Jardin

El Patio Inn - Near Universal Studios Hollywood – Avis

2 out of 5
El Patio Inn - Near Universal Studios Hollywood
11466 Ventura Blvd, Studio City, CA

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 149 avis sur 649." "
Note de 8 – Bien, d’après 179 avis sur 649." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 128 avis sur 649." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 94 avis sur 649." "
Note de 2 – Terrible, d’après 99 avis sur 649." "

7,0/10

Propreté

7,2/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,6/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Anne-Marie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 4 nuits en juin 2022

6/10 – Acceptable

GILLES

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
emplacement
motel super bien placé pour la visite de UNIVERSAL STUDIOS avec un peu de courage on peut les faire à pieds
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

6/10 – Acceptable

Coach, Lissac sur couze

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Hôtel un peu rustique bien situé près Universal studio et proche restaurants et commerces. Parfait pour une nuit. Parking gratuit.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

10/10 – Excellent

julia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien situé et endroit très calme.
Séjour de 3 nuits en août 2017
Alex a répondu le 16 sept. 2017
Thank you so much for taking the time to put a review for us. It is greatly apreciated.

10/10 – Excellent

julia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien situé. Endroit très propre et calme.
Séjour de 2 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

Esmeralda

We had a good time.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Pedro

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front desk guy was courteous but when we came back the door key was not working, no one was at the front desk, I called the number and he asked us to go to another hotel 2 miles away to get another key. We were tired and upset with this since we had reserved for 2 days and 2 nights. I would never come back to this hotel and will probably not do reservations throughout Expedia again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
El Patio Inn Management a répondu le 8 mai 2024
I find your review pretty unfair. We have a lot of repeat customers who stay with us for our clean rooms, free parking, cheapest rates in Studio City, and great location for Universal Studios (3 min drive). I am sorry that your key card did not work. Sometimes the programming goes bad because the key card is close to a cell phone. We disclose on all sites that we do not have 24 hrs. a day front desk at El patio Inn. Consequently, when front desk is closed, you would have to go to our partner hotel to pick up the key card.

6/10 – Acceptable

Gem

Séjour de 5 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Cindi

Voyage en famille
Points forts : Commodités
The place was cute but pricey for what it is
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Candido

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Really bad customer service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
El Patio Inn Management a répondu le 9 avr. 2024
I find your review pretty unfair and vague. We have no records of you complaining to front desk about anything. We have a lot of repeat customers who stay with us for our clean rooms, free parking, and great location for Universal Studios (3 min drive to Universal Studios). You booked a very inexpensive 2-star hotel but maybe expected a 5-star hotel customer service. Next time, I suggest that you pay up and book a 5-star hotel.

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Agradable y cómodo
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

Helen

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Too old, no chair, no table, no front desk
Séjour de 2 nuits en avril 2024
El Patio Inn Management a répondu le 4 avr. 2024
I find your review pretty unfair and inaccurate. We have a lot of repeat customers who stay with us for our clean rooms, free parking, and great location for Universal Studios (3 min drive to Universal Studios). Our rooms were renovated a few years ago and we have photos of the rooms on all sites. You booked a very inexpensive two-star hotel but expected a 5-star hotel. Next time, I suggest that you pay up and book a 5-star hotel.

10/10 – Excellent

Anna, North Las Vegas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good service
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Debbie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room was clean and quiet. The heater was difficult to reach as the bed was against the wall under it and i had to climb on the bed to adjust the temperature.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Diego

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Emilio

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

steve

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
worst ever. Do not stay here. Runaway don't walk.
I reserved a room some of my employees to stay while in town for business and after showing up at the property they refused to stay there due to the lack of cleanliness and the people in and around the property. Although I had not checked in yet the property first agreed to refund my money less one night of three and then at the last minute refused to any refund.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 1 janv. 2024
I find your review extremely unfair and inaccurate. We have a lot of repeat customers who stay with us for our clean rooms, free parking, and great location for Universal Studios (1.5 miles from the park entrance). You booked the hotel via a third party and called us to cancel your reservation on the day of arrival! You never checked into your room and never even saw the room so how are you able to judge the cleanness of the hotel! It appears that you left this review just because you were not able to get a refund! We require a min 3 days advance notice in order to arrange for a free cancellation / modification.

10/10 – Excellent

Tomas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Casey L

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Miguel

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Alex

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Driven past it a million times and finally stayed here. Clean, renovated rooms, helpful friendly staff, great value!!! Stay here. the rooms are straight forward but youre not in LA to have a swanky hotel room to take selfies in
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Porfirio

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I really like it
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

