Suite classique, 1 très grand lit et 1 canapé-lit | Literie de qualité, couette en duvet, lit avec matelas à plateau-coussin

Ithaca of South Beach Hotel – Avis

2 out of 5
Ithaca of South Beach Hotel
601 Collins Ave, Miami Beach, FL

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 288 avis sur 631." "
Note de 8 – Bien, d’après 183 avis sur 631." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 51 avis sur 631." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 39 avis sur 631." "
Note de 2 – Terrible, d’après 70 avis sur 631." "

8,8/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

6,8/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Michelle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C’était très bien, très propre, bien situé, mais très bruyant durant la nuit, musique très forte dans la bâtisse durant la nuit. Maia je recommanderais sans problème!!
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Khaz a répondu le 30 avr. 2022
Merci pour cette excellente critique, Michelle ! Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé des vacances inoubliables pendant votre séjour ici dans notre hôtel. Nous travaillons en permanence pour nous assurer que nous offrons l'expérience la meilleure et la plus mémorable à chaque invité et nous sommes ravis d'apprendre que cela s'est reflété lors de votre dernière visite. Au plaisir de vous accueillir à nouveau et de vous offrir un séjour encore plus mémorable à l'avenir!

8/10 – Bien

Laura Isabel

Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

bernard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
CJ a répondu le 24 avr. 2021
Thank you for taking your time to rate your stay with us! We are looking forward to welcoming you back.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel nous a référé un stationnement qui était supposer coûté 20$ par nuit. Nous avons eu la surprise de payer 100$ pour une nuit. Il devrait faire attention à ne pas donner de fausse information.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
fe a répondu le 28 avr. 2020
Dear Guest We do not know how that happened and how you ended up paying so much for parking. If you visit us again we will extend free parking for you for the length of your stay Please mention this message and we will work that out Ithaca team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un bel endroit près de la plage et de tout. Très propre
Séjour de 1 nuit en février 2020
AL a répondu le 4 mars 2020
Thank you so much for staying with us. We are so glad you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again real soon!

10/10 – Excellent

Sylvie, Montréal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel gentil et avenant. La propreté des lieux.
Séjour de 1 nuit en février 2020
AL a répondu le 11 févr. 2020
Sylvie was very kind and considerate, who kept us informed and left our place tidy and organized. Highly recommend!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Malgré que l'hôtel n'est pas facile à trouver, le personnel est très accueillant.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Aries a répondu le 21 janv. 2020
Thank you for the good feedback! If you'll be in town, I'd be glad to accommodate you again.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
fe a répondu le 8 nov. 2019
Dear guest thank you so much for leaving a review we appreciate your feedback. Ithaca team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ne pas se fier à l'apparence extérieure de l'hôtel... Hôtel très propre et calme idéalement situé sur Collins Av (à 50 mètres de Ocean drive et donc de la plage). Personnel prévenant et souriant
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Dragana a répondu le 21 sept. 2019
Hello dear guest, thank you for taking the time to leave us your comments. We look forward to welcoming you back. The Ithaca of South Beach Hotel

8/10 – Bien

Cathy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien sauf pour prendre petit déjeuner (pic nic on va dire) heureusement peu de monde sinon impossible de le prendre,pas de place
Séjour de 1 nuit en août 2019
Dragana a répondu le 18 août 2019
Hello dear Cathy, thank you for taking the time to leave us your comments. We will make sure to respond to your comments and move forward with our team to improve in the future. We look forward to welcoming you back. The Ithaca of South Beach Hotel

10/10 – Excellent

pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréable
La réception de l’hôtel fermant à minuit, l’hôtel nous avait envoyé un message pour nous prévenir
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

robert

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel très bien situé
Génial ! Hôtel tout confort, personnel de l’accueil hyper sympa, happy hour de 18h à 19h tous les jours, pdj varié, prêt de serviettes de plage, parasol et fauteuil de plage, hôtel calme à deux pas d’Ocean Drive ; nous y retournerons sans aucun doute
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
fe a répondu le 10 juill. 2019
Dear guest, thank you so much for writing a review we appreciate the feedback. Enjoy your stay Ithaca team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Je regrette les 23 marches à l’entrée et l’impossibilité d’utiliser l’ascenseur (commandé depuis le 2e étage, il aurait fallu laisser la valise sans surveillance près du trottoir d’une rue passante!).
Séjour de 3 nuits en avril 2019
fe a répondu le 8 mai 2019
nous sommes désolés que vous ayez eu un problème avec l'élavator. nous apprécions votre retour et nous essayerons de régler ce problème à l’avenir. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Merci à l'équipe Ithaca

