Hall

Home2 Suites by Hilton Newark Airport – Avis

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Newark Airport
620 Route 1 and 9 South, Newark, NJ

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 455 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 240 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 112 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 88 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 107 avis sur 1002." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

chantale

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
DOS a répondu le 29 janv. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent visit to the Home2 Suites- Newark Airport. We appreciate your business and hope you give us another chance in the future.

6/10 – Acceptable

eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Belle hôtel, bon déjeuners le matin. Aucun stationnements sa déborde. Il charge 53$ canadien pour se stationner, aucun restaurant, station de services et dépanneurs prêts. Bruyant la nuit avec l'aéroport l'autre côté de la rue
Séjour de 3 nuits en août 2023
MikoltFodor- DOS a répondu le 23 août 2023
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

2/10 – Terrible

ELIZABETH

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Insatisfaite.
Mikolt Fodor- DOS a répondu le 9 janv. 2023
We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a customer. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issue from occurring in the future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Ce n’est pas un Hilton c’est un motel
La machine à glaçons est tellement bruyante qu’on a l’impression que quelqu’un passe l’aspirateur dans le hall toute la nuit. La piscine n’est pas disponible mais ce n’est pas à cause du covid c’est parce qu’elle est louée pour donner des cours… dommage! Jus de fruits au petit déjeuner imbuvables, et petit déjeuner très sommaire. Pas vraiment la qualité d’un Hilton ou alors un dérivé de très bas de gamme avec les prix d’un haut de gamme
Séjour de 1 nuit en août 2022
Mikolt Fodor- DOS a répondu le 6 sept. 2022
We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a customer. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issue from occurring in the future.

8/10 – Bien

Mohamed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Impeccable
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Mikolt Fodor- DOS a répondu le 13 juin 2022
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 – Terrible

Marc-Andre

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Mikolt Fodor- DOS a répondu le 20 mai 2022
Dear Marc-Andre, We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Sincerely,

10/10 – Excellent

Catherine, Québec

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le design, la grandeur de la suite, la bonne odeur et l’abondance de personnel. J’ai adoré cet hôtel!
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Mark H. a répondu le 23 janv. 2020
Thank you for your good review and we look forward to your next visit to our hotel.

8/10 – Bien

Hicham

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vraiment top
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Mark H. a répondu le 6 janv. 2020
Thank you for your review.

6/10 – Acceptable

Jean

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Hotel avec amélioration à faire .
Très bel hotel, par contre le nettotage de la chambre au 5 nuits de séjour pour ma part, devrait être fait tous les jours . Il y avait que des nouvelles serviettes de bain de changer, rien d'autre. En ce qui me concerne si je paie 120$ par nuit j aimerais que le lit soit fait , aspirateur passé, toilette lavé et douche. Assez " basic" comme entretien . Les déjeuners manquait de nourritures , pu de banane, aucun fruit, pu de lait pour les céréales. Pour ces raisons je ne considère pas retourné dans cet établissements.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Mark H. a répondu le 6 janv. 2020
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services that you deserve. Thank you again for your feedback and we hope that you will consider staying with us again.

10/10 – Excellent

jose

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Mark H. a répondu le 27 oct. 2019
Thank you for the good rating.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff. Conviniently located but noisy as close to big road and airport runways
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Mark H. a répondu le 31 oct. 2019
Thank you for your good review and we look forward to your next visit to our hotel.

8/10 – Bien

Soraya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Mark H. a répondu le 8 sept. 2019
Thank you for your review.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout est propre. Notre chambre était grande, avec beaucoup d’espace pour placer les valises pour nous et nos enfants.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Mark H. a répondu le 30 août 2019
Thank you so much for the kind words about your stay with us. I am so glad we were the perfect spot for you and your family on your trip. We are pleased that you had a great experience with us. We hope the next time you pass through Newark that you will stop by and see us again. If you ever need a future reservation, please let us know so we can make it for you. Thank you again for staying with us, I hope you have a wonderful day!

4/10 – Médiocre

Jack

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous n'avons pas été satisfaits le personnel était désagréable la chambre vétuste et il n'y avait quasiment rien à manger au petit-déjeuner y compris le pain...nous abons l'habitude de prendre cette chaîne d'hôtel et en sommes tres satisfaite mais là ce n'était pas du tout a la hauteur
Séjour de 1 nuit en août 2019
Mark H. a répondu le 8 sept. 2019
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services that you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again.

