Extérieur

Best Western Milford Inn – Avis

2.5 out of 5
Best Western Milford Inn
3 Fortune Boulevard, Milford, MA

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 226 avis sur 558." "
Note de 8 – Bien, d’après 195 avis sur 558." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 65 avis sur 558." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 558." "
Note de 2 – Terrible, d’après 32 avis sur 558." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Sandra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est bien situé et propre

8/10 – Bien

Francois

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon rapport qualité prix
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Sam a répondu le 7 déc. 2022
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Acceptable

Lina

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Sam a répondu le 17 oct. 2022
thank you

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La tranquillité La propreté La localisation pour un événement au Gillette Stadium L’acce près d’une autoroute
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Sam a répondu le 3 nov. 2022
Thank You

8/10 – Bien

Gaetan

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 – Bien

Lyne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Marjorie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Endroit calme propre et le petit déjeuner est bon et complet. Les lits sont un peu trop mous à mon goût sinon rien a dire de négatif
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Front Desk a répondu le 4 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Front Desk Manager a répondu le 5 nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour une nuit pas loin de Bosto. Et Gilette stadium a20 min
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Desk Manager a répondu le 12 sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Maude

Très bien, propre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Desk Manager a répondu le 5 sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Nicolas

De passage pour une nuit avant Boston
De passage avant d’aller vers Boston. J’avais une chambre du côté de la route, alors on entendait les voitures. Le déjeuner très bien. Pour une nuit et le prix c’est bien.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Front Desk Manager a répondu le 27 août 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Valerie, Magog

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super dejeuner. Lits un peu mous. Climatisation bruyante
Séjour de 1 nuit en août 2018
Best Western Milford Inn, Milford a répondu le 12 août 2018
Thank you for your feedback!

2/10 – Terrible

FG, Canada

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Aucune politique concernant le bruit des fetards
Minuit 45, un groupe de personnes s'est installés dans la cuisine tout pres de notre chambre avec Musique tràs fort un un groupe qui chantait. Nous étons 3 occupants incappable de dormir. On a téléphoné 3 fois à la réception et tout ce qu'on nous disait est qu'il travaillait sur la situation et qu'ils allaient demander qu'ils baissent la musique...le party a continué jusqu'a 2h30 de la nuit. Donc cet hotel tolère ce genre de comportement...ilsn'ont rien fait pour que ca cesse.
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Mayara - Front Desk Manager a répondu le 5 mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconveniences experienced.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel pratique près de la route
Nous avons choisi cet hôtel pour son emplacement (à 15 minutes du Wrentham Premium outlets). Pour une nuit, c’était parfait.
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Best Western Milford Inn, Milford a répondu le 24 avr. 2018
Thank you! We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Nancy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel
Good hotel for the cost. Easy access off the highway. Would stay again.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Michael

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pretty clear this is a place being used for refugees .. politics aside. Didnt feel safe to walk around by self at any time of day.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Kathleen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent stay all-around
Great hotel, enjoyed my stay very much - clean, quiet, comfortable, friendly staff, quick and easy check-in/check-out, at a very reasonable, affordable price. Will definitely stay here again when in the area.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Sheila

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice stay, quiet, It would be helpful if there were vending machines with snacks. My second stay here would book again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

JoAnn

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Maid service was excellent, very friendly, efficient. Property was clean, tidy. Parking fine. Breakfast was nice; but the same every day. Room was very nice, modern. TV and internet good.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

2/10 – Terrible

Natasha

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Alfred

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Warm comfy bed
Hospitable and clean. It's a warm comfy safe bed.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Matt

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Luis

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Gino

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Checking in to the hotel was a poor experience. The guy at front desk barely spoke English and was not very welcoming. The pillows in the hotel are extremely small by any standards. Ice machine on the second didn’t work and had a funky smell. The only thing that was great was the breakfast staff and food
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

4/10 – Médiocre

Annie

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Horrible cleanlyness
The hotel was filty, dirt and stains and broken items everywhere. Not a single employee available for our questions. General lack of maintenance and cleaning was apparent everywhere.
Windows covered in mold
Stained and dirty
Ugly and dirty
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent customer service with all staff very kind and helpful. However, our room did smell a bit like mildew and the sheets had stains. The staff did bring extra clean sheets right away. Overall, it was good for the price
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

