Piscine intérieure, piscine extérieure, parasols, chaises longues

Sentido Galomar - Adults Only – Avis

4 out of 5
Sentido Galomar - Adults Only
Rua D Francisco Santana 10, Santa Cruz

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 35 avis sur 53." "
Note de 8 – Bien, d’après 11 avis sur 53." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 5 avis sur 53." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 53." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 53." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Florent

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Mitigé
Mitigé, situation en bord de mer, avec accès mer très sympa. Chambre mignonne, mais petite pour madère et cette gamme de prix. Chambre payé à la réservation pas forcément respecté. « Parking » dans la rue pas top… intérêt du « spa » que je me demande également. Petit déjeuner sur la mer sympa.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

FABIENNE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Excellent séjour, hôtel très bien situé avec un accès direct à la mer, chambre très confortable, très bien équipée. Petit déjeuner complet avec des produits de qualité
Séjour de 2 nuits en juin 2022
La direction a répondu le 22 juill. 2022
Chère Fabienne, Merci pour votre excellent commentaire sur l'hôtel Sentido Galomar. Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour dans notre hôtel et que vous ayez apprécié notre service et nos installations. Nous nous ferons un plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. Avec toute notre reconnaissance, La direction

10/10 – Excellent

Nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel accueillant, l'hôtel est propre bien entretenu avec une vue superbe!
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
The Management a répondu le 13 août 2022
Dear Nathalie, Thank you very much for your positive feedback - we appreciate it very much! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to convince you with our service. We hope to welcome you again in our hotel in the future. With kind regards, The Management

6/10 – Acceptable

JEAN

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Great place but low level of service
Extremely rude waiter at the breakfast, receptionist only interested in getting paid but less for the rest. Hotel facilities are great but staff is disappointing
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Sentido Galomar Team a répondu le 24 juin 2021
Dear guest, thank you very much for your stay at our hotel. We regret that you were not satisfied with our service. We take your criticism seriously and use it to constantly improve our service. Nevertheless, we would be very happy to welcome you again as our guest any time soon. Kind regards

10/10 – Excellent

Anna

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
beau et bien
Un accueil chaleureux la terrasse suspendue sur l'eau impressionnante. Les chambres modernes et jolies surpris par le spa et ses multiples sauna nus et mixte mais on s'y fait la clientèle principalement allemande est très décompléxée sans voyeurisme.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
L'Equipe de Galoresort a répondu le 22 nov. 2019
Chér client, Merci pour votre commentaire. Nous espérons vous revoir notre hôtel.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellente situation centrale, hotel calme. Vue exceptionnelle.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 13 août 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback, we hoppe to welcome you at our hotel any time soon. With best regards

8/10 – Bien

Camille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 13 août 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback. We hoppe to welcome you at our hoetl any time soon. With best regards

10/10 – Excellent

Christian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne adresse à Madère
Bonne adresse ! Belle salle de sport et bon petit déjeuner !
Séjour de 12 nuits en avril 2019
L'équipe Galo Resort a répondu le 13 juin 2019
Chér client, Merci pour votre commentaire.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un hôtel reposant et agréable
R.A.S, hôtel Galomar récemment ouvert (juin 2018) et donc neuf, avec toutes les facilités à disposition (restauration, bar, piscine, spa) et une vue splendide sur la mer, notamment au petit déjeuner. Le personnel est attentionné et à l'écoute.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
L'équipe Galo Resort a répondu le 17 févr. 2019
Chér client, merci pour votre commentaire.

10/10 – Excellent

Irian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantástica estancia. Personal amabilísimo. 100% recomendable.
Séjour de 1 nuit en août 2023
La direction a répondu le 8 sept. 2023
Estimado Irian ,Muchas gracias por la gran crítica y la recomendación de nuestro hotel. Estamos muy contentos de que haya pasado unas vacaciones maravillosas con nosotros y que hayamos sido capaces de impresionarle con nuestro hotel y servicio.Estaremos encantados de darle la bienvenida de nuevo pronto.Atentamente,La Dirección

