Façade de l’hébergement

Hotel Monastère Maastricht – Avis

4 out of 5
Hotel Monastère Maastricht
Boschstraat 69-71, Maastricht

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 194 avis sur 401." "
Note de 8 – Bien, d’après 155 avis sur 401." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 35 avis sur 401." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 10 avis sur 401." "
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 401." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Delphine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour en famille
L hotel est bien mais si vous avez le malheur d avoir la chambre famille au 1er étage vous aurez tous les bruits du bar d a côté et même de la rue … au final trop bruyant
Séjour de 2 nuits en août 2023
Hotel Monastere a répondu le 15 août 2023
Dear Delphine,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are sorry to hear that you were inconvenienced by the noise from the street. We apologise for that. We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

G M

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien!
Séjour de 2 nuits en juin 2023
With kind regards, Team Hotel Monastère a répondu le 13 juin 2023
Dear guest,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that you enjoyed our hotel.We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Team Hotel Monastère

8/10 – Bien

Ziver

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Team Hotel Monastere a répondu le 29 juin 2022
Beste Ziver, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastere. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht. Met vriendelijke groet,

6/10 – Acceptable

MOUILLON

Points faibles : État et installations de l’hébergement
pas mal...mais
mauvaise évacuation de la douche à l'italienne poignée de porte longue à être réparée pour un hôtel international il est regrettable que la langue française soit inconnue! en revanche excellente situation et hôtel calme
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
. a répondu le 6 oct. 2021
Cher Monsieur Mouillon, Merci pour votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez pris le temps d'écrire vos commentaires sur notre hôtel. Nous prendrons en compte vos commentaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau parmi nous. Bien cordialement, Team hotel Monastere

8/10 – Bien

Luc

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'hôtel était très propre et très bien situé dans le cœur de la ville. Parfait pour se reposer et se détendre...
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Équipe Hôtel Monastère a répondu le 10 juill. 2021
Cher Luc, Tout d'abord, nous tenons à vous remercier pour votre retour d'expérience à l'hôtel Monastère Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez été très satisfait de votre séjour. Nous espérons vous accueillir à nouveau à Maastricht Cordialement,

8/10 – Bien

sylvie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bonne situation
Hotel tres pittoresque , avec beaucoup de charme.Situation ideale,au calme , mais plein centre.Cependant,rapport qualité-prix ,les tarifs sont élevés...
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Front Office a répondu le 10 mars 2020
Dear guest, Thank you very much for staying with us at Hotel Monastère and for writing a review. We're happy to hear you enjoyed your stay. We would love to see you again on your next visit to Maastricht. Kind regards, Team Monastère

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Front Office a répondu le 21 janv. 2020
Beste Laurent, Bedankt voor uw verblijf en voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad! Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Team Monastère

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Front Office a répondu le 18 déc. 2019
Dear guest, Thank you for staying at Hotel Monastère! We are happy that you enjoyed your stay with us and would love to welcome you again. Kind regards, Team Monastère

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super accueil, ne parlant que le français, l'hotesse a été vraiment super. Hotel vraiment super bien situé, en olus d'etre superbe. Je garde l'adresse pour notre prochain voyage
Séjour de 1 nuit en août 2019
Front Office a répondu le 30 août 2019
Dear guest, merci beaucoup for your lovely review of Hotel Monastère. We're so happy to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you again! Kind regards, Team Hotel Monastère.

2/10 – Terrible

Erwan

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
l'horreur
odeurs infectes dans la chambre l'hötel entier tremble lors du passage des bus, réceptioniste d'une arrogance insurportable PDJ misérable
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Front Office a répondu le 30 mai 2019
Dear guest, First of all, thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère. We are sorry to hear about the smell in the hotel, as well as the service of the front desk staff. We will discuss this internally. We hope to welcome you back in our hotel. Kind regards, Team Hotel Monastère

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Bon emplacement et bon design. Petit déjeuner satisfaisant. Personnel gentil et compétent. Mais l'équipement chambre pourrait être optimisé : pas de mini bar, pas de peignoir, pas de chaussons...
Séjour de 2 nuits en mars 2019
FO a répondu le 22 mars 2019
Dear guest, First of all,. thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère. We are glad that you liked the design and location of the hotel. We will note down your points about the equipment of the room. Thank you for the tips! We hope to welcome you back in our hotel. Kind regards, Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

jean pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
FO a répondu le 21 mars 2019
Dear Jean-Pierre, First of all, we would like to thank you for reviewing and rating your stay at Hotel Monastère. We hope to welcome you again in our hotel. Kind regards, Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel au top Confort Calme Proche du centre ville
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
FO a répondu le 9 janv. 2019
Dear guest, Thank you for reviewing your stay. We are glad that you have enjoyed the central location of our hotel, as well as the service our staff provides. We hope to see you back in our hotel! Kind regards, Team Hotel Monastère

