Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 257 avis sur 1005." "
10 – Excellent
257
Note de 8 – Bien, d’après 280 avis sur 1005." "
8 – Bien
280
Note de 6 – Acceptable, d’après 163 avis sur 1005." "
6 – Acceptable
163
Note de 4 – Médiocre, d’après 135 avis sur 1005." "
4 – Médiocre
135
Note de 2 – Terrible, d’après 170 avis sur 1005." "
2 – Terrible
170
7,2/10
Propreté
7,8/10
Service et personnel
6,2/10
Commodités
6,4/10
État et installations de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
Falque
22 mai 2024
Falque
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
félix
15 août 2023
félix
Séjour de 2 nuits en août 2023
2/10 – Terrible
Robert
1 août 2023
Robert
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
2/10 – Terrible
Mario
19 mars 2023
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Insatisfaction complète... vraiment trop cher!
1 ascenseur our 14 étages qui sert aussi pour l'entretien des chambres, oeufs et saucisses manquantes sur un matin pour non livraison.
Serviettes manquantes, savon manquant, chaleur importante dans la chambre, doit dormir avec la climatisation en mars!... la fenêtre ne s'ouvre pas!
Chambre minuscule et vraiment trop cher pour le service!!!
Mario
Séjour de 6 nuits en mars 2023
8/10 – Bien
jean-noel
Voyage en groupe
20 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une semaine à new york
Premier séjour début décembre 2022, deuxième séjour du 13 au 19 janvier dans le même hôtel, très bien placé. Plusieurs lignes de metro à proximité nombreux restaurants dans le quartier qui est très vivant. Personnels sympathiques et surtout le général manager hubert Cunningham qui très souriant et ouvert pour que tous se passe bien.
jean-noel
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
8/10 – Bien
Kelly Ann
27 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kelly Ann
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
La Quinta Inn Central Park West a répondu le 4 janv. 2023
Thank you for your feedback and a happy new year!
10/10 – Excellent
Virginie
Voyage en groupe
16 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel proche de stations de Métro. Personnel très souriant et compétant. Hôtel très propre. Petit déjeuner copieux. Quartier très sympa et calme.
Hôtel ou je reviendrai lors d'un prochain séjour a New-York.
Virginie
La Quinta Team a répondu le 18 déc. 2022
Thank you for staying with us, please come and visit us soon! The pleasure was ours :)
8/10 – Bien
corinne
8 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une semaine à New-York
Le séjour c'est bien passé, le personnel était agréable l'hôtel bien placé avec des Bouches de métro à proximité pour se déplacer facilement seul problème lundi 05 et mardi 06 machine à café en panne donc pas de cafe le matin et dans la chambre le personnel n'a pas rechargé les capsules pour se faire un café dans la chambre.
corinne
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
La Quinta Team a répondu le 18 déc. 2022
Thank you so much for your feedback! We hope to see you soon. Sorry about the inconvenience of the coffee machine being down, we fixed the coffee machine promptly
8/10 – Bien
Andree-Anne
15 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Andree-Anne
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
21 août 2022
Points forts : Service et personnel
Convenable
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
6/10 – Acceptable
Frederic
Voyage en famille
19 août 2022
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Juste pour une nuit
Matelas complètement avachi
Un seul ascenseur pour 14 étages…..
Frederic
Séjour de 3 nuits en août 2022
8/10 – Bien
Magdalena
10 juin 2022
Magdalena
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Minuscule chambre dans hôtel très bien situé
Hôtel très bien situé près de central parc et des métros, avec chambre et sdb minuscules pour trois. Petit déjeuner correct . Une bonne adresse pour visiter, et y dormir.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2022
6/10 – Acceptable
Émilie
Voyage en groupe
13 mars 2022
Bon séjour même si la propreté n’était pas à son maximum. Difficile de pouvoir prendre un petit déjeuner sauf si vous y aller à l’ouverture à 7h du matin.
Émilie
Séjour de 3 nuits en mars 2022
2/10 – Terrible
Gabriella
Voyage de couple, Voyage d’affaires
21 mai 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Booked the property and wasn’t able to visit for the day I booked. I was not able to get my money back. Extremely disappointed with the customer service of the hotel and Expedia.
