Literie de qualité, minibar, coffre-fort, décor unique

InterContinental New York Times Square, an IHG Hotel – Avis

5 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 616 avis sur 1111." "
Note de 8 – Bien, d’après 240 avis sur 1111." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 135 avis sur 1111." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 61 avis sur 1111." "
Note de 2 – Terrible, d’après 59 avis sur 1111." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Karim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything
Séjour de 2 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for the excellent rating, Karim!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at InterContinental New York Times Square! We look forward to hosting you again soon.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

Xavier

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 15 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback, Xavier.While we're glad to hear you found your stay to be agreeable, we regret to hear your experience with us was anything less than perfect. We've shared your feedback with the appropriate members of our team and look forward to hosting you again so that we can share a more positive stay with you.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

ANNE-SOPHIE, Woluwe St Pierre

Voyage en famille
Points forts : Commodités
It was amazing !!! Everything perfect. Breakfast very good.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Customer Service a répondu le 13 janv. 2024
Anne-Sophie, it's heartwarming to hear your positive feedback about InterContinental New York Times Square. We're thrilled that you found everything to be perfect, especially our breakfast. We value your feedback and look forward to seeing you again on your next visit.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

andre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good location
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Customer Service a répondu le 8 déc. 2023
Andre, we're thrilled you recognized the advantageous position of the InterContinental New York Times Square. We trust it contributed to an enjoyable stay. We hope to welcome you back in the future.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Chiacchiari

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel très aimable, gentils et à l'écoute du client. On nous a donné une chambre sale mais après discussion avec la réception cela a été corrigé immédiatement. Une autre chambre nous a été fourni. L'hôtel est très proche de Times Square, à 2 min à pied d'un théatre, des restaurants et autres magasins. Un parking est situé juste en face, en passant par l'hôtel vous ne payez que $58/Jour.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Customer Service a répondu le 14 août 2023
Chiacchiari, merci pour vos commentaires. Nous sommes encouragés d'apprendre que les membres de notre équipe ont été agréables et attentifs, s'assurant que votre préoccupation a été rapidement traitée. C'est formidable que vous ayez pu profiter de la proximité de l'InterContinental New York Times Square avec diverses attractions. Revenez bientôt.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Denis

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
On recommande cet hôtel en fonction de sa propreté et sa localisation
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Customer Service a répondu le 5 août 2023
Bonjour Denis, nous apprécions vos commentaires positifs sur votre séjour à l'InterContinental New York Times Square. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la propreté et l'emplacement de notre établissement. Nous espérons vous revoir bientôt. Merci !Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Yves

Points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Customer Service a répondu le 27 juill. 2023
Thanks for the outstanding rating, Yves!We're delighted your time at InterContinental New York Times Square was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Johanne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
convivialité et propreté et confort ! HAMET JOHAN
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Customer Service a répondu le 1 mai 2023
Thank you for this excellent rating, Johanne!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at InterContinental New York Times Square! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

eric

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Hôtel trops cher pour les prestations.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Customer Service a répondu le 31 mars 2023
Merci pour le partage, Éric.Nous sommes déçus de voir que votre séjour parmi nous n'a pas été à la hauteur de toutes vos attentes. Nous nous efforçons d'offrir à chaque invité une excellente expérience. Veuillez nous faire savoir si nous pouvons faire quelque chose pour mieux vous accueillir.Nous espérons que vous reviendrez nous rendre visite bientôt pour une expérience plus positive.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Jean-benoit

Séjour de 3 nuits en mars 2023
Customer Service a répondu le 2 avr. 2023
Thank you for the great rating, Jean-benoit!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at InterContinental New York Times Square. We'd like to share an even better experience with you soon.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien
Hôtel bien situé à deux pas de Time Square. Très bruyant la nuit .. les fenêtres ne bloquent pas le son de la rue. Pas de magasin ou de dépanneur dans l’hôtel ce qui aurait été pratique. Stationnement pas très loin mais c’est tannant lorsque nous devons transporter les valise et nous devons laisser nos clés au voiturier. Lits confortables mais petits.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Customer Service a répondu le 7 janv. 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager cette excellente critique!Nous sommes tellement heureux d'apprendre que votre temps avec nous a été si agréable! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement idéal et nos lits confortables. Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à vos préoccupations concernant notre insonorisation, nos équipements et notre politique de stationnement avec les membres appropriés de notre équipe de direction afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir. Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore plus positive avec vous bientôt !Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

