Extérieur

Courtyard by Marriott - Naples – Avis

3 out of 5
Courtyard by Marriott - Naples
3250 Tamiami Trail N, Naples, FL

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 255 avis sur 502." "
Note de 8 – Bien, d’après 149 avis sur 502." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 62 avis sur 502." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 17 avis sur 502." "
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 502." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

2/10 – Terrible

Julien

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

sdc, paris

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Correct pour court séjour
Hôtel bon rapport qualité prix Grande chambre propre et insonorisée Piscine trop chlorée Besoin d une voiture car un peu loin du centre et de la plage. Centre ville tres agréable

10/10 – Excellent

Sabine, MELUN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
autotour floride
cet hotel est très bien à conseiller sans problème nous y sommes rester une nuit sur notre parcours pour rejoindre ensuite MIAMI. La chaine Mariott a fait de l'excellent travail, l' hotel est propre accueillant et proche de restaurants.

8/10 – Bien

Cap

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très agréable
Hôtel très agréable, nous y avons passé 2 nuits. Une voiture est indispensable.

10/10 – Excellent

Marilyn, Miami

Fantastic time service and excellent customer service
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 27 mai 2024
Marilyn, thank you for your wonderful feedback! The team at Courtyard by Marriott Naples is thrilled to hear you had a fantastic time and experienced excellent service. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Santa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location. Six minutes from Tin city
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 27 mai 2024
Santa, the team at Courtyard by Marriott Naples is pleased that you found the location convenient. Tin City is indeed a great nearby attraction. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

vicente

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice place for a get away weekend
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Vicente, thank you for sharing your experience at Courtyard by Marriott Naples. The team is delighted you enjoyed your weekend getaway. We're looking forward to welcoming you back for another visit soon!

10/10 – Excellent

Gabriela

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice and clean! The staff was super friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 19 mai 2024
Gabriela, thank you for your kind words! The team at Courtyard by Marriott Naples is delighted to hear you found the property nice and clean. We're looking forward to welcoming you back!

8/10 – Bien

Valendy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 1 mai 2024
Valendy, it's gratifying to know you had a positive experience at the Courtyard by Marriott Naples. We appreciate your succinct feedback and hope to see you again in the future!

8/10 – Bien

Steven, Dublin

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Property is conveniently located and nice. The room was a little "well-worn" and had apparently had a poor repair of the floor tile. Exercise facility was nice. For that price I would have expected a complimentary breakfast...
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Steven, thank you for sharing your impressions of your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're glad to hear that you appreciated our prime location and our fitness amenities. Your feedback about the room conditions is valuable and we'll certainly pass this on to our maintenance team for attention. Regarding breakfast, our hotel offers different rates, some of which do include breakfast. We recommend reviewing the details during booking to find an option that best fits your needs. We look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Médiocre

Rose Ann

Voyage de couple
no restaurants didn’t clean the room every day unless requested
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Rose Ann, your feedback regarding the limited dining options and the daily room cleaning process is appreciated. With regards to room service, this is typically on-request to ensure privacy and minimize disturbances. However, we understand your expectations and will explore ways to improve our current procedures. Thank you for choosing to stay with us and we hope you might consider us again in the future.

10/10 – Excellent

vincent

Points forts : Propreté, commodités
Was it exellent service from front desk and other staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Vincent, we're pleased to hear you found the service from our front desk team members and others at Courtyard by Marriott Naples to be excellent. We take pride in providing an exceptional level of service and we're delighted to know we exceeded expectations. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Excellent

Daniel, Doral

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Veru good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 15 avr. 2024
Daniel, it's great to hear that your stay at Courtyard by Marriott Naples was very good. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Nick Jac

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 27 avr. 2024
Nick Jac, thank you for taking the time to rate your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're thrilled to learn that your experience was satisfactory. The team hopes to have the opportunity to impress you again in the future.