Gabriella
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 – Terrible
Elisa
20 mai 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Terrible overall. We had no shower curtain and the shower faucet was broken.It was way too small. You asked for anything; they don’t have it. 1 key per room cause they don’t have anymore. I had 3 relatives with me. No extra blankets or pillows cause they don’t have any. But somehow I had to pay an extra $38 fee per room and they still don’t have enough basics.whats going over there?
Elisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Tanya
Voyage de couple
19 mai 2024
Points forts : Propreté, commodités
Great location to Central Park
Tanya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Andrea
Voyage en famille
19 mai 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Stephanie who works at the front desk was very friendly and always ready to help.
Andrea
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 – Terrible
Spencer
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
One of the worst experiences I have ever had in any hotel anywhere. Wildly overpriced for what amounted to the equivalent of a youth hostel room. Filthy windows, non working television, dirty carpeting and walls. All for the bargain price of close to $1000 for 2 nights.
Spencer
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 – Terrible
Hossan
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was the worst stay I have ever had. First the room smelling like cigarettes and air freshener I can totally deal with,but the bed had ether bed bugs or body lic,I woke up feeling some thing crawling all over my body. I made the mistake of taking my clothes off in my house whe I got home now I have to pay to wash all of my close in the house and pay for an exterminator. Never stay hear and at all cost stay away from room 703... Nasty Nasty Nasty.
Hossan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
sebastian
15 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
sebastian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 – Médiocre
Daisy
Voyage en famille
13 mai 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The Cleanliness stood out as we went to our room.
The ladies that tended to us were all cordial, even when we discussed issues with the room.
The room was substandard and should not be a rentable space. The shower fixture came off as I went to shower. There was nowhere to sit in the room. That room should be a relief room for staff, not a space to be charged for. It was patched up in places and there was bird poop outside the window. Management did respond accordingly and did make an agreement that I hope they will honor. We were not given another room, although we waited hours for the possibility of change.
Daisy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Charles
13 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Charles
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Michelle
12 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 – Terrible
Diana
8 mai 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Diana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 – Médiocre
Ramsey
Voyage de couple
8 mai 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is incredible. Extremely close proximity to Central Park and food/shops. The hotel appears to be an old residential building that was converted to be a hotel. Besides being small and old (normal for NYC), we had to be moved from one room to another as two windows in our room were stuck open causing traffic noises to enter the room at all hours. One window was partially taped with painters tape. The drywall was peeling in many places in the bathroom. Rust/grime in the bathtub, stains on carpet and walls and the elevator got stuck shortly after we made it to our 7th floor room with a pregnant wife. Staff were helpful and allowed us to shorten our stay by one night and moved us to a different room on the fourth floor. If you only care about location this is great. If cleanliness and comfort matter, please beware. Our second room was a small improvement, but still had a hole in the drywall in the bathroom and possible mold on the bathroom ceiling. Wouldn’t mind a refund….
Ramsey
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Mel, Marquez
Voyage de couple
7 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
The size of the room was great
I dod not recived checking inn instructions and was confusing when arrive with no person to check inn. What would happen if I did not have an active phone line to call.
Mel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Victoria
Voyage en famille
3 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff was very friendly and helpful. The rooms are small, but that might be expected for New York. It was my first time there, so I’m not quite sure. I like the location. It was close to two subway stops and Central Park and the natural history Museum.
Victoria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 – Médiocre
Cale
Voyage de couple
27 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Multiple hairs in bed. Mold on walls. Holes in walls. Genuinely grimy feel all around. Room keys kept deactivating. Faulty door. Lobby was incredibly hot and stuffy. Busy elevator. Clogged toilet.
Cale
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Shawntel
Voyage de couple
27 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
So close to central park! Felt very safe and loved that breakfast was included
Shawntel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 – Médiocre
Michael
Voyage en famille
14 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
One tiny elevator that only seemed to work part time. Supposed to get housekeeping after 3 days, we never did. No fan in bathroom, only 1 lamp, everything else was a harsh overhead light.