LORETTA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Three restful nights
We stayed three nights. We found it a comfortable place to stay at the end of a busy day. It was a good location for the different places we wanted to visit. We chose the town of Milford because we live near the town of Milford in a different state. Victoria, aka Vickie, was an excellent, friendly hostess in the breakfast area. We enjoyed chatting with her as the opportunity arose. The only disappointment we had was that there was only one chair in the room for sitting on. We asked if we could have another chair and our request was denied. A simple chair from the dining area would have been sufficient.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

LESLEY

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There is often no one standing at the front desk. When someone emerged to check me in, I was given a different room than I'd reserved with a significantly higher total. I was told I'd been "upgraded" (to a smaller room), and that they'd discounted my rate at least twice. Neither number was anywhere near the Expedia rate I'd booked. Asked to speak to manager and was told he was "out of town" and that no one was covering for him. Insisted the clerk fix the problem; he initially told me to call Expedia and that he couldn't help. I told him that I would not be paying above the rate I'd reserved. Two hours later, the clerk called me to say he'd adjusted the rate to my original one. What's going on at this hotel? I won't be back any time soon.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

4/10 – Médiocre

Stephanie

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Upon checking in, the room was not ready and then I received a room that had one bed when I booked two. Staff was very rude and when asked about the beds, said that if it was booked online, they don't have to follow it. When I told them the room wasn't ready, went to the room to double check.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

10/10 – Excellent

Eliza, san jose

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 – Acceptable

JoAnn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
The room was clean and comfortable. The fridge was not cold enough unless I put bags of ice inside. the breakfast was very good.. The most annoying thing was that the front desk never had anyone in it. the person was ALWAYS inside the little office unless vocally summoned. I needed to get a couple of things checked and every time I went to the front desk it was unattended. Poor customer service in this area.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 – Bien

lisa, Pozzuoli

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Front desk clerk was not polite or professional. No greeting, no “thank you.” May be I expect too much in this day and age but basic manners should be expected
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfort Plus more!!
Great place to stay. Very clean land breakfast was amazing!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Rocco

Voyage en famille
One Night stay
Decent hotel just to sleep. Rooms could've been cleaner, but if you are looking for a place to sleep and move on it's fine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Dennis

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Donna

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Wall

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I needed a place for one night and was sensitive to rates. I didn't need to be in the immediate Boston area and booked my stay in Milford which is about a 30 minute drive to Waltham and maybe 45 minutes from downtown Boston. The experience was great in every way. However, there's only one place to eat within walking distance, but with a 5 or 10 minute drive there are lots of options.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Enes

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
So la la
Negativ: - Das Personal hat nicht einmal gelächelt und war sehr unmotiviert - Zimmer nicht so sauber (Silikonfugen im Bad zum Teil braun, am Boden Abfall) - Grosser Fleck im Bettbezug Positiv: - Parkplätze vor dem Eingang - Klima sehr gut
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

Susan

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 31 oct. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

4/10 – Médiocre

Stephanie

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Upon checking in, the room was not ready and then I received a room that had one bed when I booked two. Staff was very rude and when asked about the beds, said that if it was booked online, they don't have to follow it. When I told them the room wasn't ready, went to the room to double check.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Tom

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Decent, clean great location, excellent maid service on a daily basis, so-so breakfast Great value
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 – Terrible

Matthew

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
First room still had socks in the lamp. I understand this could be an oversight as not typical to have socks in lights. However on the outside of the lamp the shade had mold on the lamp. I called the front desk and they switched rooms for my family. The next room was marginally better however smelled of chemically dirty mop water. My family decided to stay however regret the decision because they got a poor night sleep and woke stuffier more than normal.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sam a répondu le 25 sept. 2023
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Kylie

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very nice, our room was nice overall for the price. But it had a mildewy smell to it, air was very dry, and the beds are hard. If it has the best price when i go to the area again i would stay but be prepared next time.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Anup

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good and safe. Breakfast was good. Would definitely recommend.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023