Extérieur

Nayland Hotel – Avis

3 out of 5
Nayland Hotel
132-134 Sussex Gardens, London, England

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 77 avis sur 441." "
Note de 8 – Bien, d’après 191 avis sur 441." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 102 avis sur 441." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 43 avis sur 441." "
Note de 2 – Terrible, d’après 28 avis sur 441." "

7,6/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Julie

Points forts : Service et personnel
Très bon rapport qualité prix.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 17 juill. 2023
Dear Julie, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to write a review. We look forward to seeing you again in the near future.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréablement surprise de cet hotel . Jolie petite chambre donnant sur le patio intérieur. Dommage qu il n y ai pas une cafetière dans la chambre. Le petit déjeuner aurait mérité d un peu plus de choix ....
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

Myriam

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing hotel.
Excellent.Top service.Parfait emplacement.Propreté impeccable. It was wonderful! The hotel is located 5 mins from the station. The staff is amazing.I will definitely go back.
Séjour de 6 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Tidjane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My trip to London
Magnifique séjour à Londres, l’hôtel est très bien situé proche de tout rien à dire, des transports à proximité, même des restaurants on ne manque de rien. Hôtel est comme sur les photos, très confortable rien à dire !
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 – Excellent

Christophe, Reze

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel bien situé propreté correcte chambre confortable seul bémol le petit déjeuner a revoir
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Rayan

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Hôtel superbement bien placé et accueil souriant, propreté a revoir
Séjour de 3 nuits en août 2019

6/10 – Acceptable

Marie

juste pour un week end
petit hotel sur une rue ou il n'y a que des hotels , pas loin de HYDE PARC. pas de clim ( de toute facon non noté dans le descriptif ) nous avions la chambre 408 , toute petite douche 70x70 cm . nous y avons passé 2 nuits , donc ca va , mais bien pour nous nous avons eu beau temps , donc chaud dans la chambre. petits dejeuners leger et salle avec oeu de table , nous avons du arriver a l'heure de pointe , 5 minutes avant de nous asseoir , mais ca va . conclusion : pour un week end ca va
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Hôtel très bien situé !!!entre le parc et le métro, c’est parfait !
Séjour de 3 nuits en avril 2019

4/10 – Médiocre

Valérie

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Odeur d'égout dans les sanitaires/douche. Bac à douche bouché. Robinetterie rouillée. Equipement de la chambre usagé. Chambre en sous-sol extrêmement bruyante. Néanmoins personnel très aimable et accueillant. Petit bémol : il serait appréciable que l'accueil parle français.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hoyel non confortable
Bonjour, Pour cette hôtel, je suis assez déçu. Le personnel est sympathique et souriant, Pour la salle de bain. Le robinet était plein de calcaire et rouiller ainsi que dans la douche..De plus il y avais une mauvaise odeur dans le soir dans la salle de bain, cela était désagréable., la chambre était mal insonoriser, ce qui fait qu'on entendait vraiment beaucoup de bruit vu quecelle-ci se trouvait en dessous du hall d’entrée.
Séjour de 4 nuits en février 2018

2/10 – Terrible

greg, Nîmes

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel limite insalubre
Très déçu de la qualité. Le détecteur de fumée est bouché. Les matelas sont à ressorts et on s'en souvient toute la nuit. La salle de bain ... le pommeau de douche ne pouvait pas être fixé en haut, le douche s'écoule très mal, le flexible de douche est coupe et noir de moisissure, le robinet du lavabo est complètement recouvert de calcaire. La poignée de porte ne tenait pas. Bref à fuir d'urgence.
Séjour de 4 nuits en février 2018

8/10 – Bien

CHRISTELLE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité prix
Séjour de 4 nuits en janvier 2018

8/10 – Bien

Christian

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Close to Paddington Station.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 24 avr. 2024
Dear Christian, thank you for staying at the Nayland Hotel, for taking the time to write your reviews and for your rating. We are delighted to read that you enjoyed your stay and you liked the staff and service. We look forward to welcoming you back in the near.Best, regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Najeb

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 24 avr. 2024
Dear Najeb, thank you for staying at the Nayland Hotel, for taking the time to write your reviews and for your rating. We are delighted to read that you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon.Best, regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