Michael
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Heather
9 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Heather
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Ayla
Voyage de couple
8 avr. 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel and definitely a bang for your buck! Incredible location, very friendly staff, fancy-feeling rooms, and delivered much more than promised or expected. My only reservations are the elevator and the infrequency of cleaning services over a 5-6 day visit. Otherwise, fantastic.
Ayla
Séjour de 6 nuits en mars 2024
4/10 – Médiocre
Tyler
Voyage de couple
5 avr. 2024
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Location is great! Front desk staff were hit and miss. One member was great, so friendly and helpful, others didn't even look up from their phone when we arrived. I was not impressed being charged an extra "property charge" on top of what we already paid when we arrived without expecting it. Included breakfast was good. We had a queen room, it was tiny but quiet bed was comfortable. Small things in poor condition in the room. Overall stay was ok but if we return to NYC we will be looking to stay elsewhere
Tyler
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
Rosa Angélica
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 avr. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The convenience of getting around is superb
Rosa Angélica
Séjour de 4 nuits en mars 2024
4/10 – Médiocre
Christopher, Portland
31 mars 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The staff were great. Extremely friendly and helpful. The breakfast was decent and standard free breakfast with eggs, potatoes, and breakfast meat in addition to cereals and bagels. The location is fantastic and only 1/2 block to Central Park. The room was very run down and small. Smaller than I expected for even NYC. The sink in the bathroom was loose and clearly had fallen off wall at one point and the just calked around wall and didn’t firmly attach. Also the facet in the shower was also very loose and not attached to the wall. The door to the room was a hollow core door and was extremely flimsy. If you leaned hard on it, it would flex and almost open. Many of the electrical outlets did not have their covers firmly attached. Finally we did find a random hair on a pillow case when we 1st came in the room. We probably won’t be going back due to the condition of rooms but again, staff were really friendly and helpful and location is great.
Christopher
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
Kevin
25 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
This hotel was in a great area if you don't want the hussle of Manhattan. Close to Central Park (a few minute walk) and about 10 minutes from Hudson River in neighborhood with lots of eating options. Close to multiple subways to get to other parts of town. No fancy views but just a clean place with a good bed to catch sleep for the next day of adventures.
Kevin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
4/10 – Médiocre
Elizabeth
Voyage en famille
24 mars 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The room was tiny and uncomfortable. Very loud and sounded like something in the wall all night. Staff was always nice and welcoming.
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
robin
22 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
I've stayed at this hotel many times. Staff is always helpful and attentive. Seldom seem to stay more than a few months.
It suggests management problems or maybe poor treatment of staff. I don't know.
There is a value to seeing the same staff that get to know you and it's a welcome feeling.
robin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 – Médiocre
Melissa
20 mars 2024
Not what was advertised.
Melissa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 – Acceptable
Blesson
17 mars 2024
Points forts : Service et personnel
Blesson
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Julio
17 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Julio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Maryanne
15 mars 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the location!
Maryanne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 – Acceptable
Donovan
11 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The shower is way too small the water couldn't go below my neck & im 5'9, bed is soft & makes noise, pillows are way too soft but the room was clean, staff was & location was great, so i got what I paid for, could've been better but i was satisfied
Donovan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 – Acceptable
Jorge
Voyage de couple, Voyage d’affaires
9 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would like the rooms is more cheap for the space and location
Jorge
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 – Bien
Charan
8 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Charan
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 – Terrible
Diego
Voyage de couple
8 mars 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Había muchísima humedad en la habitación, tanto que no pude dormir nada. Terrible.
Diego
2/10 – Terrible
Margarita
Voyage de couple
7 mars 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Brown water came out of my shower. Secondly this hotel decided to run my card after checking out 5 times which they were over charging me. I usually never had a problem nor do I like to give bad reviews but this just through me off.
Margarita
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
Erin
Voyage de couple
4 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location and nice staff. The rooms are small but you don’t need much in this big city! Great value and so close to restaurants and things to do. Loved how close we were to Central Park.