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2019
fe a répondu le 1 avr. 2019
Dear guest, thank you so much for taking the time and making such a positive review. We are glad you enjoyed and we hope to see you again real soon. Thank you Ithaca team

10/10 – Excellent

AB, maisons alfort

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hôtel proche de la plage, le plus : petit déjeuner et une collation vin/fromage vers 18h, propre et confortable, un parking public proche de l'hôtel pour 20$ /nuit nous avons apprécié notre séjour dans cet hôtel
Séjour de 3 nuits en août 2017
Dragana a répondu le 1 sept. 2018
Hello dear guest, thank you for your feedback, we appreciate your time. We are really happy that you had good time in our Hotel and we hope that we will see you soon again. Ithaca Team

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Paradise in miami
Tout etait comme prevue. Chambre etait grande et la douche. Tres bien pour aller ocean dr et Lincoln av . Ils nous en passer des chaises et serviette de plages
Felipe R a répondu le 13 mai 2018
Thank you for your review, we are pleased to know you had a great stay and dont hesitate to come back if you are ever in sunny Florida!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful ❤
Almost excellent all the way❤ Unfortunately some guests were rowdy... so much...
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Ithaca of South Beach Team a répondu le 28 janv. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Lili, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bien localisé. Accueil amical.
Il a fallu chercher un tout petit peu pour trouver l'entrée, puis avons été surpris par le monte-charge (pour les valises) et l'escalier (pour les clients) et ensuite avons cherché la réception laquelle état bien cachée. Une fois ces petits obstacles apparents surmontés, nous avons été bien accueillis et bien servis. Accueil original avec le 5 à 7. Petit déjeuner très bien.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Ithaca Team a répondu le 18 janv. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Stéphane

Points forts : Propreté, service et personnel
Pb de bruit
Bruit de moteurs et de compresseur de climatisation toute la nuit
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

10/10 – Excellent

Delphine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel super bien placé, prestations excellentes
Séjour bref mais parfait, bien situé, rapport qualité prix imbattable à Miami, petit dej varié très bon.personnel très sympa. Parking à étages en face l'hôtel. Je reviendrais certainement
General Manager a répondu le 24 févr. 2017
Bonjour! Merci beaucoup pour vos commentaires! Nous sommes très heureux de saisQu'il vous avez passé beaucoup de temps avec nous. Nous travaillons très dur à la providence nos clients le meilleur service! Nous espérons vous voir bientôt!

8/10 – Bien

Yoppappop, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très grande chambre, lit très confortable
Hôtel très bien situé dans Miami Beach, sur Collins Avenue proche de la 5th street mais pas au milieu de l'action donc plutôt calme. A proximité immédiate : Walgreens (supermarché) et CVS (pharmacie). La plage est à 2 minutes à pied, ainsi que le début de Lumnus Park, Collins Avenue et Ocean Drive. Dommage qu'il n'y ait pas de piscine, parfois, on a la flemme d'aller à la plage... Mais pour une courte durée, ça ne manque pas cruellement.
Front Desk a répondu le 27 oct. 2015
We are happy you enjoyed your stay with us and our location. We do sincerely apologize for the hotel not having a pool.

10/10 – Excellent

Paula, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Impeccable
Absolument parfait ! La chambre immense, le tres grand lit, la literie, le mobilier, la salle de bain, le copieux petit dejeuner... Chambre 102 sur le coin de Collins et 6th : absolument extraordinaire. Nous reviendrons...
Hotel Manager a répondu le 15 févr. 2016
salut! Merci beaucoup pour vos commentaires! Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous depuis le service à la clientèle est notre plus grande préoccupation !! Nous espérons vous revoir bientôt!

8/10 – Bien

Claude et J.Claude, VICHY (France)

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
chambre tres grande av coin salon et tres confort.
Excellent sejour, dommage que l'entree de l'hotel ne soit pas a la hauteur et qu'il n'y ai pas d'ascenseur pour les clients mais seulement pour les bagages. Pas de salle pour les petits dejeuners mais il sont copieux. Happy hours offert chaque jour a partir de 18 heures.

2/10 – Terrible

Diego

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Hotel cancelled booking
Terrible check in as there is no reception. So you have to scan a QR code at the door and follow the prompts in order to get a code to open the door. You have to do all that paper work (passport, reserve number, etc) in the middle of the street! We never received the email with the code so we have to call the phone number on the door to let us in. Booking was for 7 nights. The second morning we got an email indicating that we have to vacate the room at noon because unforseen reasons. A call later they said we get the refund for the unused nights! No help, no more explanations given, no other accomodation.suggested. Just left on our own in peak season in Miami Beach.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022

2/10 – Terrible

MYRNA

Points faibles : Service et personnel, commodités
We booked 4 nights and was called that we needed to leave by our 3rd night. Only travelers were myself my mother and 2 teens who keep to themselves. We were called that they were “closing” and needed to figure out the last night. Very inconvenient. The housekeeping lady was very nice. But everything was bad.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Guest Services Team a répondu le 1 août 2022
Please accept our sincerest apologies Myrna for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. We hope that you can give us another chance and come visit us again with an assurance of marked improvement.