10/10 – Excellent

Lindsay

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
This place was very clean, modern, and had a great breakfast. Very quiet and beautiful views. Definitely book a spa appointment ahead of your reservation, as they were al booked up while we were there and the prices were quite reasonable. Skip dinner in their restaurant - the food was just okay if not overcooked and there are delicious and affordable, local restaurants in the area. Great stay!
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
The Management a répondu le 8 sept. 2023
Dear Lindsay,Thank you very much for your review and feedback. We always strive to make our guests' stay as pleasant as possible and your feedback helps us to constantly improve our service.Thank you for your comments about the spa and food. Our spa is very popular so it is indeed useful to make an appointment. We have our Buffet Restaurant and Atlântis Restaurant for our guests to choose from. We are sorry that our food did not really meet your expectations and was overcooked for you. We have discussed your comment with our team and have taken measures to improve the food. We would be very happy to welcome you again soon.Yours sincerely,The Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Smukt hotel med god service
Super dejligt hotel ned til vandet med flot udsigt uanset hvor du er. Sødt personale og dejlige værelser.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Sentido Ambassador a répondu le 1 juin 2023
Dear Guest,Thank you for your great review and feedback. We are delighted that you had a wonderful holiday with us and that we were able to inspire you with our hotel and service. We would be very happy to welcome you again soon.Yours sincerely,Nicole FettelSentido Ambassador

10/10 – Excellent

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Increible es mágico
Este hotel es espectacular nos encanto parece de pelicula la habiatcion hermosas las vistas son increibles 😍, es un hotel green 💚 lo ame
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Sentido Ambassador a répondu le 1 juin 2023
Estimada Elizabeth,Gracias por su comentario. Estamos muy contentos de que le haya gustado tanto nuestro hotel y su ubicación.Estaremos encantados de recibirle de nuevo en el futuro.Un cordial saludo,Nicole FettelSentido Ambassador

8/10 – Bien

Riku

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
The Management a répondu le 31 janv. 2023
Dear Riku,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Management

2/10 – Terrible

Sehajit

Voyage en famille, Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a disaster of a stay yo say the least, the first night of our stay the A/C was not working to which the staff response was that they will try to get it addressed the next day, the following night we come back to a pitch dark hot room with no electricity. Do not book this hotel
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
The Management a répondu le 9 août 2022
Dear Sehajit, Thank you very much for your positive feedback. We always strive to make our guests' stay enjoyable and your feedback helps us to constantly improve our service. We are very sorry that not everything was up to our standard. We have already discussed the points you described with the team and have taken measures to return to a good service. Yours sincerely,. The Management

10/10 – Excellent

Volker

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Das Management a répondu le 22 juill. 2022
Lieber Volker, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Das Management

10/10 – Excellent

Christina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ligger fint vid havet. Vackra omgivningar.
Séjour de 12 nuits en mars 2022
The Management a répondu le 13 août 2022
Dear Christina, Thank you very much for your positive feedback - we appreciate it very much! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to convince you with our service. We hope to welcome you again in our hotel in the future. With kind regards, The Management

10/10 – Excellent

Susanne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice hotel. Great breakfast, good for swimming and snorkelling. Very relaxing. Nice and friendly staff. Good value for money.
Séjour de 5 nuits en février 2022
The Management a répondu le 13 août 2022
Dear Susanne, Thank you very much for your positive feedback - we appreciate it very much! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to convince you with our service. We hope to welcome you again in our hotel in the future. With kind regards, The Management

2/10 – Terrible

Monique

Points faibles : Propreté, commodités
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
The Management a répondu le 13 août 2022
Dear Monique, Thank you very much for your review. We are sorry that our hotel did not meet your expectations. We always strive to ensure that our guests have a pleasant stay and your feedback helps us to constantly improve our service. Unfortunately we can't find out what you didn't like so we can improve on that. We would be very happy if you would give us another chance to show you that we care and look after our guests. With much appreciation, The Managment

10/10 – Excellent

Sandra Doreen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tolle, gepflegte Anlage mit Meerblick von jeder Etage aus. Sehr nettes Personal, super Frühstücksbuffet und Sauna mit Meerblick sowie großem Fitnessangebot. Wir haben uns rundum wohl gefühlt und kommen gerne wieder.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Das Management a répondu le 13 août 2022
Liebe Sandra, herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns wieder genossen haben und wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen aus dem sonnigen Madeira. Das Management

10/10 – Excellent

Alexandra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Couples vacation
It was a very pleasant stay. The hotel offers an array of services, like yoga classes, spa, etc..
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

