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Note de 10 – Excellent, d’après 255 avis sur 502." "
10 – Excellent
255
Note de 8 – Bien, d’après 149 avis sur 502." "
8 – Bien
149
Note de 6 – Acceptable, d’après 62 avis sur 502." "
6 – Acceptable
62
Note de 4 – Médiocre, d’après 17 avis sur 502." "
4 – Médiocre
17
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 502." "
2 – Terrible
19
9,0/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
8,6/10
Commodités
8,6/10
État et installations de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
19 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
2/10 – Terrible
Julien
25 avr. 2015
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Julien
6/10 – Acceptable
sdc, paris
29 juill. 2014
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Correct pour court séjour
Hôtel bon rapport qualité prix
Grande chambre propre et insonorisée
Piscine trop chlorée
Besoin d une voiture car un peu loin du centre et de la plage.
Centre ville tres agréable
sdc
10/10 – Excellent
Sabine, MELUN
28 avr. 2010
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
autotour floride
cet hotel est très bien à conseiller sans problème nous y sommes rester une nuit sur notre parcours pour rejoindre ensuite MIAMI.
La chaine Mariott a fait de l'excellent travail, l' hotel est propre accueillant et proche de restaurants.
Sabine
8/10 – Bien
Cap
10 mai 2009
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très agréable
Hôtel très agréable, nous y avons passé 2 nuits. Une voiture est indispensable.
Cap
10/10 – Excellent
Marilyn, Miami
27 mai 2024
Fantastic time service and excellent customer service
Marilyn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 27 mai 2024
Marilyn, thank you for your wonderful feedback! The team at Courtyard by Marriott Naples is thrilled to hear you had a fantastic time and experienced excellent service. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 – Excellent
Santa
Voyage de couple
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location. Six minutes from Tin city
Santa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 27 mai 2024
Santa, the team at Courtyard by Marriott Naples is pleased that you found the location convenient. Tin City is indeed a great nearby attraction. We're looking forward to welcoming you back soon!
10/10 – Excellent
vicente
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice place for a get away weekend
vicente
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Vicente, thank you for sharing your experience at Courtyard by Marriott Naples. The team is delighted you enjoyed your weekend getaway. We're looking forward to welcoming you back for another visit soon!
10/10 – Excellent
Gabriela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice and clean! The staff was super friendly.
Gabriela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 19 mai 2024
Gabriela, thank you for your kind words! The team at Courtyard by Marriott Naples is delighted to hear you found the property nice and clean. We're looking forward to welcoming you back!
8/10 – Bien
Valendy
28 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Valendy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 1 mai 2024
Valendy, it's gratifying to know you had a positive experience at the Courtyard by Marriott Naples. We appreciate your succinct feedback and hope to see you again in the future!
8/10 – Bien
Steven, Dublin
Voyage en famille, Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Property is conveniently located and nice. The room was a little "well-worn" and had apparently had a poor repair of the floor tile. Exercise facility was nice.
For that price I would have expected a complimentary breakfast...
Steven
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Steven, thank you for sharing your impressions of your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're glad to hear that you appreciated our prime location and our fitness amenities. Your feedback about the room conditions is valuable and we'll certainly pass this on to our maintenance team for attention. Regarding breakfast, our hotel offers different rates, some of which do include breakfast. We recommend reviewing the details during booking to find an option that best fits your needs. We look forward to welcoming you back in the future.
4/10 – Médiocre
Rose Ann
Voyage de couple
22 avr. 2024
no restaurants didn’t clean the room every day unless requested
Rose Ann
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Rose Ann, your feedback regarding the limited dining options and the daily room cleaning process is appreciated. With regards to room service, this is typically on-request to ensure privacy and minimize disturbances. However, we understand your expectations and will explore ways to improve our current procedures. Thank you for choosing to stay with us and we hope you might consider us again in the future.
10/10 – Excellent
vincent
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, commodités
Was it exellent service from front desk and other staff
vincent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Vincent, we're pleased to hear you found the service from our front desk team members and others at Courtyard by Marriott Naples to be excellent. We take pride in providing an exceptional level of service and we're delighted to know we exceeded expectations. We look forward to welcoming you back in the future.
10/10 – Excellent
Daniel, Doral
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Veru good
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 15 avr. 2024
Daniel, it's great to hear that your stay at Courtyard by Marriott Naples was very good. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.
10/10 – Excellent
Nick Jac
7 avr. 2024
Nick Jac
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 27 avr. 2024
Nick Jac, thank you for taking the time to rate your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're thrilled to learn that your experience was satisfactory. The team hopes to have the opportunity to impress you again in the future.
10/10 – Excellent
Victoria
Voyage en famille
6 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beds/pillows were very comfortable. I liked the mounted shampoo/conditioner and bath soap. I liked he availability of a printer for printing my boarding pass. I thought it would be nice if the lounge opened at 4 p.m. instead of 5 p.m. I thought the price was high...$359 per night. I wished I could book directly in the future and get a lower price.
Victoria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 8 avr. 2024
Victoria, we're thrilled to know that you found the beds and pillows at Courtyard by Marriott Naples to be comfortable, and that you appreciated our convenient amenities such as the wall-mounted hygiene products and the available printer for your boarding pass. We understand your suggestion about the lounge's opening hours, and will take it into consideration. Regarding the rates, they vary according to many factors and we strive to provide the best value for the comfort and services we offer. Feel free to explore booking directly through our website or customer service team for the best available rates. We look forward to welcoming you back.