2/10 – Terrible

Jason

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services a répondu le 28 juill. 2022
Hi Jason, Thank you for taking the time to review Ithaca of South Beach Hotel. We are sorry to learn about your experience, and we sincerely apologize for it. We always value our guests who are keen in giving us their feedback, which helps us improve our services. Please be assured that we will continue to work on improving our services. Thank you for staying with us. Regards, Guest Services Team

10/10 – Excellent

AKEEM

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stay was pleasant. No elevator but not bad.. (only 1 flight of steps) Contactless check-in was great even though there was a charge to check in early. No free parking whatsoever so valet or rideshare
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Guest Services Team a répondu le 26 juill. 2022
We are elated on hearing how we were able to make your stay at Ithaca of South Beach Hotel a memorable one. Rest assured that your heartwarming feedback will go out to the rest of our teams. Looking forward to welcoming you back and providing with you an even more amazing experience in the future, Akeem.

10/10 – Excellent

Larissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Guest Services a répondu le 15 juill. 2022
Nothing makes our work more worthwhile than receiving such great responses from our guests. Feedbacks such as these are a constant reminder of our team members' dedication in delighting and creating memorable experiences for our guests. We look forward to your next visit so as to provide you with an even more amazing stay here in Ithaca of South Beach Hotel!

2/10 – Terrible

Jessica, brooklyn

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
TERRIBLE! on arrival the sheets were dirty as well as the room. No on site staff. Refusing refund. There was weed clips and blood stains on sheets. Floors sticky. Elevator broken so you have to drag your luggage up steep stairs. No one is helpful. Door code kept not working. I wasn’t my refund.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services Team a répondu le 14 juill. 2022
Thank you Jessica for taking time to review our hotel. We apologize that we failed to meet your expectations because of the challenges you encountered during your stay. We have always taken pride in treating our guests with utmost care and respect. It is with customer’s feedback that we were able to assess our level of performance and identify areas for improvement. Please be assured that we will continue to work on improving our services. We hope that you can give us another chance and come visit us again with assurance of marked improvement.

10/10 – Excellent

Apiradee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good experience the cleaning staff she’s very nice and friendly. Room was great and clean.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Guest Services Team a répondu le 7 juill. 2022
Thank you for taking the time to share your experience at Ithaca of South Beach Hotel. We are thrilled to know that you had a delightful stay with us. Your kind words inspire us to always provide the best service to our guests. We hope that you will return soon to create a more memorable experience.

10/10 – Excellent

Ivania

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Location was great!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Guest Services Team a répondu le 7 juill. 2022
Thank you for visiting, Ivania. We’re so happy that we could give you great review. Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!

2/10 – Terrible

Navita

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 – Médiocre

Fabrice

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Very noisy. The parking experience was terrible.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Guest Services Team a répondu le 5 juill. 2022
Please accept our sincerest apologies Fabrice for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. Your feedback is extremely valuable to us as it helps to improve our quality of service and facilities to better meet your needs. Our team is committed to delivering exceptional service and our team is more than delighted to take part in these changes. We are looking forward to welcoming you back to Ithaca of South Beach Hotel

10/10 – Excellent

Shai

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location nice room & shower. Clean. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Guest Services Team a répondu le 26 juin 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us, Shai. We are thrilled to know that you had a delightful stay with us. Your kind words inspire us to always provide the best service to our guests. We hope that you will return soon to create a more memorable experience.

10/10 – Excellent

Thomas E.