6/10 – Acceptable

Judith

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Small details could make a world of difference
Very friendly staf at reception desk. Our room was oke but the entrance door of it made huge noice, the showen soap dispenser was empty. The breakfast was not very good, really missing some fresh berries or fruits as they anounce in the elevator on a poster
Séjour de 1 nuit en août 2019
Mark H. a répondu le 12 août 2019
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again.

6/10 – Acceptable

Chawki

Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Mark H. a répondu le 12 août 2019
We apologize that fell short of your expectations & will use this feedback to improve our guest experience. Thank you again for staying with us.

10/10 – Excellent

lacides

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good job.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Julio

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Valerie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had a wonderful stay. My only complaint is regarding the pillows. Get new ones!
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Syed

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Convenient location but very hard to find especially if you are new to the area. Staff do not understand the concept of providing good customer service and are not friendly.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Dov

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Marisa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and spacious.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Tom

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was very pleasant, with a decent selection of facilities (microwave coffee machine, TV, fridge/freezer, and, surprisingly, a dishwasher?!) Good variety of breakfast options, and staff was friendly and welcoming
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Petula

Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Alfonso, Doral

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

donna l

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dining and delivery is very limited!
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Dave

Points forts : État et installations de l’hébergement
Parking
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jerold

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great services
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Paul

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Yvonne, Staten Island

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Douglas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Melissa

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Quishawn, Newark

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Alan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Lauren

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
They had no parking for us during our stay and were not allowed to leave our car here during the stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Isabelle

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Personnel pas très accueillant mais chambre spacieuse et propre , proche de l’aéroport
Séjour de 1 nuit en mars 2024
DOS a répondu le 7 mars 2024
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

10/10 – Excellent

Seong-hee, Toronto

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
DOS a répondu le 7 mars 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent visit to the Home2 Suites- Newark Airport. We appreciate your business and hope you give us another chance in the future.

2/10 – Terrible

Florence

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No parking
Séjour de 2 nuits en février 2024
DOS a répondu le 1 mars 2024
We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a customer. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issue from occurring in the future.

2/10 – Terrible

Carolina

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en février 2024
DOS a répondu le 21 févr. 2024
We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a customer. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issue from occurring in the future.

10/10 – Excellent

stephen

Séjour de 1 nuit en février 2024
DOS a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Excellent

Gustavo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice place
Séjour de 1 nuit en février 2024
DOS a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 – Bien

Norman

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Checking in was super quick and easy. We were provided with a bottle of water per person. The room had plenty of room and came with all of the open listed. Breakfast was amazing and available during said times. If I had to have a complaint it would be the single ply toilet paper
Séjour de 2 nuits en février 2024
DOS a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Excellent

Yvonne, Staten Island

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024
DOS a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Excellent

Jaclyn

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
DOS a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Excellent

tracy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great location from airport but need a car if you want to go to restaurants. Staff very friendly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
DOS a répondu le 7 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! I am very happy to hear you enjoyed both our amazing staff and comfortable accommodations. We pride ourselves on providing a comfortable atmosphere with great access to the Newark airport. I will certainly be sharing your kind words with all of our staff as well. We very much appreciate you staying with us and we look forward to welcoming you back soon to our hotel for another great stay.

10/10 – Excellent

Bryana

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
DOS a répondu le 7 févr. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent visit to the Home2 Suites- Newark Airport. We appreciate your business and hope you give us another chance in the future.

8/10 – Bien

Nathaniel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stay was good. Now that the pandemic is over, going back to daily room cleaning is suggested.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
DOS a répondu le 7 févr. 2024
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

10/10 – Excellent

Eliaquín

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Muy buena estadía
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
DOS a répondu le 7 févr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Excellent

Frances

Points forts : Propreté
Reception was great. Jasmine checked me in and was so pleasant
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
DOS a répondu le 29 janv. 2024
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! ! I am very happy to hear you enjoyed both our amazing staff and comfortable accommodations. We pride ourselves on providing a comfortable atmosphere with great access to the Newark airport. I will certainly be sharing your kind words with all of our staff as well. We very much appreciate you staying with us and we look forward to welcoming you back soon to our hotel for another great stay.

10/10 – Excellent

Camille

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El cuarto y el baño son enormes, lindos y parecen suites. Me encantó
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
DOS a répondu le 29 janv. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent visit to the Home2 Suites- Newark Airport. We appreciate your business and hope you give us another chance in the future.