Hall

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Niagara Falls – Avis

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Niagara Falls
6225 Niagara Falls Blvd, Niagara Falls, NY

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 361 avis sur 1131." "
Note de 8 – Bien, d’après 267 avis sur 1131." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 183 avis sur 1131." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 170 avis sur 1131." "
Note de 2 – Terrible, d’après 150 avis sur 1131." "

6,6/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Annie-Claude

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
When we arrived nobody was at the front desk we had to ring a bell everytime we had questions. The internet was not working also the computer provided, the hotel was not clean especially in the lobby. There was a smell of cigarettes in the room. But the lady at the front desk was very kind, thanks to her.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Manager a répondu le 21 févr. 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Lakman

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Merci pour tout
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hotel Manager a répondu le 4 août 2023
Thank you for the positive feedback, it is greatly appreciated!

10/10 – Excellent

Manuel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Hotel Manager a répondu le 1 août 2023
Thank you for the positive feedback, it is greatly appreciated!

4/10 – Médiocre

Cederick, montreal

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The hotel is far from the border and there is nothing there
Hotel Manager a répondu le 7 janv. 2023
Thank you for choosing our hotel for your stay, we apologize for the inconvenience you experienced.

10/10 – Excellent

Balaji, Scarborough

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Well maintained and good breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

10/10 – Excellent

Tita

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

8/10 – Bien

Plaban

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall good experience
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Manager a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

10/10 – Excellent

Kristin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The brekkie was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 25 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

8/10 – Bien

Sumanth

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 25 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Janice

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice room and breakfast. Pool water and room way too warm.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

2/10 – Terrible

Charlotte

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Walls were absolutely disgusting with food splatters, lamp shade had a bunch of gross stains on it, and there was a bandaid on the ceiling. Would not stay here again!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for choosing our hotel for your stay, we sincerely apologize for the inconvenience you expierenced during your stay, these matters will promptly be looked into, we take these matters very seriously.

8/10 – Bien

Gina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was quiet and clean. Pool very refreshing, food was plenty and very good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

8/10 – Bien

Domenic

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Clean overall and friendly staff. Close to outlet mall and many other stores. Elevator takes forever but that would be the only negative.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your positive feedback.

8/10 – Bien

Alexia Bea

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Our stay was fantastic
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your positive feedback, we are glad you enjoyed your stay!

6/10 – Acceptable

Mira

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback.

4/10 – Médiocre

Dyezel Mae

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Check in wasn’t friendly at all. Wifi is bad, we barely connected. Parking was full. We asked for additional 3 big towels as the room didn’t have enough, and it took us 30 mins to wait. And when towels were given, they were floor washroom towels. Very disappointed with service overall. Was not worth the $272 CAD/night I paid.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for choosing our hotel for your stay, we apologize for the little wait to receive your towels, staff were working very hard to fulfill all guest requests in the order they came in.

10/10 – Excellent

Rakesh

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It is good to stay here
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your positive feedback.

6/10 – Acceptable

Kim

Points forts : Service et personnel
It was a little dirty and un kept… stains on our bed sheets and the bathroom was run down
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Karen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location was close to the Falls (10minutes). Very close to shopping and restaurants, Hotel was clean and the staff was very friendly and helpful. We were sad that hot tub was closed but was not stated on the website.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your positive feedback.

4/10 – Médiocre

Jhon, Howard Beach

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Decent place to stay just for one night. Breadfast to simple didnot start at 6am. Overnight stuff reslly dont care ablut guesses. Get a better hotel if u can!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience.

8/10 – Bien

Rebecca

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms were clean, the staff was nice The decor is interesting lol. But not in my house, so doesn't really matter. The kuds enjoyed thecindoor pool The breakfast was nice. Better than some.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

8/10 – Bien

Terry

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice heated pool, dryer didn't work, but staff was very helpful in getting the clothes dried
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

8/10 – Bien

harika

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Hugo

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 17 mai 2024
Thank you for your positive feedback.

10/10 – Excellent

Sudarshana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
elevator was broken. Other than that everything was good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 9 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

2/10 – Terrible

jacob

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tv didnt work place was a mess
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 7 mai 2024
Thank you for choosing our hotel for your stay, we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay.

8/10 – Bien

Diane, Ajax

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 7 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

10/10 – Excellent

Jacob

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 7 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed my stay here. It was clean and comfortable. My room was big and bright. I highly recommend
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 5 mai 2024
Thank you for the positive feedback.

6/10 – Acceptable

Jesus

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The closet handle was broken, no room service, only gave me two towels I had to ask for more.5 people trip.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Manager a répondu le 4 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience you expierenced during your stay.

6/10 – Acceptable

India

N/A
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Hotel Manager a répondu le 2 mai 2024
Thank you for your feedback.

4/10 – Médiocre

Jackie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
Room was so dusty, Bathroom was dirty, had no extra toilet paper and 1 towel… we checked in as a family of 5. There was hair and trash on the bathroom floor. No body wash in shower… it was by the sink… no hand soap. Body wash and lotion by sink, shampoo and conditioner in shower… no hand soap. Very strange. The internet wasn’t working properly and then the elevators stopped working, had to carry our stuff down the stairs. No fresh fruit for breakfast. Pool was ok, water was warm. Had to prop the door open because the chlorine was strong not great ventilation. But it was ok for our weekend trip to Niagra falls.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 2 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience during your stay.

2/10 – Terrible

Emely

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 2 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience during your stay.

6/10 – Acceptable

Mike

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Terrible

Tetiana

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Mayur

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.

2/10 – Terrible

Dawn

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The place was dirty. Our rooms were not cleaned daily. We asked for an extra blanket, the staff said the would bring it to our room and they didn't. The pool are never had clean towels and the dirty towels were not picked up. Then the elevator broke
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely apologize for any inconvenience during your stay.

2/10 – Terrible

Mary

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Broken light no toilet paper NO ELEVATOR
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely apologize for any inconvenience during your stay.

2/10 – Terrible

Casey

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty room. Sheets not new. Dirty towel left in bathroom. Won’t stay there again. May not stay at another la Quinta.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely apologize for any inconvenience during your stay.

6/10 – Acceptable

Patricia R.

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
The property was clean. The pool needs to be cleaned and maintained, there were lines of dirt at the waters edge and it was slightly green. The walls weren’t very soundproof, we could hear a dog barking, people partying and lots of noise from other rooms.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Sara

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 17 mai 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Courtney

The bathroom tiles was loose and coffee cup under the bed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience during your stay.

10/10 – Excellent

Charmaine

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.

2/10 – Terrible

Justin

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Horrible experience we had to leave in the middle of the night.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback, we apologize for any inconvenience during your stay.

4/10 – Médiocre

Lining

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for choosing our hotel for your stay, we apologize for any inconvenience during your stay.

10/10 – Excellent

Tabitha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Family friendly, convenient stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for the positive feedback, we greatly appreciate it.

6/10 – Acceptable

Carrie

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Rooms could have been a little cleaner.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Josseline

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for the positive feedback, we greatly appreciate it.

10/10 – Excellent

Elsa

Voyage en groupe
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Next to highway exit. 5 mins drive to outlet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.

10/10 – Excellent

Gordon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for the positive feedback.