10/10 – Excellent

Victoria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beds/pillows were very comfortable. I liked the mounted shampoo/conditioner and bath soap. I liked he availability of a printer for printing my boarding pass. I thought it would be nice if the lounge opened at 4 p.m. instead of 5 p.m. I thought the price was high...$359 per night. I wished I could book directly in the future and get a lower price.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 8 avr. 2024
Victoria, we're thrilled to know that you found the beds and pillows at Courtyard by Marriott Naples to be comfortable, and that you appreciated our convenient amenities such as the wall-mounted hygiene products and the available printer for your boarding pass. We understand your suggestion about the lounge's opening hours, and will take it into consideration. Regarding the rates, they vary according to many factors and we strive to provide the best value for the comfort and services we offer. Feel free to explore booking directly through our website or customer service team for the best available rates. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Excellent

Steve

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Service a répondu le 8 janv. 2024
Steve, thank you for the top score! Courtyard by Marriott Naples is delighted to know your stay met your expectations. We eagerly await your next visit.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Never went. Hotel sent out email,at last minute.NO elevator service. Im 69 with heart condition. Cancelled my Christmas trip. They suck.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 1 janv. 2024
We sincerely regret to hear about your experience. The unexpected and unpredictable nature of a maintenance issue like the one with the lift is unfortunate indeed. We understand how critical a seamless stay is to our guests, especially those with health concerns. It's disheartening to know that this led to the cancellation of your holiday plans. While we could not foresee this issue, we hope for your understanding and another opportunity to deliver a smoother experience in the future.

2/10 – Terrible

Scott, Vero Beach

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Customer Service a répondu le 16 janv. 2024
Scott, we're truly sorry to see that your stay didn't meet expectations. We recognize we have areas to improve and your feedback is valuable. We hope to have another opportunity in the future to provide a better experience.

10/10 – Excellent

Martha

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 5 déc. 2023
Martha, thank you for your high rating of Courtyard by Marriott Naples. It's excellent to know you enjoyed your stay. Our endeavors to provide superior experiences would be nothing without guests like you. We look forward to welcoming you back in the future!

4/10 – Médiocre

Pasi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Construction going on outside of the building and we woke up 8:30 AM yelling and drilling on Sunday morning right front of our window and room didn’t even have blackouts curtains. I can see guys working out side. Can’t recommend hotel for anyone till they finish all the work.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Georgette a répondu le 22 oct. 2023
I do understand your frustration due to the ongoing renovations in our hotel. We are working to toward making our hotel newer and updated so our guests will have a better stay experience. I think you may have missed seeing the blackout curtains in your room. They are pushed back behind the regular curtains, I understand how they were missed. I hope you might stay again after our renovations are complete or you are in the Naples area.

2/10 – Terrible

Teri richards

Points faibles : État et installations de l’hébergement
I booked 2 nights in Naples Marriott. I arrived to find the hotel is being completely redone. There were workmen everywhere the halls were being redone. I’m had little choice in the room I wanted. There was no safe box. There was no unpaid breakfast as most marriotts have. Terrible stay
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 – Médiocre

Giselle

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the hotel was under renovation and the site did not inform this before I made the reservation. the air conditioning made noise all night I could not sleep.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Donald

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Mireya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice Place
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Karen

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfast was awful. Bacon undercooked. Potatoes overcooked. Toast burnt.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Lisa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

ivelisse

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Conveniently located, friendly staff, clean comfy rooms and quiet grounds makes this hotel a great value.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

8/10 – Bien

Violeta, MIAMI

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The only thing we didn’t like was the pool area other than that it was good
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

dayana

Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Giuseppe

Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

Erich

Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Ruben

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I really liked 👍
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

Patricia

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Ginger

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed our stay very clean
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 – Acceptable

Beth

Séjour de 2 nuits en avril 2023

6/10 – Acceptable

Jeff

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités
Needs to be updated. Carpet needs to be replaced.
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Dean

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like that they had a room available when tgere was nothing in Ft. Meyers. Nice place and not gouging.

6/10 – Acceptable

Igor

Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

Patricia

Séjour de 2 nuits en novembre 2022

8/10 – Bien

Sally

8/10 – Bien

frederick

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
did not get room service 2nd day and had to go to desk to get clean towels

8/10 – Bien

Maureen

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Great stay
Staff very caring and professional. Room Was clean and very comfortable. I’m n site food and drink available. Over all 4 plus
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

2/10 – Terrible

William

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

Suzanne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Walkable to a number of restaurants - clean property with nice staff.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I did not have a single complaint. The clerks at the front desk were very helpful and cordial.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

Scott

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 – Excellent

Nathaniel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Liked the location and quiet. Clean and fresh feel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022