Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West – Avis

3.5 out of 5

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 536 avis sur 1475." "
Note de 8 – Bien, d’après 431 avis sur 1475." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 250 avis sur 1475." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 132 avis sur 1475." "
Note de 2 – Terrible, d’après 126 avis sur 1475." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Rodica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 12 mars 2024
Dear Rodica, We are thrilled you had an excellent stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

fabrice

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Très bien placé
Séjour agréable à part pour le ménage. Il faut aller demander le matin à la réception sinon il n'est pas fait. L'hôtel est bien placé par rapport aux visites
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
General Manager a répondu le 9 déc. 2023
Dear fabrice, Thank you for choosing Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West and sharing your experience. We are delighted you had a pleasant stay overall. However, we are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. We value your feedback and greatly appreciate your patience. Thank you again for including us in your travel plans. It would be a pleasure to welcome you back anytime you visit our area.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Julie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great except I would have loved them to come and empty the garbage every day in the room . And add few more face washcloth
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
General Manager a répondu le 5 sept. 2023
Dear Julie, Thank you for taking the time to share the details of your stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are happy to know you enjoyed the overall stay. It was our pleasure hosting your visit, and we look forward to having you as our guest again! Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

DIDIER DAIDA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nous avons passé un super séjour dans cet hôtel. Il est placé à 5min à pied de Time Square et pas loin de central Park ..vous trouverez des restaurants à proximité, supermarché .. le métro aussi très pratique ! L ascenseur est desfois long mais pas plus de 5min. Très bon emplacement . Nous entendions pas de bruits extérieur .. nous conseillons cet hôtel .
Al a répondu le 3 sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us we hope to see you again.

4/10 – Médiocre

Annie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2023
General Manager a répondu le 31 août 2023
Dear Annie, Thank you for being our guest. We genuinely regret that you did not enjoy your stay, and we want to extend our apologies for not living up to your expectations. We hope you will return so that we can have an opportunity to provide you with a better experience. Rany C. Baroudi General Manager

4/10 – Médiocre

Melissa

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
General Manager a répondu le 30 août 2023
Dear Melissa, We are very disappointed that we did not deliver the exceptional stay you deserved. We never want to disappoint our guests in any way, and we would like to extend our sincere apologies for your experience. We hope you will revisit so we can make it up to you.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Vicki

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les tables de chevet étaient sales, j'ai due les nettoyer. La douche pourrait être mieux nettoyée.
Séjour de 2 nuits en août 2023
General Manager a répondu le 16 août 2023
Dear Vicki, Thank you for taking the time to review Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West; it is wonderful to hear how much you liked the time with us. However, we sincerely apologize for any oversight with your room. Thank you for bringing this to our attention; we are very grateful for your patience. We hope you will revisit so we can provide you with the seamless stay you deserve. We appreciate you choosing us for your visit to New York, and we wish you all the best with your travels.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Herve

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I found the place so close to times square and we got a fun. The breakface was so good. I recommande the hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
General Manager a répondu le 27 juill. 2023
Dear Herve, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our location and breakfast. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Guillian

Voyage en groupe
Simple et propre. Je venais pour une nuit, le lit était confortable et la douche propre. Le.nombre de serviette était suffisant, nous avions aussi les équipements de base. C'était très bien.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
General Manager a répondu le 26 juill. 2023
Dear Guillian, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our relaxing accommodations. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Ahmed

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Tout est parfait il y a juste une pointe qui est pas bon le service de l'hôtel avec le service de la chambre qui est pas fait le ménage de la journée qu'on a occupé la chambre auto canapé cher il y a pas de petit déjeuner compris le matin avec ce serviceil y a pas de petit déj le matin compris
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
General Manager a répondu le 23 juill. 2023
Dear Ahmed, We appreciate you choosing us and for taking the time to leave your comments. We are glad to hear your overall stay was enjoyable; however, we apologize for the concerns you experienced with servicing your room and breakfast. This will be addressed appropriately, and we appreciate your patience. Thank you once more for your comments, and we hope to have another opportunity to welcome you again soon.Rany C. Baroudi General Manager

6/10 – Acceptable

Guy

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Sur 3 jours complet le ménage de la chambre n’a été fait qu’une seule fois et ce à notre demande.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
General Manager a répondu le 11 avr. 2023
Dear Guest, Thank you for being our guest and sharing your feedback. We are sorry for the housekeeping issue you outlined. However, we are happy to let you know our housekeeping service is available upon request and this information is posted on our website. On your future visit please reach out to our front desk to schedule a room cleaning. We appreciate all of your feedback that helps us to improve. Thank you again and we hope you will consider us again the next time you are in the area.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Serge, Outremont