8/10 – Bien

Jean-Pierre

Nuit de passage. Chambre agréable et confortable, un peu étroite.Excellent rapport qualité/prix 85 €.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
FO a répondu le 30 nov. 2018
Cher Jean-Pierre, Merci d'avoir revu votre séjour à l'hôtel Monastère. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez aimé la chambre. Nous espérons vous accueillir à nouveau. Cordialement, Team Hotel Monastère

8/10 – Bien

Françoise

Points forts : Propreté, service et personnel
Peut mieux faire pour un 4 étoiles
Belle chambre, excellent lit, mais plusieurs manques : pas de dépose-valise, absence totale de rangement pour les vêtements, aucune armoire, commode ou penderie, UN SEUL cintre par personne, accroché à un paravent !! Idem dans la salle de bains et pas de possibilité de pendre et encore moins d'étaler les serviettes pour les faire sécher après usage. Programmes TV : aucune chaîne française ou belge, ( par contre pléthore de chaînes locales ) dommage pour les visiteurs francophones dans une ville internationale comme Maastricht. Bon et copieux petit déjeuner, sauf boissons chaudes ( café - thé ) servies tasse par tasse, fastidieux de devoir en redemander chaque fois, une cafetière ou théière par table serait bienvenue.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
FO a répondu le 26 oct. 2018
Dear Francoise, Thank you kindly for sharing your experiences of your stay on Expedia. Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve you and other guests in the future. I am happy to read that you enjoyed the room and were satisfied with the bed. However, I sincerely regret the inconvenience that you have experienced with the absence of storage. I will discuss this in our daily briefing, to determine how we can prevent this from happening/occurring in the future. Thank you for choosing Hotel Monastère Maastricht. In case we can assist you with anything else, please do not hesitate to contact us. Kind regards, Team Hotel Monastère Maastricht

10/10 – Excellent

Olga

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
FO a répondu le 19 sept. 2018
Dear Olga Thank you for your review. What good to hear that you are so happy about the hotel. We hope to welcome you again in our hotel. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Gabriel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hôtel.,, excellent rapport qualité prix, excellent accueil!! Ravi!!! Merci!!
Séjour de 1 nuit en août 2018
FO a répondu le 4 août 2018
Dear Gabriel, Thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère Maastricht, your feedback is of great value to us. We really appreciate your positive feedback about our hotel, as we are always aiming to provide the best service possible. I am happy to read that you were satisfied with the hotel and the service that the staff provides. Thank you for staying with us. If you are visiting Maastricht another time, we would love to welcome you in our hotel again! With kind regards, Team Hotel Monastère Maastricht

8/10 – Bien

Tobias

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Philippa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Lovely stay
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Team Hotel Monastère a répondu le 18 mars 2024
Dear Philippa,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that .you had a lovely stay at our hotel!We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,

10/10 – Excellent

Jan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
In een woord fantastisch!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Team Hotel Monastère a répondu le 18 mars 2024
Beste Jan,Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij zijn blij om te horen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

Frederik Jan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Prijs/kwaliteit is zeer goed. Mooi hotel in het centrum maar toch is het rustig. Enig klein minpuntje zijn de opberg mogelijkheden op de kamer. Geen kast op de kamer en geen plankje op de badkamer om toilettas op te plaatsen.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Met vriendelijke groet, Team Hotel Monastère a répondu le 6 mars 2024
Beste Frederik Jan,Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van onze locatie. Echter spijtig dat u een kast en plankje op de kamer misten. Wij zullen uw feedback bespreken met ons team en overleggen hoe wij ons hotel in de toekomst kunnen verbeteren.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

6/10 – Acceptable

Judith

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Met vriendelijke groet, Team Hotel Monastère a répondu le 6 mars 2024
Beste Judith,Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

8/10 – Bien

Martine

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en février 2024
Team Hotel Monastere a répondu le 28 févr. 2024
Beste Martine, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastere. Wij hopen uw nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht. Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

G M

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent met een klein minpuntje
Wij verbleven in de suite: prachtige kamer met een zee aan ruimte. Minpuntje in comfort is dat er rondom de wastafel geen plaats is toiletspullen neer te leggen en er is geen spiegelverlichting. Jammer, maar voor de rest een excellent verblijf
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Team Hotel Monastère a répondu le 30 janv. 2024
Beste heer/mevrouw, Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij zijn blij om te horen dat u een excellent verblijf in ons hotel heeft gehad. Echter spijtig dat u enigszins opbergruimte miste in de badkamer. Mocht u het wensen bij een eventueel volgend verblijf, dan plaatsen wij graag een tafeltje/rekje extra op de kamer om uw toiletspullen te kunnen opbergen. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