MERIN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 27 mars 2024
Dear Merin, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to write your reviews and for your rating. We are delighted to read that you enjoyed your stay and you liked the cleanliness, staff & service, property conditions and facilities. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, The Nayland Hotel Team

6/10 – Acceptable

Cristina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Punto di forza della struttura è la posizione, sia perché vicino a Paddington metro che per gli spostamenti a piedi. Le camere sono molto piccole e il letto più che matrimoniale è da una piazza e mezzo. In compenso pulizia impeccabile e personale molto gentile. Ricordiamo con piacere le signore della colazione sempre sorridenti e cordiali. Visto la media dei prezzi degli alberghi londinesi lo consiglio.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 11 mars 2024
Dear Christina, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to leave your reviews. We are very happy to read that you liked the location, cleanliness, staff and service and we look forward to seeing you again soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Richard

Séjour de 1 nuit en février 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 9 févr. 2024
Dear Richard, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to leave your reviews and for your rating. We look forward to seeing you again soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Klaus

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice small hotel
Very nice hotel Extremely clean Good location close to Paddington station, Hyde Park and restaurants Very kind and helpful staff Breakfast OK but a bit boring My single room was very small but OK
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 19 janv. 2024
Dear Klaus, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to leave your feedback and for your rating. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was relatively quiet for London. The bed was comfortable and while the room was small, it had everything that I needed. I hound the staff friendly and helpful. Incredibly close to Paddington Station but I couldn't hear the trains. It's an easy walking distance from the station. There is parking but only two spaces, so I was very lucky to get one. It is outside the Congestion Zone but inside the ULEZ area. However, nearly all cars are ULEZ compliant, even my ancient 55-plate Micra is. If I stay there again, and I might well, I will seriously consider taking the train.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 15 janv. 2024
Dear Charles, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to leave your feedback and for your rating. We look forward to seeing you again in the near future.Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Margaret

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was outstanding. The rooms are just a bit outdated.
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 14 mars 2024
Dear Margaret, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to write your reviews. Look forward to welcoming you back soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

6/10 – Acceptable

Juwari

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 30 déc. 2023
Dear Juwari, thank you for staying with us at the Nayland Hotel. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Ali

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family stay near Hyde Park
Didn’t expect much as so cheap and it is basic but did the trick. Would stay here again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 30 déc. 2023
Dear Ali, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to write a review. We are delighted to read that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Helen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Less than a 10 min walk to Paddington Station, and 15-20 mins to Hyde park. Had everything we needed, the room was quite small, the bathroom even smaller, but again fine for what we needed. (Bring your own toiletries though). Overall, we had a good overnight stay.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 30 déc. 2023
Dear Helen, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to leave your feedback. We always take seriously all comments and reviews from our guests and we look for ways to do better for them and ensure that they enjoy their stay. Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

anastasija

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 30 déc. 2023
Dear Anastasia, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for your rating. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Hamza

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 19 déc. 2023
Dear Hamza, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for your rating. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Andre

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Vriendelijkheid van de mensen, behulpzaam, betrokken, geduldig, respectvol, luisterend oor, empathie.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 19 déc. 2023
Dear Andre, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to leave your feedback. We are delighted to read you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again in the near future.Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Janete, Santa Clara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a pleasant stay at this hotel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 7 déc. 2023
Dear Janete, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to write a review and for your rating. We look forward to seeing you again soon. Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Simon

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
For price, the hotel experience was very good. Clean room, helpful staff, great location for Paddington Station.
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 7 déc. 2023
Dear Simon, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to write your reviews and for your rating. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Christina

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
God placering og venligt personale
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 7 déc. 2023
Dear Christina, thank you for staying with us at The Nayland Hotel and for taking the time to leave your feedback. We look forward to seeing you again in the near future.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

John

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 7 déc. 2023
Dear John, thank you for staying with us at The Nayland Hotel and for taking the time to write a review. Hope to welcome you back soon. Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Karen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing person at reception desk.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 11 nov. 2023
Dear Karen, thank you for staying with us at the Nayland Hotel for taking the time to write your review and for your rating. We look forward to welcoming you back again soon. Best regards, the Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Annah