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel correct, sans plus. Environnement peu bruyant, de façon surprenante. Mais vraiment bien placé, à deux pas de Times Square.
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
General Manager a répondu le 14 févr. 2023
Dear Serge, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our relaxing accommodations and that our location near Times Square was perfect for your needs. Thank you for choosing us, and we hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

2/10 – Terrible

Nordine

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
General Manager a répondu le 24 mars 2023
Dear Nordine, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 – Excellent

Kande

General Manager a répondu le 2 mars 2023
Dear Kande. We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We hope to have a chance to host you again in the future. Rany C. Baroudi General Manager

10/10 – Excellent

yvonne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bien place, bonnes chambres dans l'ensemble MAIS: 1) ascenceurs TERRIBLEMENT longs a venir, malgre le fait qu'il y en a 3! ( on peut avoir attendre l'ascenceur pendant plus de 10 minutes....ou se resoudre a descendre (ou monter) 18 etages a pied. 2) porte glissantes des salles de bains tres mal installees, et tres grand risque d'accident car elles glissent trop loin et pincent les doigts.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
General Manager a répondu le 19 oct. 2022
Dear Yvonne, We appreciate you taking the time to write a review about your visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It is a pleasure to know how much you enjoyed our relaxing accommodations. However, we do apologize for the issues you had with our elevators. We understand your frustration and sincerely regret the temporary inconvenience. All of your feedback is valuable to us and we look forward to welcoming you back the next time you visit the areaRany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

6/10 – Acceptable

Daniel

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
On entend les ascenseurs monter et descendre depuis la chambre. Ce n’est pas acceptable au prix payé par nuit. Ne sont pas flexible pour la modification d’une réservation.
Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 – Bien

MARTINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé, bien équipé. La chambre quadruple (2 lits doubles) est petite . Il y a peu d’espace pour trois personnes . Le ménage en chambre n’est fait qu’au bout de 5 nuitées contrairement au séjour effectué dans cet hôtel en 2019. Alors que nous sommes restés 6 nuits. Je pense qu’un ménage en milieu de séjour serait le bienvenu. Un bémol : pas de petit déjeuner le lundi. Et l’épicerie n’a pas été rechargée au moment où nous sommes allés prendre les 3 items autorisés, ce qui ne correspond en aucun cas au petit déjeuner acheté et très copieux habituel. La personne en charge à la réception a été fort désagréable lorsque je lui en ai fait la remarque: ce monsieur manque totalement de professionnalisme. C’est dommage car toutes les autres réceptionnistes sont adorables et efficaces.
Séjour de 6 nuits en février 2022

8/10 – Bien

MARTINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien mais…
Le petit déjeuner d’ordinaire varié et globalement bon ne nous a pas été servi un lundi, certes un jour férié avec en compensation trois maigres articles à retirer dans une soit disant épicerie ressemblant plus à un débarras. Le choix plus que limité ne correspond en rien à la somme versée pour ce service . M’adressant à un employé de réception, et lui faisant part de cette incongruité, ce monsieur dédaigneux m’a répondu de façon inappropriée, voire indolente. Ce manque de professionnalisme détonne avec la gentillesse des réceptionnistes féminines vraiment à l’écoute. Autre problème à régler est le ménage dans les chambres fait uniquement au bout de 5 nuitées. Il serait judicieux d’ effectuer cette prestation en milieu de séjour. Ayant déjà séjourné dans cet établissement, comprenez ma légère déception. Il faudrait peu pour y remédier.
Séjour de 7 nuits en février 2022

6/10 – Acceptable

Bernard

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
positif : La localisation et le rapport qualité prix négatif : pas de ménage durant les 4 jours, salle à manger sans fenêtre
Séjour de 3 nuits en février 2022

6/10 – Acceptable

stephane

Séjour de 7 nuits en janvier 2022

8/10 – Bien

Justine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon établissement. Très bien situé
Séjour de 10 nuits en janvier 2022

8/10 – Bien

alexandra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour mais un bémol
Bon séjour dans cet hôtel, deuxième fois que j’y séjourne. Hôtel très bien placé, près de times square et de central park. Bouches de métro à proximité. Seul bémol le service de nettoyage des chambres ne passe qu’à partir du 4 ème jour donc sur un séjour de 7 nuits le ménage a était fait seulement une fois … pour le prix de la chambre c’est un peu léger … toutefois des serviettes de bains sont amenées si on le demande.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Philippe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon séjour à NY !
Nous avons passé un très bon séjour dans cet hôtel idéalement placé ! A 2 rues de Times Square et à proximité de Central park. Les stations de métro sont aussi à 2mn à pied. C'est parfait. Le lit kingsize est très confortable et nous n'avons pas subit de nuisances sonores. Machine à café, micro ondes et réfrigérateur très pratique. La seule insatisfaction c'est que le wifi était HS pendant 5 jours sur 7 :-( et que les prises USB ne chargeaient pas nos smartphones ! Effectivement aux heures de pointes, l'attente des ascenseurs c'est bien long. Et attention, si vous prenez l'option petit déjeuner, qui sont excellents d'ailleurs, le restaurant qui nous accueille est fermé le lundi ... A part cela, je recommande cet hôtel car le personnel est aussi très accueillant malgré l'affluence en cette période de fêtes.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Jean-Luc

