Piscine extérieure

Quality Inn Miami Airport - Doral – Avis

2.5 out of 5
Quality Inn Miami Airport - Doral
3959 NW 79th Ave, Doral, FL

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 311 avis sur 1341." "
Note de 8 – Bien, d’après 274 avis sur 1341." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 247 avis sur 1341." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 206 avis sur 1341." "
Note de 2 – Terrible, d’après 303 avis sur 1341." "

6,0/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

6,2/10

Commodités

6,0/10

État et installations de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

France

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The person at the office called a taxi and charge us the double price then normally
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Staff a répondu le 12 avr. 2024
Dear guest, thanks for your review. We apologize if our services didn’t reach your expectations, and let you know that we are working to improve them all and bring you and all our guests better stays. We hope you’ll be back. Regards

4/10 – Médiocre

Isabelle

not clean enough
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Staff a répondu le 9 janv. 2024
Dear guest, thanks for your review. We apologize if our services didn’t reach your expectations, and let you know that we are working to improve them all and bring you and all our guests better stays. We hope you’ll be back. Regards

4/10 – Médiocre

Martin

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Salle de bain ordinairement propre. Personnel a la reception parlait avec une amie au téléphone tout le temps de mon check in. Du attendre la navette pendant 2h00 à l'aéroport car aucune navette entre 12h00 et 14h00. Et meme si inscrit dans la description, aucune navette entre l'hotel et le terminalnde croisières de Miami. Quand j'ai dit a la reception que c'était inscrit qu'il y en avait une, j'ai eu comme réponse :" ca c'était avant".
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Michel, Blainville

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Il n'y a plus de navette pour le bateau de croisière depuis longtemps et le site internet est soit disant plus a jour. Je considère que c'est de la fausse représentation car il nous en a coûter $60. US pour ce transport. Il n'y avait pas de navette non plus à l'aéroport à minuit le dimanche de notre arrivée, un autre $35 US Le personnel ne répond pas au téléphone quand on a essayer de les appelés... Le déjeuner qui est disponible seulement de 7:00 à 9:00 am c'est nettement pas assez. Je ne recommanderais cet endroit à personne :-(
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Staff a répondu le 9 mai 2023
Dear Michel, thank you for your review. We offer you our most sincere apologies if our services did notmeet your expectations. Your comments will be considered to improve those services weaknesses andoffer you and all our guests better stays. We are waiting for you back so that you can verify it. Bestregards.

6/10 – Acceptable

Suzie

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Le service de navet gratuit entre l'aéroport et l'hôtel est très bien. Par contre pas de service gratuit entre l'hôtel et le port comme indiqué sur le site. Nous avions demandé un taxi et c'est un transporteur privé qui est arrivé en retard en berline.
Séjour de 1 nuit en février 2023

2/10 – Terrible

Didier

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Jamais vu un environnement pareil. Les avions rasent l hôtel et il y a une 4 où 5 voies juste devant. Chambre juste correcte, un oreiller seulement par personne. Petit déjeuner médiocre. Déjà séjourné dans des quality inn ailleurs aux states et c était beaucoup mieux
Séjour de 1 nuit en février 2023
General Manager a répondu le 9 févr. 2023
Dear Didier, Thank you for taking the time to review our property. We apologize for the issues you had with your room and for your disappointment with the breakfast. We never want a guest to leave our hotel with an unfavorable opinion; therefore, we will address your concerns with the appropriate individuals to better our future guest experiences. We are grateful for your constructive feedback and hope you will consider giving us another chance to provide you with the stay you should have received this time. Best regards, Angel Saint-clairGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Genevieve

General Manager a répondu le 13 mars 2023
Dear Genevieve, We are very disappointed that we did not deliver the exceptional stay you deserved. We never want to disappoint our guests in any way, and we would like to extend our sincere apologies for your experience. We hope you will revisit so we can make it up to you.Best regards, Angel Saint-clair,General Manager

8/10 – Bien

Justine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
General Manager a répondu le 30 déc. 2022
Dear Justin, "Season's Greetings!" We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Quality Inn Miami Airport.Best regards, Angel Saint-clairGeneral Manager

8/10 – Bien

Michel

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
General Manager a répondu le 12 avr. 2023
Dear Michel, We are happy you chose Quality Inn Miami Airport for your visit. It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Best regards,Angel Saint-clairGeneral Manager