CLAUDIA

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Chambre avec insecte mais la manager nous a proposé de changer de chambre ce qui ne convenait pas elle a accepté de nous offrir
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Customer Service a répondu le 27 déc. 2022
Nous apprécions les commentaires, Claudia.Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié notre service, il est regrettable que nos hébergements n'aient pas répondu à vos attentes. Nous regrettons vos défis et les inconvénients, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Vincent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellence
Très bon accueil, upgrade dans une chambre de catégorie supérieure très apprécié, concierge à l'écoute. Très propre. Excellent séjour. Je n'ai pas eu l'occasion de tester le restaurant ni le petit déjeuner.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Customer Service a répondu le 12 sept. 2022
Merci pour la merveilleuse critique, Vincent!Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour aussi fantastique à l'InterContinental New York Times Square ! C'est excellent que votre chambre ait été rafraîchie correctement et que vous ayez apprécié nos installations confortables et propres. Nous visons l'excellence et vos éloges nous permettent de savoir que nous faisons notre travail !Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience fantastique. Merci encore d'avoir partagé vos commentaires !Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Customer Service a répondu le 15 août 2022
Thanks for the perfect rating, Laurent! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at InterContinental New York Times Square. Have a great day! Alex K Social Media Manager

2/10 – Terrible

Vincent

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Dommage la pratique du racket obligatoire !
Quand vous réserver à travers un site spécialisé comme hôtels.com ou expédia l’hôtel vous impose une surcharge appelée Amenities fee de 33.27 us par jour Un vrai racket Bien sûr vous avez droit à un crédit similaire si vous allez dans leur restaurant !!
Séjour de 6 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Sebastien

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Jean Marc

Séjour de 2 nuits en juin 2022
Customer Service a répondu le 29 juin 2022
Thank you for the 5/5 rating, Jean! It's excellent you enjoyed your time at InterContinental New York Times Square so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon. Alex K Social Media Manager

2/10 – Terrible

Christophe

Séjour de 6 nuits en juin 2022

10/10 – Excellent

Joseph

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel est à l’écoute et compétent la propreté de l’établissement et son emplacement sont impeccables
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Customer Service a répondu le 13 mai 2022
Merci pour la bonne critique, Joseph! C'est merveilleux que vous ayez tant apprécié votre séjour à l'InterContinental New York Times Square ! Nous visons l'excellence et nous sommes ravis que vous ayez apprécié non seulement notre équipe et notre propreté, mais aussi notre emplacement ! Vos éloges nous permettent de savoir que nous faisons notre travail ! Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience incroyable! Alex K Social Media Manager

6/10 – Acceptable

Louis

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Keep cleaning guys !
I chose this hotel because it was one of
Séjour de 6 nuits en février 2022
Customer Service a répondu le 28 févr. 2022
We appreciate the feedback, Louis. We're happy you had a pleasant stay with us despite our services not exceeding your expectations. We'll address your concerns with the appropriate members of our team moving forward. We do hope to host you again soon for a more positive experience. Alex K Social Media Manager

8/10 – Bien

Valérie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel correct
Hôtel situé près de Time Square. Réception de l’hôtel passable ainsi que l’accueil. Hôtel correct mais pas exceptionnel.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Customer Service a répondu le 4 févr. 2022
Merci pour votre avis et vos commentaires, Valérie! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié à Times Square ! Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience très bientôt! Alex K Social Media Manager

6/10 – Acceptable

Olivier

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Hôtel bien placé. Lir très confortable. En revanche dis fonctionnements pénible de la douche
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Customer Service a répondu le 15 janv. 2022
Nous apprécions vos commentaires, Olivier. Nous nous efforçons d'offrir à nos clients un service et un confort de qualité. Cependant, il est regrettable que votre séjour chez nous ait été loin d'être parfait. Nous répondrons à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe. Nous serions ravis de vous revoir à l'avenir pour partager une expérience plus positive avec vous. Alex K Social Media Manager

8/10 – Bien

Gerardo

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Great central location
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Barbara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Intercontinental Times Square is our go to whenever we are in town!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 20 mai 2024
Barbara, thank you for making the InterContinental New York Times Square your preferred choice! We are thrilled to be your go-to destination in the city. We're looking forward to welcoming you back on your next visit!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Martha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Comfortable and safe.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 15 mai 2024
Martha, thank you for your comments about your stay at the InterContinental New York Times Square. We're thrilled to know you found your stay to be comfortable and felt secure during your visit. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with our team. We look forward to welcoming you back soon.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Arlene

