Suite panoramique, balcon | Minibar, coffre-fort, décor unique, ameublement unique

Blues Suites Medellin – Avis

4 out of 5
Blues Suites Medellin
Cra 29C #1a sur 80, Medellín, Antioquia

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 198 avis sur 275." "
Note de 8 – Bien, d’après 37 avis sur 275." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 13 avis sur 275." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 10 avis sur 275." "
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 275." "

9,6/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

bruno

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre et lit confortables. Bon déjeuners. Personnel sympathique et accueillant. Hôtel mal insonorisé et bruyant. Restaurant au dessus quelquefois aussi très bruyant. Hotel mal situé. Dans Poblado, mais loin à pied des restaurants, bars et métro. Beaucoup de cotes à monter dans ce secteur.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Guest Experience a répondu le 18 déc. 2023
We love to see that you enjoyed our restaurant, the staff service, our amenities in general, our location is strategic for people who want the tranquility of nature and get away from the hustle and bustle without losing the comfort and facilities of being in the most exclusive area and shopping center of our city, we hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Annie, Miami

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good conditions and excellent service
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Laurie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property, friendly staff, clean rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Experience a répondu le 17 mai 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay and enjoyed our facilities, staff friendliness and cleanliness. We hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Emilse J

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really nice hotel and staff!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience a répondu le 14 mai 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, cleanliness of our facilities and service of our staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Scott

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean, very friendly staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Experience a répondu le 14 mai 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay, our facilities, cleanliness and service of our staff, we look forward to seeing you again with your family and friends.

8/10 – Bien

Altana

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is very nice, but they are very limited when it comes to breakfast, everything is measured
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience a répondu le 11 mai 2024
We are delighted to see that you enjoyed our facilities and service, we appreciate your comments about the American breakfast and the 8 different options we have for our guests. We will take your comments into consideration, see you soon.

10/10 – Excellent

Juanita DeJesus

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I will highly recommend this place! Very safe environment!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 11 mai 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay and your experience with us was satisfactory. We look forward to seeing you again with your family and loved ones.

10/10 – Excellent

Brian j

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Esta muy bella
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience a répondu le 10 mai 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía y nuestras instalaciones, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Linette

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El personal muy amables y atentos todos,los de seguridad igual.,los desayunos muy ricos.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 7 mai 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, la atención del personal, la seguridad del hotel y los deliciosos desayunos. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos

8/10 – Bien

Arthur, Basingstoke

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Experience a répondu le 6 mai 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay and our services and look and hope to see you again with all your family.

10/10 – Excellent

Steve James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All was good. Spa was very good.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 6 mai 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay and our facilities and look forward to seeing you again with your family.

10/10 – Excellent

Katherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El hotel es muy lindo y las habitaciones son hermosas. Muy delicado todos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Experience a répondu le 18 avr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, los espacios y la decoración de las habitaciones, esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

katherine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy lindo el hotel y muy limpio.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Experience a répondu le 18 avr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nuestras instalaciones. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Geidy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love the room, specially the shower. It has a wonderful service.very friendly staff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 16 avr. 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, the hotel services and the hospitality of the staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Carlos Manuel

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The establishment right next to the hotel it’s a little weird and unsafe I would say, locals with a not so good appearance gather there to drink and chill and sometimes the noise can scare the tourists that stays at the hotel, beside that the hotel is great !!!!!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 16 avr. 2024
We are delighted to see that you enjoyed our facilities and in general the hotel was a good choice for your visit to this beautiful city, we appreciate the comments, for us it is very important the safety of our visitors so we have private security 24 hours a day ready to ensure the safety of the sector. We hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Andrea

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
absolutely loved everything about my stay here. The people are welcoming and the food is amazing. Def will be back
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Experience a répondu le 11 avr. 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay, the attention of the staff and your experience was satisfactory, we look forward to see you again.

10/10 – Excellent

Mauren Annette Guzman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is beautiful and it’s in a great location. Breakfast it’s amazing. Recommend and I will stay here again.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 9 avr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our delicious breakfast and the strategic location, we hope to see you in your next visit to this beautiful city.

