is required by the guest to pay at the hotel. thank you

6/10 – Acceptable

Claude

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
N
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
front desk a répondu le 3 août 2022
we thank you for staying with us your feedback is greatly appreciated glad you enjoyed your stay

8/10 – Bien

Marie-Dominique

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les lits étaient confortables nous avons super bien dormi, Mais il faudrait un rafraîchissement pour revamper l’endroit. La piscine manque d’entretien.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 4 août 2022
Hello Marie, thank you for leaving a feedback, and we are glad that you liked the stay with us except some facility issues. We do regularly clean and check the pH of the water in the pool everyday. But really sorry if any inconvenience caused. Hope to se you in the future too. Thank you.

4/10 – Médiocre

Pascal

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités
Il n’y as pas beaucoup de service
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 4 août 2022
hello Pascal, thank you for leaving a feedback, and we do apologize for the inconvenience caused and will make sure everything is good with your next stay. Please don't let this experience deter you from making new reservations with us in the future. Thank you

6/10 – Acceptable

isabelle

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
À l'arrivée il y a plusieurs traces des visiteurs précédents. Cheveux dans le lit, mouchoirs souillés dans le bac à glace, traces de doigts sur les meubles. Bref, l'entretien est douteux.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 4 août 2022
Hello Isabelle, thank you for leaving the feedback, we do really apologize for the inconvenience caused. We do our level best to fix the issue and make sure every guests are enjoying there stay since there are agents 24 hours at front desk. Please do not let this experience deter you from making new reservations with us in future. Thank you.

10/10 – Excellent

Jean-Sébastien

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

patrick

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien situé ...bon acceuil ...stationnement un peu dispendieux mais somme toutes une bonne experience !!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
front desk a répondu le 20 juill. 2022
thank you for staying with us we are glad that you enjoyed your stay

2/10 – Terrible

sarah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
En 4 jours , jamais personne n'a vidé les poubelles ou venu pour des serviettes On s est fait cloner la carte de crédit Le staff est arrogant, et il y a des frais de stationnement, pas vraiment de bonnes surprises
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 4 août 2022
Hello Sarah, thank you for the feedback, we do apologize for the inconvenience. Due to the covid restrictions, no housekeeping agents go to the rooms for any services unless its an emergency. But we provide new sets of towels, sheets, or whatever the guests needed and they also clears the garbage in the room if you're requesting. And about the parking charges, it was already mentioned on the website including the charges. Please do not let this experience deter you from making new reservations with us again. Hope to see you in future too. Thank you

6/10 – Acceptable

Mylène

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
FD Supervisor a répondu le 15 juill. 2022
Thanks for the feedback! We hope next time we can make it a 10/10 experience.

4/10 – Médiocre

Jean Marc

Séjour de 3 nuits en juillet 2022
front desk a répondu le 21 juill. 2022
thank you for staying with us your feedback is greatly appreciated we are sorry your stay was not more enjoyable but glad you had a good time with us

6/10 – Acceptable

Arianne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Chambre propre à l’arrivée, mais le ménage n’a pas été fait le reste du séjour donc poubelles pleines à ras bord et serviettes non changées. Service à l’arrivée et au départ très long. Personnel plus ou moins fiable, une montre a été volée dans notre chambre. La piscine a besoin d’être refaite; le fond en béton se désagrège. Sinon, bien situé et chambres calmes.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Front Desk Supervisor a répondu le 4 août 2022
Hello Arianne, thank you for leaving a review. Sorry for any inconvenience caused. Due to the covid protocol once you checked in to the room, no one will come to your room for any service unless its an emergency. But still we provide new sets of towels, sheets or whatever the guests need and they also clears the garages as well, if you're requesting for it. We do rally apologize for the inconvenience caused. Please do not let this experience deter you from making new reservations with us again in future. Thank you

10/10 – Excellent

Nathalie

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
FD Supervisor a répondu le 15 juill. 2022
Thank you, glad you enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

Brahim

Séjour de 1 nuit en juin 2022
aly a répondu le 1 juill. 2022
thank you for staying with us we appreciate your feedback

2/10 – Terrible

nassim

Séjour de 2 nuits en juin 2022
front desk a répondu le 1 juill. 2022
thank you for staying with us and we appreciate your feedback thanks front desk

2/10 – Terrible

ABIR

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Parfait pour la marche, accessible à tous! Cependant, J’ai acheté avec Expédia, censé je paies un montant mais ils ont rajouté des frais sans autorisation
Séjour de 2 nuits en juin 2022
front desk a répondu le 17 juin 2022
we appreciate your feedback and glad you enjoyed your stay, we do apologize there were other charges but they are stated on the expedia website that the hotel does charge for a facility fee and for parking as well we do tell all our guest upon checking in. thank you ramada front desk

8/10 – Bien

Alain

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Front Desk Supervisor. a répondu le 17 mai 2022
We are so happy you enjoyed our staff! We strive to provide the best service and your feedback helps us understand the kind of services our guests appreciate.

8/10 – Bien

Aurelie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Front Office Team a répondu le 5 janv. 2022
Thanks Aurelie, we are so happy that you had a good stay. We hope that you stay again soon and hope that your next stay will be even better.