Bureau, espace de travail pour ordinateurs portables

Quality Inn & Suites Bell Gardens - Los Angeles – Avis

2.5 out of 5
Quality Inn & Suites Bell Gardens - Los Angeles
7330 Eastern Ave, Bell Gardens, CA

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 222 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 202 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 181 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 156 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 240 avis sur 1001." "

5,8/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

5,4/10

État et installations de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Thibault

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 nuits dans chambre 1 grand lit
Accueil rapide, professionnel. Hotel bien situé, proche de nombreuses options de restauration et de shopping! L’aéroport de LAX est accessible en voiture en 30min (hors traffic perturbé). Un bus est présent et permet de relier une station de métro. Parking gratuit inclus, piscine extérieure en saison. Hotel un peu vieillissant à l’intérieur mais il est propre et entretenu. Chambre confortable et propre, literie confortable. Chambre équipée d’un frigo et d’une cafetière. Petit déjeuner continental inclus. Hotel calme et bonne insonorisation. Wifi présent mais peu voir pas fonctionnel Le seul bémol c’est l’emplacement des prises électriques dans la chambre… Pas accessible pour les tables de nuit… L’idéal serait de changer les lampes de chevet pour en mettre des nouvelles avec les prises électriques et/ou USB incluses! Sinon c’etait mon 2eme séjour dans cet hotel et le rapport qualité/prix est très bon, je n’hésiterais pas à y séjourner de nouveau!
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

2/10 – Terrible

Carlos

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

Thibault

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
3 nuits en avril 208
Très bon hôtel. 3 nuits séjournées. Personnel d'accueil agréable, enregistrement rapide, informations concernant l'hôtel données (petit déjeuner, wifi, parking...). Chambre spacieuse, calme, bien aménagée, peut être juste un peu vieillotte. WIFI gratuit et fonctionnel. Piscine sympathique avec petit jacuzzi. Parking gratuit et sûr. Petit déjeuner agréable, copieux. Situation géographique bonne (nombreux restaurants et magasins aux alentours, casino en face de l'hôtel, arrêts de bus ligne 258 et 111 au pieds de l'hôtel). Rapport qualité prix excellent. Je recommande cet hôtel sans hésitation.

2/10 – Terrible

Pete

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
It’ took over 45 minutes to check in and the system was down and I have to pay cash bbeacaue credit card was not accepted
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Carmen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Dos cosas no me gustaron; 1- Deben de poner jaboneras, no hay ningún lugar donde se pueda poner el shampoo o el jabón. Solo en el suelo y eso es antigienico. 2- Los pasillos como las escaleras están muy sucios, es desagradable ver esa carpeta tan mugrienta; ya cámbienla!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Alberto

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy feo el hotel, no se parece nada a las fotos
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Bereniz

Pretty good
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Bianca

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice and quiet
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Michael

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hallways very dirty, room couldve been cleaned better
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Melissa

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
The room was big and accommodating . It’s just very outdated with old furniture and very plain. The room and restroom were clean and the restroom was very big. The staff was so friendly and helpful. The price was good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bien
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Sergio

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jose Alberto

Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Alondra

Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Wuiguion

Points forts : Propreté, commodités
Solo la recepción de noche no es amable
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Jorge

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Wuiguion

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mejor que varios de la zona
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Quality Inn a répondu le 16 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

J. Hernandez

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was dirty and smelled like pee, never going back
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 9 avr. 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

2/10 – Terrible

Gladys

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No pude quedarme es muy sucio edificio con mucha inseguridad en su estructura pudiera ser muy bonito si lo vuelven hacer de nuevo me dieron la oportunidad de verlo antes de tomar la decisión de quedarme la señorita que me atendió fue lo único bueno
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 9 avr. 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

6/10 – Acceptable

Jaelene

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rooms need to be updated
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

jorge

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente servicio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Quality Inn a répondu le 4 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Jose luis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy bueno
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 4 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Celine

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Jose luis

Everything was very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 4 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

4/10 – Médiocre

Dora Patricia

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Only the hallways very durty
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

vicky

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons quitté une nuit d’avance après 4 nuits sans pratiquement dormir. Hôtel médiocre mais en rénovation donc sûrement mieux à venir. Beaucoup de bruit et quartier très bruyant
Séjour de 5 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Valeria, Glendale

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terrible and dirty
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 4 avr. 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

10/10 – Excellent

Tram

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 4 avr. 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

4/10 – Médiocre

luis

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The facility is damaged the room is not what they offer
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

6/10 – Acceptable

Darwin, Humble

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

angela bejarano

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have stayed in this hotel several times however, it seems it keeps deteriorating more & more. The rooms are dirty and missing either blow dryer, iron or lights!! Super dark rooms!mFront staff used to be OK however, lately it seems like they’re not happy they get irritated if you ask or have any questions for them.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

8/10 – Bien

Jonathan omar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent option for the price
They are under construction, so Some places look old, but they give us a new room it was like new, free Parking on site, breakfast was good, I’ll repeat this hotel in the future
Séjour de 3 nuits en février 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the five-star review. We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Frank

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the five-star review. We hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Omar

Necesitan ser más atentos
Séjour de 2 nuits en février 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

2/10 – Terrible

alberto

I couldn't stay at property
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Adriana

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Tadeo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 6 nuits en février 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the five-star review. We hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

Silvia

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was rude, room was dirty and with used towels, The shower head so dirty water wasn't even coming out properly, didn't even stay there an hour and had to look for another place to pass the night
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

8/10 – Bien

Frank

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Bernardo

Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Shammee J

Voyage d’affaires
The hotel was getting remodeled; my door lock was broken, the legs of the chairs were broken, water temperature was cold, mix match beds when I booked a king double; and the room had bugs. Old stains on the mini fridge ; My iron did not get hot; a mess.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Quality Inn a répondu le 19 mars 2024
I am terribly sorry to hear of the poor experience you had on your most recent visit due to the problems you encountered with the condition of the accommodations. This is certainly not the standard that Quality Inn aims to provide our guests and we do apologize for the dissatisfaction you have experienced. The feedback you have shared has been forwarded to management for their review so that improvements may be made. Thank you for taking the time to share your concerns with us.

2/10 – Terrible

Aroldo

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Liliana

Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Quality Inn a répondu le 23 mars 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

Miguel

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

JUAN DE

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buena ubicacion
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Carlos

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Quality Inn a répondu le 23 mars 2024
Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us here at the Quality Inn & Suites-Bell Gardens It's a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us. We value your positive feedback and appreciate the review. We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

Renasito

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cc
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 – Terrible

Christine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
There was no hot water for the showers, hotel smelled like Marijuana, and homeless were able to enter the building and were smoking Marijuana because every side door access was open at all times
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Quality a répondu le 24 janv. 2024
On behalf of the team, I sincerely apologize that we did not meet all of your expectations. We want all our guests to have clean and comfortable accommodations, and I am so sorry to learn that your experience was not as expected. Please rest assured that your feedback will be addressed with the appropriate team leader to look into and make improvements.Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.Thank you so much for your business and your feedback.