8/10 – Bien

Martin vd

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Hotel Monastère a répondu le 22 janv. 2024
Beste Martin, Wij willen u graag bedanken voor het beoordelen van uw verblijf in ons hotel en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht. Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

Pieter

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Team Hotel Monastère a répondu le 22 janv. 2024
Beste Pieter, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf in ons hotel en het geven van dit mooie cijfer. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

6/10 – Acceptable

JP

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Heerlijk bed maar niet onberispelijk schone kamer en wat echt jammer is dat er weinig van de authenticiteit van het gebouw over is. Het hotel heeft 4 sterren naar mijn mening 1te veel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Team Hotel Monastère a répondu le 30 déc. 2023
Beste JP, Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van het heerlijke bed. Echter spijtig dat de kamer niet geheel proper was. Dit is uiteraard niet de bedoeling en niet de service die wij graag willen bieden, onze excuses hiervoor. Wij hebben het team direct hierop aangesproken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

Koen

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 25 déc. 2023
Beste Manon, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw verblijf in ons hotel en het geven van dit mooie cijfer. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Bien

Claes

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Charming and great location.
A charming hotel however beware ofwhat room U get. Some are two stories W quite steep staircase and simple furnishing. Baths nice with high quality towels. Beds comfortable. Breakfast very good. Staff super helpful and friendly.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Team hotel Monastère a répondu le 21 déc. 2023
Dear Claes,thank you for taking the time to give us feedback. we really appreciate it.We are pleased to hear that you found our beds comfortable and our staff friendly.we hope to welcome you again in Maastricht.

6/10 – Acceptable

Samuel

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Love the location and the vibe of this boutique hotel, but the heating system was not working in our room and there was a stale mildew odor that forced us to open window (winter temps outside). The staff tried to help but no other rooms were available to us. No effort to correct the situation with a credit or refund. It was disappointing.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Team Hotel Monastère a répondu le 21 déc. 2023
Dear Samuel,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that you enjoyed the location as well as the atmosphere in our hotel. However we are sorry that the heating did not work and there was a not so pleasant smell if the room. We will discuss your feedback with our team internally to see how we can potentially improve this in the future. We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,

10/10 – Excellent

maria carmen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La habitación me encantó, decorada con calidez y la cama comodísima. El hotel está en el centro y se puede ir andando a todos sitios. Maastrich es precioso. Sin duda volvería a este hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Team Hotel Monastère a répondu le 21 déc. 2023
Dear Maria,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that you loved your stay at our hotel and would love to return.We look forward to welcoming you again in our hotel.With kind regards,

10/10 – Excellent

A.B. van den

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Uitstekend.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Team Hotel Monastère a répondu le 21 déc. 2023
Beste gast,Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Wij zijn blij om te horen dat uw gehele verbljif in ons hotl uitstekend was.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

Martin

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Geweldig Hotel. Je wordt goed ontvangen. Kamer is netjes en schoon. Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Ontbijt is zalig
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Duty Manager Hotel Monastere a répondu le 9 déc. 2023
Beste MartinHartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastere.Wij zijn blij om te horen dat u zo'n geweldig verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.Met vriendelijke groet,

4/10 – Médiocre

Marc

Points faibles : Confort de la chambre
Zeer gehorige kamers
Wij hadden een kamer op de begane grond en dat wil je dus echt niet!!! Je doet geen oog dicht! Je hebt geluidsoverlast van de mensen die het restaurant/bar verlaten. De hele nacht hoor je andere gasten luidruchtig binnenkomen die naar de trap of lift gaan en in de ochtend zeer vroeg hoor je de geluiden van het ontbijt. Hotel en kamer zagen er mooi uit maar geen aanrader dus..
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Duty Manager Hotel Monastere a répondu le 9 déc. 2023
Beste Marc,Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij zijn op de hoogte gebracht van bovenstaande situatie en willen u graag laten weten dat wij er alles aan doen om de geluidsoverlast zo veel mogelijk te beperken. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen en hopen op een kans om uw ervaring met ons hotel te mogen verbeteren. Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

George

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really central and parking is only 5 mibs walk at a reasonable price.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 29 nov. 2023
Dear George,Thank you for reviewing your stay in our hotel.We hope to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Excellent