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing w/c access!
Séjour de 13 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 10 mai 2024
Arlene, it's splendid to learn that the accessibility at InterContinental New York Times Square fulfilled your needs. We truly value your appreciation and eagerly await your next visit!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to time square… staff was friendly great view of the city
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 9 mai 2024
John, it's delightful to learn that you enjoyed your stay at InterContinental New York Times Square. Our strategic location and the splendid city views are indeed highlights for many guests. Additionally, we're thrilled that our team members enhanced your experience with their friendly demeanor. We anticipate your next visit!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

vamsi krishna

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 24 mai 2024
Vamsi Krishna,Thank you for your positive rating! The team at InterContinental New York Times Square is pleased you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Kee, Essex

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 3 mai 2024
Kee, it's delightful to hear about your positive stay at InterContinental New York Times Square. Thank you for taking the time to share your feedback. We're thrilled to welcome you back in the future.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Oleksandr

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 3 mai 2024
Oleksandr, it's wonderful to know your stay at the InterContinental New York Times Square was perfect! We appreciate your positive comment and hope you'll return in the future for another enjoyable experience.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Ian

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The only negative was a very grumpy women on reception. Other than that a great property with nice bar/coffee area good for meetings. Breakfast is great too.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 2 mai 2024
Ian, thank you for your 5-star review. We're thrilled to hear the InterContinental New York Times Square met your expectations, particularly with our bar/coffee area and renowned breakfast. We understand that your check-in experience didn't entirely align with our usual high standard of service. Rest assured, we're committed to delivering exceptional service and are addressing the points you raised with our team. We're looking forward to your next visit.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Mary Ann

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The service was outstanding from beginning to end! Beautiful, clean rooms. Friendly, helpful staff. Our server, Eddie, in the Stinger Cocktail Bar was especially good. Would definitely recommend and stay at this hotel next time I’m in New York.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 2 mai 2024
Mary Ann, it's fantastic to hear about your excellent experience at InterContinental New York Times Square. We're pleased that you appreciated the cleanliness of our rooms and the cordial assistance from our team members. Eddie will surely be thrilled to hear of your warm commendations at the Stinger Cocktail Bar. We eagerly anticipate your return in the future, and appreciate your recommendation.Alex KSocial Media Manager

2/10 – Terrible

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 29 avr. 2024
Robert, it seems your experience didn't meet your expectations and for that, we sincerely apologize. We strive to offer a memorable stay to all our guests, so it's unfortunate to learn your time with us didn't reflect that. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future enhancements. We hope for an opportunity to better serve you in the future.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Luisa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very close from time square , very professional and friendly staff.i would recommend and stay here again. The 14th floor was very loud , you can hear the sirens and the outside noise in the room . they switched us to the 20th floor and different side of the building and it was better.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 27 avr. 2024
Luisa, it's exhilarating to hear that you appreciated the convenient location of InterContinental New York Times Square and the professionalism of our team members. We thank you for recommending us. On the other hand, we're sorry to hear about the initial noise issue but are glad it was rectified with a move to a different room. It pleases us that your subsequent accommodations were satisfactory. We eagerly await your next visit!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Christer

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 27 avr. 2024
Thanks for the perfect rating, Christer!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at InterContinental New York Times Square, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Rolando

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 25 avr. 2024
Thank you for sharing your perfect rating with us, Rolando!It's wonderful to see how much you appreciated your time at InterContinental New York Times Square! We want everyone to feel right at home at InterContinental New York Times Square. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Irene

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a lovely hotel. The Stinger restaurant was fabulous and the room itself was clean and very comfortable. It was within walking distance from show venues and shopping. I would stay here again.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Irene, thank you for sharing your delightful experience at the InterContinental New York Times Square. We're thrilled to hear that you enjoyed dining at The Stinger restaurant and found the room to be comfortable and clean. Also, the convenience of our location in close proximity to venues and shops is an advantage that many of our guests appreciate. We can't wait to welcome you back on your next visit.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Ayman, Staten Island

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Ayman, thank you for your concise yet telling review. We're pleased to hear your stay at InterContinental New York Times Square met your expectations. We hope to see you again on your future visits to the city.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

Donald

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was especially annoyed that with a $400 night rate at the time of check-in. I was informed that I would be charged $35 each day of which just $25 Could be credited towards in hotel purchases like restaurant, room services, etc. This is a mandatory charge. I find it to be rude. Reminds me of flying spirit air or something pay for your seat, pay for your baggage, etc. The more I thought about it, the more annoyed I was with it, and I will not return to the hotel.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Donald, we regret hearing about your unhappiness regarding our hotel policies. We understand how this additional charge could lead to discomfort, and we make sure to advertise it prior to arrival to ensure transparency. As for using it on dining or room service, it's meant as a convenience to enhance your stay. We're saddened to lose you as a guest and it's unfortunate that this fee has impacted your overall experience. Changes may occur in future and we hope for the chance to exceed your expectations someday.Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Yajing