4/10 – Médiocre

Yasmine

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel
Nous avons dû attendre plus de 1h à l’aéroport avant que quelqu’un vienne nous chercher, alors qu’on voyait les shuffles des autres hotels passer à plusieurs reprises. Arrivé à destination le personnel nous fait patienter plus de 1h avant de pouvoir faire le check in. Il y avait seulement 1personne pour faire le check in d’une dizaine de personne donc environ 1h de plus encore à attendre. Aucun restaurant accessible à pied. Déjeuner inclus pas très bon. Chambre pas propre, il y avait des taches sur les draps et des insectes dans la chambre. Arrivé pour le check out personnel pas très acceuillant. Il était supposé avoir un shuffle jusqu’au port mais il n’y en a pas. Très déçu. Première fois et dernière fois à cet hotel. Très bruyant, ligne aérienne directement en haut donc avion qui passe à chaque 10min. Je ne reccomande pas.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
General Manager a répondu le 19 nov. 2022
Dear Yasmine, Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry for the inconvenience you experienced with the shuttle service. We will review this with the appropriate individuals and make sure we prevent such reoccurrences. We will also share your comments with our front desk team regarding the service issues you encountered, and rest assured, we will take the necessary actions to elevate our service levels. Meanwhile, we will share your comments with our housekeeping team regarding the cleanliness issues you encountered, and we will take steps to ensure we are more diligent going forward. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect.Best regards, Angel Saint-clair,General Manager

10/10 – Excellent

Gladys

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ensemble convenable
Tres proche de l'autoroute, beaucoup de circulation. Certains clients de l'hôtel font du bruit à n'importe quelle heure. La Chambre est correcte et lits confortables
Séjour de 7 nuits en août 2022
General Manager a répondu le 21 août 2022
Dear Gladys, We are pleased you enjoyed your stay at Quality Inn Miami Airport. It is nice to know we exceeded your expectations, and you thoroughly enjoyed our well-appointed accommodations. However, we regret not meeting all of your expectations. We hope you will return whenever your travels bring you to Miami.Best regards, Angel Saint-clairGeneral Manager

8/10 – Bien

Viviane

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C’était bien pour une nuit.
Séjour de 1 nuit en février 2022
General Manager a répondu le 16 févr. 2022
Viviane, thank you for choosing Quality Inn Miami Airport as a part of your travel plans and for your nice rating. We are delighted you enjoyed your visit, and your overnight stay was comfortable with us. Thank you again for your review, and we look forward to your next visit! Best regards, Angel Saint-clair General Manager

4/10 – Médiocre

Maria

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
If you go for a nap between flights is ok
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
General Manager a répondu le 8 déc. 2021
Maria, we were disappointed to see that we did not live up to our typical standards, and we are truly sorry your stay was not to your expectation. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations. Best regards, Angel Saint-clair General Manager

4/10 – Médiocre

Melien

Points faibles : Service et personnel
Bed and sheets were clean but the was dirty as hell. Food was terrible. They did not even get a little hot sauce. There was no protein besides the terrible egg.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Erick

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Sucio
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Olaf

Points forts : Service et personnel
Minus: Planes passed over at night. The eggs at the breakfast the same every day. small TV screen plus: parking and room size
Séjour de 5 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Jose, Doral

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Margy

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Room was clean; but no washcloths, only two towels. Had to go to service desk to get them, no water in bottles, not many choices for breakfast. only two elevates, long walk to rooms. We were told #69.00 for shuttle to dock, when car arrived cost $94.00!!!!!! Not a shuttle ,I guess someone's friend????? No food choices close.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Henock

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
lot of sticky surfaces in the room. hair all over the bathroom (stuck to the door, on the floor, in the shower). phone in the room broken. fridge was set to the lowest setting and i didnt realize until i pulled my yogurt out and it was soupy. turned it all the way up after that. airplane noise is annoying when trying to unwind at the end of the day. the “gym” had a bike, a treadmill, and a bench with only 1 pair of 50lb dumbbells. the eggs were served cold during breakfast a couple of times. there was a waffle maker for breakfast though which i liked. the staff was cool. the ac in the room worked wonderfully which is important because it was hot af out during my stay. free self park is a plus.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Javier Quintero

Excelnt
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Daniel, Lima

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
En zona tranquila. Hay algunos restaurantes a 2 cuadras.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Javier Quintero