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Etablissement propre, calme et bien placé. Personnel accueillant Seul bémol, la chambre n'est faite que tous les 4 jours.
Séjour de 6 nuits en novembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien située. Chambre un peu petite mais très propre et une bonne literie.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

6/10 – Acceptable

Oberde, North Miami

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Housekeeping could be a lot better
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 27 mai 2024
Dear Oberde, We humbly apologize for the prosaic experience during your stay at our hotel. It has always been our commitment to exclusivity that drives us to our achievements in luxurious hospitality. Unfortunately, we hit a few snags during your visit and we deeply regret that it even happened in the first place. We will take up your case and work on it to prevent a similar occurrence in the future. All of us here sincerely hope that we are given another precious moment at hosting you and most importantly, we hope to see you again.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Paula

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 25 mai 2024
Dear Paula, Thank you for highlighting the convenient location and our exceptional staff at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We're glad our service met your expectations and look forward to welcoming you back soon.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Caroline

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 25 mai 2024
Dear Caroline, Knowing you enjoyed every aspect of your stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West is why we do what we do! Thank you for taking the time to leave your rating. We look forward to seeing you again whenever your travels bring you back the area.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Gordon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was a bit small- very tight for a 2 bed 3 person room
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Gordon, Your thoughtful rating delights us, and we are so grateful for it. You are a very important member of the Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West family, and we wish to ensure that nothing comes between you and our excellent services. We are glad that you had a comfortable stay despite the fact that our New York-sized rooms pinched you a bit. We value your visit and hope to see you again!Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

JOSEPH, Tucson

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Rms are small but nicely appointed. Daily maid service is available. Very nice staff!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear JOSEPH, We are humbled that we were able to make your stay memorable. It is always nothing short of great whenever we receive remarkable reviews like yours, and our staff will be notified of your words of praise. Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West thanks you for your visit, and enthusiastically awaits your next stay.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Sandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This hotel is located perfectly to much of Broadway Theater Entertainment and Central Park. Highly recommend local!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Sandra, We couldn’t be any more excited and pleased that you gave us an excellent rating and review. We are glad that we were able to make your stay memorable. Please know that the city awaits your return and Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West cannot wait to host you again.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

Courtney

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel, super close to Times Square.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Courtney, Thank you for your recent stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are glad that you were able to enjoy Times Square on account of our great location. Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West is in gratitude and your review will remain with us for a long time. We appreciate your time and hope to see you again soon.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Andrew

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
convenient location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Andrew, Thank you for your wonderful review of Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. It pleases us to know that you appreciated our location and it came of help to you. We value your business, and we count on your feedback to keep ourselves constantly updated. Thank you for your time and consideration and good luck!Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Patricia Eugenia Bastarrachea

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Patricia, Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West is honored that you thought we deserve such an amazing rating. We are grateful and we promise you an even better experience on your next visit!Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, clean,and convenient.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Robert, All of us at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West are grateful to you for your generous rating. We are glad you loved our location and our commitment to comfort and cleanliness. We hope to see you again. Thank you!Rany C. BaroudiGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Wee Ling

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Check in is 3pm, when we arrived at 5pm our room is not ready. No apologies from any of the staff. Instead, all we heard is “we are a BIG hotel”, “we are fully booked yesterday, house keeper is working on your room.” “ we can’t give you other room because this is the only room left through third party reservation.” We have to cancel our dinner plan in order to make it to our show. Very disappointed with this “BIG hotel”
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Wee Ling, Thank you for reviewing our hotel. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced upon arrival. It is certainly not the kind of experience we strive to provide our valued guests. We regret that your room was not available upon your arrival. We appreciate your constructive feedback and will use it to help us better our guest services. We hope we will have an opportunity to restore your confidence in us in the future.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Richard C

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Richard C, We appreciate you leaving your generous rating regarding your recent visit to Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your feedback serves as a reference and a milestone for all of us, and we thank you for the opportunity to host you.Rany C. BaroudiGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Akmaral

Location is grate! Stuff is not kind
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Rany C. Baroudi General Manager a répondu le 16 mai 2024
Dear Akmaral, Thank you for being our guest, and staying with us. It is a pleasure to know that you appreciate our convenient location, but we are disappointed to learn that our staff did not treat you with the respect that you deserve. We appreciate your review, and we will address the associates concerned so that such a thing never happens again. We are truly sorry, once again, and we hope that you will visit us again so that we can give you the best service that we are famous for.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

