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Note de 10 – Excellent, d’après 226 avis sur 558." "
10 – Excellent
226
Note de 8 – Bien, d’après 195 avis sur 558." "
8 – Bien
195
Note de 6 – Acceptable, d’après 65 avis sur 558." "
6 – Acceptable
65
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 558." "
4 – Médiocre
40
Note de 2 – Terrible, d’après 32 avis sur 558." "
2 – Terrible
32
8,4/10
Propreté
8,2/10
Service et personnel
7,6/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Sandra
Voyage en famille
23 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est bien situé et propre
Sandra
8/10 – Bien
Francois
Voyage en famille
7 août 2023
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon rapport qualité prix
Francois
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 – Excellent
Daniel
5 déc. 2022
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Sam a répondu le 7 déc. 2022
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
6/10 – Acceptable
Lina
10 oct. 2022
Lina
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Sam a répondu le 17 oct. 2022
thank you
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 oct. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La tranquillité
La propreté
La localisation pour un événement au Gillette Stadium
L’acce près d’une autoroute
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Sam a répondu le 3 nov. 2022
Thank You
8/10 – Bien
Gaetan
9 juill. 2019
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gaetan
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 – Bien
Lyne
27 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lyne
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
15 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 – Excellent
Marjorie
16 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Marjorie
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 – Bien
Jessica
8 mars 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Endroit calme propre et le petit déjeuner est bon et complet. Les lits sont un peu trop mous à mon goût sinon rien a dire de négatif
Jessica
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 4 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Front Desk Manager a répondu le 5 nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Bien
Martin
11 sept. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour une nuit pas loin de Bosto. Et Gilette stadium a20 min
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Desk Manager a répondu le 12 sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Excellent
Maude
4 sept. 2018
Très bien, propre.
Maude
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Desk Manager a répondu le 5 sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Bien
Nicolas
25 août 2018
De passage pour une nuit avant Boston
De passage avant d’aller vers Boston. J’avais une chambre du côté de la route, alors on entendait les voitures. Le déjeuner très bien. Pour une nuit et le prix c’est bien.
Nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2018
Front Desk Manager a répondu le 27 août 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Bien
Valerie, Magog
10 août 2018
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super dejeuner. Lits un peu mous. Climatisation bruyante
Valerie
Séjour de 1 nuit en août 2018
Best Western Milford Inn, Milford a répondu le 12 août 2018
Thank you for your feedback!
2/10 – Terrible
FG, Canada
30 avr. 2018
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Aucune politique concernant le bruit des fetards
Minuit 45, un groupe de personnes s'est installés dans la cuisine tout pres de notre chambre avec Musique tràs fort un un groupe qui chantait. Nous étons 3 occupants incappable de dormir. On a téléphoné 3 fois à la réception et tout ce qu'on nous disait est qu'il travaillait sur la situation et qu'ils allaient demander qu'ils baissent la musique...le party a continué jusqu'a 2h30 de la nuit. Donc cet hotel tolère ce genre de comportement...ilsn'ont rien fait pour que ca cesse.
FG
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Mayara - Front Desk Manager a répondu le 5 mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconveniences experienced.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2018
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel pratique près de la route
Nous avons choisi cet hôtel pour son emplacement (à 15 minutes du Wrentham Premium outlets). Pour une nuit, c’était parfait.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Best Western Milford Inn, Milford a répondu le 24 avr. 2018
Thank you! We appreciate your feedback!
10/10 – Excellent
Nancy
1 janv. 2024
Nancy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 – Bien
Michael
Voyage en famille
13 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel
Good hotel for the cost. Easy access off the highway.
Would stay again.
Michael
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
4/10 – Médiocre
Michael
Voyage de couple
10 déc. 2023
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pretty clear this is a place being used for refugees .. politics aside. Didnt feel safe to walk around by self at any time of day.
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
John
8 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Kathleen
4 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent stay all-around
Great hotel, enjoyed my stay very much - clean, quiet, comfortable, friendly staff, quick and easy check-in/check-out, at a very reasonable, affordable price. Will definitely stay here again when in the area.
Kathleen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Sheila
Voyage de couple
3 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice stay, quiet,
It would be helpful if there were vending machines with snacks.
My second stay here would book again.
Sheila
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 – Bien
JoAnn
27 nov. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Maid service was excellent, very friendly, efficient. Property was clean, tidy. Parking fine. Breakfast was nice; but the same every day. Room was very nice, modern. TV and internet good.
JoAnn
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
2/10 – Terrible
Natasha
25 nov. 2023
Points faibles : Service et personnel
Natasha
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Alfred
17 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Warm comfy bed
Hospitable and clean. It's a warm comfy safe bed.
Alfred
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
Matt
13 nov. 2023
Matt
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
Luis
7 nov. 2023
Luis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 – Médiocre
Gino
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2023
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Checking in to the hotel was a poor experience. The guy at front desk barely spoke English and was not very welcoming. The pillows in the hotel are extremely small by any standards. Ice machine on the second didn’t work and had a funky smell. The only thing that was great was the breakfast staff and food
Gino
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
4/10 – Médiocre
Annie
Voyage en famille
29 oct. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Horrible cleanlyness
The hotel was filty, dirt and stains and broken items everywhere. Not a single employee available for our questions. General lack of maintenance and cleaning was apparent everywhere.