Points forts : Service et personnel
Bien
Séjour de 6 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jose

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Good service
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Jose Miguel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I liked that was inexpensive for the purpose of my visit to Miami, I didn't like that I stayed for 2 days and they didn't clean my room because I didn't tell, them, I never had that happened. When I asked the told me that I should had told them to clean, I think it should have been the other way around, they should have asked me if I wanted it clean cause I see that on other hotels, it's standard to clean the rooms. The other thing was that even thou I was staying there 2 days they activated my door card for 1 day, so I had to go back to the office to get the key activated again, they all look to be there not to provide a service but to earn a living mostly. The only good service I got was from the maintenance guy that went to fix the remote after it stopped working. I addition, I think, starting breakfast at 7:00am instead of earlier is another inconvenience, and that's what the service in that hotel looks like, do whatever is convenient to them and not for the customers, that if you keep that up you might not have much in the future, at least that's how I feel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Victor

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Rooms are old everhing falling apart. Room Floors are dirty and sticky
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

David

Voyage d’affaires
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté
Good location and inconvenient The instructions to get the shuttle bus at the airport
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Rebekah

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Toilet didn’t work half the time and if you stay more than one night you have to register your key card with the front desk more than once or it locks you out. Rooms were very clean and staff was nice.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

CHARLES

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Its an ok hotel to be honest. However there are parts of it that are completely unprotected and open. There should be more security measures like security guards, facility cameras and parking lot access restrictions.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Mark

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was no washcloths in the room when going to the front desk the staff was less than nice considerate they were more less standoffish as if I was bothering them. I would not recommend this lodging in the future, and I would not stay in the future.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

RAFAEL, DORAL

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The photos that appear have nothing to do with reality. The property is horrible. Very poorly maintained. Everything is old and deteriorated. Old and stained towels. Very worn sheets. I do not recommend it. It is the worst hotel I have ever stayed in.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Leticia

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
It was to old, and noisy because of the airport.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Maria isabel

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No me gusto
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Doyney

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Property was generally ok, but every towel, while clean, had stains in them. Also carpet in hallways was very dirty. Staff generally helpful.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Dina H

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This is the worst hotel i’ve ever stayed in house keeping is terrible the rooms are not as clean also they are very humid inside, the rooms also smell only booked it because It was last minute.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Adrian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Kareem

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I was booked for 3 nights, didn't like the condition of the room. I wanted to cancel and didn't mind if I was charged for 1 night, But they didn't refund be anything. That is horrible and I won't ever stay at any of their properties because of this. I am a reasonable person, ever thought I went to another hotel, I can understand if I was charged for 1 night. I didn't stay there and shouldn't be charged for all 3 nights.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Maria isabel

No me gusto
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
For a budget hotel this property was excellent. They even served a hot breakfast. Plus it's within walking distance of the Trump National golf course. Don't get me wrong. I neither like Trump nor Biden -- but it was a nice adventure to go there and order the $29 Trump Burger. Best burger ev-ah but at that price why wouldn't it be. In any case, I recommend the Quality Inn.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Greg

Property is ok. Nothing was graat, nothing bad. Just kind of averae.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Juan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Alain, Cypress

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terrible experience with the service at this facility everyone was so rude. They have no idea on how to treat people even when they try to be polite they are not.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

PETER

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ubicación excelente para descansar y luego ir al aeropuerto
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Kathy

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Cathy

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Seems like staff was trying to be helpful, but I had trouble getting a shuttle at airport, i am handicapped and they wanted me to walk to zone 7 feom zone 1, I went as far as i could walk and ended up calling an uber. Also states they have shuttle ro port dor extra fee, THEY DO NOT! UBER AGAIN. 80.00 EXTRA!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

RICARDO

My room was ok, it had a terrible wall that needs redoing. Humidity and stall showing, not pleasant .
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

George

Very satisfied.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Fritz

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good basic hotel, clean and comfortable. The shuttle bus does not run after 8 pm. But otherwise no complaints.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

David

Points faibles : État et installations de l’hébergement
P
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Vilma

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Los desayunos son aburridos al segundo dia ya aburren. A/C muy ruidoso y el mobiliario esta viejo principalmente el de los baños.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Yadira, Guaynabo

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Nunca limpiaron la habitación tan siquiera pasaron el desayuno buffet nunca vi lo que salía en las fotos que promocionan
Séjour de 4 nuits en mai 2024