8/10 – Bien

Adele

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely setting, quiet area.
Lovely hotel with outstanding views. Beds were very comfortable and room well presented with balcony. Breakfast was good, with outdoor seating overlooking the ocean. But there is not much to do in the local area and it's a €20 taxi to Funchal, where there is everything.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A true relaxing spa hotel
Excellent spa hotel, relaxing atmosphere, great spa and facilities, loved the breakfest by the sea. Lesser points, the complex is large and confusing, check in is after 5pm in another hotel which was very confusing, charging 3,8euro for tapwater
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 – Excellent

Glenn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
7 out of 5 stars
Fantastic stay. We had one night of our honneymoon in this hotel. They gave as an upgrade to ar room with a very large terracce (approx 40 sqm) with fantastic wiew. Good location with easy access to snorkling with a lot of underwater life and good visibility in water. Highly recommended hotel. 7 out of 5 stars.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chill by the sea
Great chill out spot overlooking the sea. The hotel is great, and rooms and hotwl staff spot on. All bar one restaurant staff are great. It is a shame they don't lift the standard of the restaurant to match the hotel and its fantastic location
Séjour de 7 nuits en octobre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable and modern hotel directly by the see
The hotel is newly refurbished and very nice and comfortable. But, it is not adults only, even if it it presented so on hotels.com Room is spacious,modern,clean and comfotable. Spa area is free and luxuary. Atlantis restaurant and bar has breathteaking view on the ocean and the food and drinks are very good. The only downlight of this hotel is the staff. Nobody offered us the dinners, we were just lucky that the waiter in the restaurant asked us if we were on the half board,so we went back to the reception and ask if they offer halfboard... The staff in the restaurant is generaly a problem also. The guys are ok, and one young girl called Ana was brilliant (the only one who was also comming to the pool to ask people if the want to order some drinks, very helpfull and polite every time she was there), but the older women were rude and showing no interest - they let us stay at the desk waiting for seating even if there were few people in the restaurant and they never ask od we want to order more drinks,etc... Another problem is that there is no reception at night in this hotel and some guest were drunk (and loud) almost every night. this was annoying because I want to rest on holiday and sleep after midnight without beeing avakened many times every night... Generally this is superb hotel but this details take it down. If they solve this I will recommend it to visit to everybody.
Séjour de 7 nuits en mai 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent resort. Modern, clean, well-appointed, with a friendly and knowledgeable staff who helped us with questions and tasks several times during our stay. Rooms: we booked a sea-view double, which was very nice. One of the best set-ups of this class/price-level that we've experienced. Bathroom, especially, very well done. A minor nit is that in our room the clothing storage shelving was butted right against the door. More towards room interior, or behind bed (as some pics show) would be more convenient. We did have a chance to see a suite, which was of course better than the standard rooms. Unless planning to entertain in-room, though, would probably skip it. Dining: dinner - 4 stars, chef is thoughtful and creative, and did not over-load the portions, which we appreciated as we normally do not eat 4-course meals. Lots of local fish, and soups in particular were consistently great. breakfast - 3 stars. The quality was fine, but variety definitely lacking. We were there 7 days, and it never varied at all. Swim/Sun: disclaimer - this is early May... Pools (2) are sea-water, so on the chillier side, but very refreshing. The ocean, likewise, you gotta be ready for it. Sunning decks are pool/lounge all very nice. "Adults Only" seems to be more of a marketing strategy, and not an enforced rule. In fact, the sign in front says "adult-oriented" or some such. There were a handful of guests with kids of varying ages down to infant, but in practice was not a problem at all.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Sentido Team a répondu le 17 mai 2021
Dear Guest, thank you very much for your review and feedback, we are very happy to know that you enjoyed your vacations at our hotel. We wish you all the best and hoppe to welcome you again Best regards

10/10 – Excellent

Hendrik

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en avril 2021
Sentido Team a répondu le 17 mai 2021
Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Flora

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Adults only but with kids ...
This property is advertising adult only hotel but they were kids. Moreover the services provided like pools and gym where only upon booking, and it is open to all the residence and Airbnb around, and closing very early, pretending COVID restrictions, while other properties on the island adapted to keep busy guests after curfew... Restaurant Atlantis has a nice view but food quality is ok for lunch snack, diner to avoid. Overall poor value for money.
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Sentido Team a répondu le 17 mai 2021
Dear Guest, thank you very much for your review and feedback. We are always trying to do our best that our guests feel welcome at our Hotel. During this dificult time for Tourism we are trying to adapt and doing our best. Wish you all the best