2/10 – Terrible

Jennifer

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 24 avr. 2024
Nos encantaría saber qué pasó durante tu estadía para saber en qué podemos mejorar y así es una próxima oportunidad tener el placer de cumplir todas tus expectativas.

8/10 – Bien

Jhonny

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 22 avr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía y esperamos verte en una próxima ocasión con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Doris

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente hospedaje, servicio y atención al cliente, el restaurante que tiene en la azotea es magnifico
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Experience a répondu le 2 avr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nuestras instalaciones, atención del staff y en especial de nuestro rooftop y esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos. Nos vemos pronto.

4/10 – Médiocre

Oscar, Pembroke Pines

Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Experience a répondu le 22 avr. 2024
Nos encantaría conocer más sobre tu experiencia para poder tomar medidas al respecto y así garantizar que disfrutes plenamente de nuestra verdadera esencia. Esperamos ansiosos tu regreso para que puedas experimentar todo lo que tenemos para ofrecer

10/10 – Excellent

Mariana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 27 mars 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Angelo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent All Around! 10/10!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 26 mars 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay, and hope that when you return to this beautiful city you will choose us and continue to have an excellent experience. See you soon!

10/10 – Excellent

Elizabeth, Orlando

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 26 mars 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with your family and friends. See you soon!

10/10 – Excellent

Leidy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service, and very spacious rooms!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Experience a répondu le 26 mars 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, our spaces and staff service, we hope to have the pleasure of seeing you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Daniela

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es la segunda vez que me quedo, me encanta el hotel pero hay mucho ruido entre los pasillos y los cuartos. Es dificil descansar.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Experience a répondu le 21 mars 2024
Nos encanta ver que regreses a visitarnos, estamos trabajando en realizar las mejoras correspondientes y esperamos tenerte de nuevo muchas veces más. Nos vemos pronto.

4/10 – Médiocre

David

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The bathroom ceiling had mold (big area) in the middle of the night an other guests open my room thinking it was theirs (safety concerns) and I told the staff and just made it seem normal not a big deal
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 20 mars 2024
We appreciate your comments and will review with the area in charge of maintenance this situation, we are unfortunately all the inconveniences.

4/10 – Médiocre

Sergio Alfonso

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
No te regalan ni una botella de agua en tú estadía! Demasiado ruido, se escucha todo el pasillo Me cobraron en recepción impuestos y es algo que no me pasa en otros hoteles, siempre todos los gastos están incluidos en la tarifa
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 15 mars 2024
Agradecemos tu feedback sobre tu estadía. Queremos destacar que nuestras habitaciones cuentan con café y chocolates de cortesía, los cuales se reponen diariamente o bajo solicitud del huésped. Además, es importante señalar que el minibar tiene un costo adicional que puede pagarse al momento del check-out. Por otro lado, nos gustaría informarte que los impuestos se aplican únicamente a los ciudadanos colombianos o residentes extranjeros, según lo estipula la ley. Este impuesto es obligatorio y está sujeto a regulaciones gubernamentales.

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The facility is great and up to date, the staff is fantastic, the restaurant downstairs is convenient but by far their best amenity is the rooftop bar restaurant with an amazing view!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 13 mars 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, the restaurants, the cleanliness of our room, and the service of the staff. We hope to see you again with your family and friends, see you soon!

10/10 – Excellent

Shantal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Blue Medellin has a perfect location! Staff was attentive and friendly and the hotel was spotless. I definitely recommend!!!
Séjour de 7 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 13 mars 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our facilities and overall your experience was satisfactory. We hope to see you soon with your family and friends.

10/10 – Excellent

Rousayra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfecto
Séjour de 4 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 7 mars 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Edwin, MAYAGUEZ

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Experience a répondu le 26 mars 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos. Nos vemos pronto!

10/10 – Excellent

Taylor

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Guest Experience a répondu le 5 mars 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, and we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Carlos

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guest Experience a répondu le 29 févr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo.

10/10 – Excellent

Angel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 21 mars 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

Steissy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Este hotel Es excelente
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guest Experience a répondu le 23 févr. 2024
¡Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nos vemos pronto!