Eileen

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
AWFUL! OUTDATED, DIRTY, A ZERO!
AWFUL! Dirty, dingy, bugs! No baths (though picture shows one) Read the fine print! WORST hotel I’ve seen north of the boarder. Nutbuogradrd since 1980, it appears. Small, dirty, bugs, asked for a refund (only shower, no tub - daughter w special needs required bath,) they said $40’more I could have the ONE room with a bath! Asked for refund after seeing bugs (NO OUTLETS NEXT TO BES FOR CHARGING ELECTRONICS,) so I moved the headboard and there were bugs! They refused. SHOCKING this hotel is listed on hotels.com - more shocking it’s rated this high (seems improbable!) PAY MORE SOMEONE ELSE. You will regret staying here!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 19 déc. 2023
Your review is extremely unfair and inaccurate. Since we could not offer you a free cancellation, you put this unfair review. You checked in and used the room and then asked for a refund! Please keep in mind that you booked a 2 star hotel with very cheap rates, very clean rooms, free parking, free Wi-Fi, and great location for Universal Studios - only a 5 min drive. We have a lot of repeat customers who stay with us for our clean rooms, cheapest rates in Studio City, free parking, and great location. We certainly do not have any roaches in our room. Our hotel is regularly inspected and treated for pests. Next time, I suggest that you pay up 400-500 per night and book Hilton Hotel and maybe they would be able to satisfy your lofty expectations. I wish them luck!

8/10 – Bien

Derwyn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Long story but I had a good time.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

jaime m

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bien tranquilo y sencillo estacionamiento y muy cerca studios universal.. 5 minutos
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Juan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean room , we had no problems
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Michael

Points forts : Service et personnel
Staff great Funky 50s vibe Really convenient to LA attractions Good price Back electric gate noisy in my room
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Sofia

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Lydia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
How close to universal studios it was..
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Denisse

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Buena ubicación si vas a visitar Universal Studios por la corta distancia, estuvo tranquila la estancia, únicamente había muchos cabellos en la cama y desde las 10am estaban toque y toque nuestra puerta intentando verificar si ya no había alguien en la habitación aún cuando nuestro horario de check out era a las 11
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Sergio

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Luis Dimitri

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Dentro de lo bueno, esta bien ubicado y tiene lo básicamente necesario por ese precio. Dentro de lo malo: estacionamiento muy chico, si algun carro se estaciona un poco mal puede dejar a otros sin lugar. El encargado nunca esta. En google se anuncia con desayuno incluido y no lo tiene.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 29 oct. 2023
Thank you for your review. Our parking lot sometimes gets busy because we offer free parking. Our parking lot is meant for compact and midsize vehicles but we do our best to accomodate larger vehicles. Our front desk hours are limited and vary - call us for more details. We do not serve breakfast. All of the above is disclosed on all sites.

10/10 – Excellent

jessica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place and nice people
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Andrew

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Cynthia

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

Lorna

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 17 oct. 2023
I am surprised by your vague and unfair review. You booked a 2 star hotel in a very expensive area. I do not understand what was terrible about the hotel. We have a lot of repeat guests who come back for our clean rooms, free parking, great service, and great location for Universal Studios Hollywood. The hotel is only 1.5 miles from the park.

2/10 – Terrible

Fernando

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 15 oct. 2023
I am surprised ad confused by your unfair vague review, What was so terrible? You booked a cheap two star hotel with clean rooms, great location for Universal Studios, with free parking, and free Wi-Fi. A lot of our customers are repeat customers who come back for our great low prices, clean rooms, free parking, and great location.

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

zulema

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was close to Universal Studios and we had good restaurants around. It was a good place to stay.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Monna Fe

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Gabriela

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Tomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Gerardo

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

SHELLY

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Close to Universal Studios
Nothing fancy and smells old but it's a place to sleep for a few hours. Didn't like that you have to check in at a different location after 10pm and then drive back to the room. Close to Universal Studios which was nice. I like a firm bed but the beds were hard.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Wendy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelent
Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 – Médiocre

Patrick

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Lorena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es la locacion perfecta para hospedarte si estas visitando los Studios Universales, esta muy cerca
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 – Terrible

Mercedes

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No avía nadie en el hotel quien nos diera la habitación querían que fuéramos a registrarnos a 30 min de ahí a otro hotel y luego regresar otros 30 min para nuestro hotel llegamos y el de la Administracion con mi id en mano aseguraba que no era yo pornquebtabninetaba gorda como en mi foto Fue terrible nos robaron el dinero por que la aplicación Expedia no nos dio solución pagamos otro hotel aparte del dinero que perdimos aquí un robo total el sr súper grosero violento eran dos habilitaciones las que pagamos traemos 5 niños desesperados cansados y tuvimos que buscar un hotel donde dormir
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
El Patio Inn Management a répondu le 17 sept. 2023
Your review is very inaccurate and unfair! You made two prepaid reservations under your own name for your family members and you were not present at the time of check-in. As per Expedia / Hotels.com rule, with all prepaid reservations, the name on the reservation must match the name of the person who is checking into the hotel room. On the morning of arrival, you were informed that you need to call Expedia / Hotels.com and change the name on the reservation. Again, later in the day, we emailed you and reminded you to please contact Expedia to change the name on the reservations; but, you did not change the name on the reservations and got upset with the hotel because your family members were not able to check in!When you make a prepaid reservation through a third party, we are not allowed to make any changes to that reservations at the hotel. If you had problem with Expedia, you should have put a review for Expedia. But instead, you are putting an unfair and inaccurate review for the hotel!