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en avril 2021
Sentido Team a répondu le 17 mai 2021
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Philipp

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Hotel with awesome Gym and Spa
We enjoyed our stay to the fullest. The In- and Outdoor pool offers flexibility by all weather conditions. Moreover we could do great workouts at the fully equipped Gym. Rooms are clean, with a balcony and a well sorted mini bar. Breakfast offers a small but good selection of food. Staff was constantly friendly. Massages are reasonable and with seperat Saunas with the seaview, we definitely would book again treatments there! The only point which confused us were the children, because here it's named a adult only hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Sentido Team a répondu le 17 mai 2021
Dear Guest, thank you very much for your review and feedback. We are always trying to do our best that our guests feel welcome at our Hotel. During this dificult time for Tourism we are trying to adapt and doing our best. Wish you all the best

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Instalações boas e atendimento ruim
O hotel tem instalações novas e uma academia grande. Essas são as unicas qualidades. O atendimento é PÉSSIMO! A recepção fica vazia na maior parte do tempo. Os atendentes do café da manhã não são alegres.
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
To visit again only after Covid
This is a lovely hotel with stunning views. Reception and house keeping staff are very friendly and efficient Its a shame it is not walking distance from Funchal. One of the best features is the stunning sea view saunas but these are effectively out of bounds with covid with a failed booking system that they don't tell you about in advance unless you read portuguese! Breakfast has a stunning ocean backdrop and is normally ok, but has sadly always fallen short here, as does the food in general which you would expect to match the level of the hotel. Staff are like rabbits caught in car headlights and their insistance at a member of staff walking with you to serve you from the buffet a complete failure. Sadly they seem to have an attitude problem as well which has always been the case in Atlantis restaurant but is now considerably worse. A great shame and a serious let down for what is a magnificent property. Visit Hotel Porto Mare to see how breakfast can be done in covid very efficiently and safer. Sadly Galomar really have failed here. Despite what appears as covid panic they fail to monitor at all if people are sanitising their hands. Its very simple let it run as it did before and have one person ensuring hands are sanitised, or move to table service. It is a shame they have made the wrong decisions on how to deal with covid. This is one of my favourite places to stay on the island and I will be back when it hopefully returns to the old standards after covid.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Das Hotel ist sehr schön und sauber.Essen ist gut . 100% Empfehlung
Séjour de 6 nuits en février 2020
Ihr Galo Resort Team a répondu le 29 mars 2020
Lieber Gast, wir möchten uns herzlich für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel bedanken und freuen uns, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Your Galo Resort Team a répondu le 11 févr. 2020
Dear guest, thank you very much for your review. We hope to welcome you again anytime soon. With best regards

10/10 – Excellent

Elina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Your Galo Resort Team a répondu le 11 févr. 2020
Dear guest, thank you very much for your review. We hope to welcome you again anytime soon. With best regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Habe mich total wohl gefühlt als Singel....die Angebote sind abwechslungsreich
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 13 janv. 2020
Lieber Gast, wir möchten uns herzlich für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel bedanken und freuen uns, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

10/10 – Excellent

Ulli, Köln

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
- schöne SPA Einrichtung - sehr gutes Fischrestaurant
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 15 janv. 2020
Liebe Gäste, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Herzlich Willkommen! Mit besten Grüssen