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, we had a really nice room and it was huge. You are right at the beach, shopping and dining. At first you pull up and think...I am not to sure about this but it was safe and so easy to get around. Parking was very easy if you get the valet service. Well worth it. We will be back!!
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Guest Services Team a répondu le 24 juin 2022
Hi Thomas, Greetings from Ithaca of South Beach Hotel! Thank you for the great review, Thomas! We are elated to know that you had a worth-remembering vacation during your stay here in our hotel. We continuously work to ensure we provide the best and most memorable experience to each and every guest and we are delighted to learn that this was reflected in your last visit. Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future! Regards, Guest Services Team

10/10 – Excellent

Patrycja

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
If you looking to stay on the beach all day and party all night. This was the best place in earth. I will back again. So close to beach shopping food everything. Hotel person give us cooler /towels/ beach chairs. We just love it .GREAT PLACE!!!!! #Bachelorette party was amazing!
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Guest Services Team a répondu le 22 juin 2022
Hi Patrycja, Greetings from Ithaca of South Beach Hotel! Thank you very much for staying with us! And we appreciate your time in getting connected with us with your review. We are looking forward to welcoming you back. Regards, Guest Services Team

10/10 – Excellent

Deysi

Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Glenn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Guest Services Team a répondu le 5 juin 2022
Thank you for visiting Glenn. We’re so happy that we could give you a 8/10 experience. Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!

8/10 – Bien

Khyreef

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Nice hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Guest Services Team a répondu le 12 juin 2022
Thank you for visiting Khyreef. We’re so happy that we could give you a 4/5 experience and for appreciating our hotel. Looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future!

6/10 – Acceptable

Belinda

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
I didn’t like the fact there wasn’t extra towels, no staff on site, and the broken elevator.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Guest Services Team a répondu le 10 mai 2022
Thank you Belinda for taking time to review Ithaca of South Beach Hotel. We apologize that we failed to meet your expectations because of the challenges you encountered during your stay. Please be assured that your comments have been relayed to the relevant departments concerned. We hope that this would not deter you from further experiencing what our property has to offer, and we look forward to your return.

10/10 – Excellent

Emma

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, bright, modern, excellent location. Hidden gem. Don't be put off by the negative reviews, we had an awesome stay!
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Guest Services Team a répondu le 10 mai 2022
Thank you for the great review, Emma! We are elated to know that you had a worth remembering vacation during your stay here in our hotel. We continuously work to ensure we provide the best and most memorable experience to each and every guest and we are delighted to learn that this was reflected in your last visit.  We are looking forward to welcoming you back and providing you with an even more memorable stay in the future.

6/10 – Acceptable

Vanessa

Séjour de 3 nuits en avril 2022

2/10 – Terrible

Dina

Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 – Excellent

Donald Cross

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2022

4/10 – Médiocre

klara

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
There are pix of rooms in the "hotel" website - nothing even close what do you see in reality. Misleading. This so called hotel looks like undercover bordello. An elevator is not functioning around 3-4 years (!) according to the staff. Rooms are only in the high second floor. So you with your luggage must go up using staircase with very-very steep 30 stairs.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Guest Services Agent a répondu le 17 avr. 2022
We are sorry to learn about the issues you had to endure. We care about your experience and we realize no words can change your feelings of disappointment, or the inconveniences you experienced. We have shared your comments with hotel management, who responded with genuine concern for the impact this had on your stay. We appreciate you sharing your experience, and we will surely take appropriate steps so this doesn’t happen again.

6/10 – Acceptable

Nadia J.

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
One lamp didnt work so I couldnt turn it on. The elevator didnt work so I had to lug my luggage up the stairs. The pillows are the most uncomfortable pillows. I bet prisons have better pillows. I was tossing and turning all night trying to fall asleep.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Guest Services Agent a répondu le 17 avr. 2022
Please accept our sincerest apologies, Nadia for the inconveniences you experienced during your recent stay with us. Your feedback is extremely valuable to us as it helps to improve our quality of service and facilities to better meet your needs. Our team is committed to delivering exceptional service and our team is more than delighted to take part in these changes. We are looking forward to welcoming you back to Ithaca of South Beach Hotel.

10/10 – Excellent

HRISAIS

Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 – Excellent

WILLIAMS, SANTO DOMINGO

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel to stay in Miami Beach!!!
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Guest Services Team a répondu le 4 avr. 2022
Hi Williams, Greetings from Ithaca of South Beach Hotel! We appreciate your positive rating of our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us. Thank you. Regards, Guest Services Team

10/10 – Excellent

Leonel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La entrada al hotel es un poco complicada y el no tener contacto humano crea conflicto. El personal interno no ayuda.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Guest Services Team a répondu le 4 avr. 2022
Gracias Leonel, por tomarse el tiempo para revisar Ithaca de South Beach Hotel. Lamentamos saber acerca de su experiencia, y le pedimos disculpas por ello. Siempre valoramos a nuestros huéspedes que están dispuestos a darnos su opinión, lo que nos ayuda a mejorar nuestros servicios. Tenga la seguridad de que sus comentarios han sido transmitidos a los departamentos correspondientes. Esperamos que esto no lo impida seguir experimentando lo que nuestra propiedad tiene para ofrecer, y esperamos su regreso.