Annie
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 oct. 2023
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent customer service with all staff very kind and helpful. However, our room did smell a bit like mildew and the sheets had stains. The staff did bring extra clean sheets right away. Overall, it was good for the price
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
LORETTA
24 oct. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Three restful nights
We stayed three nights. We found it a comfortable place to stay at the end of a busy day. It was a good location for the different places we wanted to visit. We chose the town of Milford because we live near the town of Milford in a different state. Victoria, aka Vickie, was an excellent, friendly hostess in the breakfast area. We enjoyed chatting with her as the opportunity arose. The only disappointment we had was that there was only one chair in the room for sitting on. We asked if we could have another chair and our request was denied. A simple chair from the dining area would have been sufficient.
LORETTA
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
4/10 – Médiocre
LESLEY
Voyage en famille
23 oct. 2023
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There is often no one standing at the front desk. When someone emerged to check me in, I was given a different room than I'd reserved with a significantly higher total. I was told I'd been "upgraded" (to a smaller room), and that they'd discounted my rate at least twice. Neither number was anywhere near the Expedia rate I'd booked. Asked to speak to manager and was told he was "out of town" and that no one was covering for him. Insisted the clerk fix the problem; he initially told me to call Expedia and that he couldn't help. I told him that I would not be paying above the rate I'd reserved. Two hours later, the clerk called me to say he'd adjusted the rate to my original one. What's going on at this hotel? I won't be back any time soon.
LESLEY
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
4/10 – Médiocre
Stephanie
Voyage en famille
19 oct. 2023
Points faibles : Service et personnel
Upon checking in, the room was not ready and then I received a room that had one bed when I booked two. Staff was very rude and when asked about the beds, said that if it was booked online, they don't have to follow it. When I told them the room wasn't ready, went to the room to double check.
Stephanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
10/10 – Excellent
Eliza, san jose
17 oct. 2023
Points forts : Propreté
Eliza
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 – Acceptable
JoAnn
Voyage en famille
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
The room was clean and comfortable. The fridge was not cold enough unless I put bags of ice inside. the breakfast was very good.. The most annoying thing was that the front desk never had anyone in it. the person was ALWAYS inside the little office unless vocally summoned. I needed to get a couple of things checked and every time I went to the front desk it was unattended. Poor customer service in this area.
JoAnn
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 – Bien
lisa, Pozzuoli
10 oct. 2023
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Front desk clerk was not polite or professional. No greeting, no “thank you.” May be I expect too much in this day and age but basic manners should be expected
lisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
Jennifer
Voyage en famille
9 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfort Plus more!!
Great place to stay. Very clean land breakfast was amazing!!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Rocco
Voyage en famille
9 oct. 2023
One Night stay
Decent hotel just to sleep. Rooms could've been cleaner, but if you are looking for a place to sleep and move on it's fine
Rocco
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Dennis
8 oct. 2023
Dennis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Donna
Voyage en famille
7 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Donna
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Wall
Voyage d’affaires
5 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I needed a place for one night and was sensitive to rates. I didn't need to be in the immediate Boston area and booked my stay in Milford which is about a 30 minute drive to Waltham and maybe 45 minutes from downtown Boston. The experience was great in every way. However, there's only one place to eat within walking distance, but with a 5 or 10 minute drive there are lots of options.
Wall
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Enes
Voyage en famille
5 oct. 2023
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
So la la
Negativ:
- Das Personal hat nicht einmal gelächelt und war sehr unmotiviert
- Zimmer nicht so sauber (Silikonfugen im Bad zum Teil braun, am Boden Abfall)
- Grosser Fleck im Bettbezug
Positiv:
- Parkplätze vor dem Eingang
- Klima sehr gut
Enes
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 – Terrible
Susan
1 oct. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
4/10 – Médiocre
Stephanie
Voyage en famille
29 sept. 2023
Points faibles : Service et personnel
Upon checking in, the room was not ready and then I received a room that had one bed when I booked two. Staff was very rude and when asked about the beds, said that if it was booked online, they don't have to follow it. When I told them the room wasn't ready, went to the room to double check.
Stephanie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 – Bien
Tom
Voyage d’affaires
28 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Decent, clean great location, excellent maid service on a daily basis, so-so breakfast
Great value
Tom
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 – Terrible
Matthew
Voyage en famille
24 sept. 2023
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
First room still had socks in the lamp. I understand this could be an oversight as not typical to have socks in lights. However on the outside of the lamp the shade had mold on the lamp. I called the front desk and they switched rooms for my family. The next room was marginally better however smelled of chemically dirty mop water. My family decided to stay however regret the decision because they got a poor night sleep and woke stuffier more than normal.
Matthew
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 25 sept. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 – Bien
Kylie
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very nice, our room was nice overall for the price. But it had a mildewy smell to it, air was very dry, and the beds are hard. If it has the best price when i go to the area again i would stay but be prepared next time.
Kylie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 – Bien
Anup
Voyage en famille
11 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good and safe. Breakfast was good. Would definitely recommend.