10/10 – Excellent

Felix

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Traumhaftes Hotel an toller Lage
Tolle und sehr gepflegte Anlage. Schön eingerichtete Zimmer und traumhafte, für Hotelgäste kostenlose Sauna mit Blick aufs Meer. Das hauseigene Spa bietet tolle Massagen zu vernünftigen Preisen an. Das Personal ist durchwegs freundlich und hilfsbereit. Fürs Frühstücksbuffet konnten wir zwischen zwei Restaurants wählen. Grosse Auswahl und akzeptabler Qualität (ausser beim Restaurant Atlantis ist der Kaffee schlecht, da konnte man aber für 2 EUR einen guten Kaffee von der Kolbenmaschine kaufen). Frühstück gibts dafür dort mit Blick aufs Meer. Salzwasserpool mit noch angenehmen Badetemperaturen und gemütlichen Sonnenliegen. Parkplätze hatten wir jedes Mal zur Verfügung. Toll fanden wir auch, dass das Hotel sehr nachhaltig ist. Bsp. kann man mittels einem süssen Türhänger mitteilen, wenn man am Folgetag keine Zimmerreinigung wünscht.
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 15 janv. 2020
Lieber Gast, obrigada - danke für Ihre Bewertung. Wir hoffen, wir dürfen uns in Zukunft auf ein erneutes(2.) Besuch von Ihnen hier im Hause freuen - Herzlich Willkommen! Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 4 nov. 2019
Dear Guest, thank you very much for your review. We hoppe to welcome you again as our guest any time soon. With best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Die Anlage des Hotels ist wirklich schön und modern, gerade der Poolbereich oben am Hotel sowie unten am Meer waren überzeugend. Auch die Zimmer sind modern und die Betten gemütlich, vor allem das Bad überzeugt. Das Personal ist freundlich und spricht teilweise sogar Deutsch. Da die Anlage ziemlich groß ist (auch in der Höhe), sind die Wege ziemlich lang. Die Fahrstühle brauchen teilweise sehr lange und in manchen davon nervt die immergleiche Musik nach wenigen Tagen. Das Frühstück überzeugt nur teilweise. Zwar ist die Auswahl nicht klein und es gibt sogar eine Omelett-Station, allerdings sind uns schon ein schlechter O-Saft & ein schlechtes Bircher Müsli untergekommen und das Gebäck war eher trocken. Auch sonst können die Restaurants im Hotel nicht wirklich glänzen, wir empfehlen, sich etwas Umliegendes zu suchen. Das Hotel ist auch nicht 100&ig "adults friendly", da uns unten am Meer an mehreren Tagen tobende Kinder begegnet sind. Alles in allem war es aber ein schöner Urlaub auf Madeira.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 3 oct. 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir sind stets darum bemüht, unseren Gästen einen schönen Aufenthalt zu bereiten und Ihr Feedback hilft uns dabei, unseren Service stetig zu verbessern. Wir freuen uns darauf, Sie hoffentlich bald wieder in unserem Haus empfangen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 10 sept. 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback. We hoppe to welcome you again at our Resort any time soon. With best regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Als erstes ist uns direkt das sehr freundliche und zuvorkommende Personal aufgefallen.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 12 sept. 2019
Lieber Gast, danke für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit unserem Personal, zufreieden waren. Bis zum nächsten Mal! Viele Grüsse

10/10 – Excellent

Elia, Vancouver, Canada

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en août 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 10 sept. 2019
Dear guest, thank you for your review. We hoppe to welcome you again at our hotel. With best regards

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en août 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 29 août 2019
Dear guest, thank you for your feedback. We hoppe to welcome you at our hotel any time soon. With best regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Das Hotel ist ganz grosse Klasse! Die Einrichtung ist neu, topmodern und sehr stylisch. Alle Zimmer sind geräumig und schön eingerichtet. Auch die Aussenanlage ist super. Das Frühstücksbuffet ist frisch und vielfältig und der Ausblick von der Terasse ist einfach grandios. Auch der Zugang zum Meer ist sehr hübsch. Zudem hat man in Gehdistanz eine Bushaltestelle und gelangt ring in die Stadt Funchal. Einziger Minuspunkt: Der Pool-/Strandbereich ist leider öffentlich zugänglich und daher wird "adults only bzw. friendly" dort nicht eingehalten.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 15 août 2019
Lieber Gast, wir möchten uns herzlich für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel bedanken und freuen uns, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Alles gut, AUßER die Frühstückszeiten: 8 bis 10.00 besser bis 11.00 oder 11.30
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 16 mai 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir sind stets darum bemüht, unseren Gästen einen schönen Aufenthalt zu bereiten und Ihr Feedback hilft uns dabei, unseren Service stetig zu verbessern. Wir freuen uns darauf, Sie hoffentlich bald wieder in unserem Haus empfangen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 29 avr. 2019
Dear guest, thank you very much for your feedback. We hoppe to welcome you again as our guest any time soon. With best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sehr sauberes ruhiges und angenehmes Hotel. Die Ocean-Pool-Landschaft könnte etwas grün vertragen.
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Ihr Galo Resort Team a répondu le 1 mai 2019
Lieber Gast, wir möchten uns herzlich für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel bedanken und freuen uns, Sie bald wieder als Gast bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en mars 2019
Your Galo Resort Team a répondu le 16 avr. 2019
Dear Guest, thank you very mcuh for your feedback. We hoppe to welcome you again soon at our hotel. With best regards