10/10 – Excellent
Steve
7 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Service a répondu le 8 janv. 2024
Steve, thank you for the top score! Courtyard by Marriott Naples is delighted to know your stay met your expectations. We eagerly await your next visit.
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2023
Points faibles : Service et personnel
Never went. Hotel sent out email,at last minute.NO elevator service. Im 69 with heart condition. Cancelled my Christmas trip. They suck.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 1 janv. 2024
We sincerely regret to hear about your experience. The unexpected and unpredictable nature of a maintenance issue like the one with the lift is unfortunate indeed. We understand how critical a seamless stay is to our guests, especially those with health concerns. It's disheartening to know that this led to the cancellation of your holiday plans. While we could not foresee this issue, we hope for your understanding and another opportunity to deliver a smoother experience in the future.
2/10 – Terrible
Scott, Vero Beach
26 déc. 2023
Scott
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Customer Service a répondu le 16 janv. 2024
Scott, we're truly sorry to see that your stay didn't meet expectations. We recognize we have areas to improve and your feedback is valuable. We hope to have another opportunity in the future to provide a better experience.
10/10 – Excellent
Martha
4 déc. 2023
Martha
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 5 déc. 2023
Martha, thank you for your high rating of Courtyard by Marriott Naples. It's excellent to know you enjoyed your stay. Our endeavors to provide superior experiences would be nothing without guests like you. We look forward to welcoming you back in the future!
4/10 – Médiocre
Pasi
Voyage en famille
22 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Construction going on outside of the building and we woke up 8:30 AM yelling and drilling on Sunday morning right front of our window and room didn’t even have blackouts curtains.
I can see guys working out side.
Can’t recommend hotel for anyone till they finish all the work.
Pasi
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Georgette a répondu le 22 oct. 2023
I do understand your frustration due to the ongoing renovations in our hotel. We are working to toward making our hotel newer and updated so our guests will have a better stay experience. I think you may have missed seeing the blackout curtains in your room. They are pushed back behind the regular curtains, I understand how they were missed. I hope you might stay again after our renovations are complete or you are in the Naples area.
2/10 – Terrible
Teri richards
22 sept. 2023
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I booked 2 nights in Naples Marriott. I arrived to find the hotel is being completely redone. There were workmen everywhere the halls were being redone. I’m had little choice in the room I wanted. There was no safe box. There was no unpaid breakfast as most marriotts have. Terrible stay
Teri richards
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 – Médiocre
Giselle
Voyage en famille
1 août 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the hotel was under renovation and the site did not inform this before I made the reservation. the air conditioning made noise all night I could not sleep.
Giselle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 – Bien
Donald
31 juill. 2023
Donald
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 – Excellent
Mireya
24 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice Place
Mireya
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 – Bien
Karen
Voyage d’affaires
1 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfast was awful. Bacon undercooked. Potatoes overcooked. Toast burnt.
Karen
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 – Excellent
Lisa
17 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Lisa
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 – Excellent
ivelisse
Voyage en famille
17 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Conveniently located, friendly staff, clean comfy rooms and quiet grounds makes this hotel a great value.
ivelisse
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 – Bien
Violeta, MIAMI
1 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The only thing we didn’t like was the pool area other than that it was good
Violeta
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 – Excellent
dayana
30 mai 2023
dayana
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 – Excellent
Giuseppe
29 mai 2023
Giuseppe
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 – Excellent
Erich
28 mai 2023
Erich
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 – Excellent
Ruben
28 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I really liked 👍
Ruben
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 – Excellent
Patricia
Voyage d’affaires
1 mai 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 – Excellent
Ginger
Voyage en famille
25 avr. 2023
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed our stay very clean
Ginger
Séjour de 1 nuit en avril 2023
6/10 – Acceptable
Beth
19 avr. 2023
Beth
Séjour de 2 nuits en avril 2023
6/10 – Acceptable
Jeff
Voyage de couple, Voyage d’affaires
6 mars 2023
Points forts : Service et personnel, commodités
Needs to be updated. Carpet needs to be replaced.
Jeff
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 – Excellent
Jennifer
Voyage en groupe
19 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 – Excellent
Dean
Voyage d’affaires
1 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like that they had a room available when tgere was nothing in Ft. Meyers. Nice place and not gouging.
Dean
6/10 – Acceptable
Igor
27 nov. 2022
Igor
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 – Excellent
Patricia
13 nov. 2022
Patricia
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
8/10 – Bien
Sally
8 nov. 2022
Sally
8/10 – Bien
frederick
Voyage de couple
2 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
did not get room service 2nd day and had to go to desk to get clean towels
frederick
8/10 – Bien
Maureen
Voyage d’affaires
27 oct. 2022
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Great stay
Staff very caring and professional. Room
Was clean and very comfortable. I’m n site food and drink available. Over all 4 plus
Maureen
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 – Excellent
Robert
26 oct. 2022
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
2/10 – Terrible
William
25 oct. 2022
William
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 – Excellent
Suzanne
Voyage de couple
25 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Walkable to a number of restaurants - clean property with nice staff.
Suzanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I did not have a single complaint. The clerks at the front desk were very helpful and cordial.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 – Excellent
Scott
Voyage d’affaires
23 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Scott
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 – Excellent
Nathaniel
11 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Liked the location and quiet. Clean and fresh feel