Façade de l’hébergement

Motel 6 Thousand Oaks, CA – Avis

2 out of 5
Motel 6 Thousand Oaks, CA
1516 Newbury Rd, Thousand Oaks, CA

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 361 avis sur 1019." "
Note de 8 – Bien, d’après 230 avis sur 1019." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 142 avis sur 1019." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 125 avis sur 1019." "
Note de 2 – Terrible, d’après 161 avis sur 1019." "

7,4/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Romann

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Anita

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Anita

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Pas de petit déjeuner mais bon accueil
Séjour de 2 nuits en août 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 sept. 2023
Salut Anita, Merci d’avoir partagé votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour! Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Christian

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Horrible check-in process, quite rude lady at front desk. WIFI not available. When I ask her for the wifi code, she simply told me that it's not working in a way that lets you guess that it's not been working since a while and also that she really didn't care. The ice machine near front desk was not working with a note on the machine saying OUT OF ORDER so old that again you have the impression it's not been working since forever. When I asked the charming lady at front desk for ice, she directed me to an ice machine in the next building. That ice machine was not working either. Oh well. We had to pay for ice at the gas station. No small fridge in the room, first time I see this in a Motel 6. We traveled from Fan Francisco to LA and stayed in several Motel 6 and had a fridge, ice and good service. Too bad for the Motel 6 Thousand Oaks.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 3 août 2023
Hi Christian,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

JULIEN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour
Bonne nuit dans cet hôtel dans lequel nous y avons passé une nuit
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 juin 2023
Salut Julien,Nous sommes ravis que vous ayez passé une excellente expérience et apprécions vos commentaires! Nous sommes impatients de vous fournir tous vos futurs besoins d'hébergement.Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Marco

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Propre et bien dormi
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Brand Experience Team a répondu le 24 mai 2023
Salut Marco,Merci d'avoir évalué positivement votre séjour !!Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Julie

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Bien situé mais a besoin de rénovation.
Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

sharriene, Riverside

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Non smoking room smelt like a chimney no amenities in the room, other than a TV and table bare minimum for towels sheets And blanket were thin room was clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Wayne

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rude staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Aaron

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Broken ice machine , broken air conditioning, no towels, soap, shampoo. Broken door safety latch
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
No ice. 2 Broken ice machines. Restroom only had the smallest amount of toilet paper, maybe 1/8 of a roll, no back up, and if you want WiFi it costs extra.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Carlos

Points forts : État et installations de l’hébergement
Excellent thanks
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Jeffrey

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No comment
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Jeffrey

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Colby

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
N/A
Séjour de 10 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Zhuang

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Matt

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a pleasant stay

10/10 – Excellent

Carla

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Noralba

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
That was enough for the price!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Aneta

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good value for the price. Everything ok.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Isabel

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is my favorite motel 6. I am staying in the same room i have many times. Using expedia to book and prepay made checking in so much faster.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Richard,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Oscar

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 mai 2024
Hi Oscar,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Sabrina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quite
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Sabrina,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Jacqueline, Laveen

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 mai 2024
Hi Jacqueline,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Juan, Corona

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ice machine still not fixed after several months..
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Juan,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

John, Wylie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités
Easy check in and friendly front desk
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Lesa

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Peter St

Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Karalaini

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Alejandro

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi Alejandro,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Dean

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Amanda

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
The price was the best for the stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Osmani

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They won’t respect your reservation! I made my reservations and when I got there they had sold out all the rooms.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Jennie

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi Jennie, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Sandra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi Sandra,Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Letitia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Can do better with allowing non guest hang around the building
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Dirk

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi Dirk,Thanks for your rating, we really appreciate the support.Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

Jacob

Points faibles : État et installations de l’hébergement
front desk staff was friendly. Room was on the dirty side. Air conditioning did not work, but maintenance was able to turn it back on.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Jeffrey

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
No frills, good price.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Paulette

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and adequate for an overnight stop. Price was right too.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Paulette,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K.

8/10 – Bien

Dorit

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Für Übernachtungen auf Autoreisen gut geeignet. Leider kein Fön. Kühlschrank Mikrowelle kostet extra. Ansonsten aber sauber und bequeme Betten.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hallo Dorit,Vielen Dank, dass Sie Ihre freundlichen Worte mit uns geteilt haben. Wir arbeiten hart daran, Ihren Besuch zum bestmöglichen Erlebnis zu machen. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen!Maz K. #Team6

2/10 – Terrible

John Clayton

Voyage en famille
Well we we supposed to have a refrigerator and microwave we didn’t have either. The power and cable were for awhile . Just one calamity to the next . We got locked out of our rooms . No coffee maker in room
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi John Clayton,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

marissa

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I have stayed at my local motel 6 multiple times for various reasons and I have never had a truly negative experience. The staff at the front has always been friendly. We did have the power go out twice in our room during our stay this last time around but by the time I would go to ask about it, it would come back on so not truly a big deal. The worst part was the people standing right outside the door smoking cigarettes, causing the smoke to come into our room. We appreciate that they are pet friendly as that is a major factor in deciding to stay here.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Traveler, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Cheyenne

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bugs in the room and the bathroom was dirty
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Cheyenne,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control and poor cleanliness very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Sara

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Jordy, Newbury Park

They should have people with a better attitude to serve customers.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Jordy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 – Excellent

Matthew

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Amy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The property was close to what I needed it close to. No working ice machine tho. The sheets are scratchy but overall it was an okay stay and would stay again if I needed to.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Amy,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6