Juan Martinez

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
T
Séjour de 5 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 15 mai 2024
Dear Juan Martinez, We are pleased to receive your generous rating for Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your feedback holds significant value for us, affirming our commitment to outstanding hospitality. We look forward to another opportunity to extend our services to you again whenever your travels bring you back this way.Rany C. Baroudi General Manager

8/10 – Bien

Michael

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités
There was mildew in the shower door bottom trim and a house keeping towel cart in the hallway outside our door for days. Not be big problems. On a good footnote, ever staff member we talk to were overly helpful and very pleasant. We will be back to Hilton again.
Séjour de 10 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 14 mai 2024
Dear Michael, Thank you for being our Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West guest. Our staff is committed to providing excellent service, and they will be happy to know that their efforts made your stay great. We regret for any inconvenience you experienced during your stay. We have noted your feedback and appreciate the constructive comment, as we always want to hear how we can enhance our guest's overall experience. We are delighted you're considering staying with us again, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another pleasant and comfortable stay.Rany C. BaroudiGeneral Manager

8/10 – Bien

William

Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 15 mai 2024
Dear William, Thank you for this kind rating! We always work hard to provide a high-quality experience for all our guests, so it's nice to hear that you had an enjoyable stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We'd love to host you again someday for another great visit.Rany C. Baroudi General Manager

10/10 – Excellent

Michael, Sylvania

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was excellent all around. Very friendly and courteous. Easy to get around the city from this location. Pretty good value.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 14 mai 2024
Dear Michael, Thank you for including Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West in your travel plans! We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this visit. Our goal has always been to provide an outstanding experience, and we are delighted we could be a part of making your visit memorable and that you found us to be a great value. Thank you again for your generous comments. We look forward to your next visit! Rany C. BaroudiGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Christopher

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
The staff was amazing. All very friendly and communicate well. The things we had concerns about are minor, but IMO can be attended to and makes you think what else isn’t being well kept. Toilet paper holder kept falling off, there were no places to hang coats in entry way, no where to hang towels in bathroom. The room was very cramped for two beds.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to provide feedback about your stay. It is a pleasure to learn that our location was convenient for your needs and that you enjoyed your stay and had memorable encounters with our staff. We never want to disappoint our guests, so we are sorry you were unhappy with your in-room amenities. We welcome you to reach out to our front desk anytime for items you need to make your stay more comfortable, and we are always here to help. We are committed to prioritizing the comfort and satisfaction of our guests above all else. Therefore, we hope you will revisit us so we can show you the experience you deserve and that we are known for providing.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

Dominic

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great staff, love the atmosphere and the o
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 14 mai 2024
Dear Dominic, We are truly grateful that you chose Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West for your stay and for taking the time to share your positive experience with other travelers. Your kind words about our staff and the ambiance of our hotel are greatly appreciated. Providing a warm and welcoming atmosphere is our priority, and we're glad it made a positive impact on your stay. It was our pleasure to host you during your time in New York. We look forward to your next visit.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

Cabrini

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The level of professionalism exhibited by the staff was above par.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 12 mai 2024
Dear Cabrini, Thank you for being our guest and for the high rating! Our staff works hard to provide a high-quality experience for all our guests, making our hotel stand out. So it's terrific to hear that you had such an enjoyable stay at Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are delighted you included us in your travel plans and hope you will be back to see us again soon.Rany C. BaroudiGeneral Manager

4/10 – Médiocre

Josef Gael

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Out of 4 days of staying here, they only cleaned the room once (it was on the third day). Requested the front desk for new towels but it never came so we had to get it ourselves. Hallways don’t have AC, elevators take forever Nonetheless, great area and convenient location.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 11 mai 2024
Dear Josef, Thank you for your generous comments and for highlighting our great location. We extend our sincerest apologies for the issues you encountered with our housekeeping service during your stay. We will address the issues of room cleanliness, towel delivery, and the AC unit in the hallways with our team and appropriately get them fixed to prevent future occurrences. Again, we are very sorry for the problems you encountered. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more enjoyable experience.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

Joshua

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 10 mai 2024
Dear Joshua, Thank you for including Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West in your travel plans! We're delighted that you had a satisfying visit and are happy that our staff was able to make this right. We look forward to seeing you again whenever your travels bring you back to the area.Rany C. BaroudiGeneral Manager

10/10 – Excellent

will

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing to add
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear will, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. Your satisfaction is important to us; therefore, we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon!Rany C. Baroudi General Manager

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
5 stars
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 7 mai 2024
Dear Michael, Thank you for the generous rating of Hilton Garden Inn New York/Central Park South-Midtown West. We are delighted you enjoyed your stay, and we appreciate you taking the time to recommend us to fellow travelers. We hope to see you again on your next visit to New York.Rany C. Baroudi General Manager