8/10 – Bien

Smithag

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Zimmerservice Frühstück war gut, in alles und ganzen ein gutes Hotel.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 23 févr. 2024
We love to see that you enjoyed our rooms and breakfast, and we hope to see you again with your entire family.

2/10 – Terrible

Jannette

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
NO hagan reservación en este hotel. Mi vuelo fue cancelado por culpa de una tormenta de nieve y este hotel no me quiso devolver el dinero incluso no le estaba pidiendo refund or que me devolviera el dinero sino no que me dieran un crédito para usar en otra ocasión. Me robaron todo el dinero a lo claro!! Mal servicio. Me he pasado vario meses tratando de recuperar un crédito. Que mala experiencia!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 29 avr. 2024
Agradecemos tus comentarios; sin embargo, es importante aclarar que la solicitud de cancelación se recibió considerablemente después de la fecha límite para efectuar la reserva. Nuestra política de cancelación establece claramente que se cobrará el costo total de la estadía en caso de cancelaciones en cualquier momento, y esta política se especifica con claridad al aceptar nuestros términos y condiciones. Esperamos que tus dudas queden aclaradas y entiendas también nuestras políticas. Quedamos a tu disposición para cualquier informacion adicional. Nos vemos!

10/10 – Excellent

Christian

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property location is excellent. We had a little inconvenience at the beginning with the room and we had to be relocated twice but the staff was very professional and took matters seriously. Highly recommended.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 19 févr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our facilities and the friendly staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Juana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was friendly and very helpful.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Equipo de reservas a répondu le 16 févr. 2024
We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful! Thank you for your kind words. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Excellent

Nadia

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent place in Medellin , great view of the mountain and excellente roof top !!!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 15 févr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, facilities, and restaurant, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Yilien Suarez

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room spacious and comfortable. The included breakfast was delicious and with good presentations!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Guest Experience a répondu le 13 févr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay and our delicious breakfast option, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Guest Experience a répondu le 9 févr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with your family and friends soon.

2/10 – Terrible

Cindy Paola

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Overcharge credit card / fraud
My experience at the end was a nightmare, they overcharge my credit card with tax that people living in other countries should not pay by law, I did found that because I stayed in another hotel and they mention that which made me feel very disappointing to know that Blue Suites charge me for something I didn’t need to pay and up for today they haven’t done the devolution to my credit card. They even ask me to fill out a form to agree if they want to do more charges to my credit card and of course I didn’t sign anything Please don’t let them robe you in your face, we as tourist also have rights and it can’t be violated like that Also I leaved something in the sink that was from my baby and next day it wasn’t there was not a big thing and when we ask for it was no comments about that, it wasn’t a big deal so we didn’t say anything but still very frustrating At the end our experience was very bad feeling that they charged something illegal and because the people don’t know , no body says anything, that is not fair with the tourists
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 8 févr. 2024
We sincerely appreciate your feedback. It is important to make clear that the VAT (Value Added Tax) charge is imposed on Colombian citizens. In this specific case, after reviewing the request made by you, unfortunately, we did not receive a response, which prevented the process from continuing due to your refusal. We kindly hope you provide us with the requested documents so that we can proceed with the process. We sincerely hope that at some point you allow us to turn this negative experience into one where you truly feel the good essence of our hotel.

10/10 – Excellent

sirabel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very friendly. The area is safe and the hotel is very clean! Food is delicious too!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 7 févr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, the attention of the staff and the cleanliness of our establishment are one of our priorities to ensure that our visitors have a satisfactory experience, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Shamina, North Hollywood

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 7 févr. 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay and our hotel. We hope to see you soon again with your family and friends.

10/10 – Excellent

Carolin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente! Nos encantó, volveríamos seguro. Gracias a todos en especial a Andrés!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 31 janv. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, agradecemos que resaltes el servicio de nuestro staff que siempre vela para que nuestros visitantes se sientan como en casa, esperamos tenerte de nuevo muy pronto con tu familia ya amigos.

10/10 – Excellent

Norman

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Muy buen lugar para alojarse
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 31 janv. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía,nuestras comodidades. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Excellent

martina

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es buen ligar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 31 janv. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

8/10 – Bien

Maurizio

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Guest Experience a répondu le 29 janv. 2024
We love to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with all your family and friends.