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 21 oct. 2023
Dear Annah, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for taking the time to write your review and for your rating. We look forward to welcoming you back again soon. Best regards, the Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Andrea

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good
Nice comfortable double room very close to Paddington Station. I will probably stay here again in future.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 18 oct. 2023
Dear Andrea, thank you for staying with us at the Nayland Hotel for your feedback and rating. We are delighted you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again in the near future.Best regards, the Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 18 oct. 2023
Dear Thomas, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to write a review. Hope to welcome you back soon. Best regards, the Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

Milena

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Buena atencion en la recepcion, muy amables. Buen desayuno. Muy buena ubicación para trasladarse a todas partes. Lo recomiendo.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 18 oct. 2023
Dear Milena, thank you for staying with us at the Nayland Hotel for your kind reviews and rating. We look forward to welcoming you back again soon. Best regards, the Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 10 oct. 2023
Dear Maria, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for your kind review and rating. We look forward to seeing you again in the near future.

4/10 – Médiocre

Lee

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Stuart Joseph

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 10 oct. 2023
Dear Stuart Joseph, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for your kind review and rating. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Acceptable

Lars-Göran

Séjour de 4 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 23 sept. 2023
Dear Lars- Göran, thank you for staying at the Nayland Hotel. Hope to welcome you back soon. Best regards, the Nayland Hotel Team

6/10 – Acceptable

Mayada

Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 20 sept. 2023
Dear Mayada, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for taking the time to leave feedback. Hope to welcome you back soon.Best regards, the Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Yousuf

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Okay
Overall good. Good location to near tube station etc. No kettle in the room! Disappointing! Also not water bottles in room again disappointing; other than these all okay.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 11 sept. 2023
Dear Yousuf, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for your feedback. We always take seriously all comments and reviews from our guests and we look for ways to do better for them and ensure that they enjoy their stay.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Jaydee Van der

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was just enough space for the two of us, since all we did it rest and sleep while spending all day out and about. The only downpart is that it can be quite noisy (not even outside necessarily, but the creaks of stepping around the room and closing/opening doors, very thin walls), I personally had no problem with it but our neighbour came to complain about the sound of us simply going to bed, so I imagine for other people it can be disturbing to their rest. Other than that super clean and very central!
Séjour de 5 nuits en août 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 5 sept. 2023
Dear Jaydee Van der, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for your feedback. We look forward to seeing you in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Athanasios

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
One of the better establishments on Sussex Gardens. Room 407 was small but cozy for one person. I really enjoyed it. Safe in the room big plus for ease of mind. I would definitely stay here again. Recommendation of reception to nearby Victoria, Paddington pub turned out to be a highlight. Best fish and chips I ever had.
Séjour de 1 nuit en août 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 5 sept. 2023
Dear Athanasios, thank you for staying with us at the Nayland Hotel, for your kind reviews and rating. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

10/10 – Excellent

sally

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The hotel suited our needs, it was nothing fancy but good value for money, clean and comfortable and just a short walk from Paddington station
Séjour de 1 nuit en août 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 8 août 2023
Dear Sally, thank you for staying with us at the Nayland Hotel. We are delighted to read you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon.Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, clean and neat.
Séjour de 1 nuit en août 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 3 août 2023
Dear Peter, thank you for staying with us at the Nayland Hotel and for your feedback. We will be more than happy to see you again in the near future in our hotel and we ensure you that you will have a lovely time. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

MASUMI

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 21 juill. 2023
Dear Masumi, thank you for your review and rating. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Andy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Although the Nayland was small and compact the contact with staff was very rewarding. The cleanliness was also really good. I would return on my next visit to London! Take care, be kind, have courage.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 21 juill. 2023
Dear Andy, thank you for your feedback following your recent visit, for your kind review and rating. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Kevin

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 21 juill. 2023
Dear Kevin, thank you for your review and rating. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Robert

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 17 juill. 2023
Dear Robert, thank you for staying with us at The Nayland Hotel and for taking the time to write a review. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, The Nayland Hotel Team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
THE NAYLAND HOTEL TEAM a répondu le 12 juill. 2023
Dear guest, thank you for staying with us at The Nayland Hotel and for taking the time to write a review. We look forward to seeing you again in the near future.Best regards, The Nayland Hotel Team