George

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Had a great 3 night stay here. Maastricht is great city with plenty to do with the Monastere in a great central location and it was very comfortable with nice bedrooms. We had a small drain issue which was fixed very quickly. Staff are very friendly and helpful. Highly recommend this hotel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 28 nov. 2023
Dear George, Thank you for taking the time to review our hotel and to provide us with this great rating. We hope to welcome you again! Kind regards,

10/10 – Excellent

Manon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 23 nov. 2023
Beste Manon, Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

G M

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Uitstekende plek in Maastricht
Zoals de vorige keren dat ik hier was: uitstekend!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Team Hotel Monastère a répondu le 20 nov. 2023
Beste Sylvia, Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is geweest en kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet,

8/10 – Bien

Brad and Mary

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Great location in a beautiful town! Cute and comfortable property. Surprisingly large room and huge bathroom. Well appointed. I’d stay there again for sure!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 3 nov. 2023
Dear Brad and Mary, First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that you have enjoyed your stay in Maastricht. We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

Gemma

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Super voor gezin in een mooie accommodatie, midden in het centrum
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
met vriendelijke groet, Team Hotel Monastere a répondu le 11 oct. 2023
Beste Gemma, Allereerst, willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère Wij zijn blij om te horen dat het verblijf naar wens was voor u. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.

6/10 – Acceptable

Leyla

Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 30 sept. 2023
Dear Leyla,Thank you for reviewing your stay in our hotel.We hope to welcome you again in our hotel.Kind regards,

8/10 – Bien

Chinouk

Voyage de couple
Goed hotel op een top locatie!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Team hotel monastere a répondu le 18 sept. 2023
Beste Chinouk,Allereerst, willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel MonastèreWij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van een fijn verblijf.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Maastricht.Met vriendelijke groet,Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

Jillian

Séjour de 2 nuits en août 2023
Hotel Monastère a répondu le 27 août 2023
Dear Jillian,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us.We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,

10/10 – Excellent

Han

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Net hotel in het centrum van Maastricht. Mooi onderhouden pand uit de 14e eeuw. Kamer en bedden prima in orde. Ontbijt super netjes en zeer vriendelijk personeel. Voor ons zeker een reden om bij een volgend bezoek dit hotel weer te boeken.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Team hotel monastere a répondu le 26 août 2023
Beste Han, Allereerst hartelijk bedankt voor het beoordelen van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken er alvast naar uit om u in de toekomst wederom in Maastricht te verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Excellent

Amila

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 26 août 2023
Dear Amila, Thank you for taking the time to review our hotel and to provide us with this amazing rating. We hope to welcome you soon again! Kind regards,

2/10 – Terrible

Anne

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My worst nightmare.
Arrived to find our room was not ready and instructed to come back later . Eventually got in to the family room . It was filthy dirty, cobwebs in the corner of the room, on ceiling lights, and under the bed had it’s on eco system. In addition there was nowhere to place a case , and there are no wardrobes in the room. The lamp side table was broken. When this was brought to the attention of the hotel and you girl ( not a manager and the catering manager ) did their best to rectify the situation but there is only so much they could do. The place is filthy and is grossly understaffed . That you girl was the only person on duty after 5 o clock . No manager or person in authority was on the premises and I believe that this is a regular occurrence . Do not stop here . Go somewhere else and save yourself a multitude of heartache and enjoy your holiday in a difficult premises.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Hotel Monastere a répondu le 20 août 2023
Dear ,First of all, we would like to thank you for reviewing your stay at Hotel Monastère.We are sorry that you had a bad experience. We have picked this up with our Housekeeping team to make sure below par hygiene like this will not happen again. We hope to welcome you again in our hotel.With kind regards,Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

Mandy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very easy check in
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Monastere a répondu le 14 août 2023
Dear Mandy,Thank you for reviewing your stay at our hotel.We are glad to hear you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you again in our hotel.Kind regards,Team Hotel Monastere

10/10 – Excellent

helma

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fijn verblijf in Maastricht
Een mooi hotel, erg sfeervol, luxe kamer, fijne douche en zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Er is een mooie kleine stadstuin waar ook ontbeten kon worden. In een paar minuten sta je op de markt in Maastricht.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 8 août 2023
Beste Helma,Allereerst willen wij u bedanken voor het beoordelen van uw verblijf bij Hotel Monastère.Heel erg fijn om te horen dat u aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Team Hotel Monastère

10/10 – Excellent

Pascal

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 19 août 2023
Dear Pascal,Thank you for reviewing your stay with us.We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.Kind regards,Team Hotel Monastere

10/10 – Excellent

Knud Erik

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Team Hotel Monastere a répondu le 26 juill. 2023
Dear Erik, Thank you for taking the time to review or hotel and to provide us with some amazing rating. We hope to welcome you soon again! Kind regards,