Points forts : Propreté, service et personnel
酒店太老了
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 21 avr. 2024
Yajing,感谢您花时间分享您的想法。我们了解您发现我们的设施比预期的要成熟。我们自豪地维护我们的酒店,将经典魅力与现代舒适相结合。我们希望将来有机会更好地满足您的期望。Alex KSocial Media Manager

2/10 – Terrible

Bayard

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 10 mai 2024
Bayard, we notice your rating indicates room for improvement and we want to understand more. We value every guest's feedback and we are dedicated to improving your future experiences. We hope to have another chance to serve you better in the future.Alex KSocial Media Manager

2/10 – Terrible

Harun

Séjour de 6 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 20 avr. 2024
We appreciate your feedback, Harun.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Jorge

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Jorge, we're thrilled to see you had an enjoyable stay at InterContinental New York Times Square. It is always a delight to learn that we've exceeded our guests’ expectations. We appreciate your high rating. We eagerly await the opportunity to enhance your next visit to us. Safe travels!Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Gerald, Centennial

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I great location for access to Broadway shows and Times Square.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 17 avr. 2024
Gerald, it's wonderful to hear that you enjoyed the prime location of InterContinental New York Times Square, especially for Broadway shows and Times Square. We strive to make our guests' experience memorable and we're delighted you reaped the benefits. We hope to welcome you back in the near future.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

Rebecca

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
I would say this property is a little overpriced for what it is. It was lacking some basic ammenities in the room. Also I ended up with small bug bites on my legs which I can only assume one thing… They did service the room daily. The pillows were way too soft. Gym facilities were great.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 15 avr. 2024
Rebecca, thank you for your feedback. Addressing the points you've raised, we strive to offer a fair price based on the experience and amenities we provide. We regret to hear about the insufficiencies you encountered and the discomfort you experienced, which certainly isn't typical. Your recognition of our daily room service and gym facilities is appreciated, yet we understand the pillows didn't meet your preference. Rest assured, your comments will be shared with our team for further examination and improvements. We hope to have an opportunity to serve you better in the future.Alex KSocial Media Manager

2/10 – Terrible

Fred

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Hôtel charge for facility and practically force you to use Mini Bar , or cleaning services of the hotel Charges are not important but charge you by surprise at check in is not right to
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 12 avr. 2024
Fred, we regret to hear that certain aspects of your stay didn't meet expectations, particularly concerning fees. We endeavor to be transparent about all services and costs associated with them at the time of booking or registration. We'd certainly like to learn more about your experience to alleviate any similar issues in the future. Thank you for your feedback.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

Jerry, Columbus

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Staff was helpful and friendly, but room aren’t as clean as advertised. Some floor smells like a kitchen. Didn’t have the vibe of a 5 star hotel.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 12 avr. 2024
Jerry, it's heartening to hear that our team members were welcoming and useful. However, we apologize if cleanliness and ambiance weren't up to your expectations. We strive to provide a top-notch experience for all our guests, and we assure you your feedback is taken seriously. We will endeavor to exceed your expectations in these areas on your next visit. Thank you for your time and valuable insight.Alex KSocial Media Manager

10/10 – Excellent

Esunew

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 1 mai 2024
Thanks, Esunew! It's outstanding your time at InterContinental New York Times Square was fantastic. We can't wait until your next visit!Alex KSocial Media Manager

8/10 – Bien

Corey

Séjour de 5 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 28 avr. 2024
Corey, thank you for the positive rating you've given to InterContinental New York Times Square. We're thrilled that your experience with us was a good one. We hope to see you again soon for an even better experience. Your feedback is truly appreciated.Alex KSocial Media Manager

6/10 – Acceptable

Celeste

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
The hotel is within walking distance of theaters and restaurants. There was no valet parking. Service was mediocre this time. It was our second stay at the hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 8 avr. 2024
Celeste, we appreciate your feedback from your stay. While we're pleased you found our location convenient, it's disheartening to hear that you didn't experience our usual exceptional service. We note your feedback on valet parking and will consider it for further improvements. We hope to have the opportunity to impress you during your next visit.Alex KSocial Media Manager