Minibar, coffre-fort, bureau, système d’insonorisation

Jumeirah Lowndes London – Avis

5 out of 5
Jumeirah Lowndes London
21 Lowndes Street, Knightsbridge, London, England

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 334 avis sur 569." "
Note de 8 – Bien, d’après 149 avis sur 569." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 54 avis sur 569." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 21 avis sur 569." "
Note de 2 – Terrible, d’après 11 avis sur 569." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing staff from the doorman, reception, spa, breakfast Honestly it’s not easy to find same quality in central London I came with my baby and wife and it was perfect. Room very nice, very quiet first floor.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 19 janv. 2024
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes! We are glad to read you had an amazing stay with us and had a wonderful time with your family. We do look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Le personnel très à l’écoute et accueillant les prestations qui figuraient sur le site étaient en réalité dans l’autre hôtel à part les chambres et le petit restaurant aucun salon pour se poser pourtant le site montrait un hôtel avec beaucoup de prestations déçu à ce niveau là
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Moustafa Mahmoud a répondu le 4 juin 2019
We are truly sorry your experience was not to your satisfaction.You are valuable to us and we would love to have the chance to keep you among our most valued customers.I am here to help out in whatever way I can. On behalf of our team,

10/10 – Excellent

Guillaume

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Hotel proche de harrods
All arrive dans notre chambre On a trouvé La poubelle pleine des autres clients, lit confortable , ils préparait la chambre pour une personne , mais on est était en couple , bizarre pour une 5 étoile . La piscine est super , mais n'est pas dans l hôtel .

10/10 – Excellent

David, Lausanne, Switzerland

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice
Nice hotel and good location for shopping and visits

8/10 – Bien

Jean-Marie, Suisse

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A recommander
Très bon hôtel, très bien situé et personnel très accueuillant

4/10 – Médiocre

Jeannin, Paris

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Ils nous avaient donné une chambre pour handicapés
nous changerons d'hôtel.Service très lent, très "moyen" indigne d'un 4 étoiles

8/10 – Bien

PV, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Location and Good Hotel
This is a nice hotel with only 37 rooms ideally located minutes walks from Hyde Park Corner and Harrod's.

8/10 – Bien

Marianne, FR

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel élégant et propre
Hôtel propre et élégant. Chambre petite. Personnel parfait. Mauvaise surprise de départ : facturation "discretion accomodation" d'un peu moins de 5 € par jour pour service non fait 2 nuits sur 3 et sans accord préalable ! Dommage

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel de charme
Super accueil - Personnel à l'écoute et très disponible . Hôtel très agréable . A recommander.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel agréable mais petit-déjeuner hors de prix !!
J'ai passé trois nuits dans cet hôtel avec mes deux enfants, et au moment de faire le check-out, j'ai appris que les petit-déjeuners n'étaient pas compris. Au total, l'addition était de plus de 180 £ pour les 3 petits déjeuners, alors que nous n'avions pris que 2 tartines et un bol de céréales...

10/10 – Excellent

clément, PARIS

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel JUMEIRAH LOWNDES à LONDRES
Ma famille, ma femme et ma fille agée de 10 ans avons séjournés dans cet hotel 4 nuits. Nous avons été accueillis par une perssonne de la réception de l'hotel, qui nous a pris nos bagages et nous les a portés dans notre somptueuse chambre. Très bon service, magnifique chambre ou tout est pensé pour votre confort. Très belle salle de bains. Ecran Lcd , Machine magimix avec mini-bar. La chambre possède un balcon et donne sur un quartier chic de Londres. Proche de Harrods et d'une station de métro de Knidbridge. Nous avons passés un très bon et agréable séjour tout ma famille et moi-meme. Nous recommandons cet hotel et nous y retournerons.

8/10 – Bien

Sylvie, TOULON FRANCE

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HOTEL A RECOMMANDER MAIS ...
HOTEL PARFAIT : assez luxueux, bien placé, confortable MAIS nous étions une famille de 3 personnes et à l'arrivée, bous avons eu une chambre avec un king bed mais mais de 3e couchage !!! Ils nous ont donné un lit pliant et j'ai trouvé cela très "moyen" pour un établissement de ce standing. Donc ATTENTION au nombre de couchages dans les chambres en réservant.

8/10 – Bien

Leslie, LUXEMBOURG

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sympathique et très bien placé
J'y ai séjourné pour 5 jours, la chambre était sympa mais sans plus, en ce qui concerne le petit déjeuner rien de génial. En toute objectivité c'est un peu chère pour ce que c'est. Par contre la situation de l'hôtel est parfaite nous sommes à 2-3 minutes à pied de Sloane street.

10/10 – Excellent

Antoine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
First time visiting this hotel and I would recommend and return.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Antoine,Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. We are delighted to read you enjoyed your stay and you are looking forward to returning. Hope to see you back soon for your next stay.Kind regards

10/10 – Excellent

Silvy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
todo excelente! el servicio del personal impecable, la comida! la ubicación ameneidades! limpieza todo súper bien! el personal súper atento
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Silvy,Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for your amazing review. We are glad you had a fantastic stay and valued the help from our team. The excellent location and the cleanliness of the hotel are just some of the qualities we pride ourselves of. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards

10/10 – Excellent

Shameera

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the hotel’s location, less than 5min walk to Sloane st and Harrods. Very quiet and relaxing. The room however unfortunately is run down, the windows were dirty and black like it was mould (I don’t think it was mould). Pillows aren’t the jumeriah standard, I barely slept. I do like the hotel though and would stay again for the location and ambience.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Shameera, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. I am very happy to read you enjoyed your stay with us and loved the prime location of the hotel. This is really very convenient if you are planning to dive into shopping. I am sorry you found the room and pillows were not up to your standards, our housekeeping team always goes the extra mile to clean every corner of the room, however sometimes they are not able to remove marks due to friction especially on windows. I do hope we will welcome you back in the near future!

8/10 – Bien

Johannes

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Johannes, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us. I hope to welcome you back very soon. Kind regards

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us with 5 stars! I hope to welcome you back in the near future. Kind regards

10/10 – Excellent

Bülent

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Çok iyi bir konumda ve mükemmel
Séjour de 4 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Bülent, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. I am very glad to read you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon. Kind Regards

10/10 – Excellent

Carolin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Carolin, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us with full marks. I hope to welcome you back very soon. Kind regards

8/10 – Bien

kirsteen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Despite asking for a quiet room we were put at the back very near air conditioning units. We were moved but to the front which had alot of traffic noise which we were told about but had no choice. The fan in the bathroom was on all night so not very quiet! Clean tidy and comfy but wouldn't stay again due to noise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Viktorija Dambrauskaite a répondu le 8 févr. 2024
Dear Kirsteen,Your valuable feedback is important to ensure that we continually deliver the service Jumeirah Lowndes hotel is renowned for. We are disappointed to read that we were not able to meet your expectations on this occasion. Please rest assure your profile has been updated regarding the room allocation to prevent any future disappointments. Please accept my sincere apologies for the inconvenience that you have outlined in your review and I hope to see you in the future to restore your faith in our hotel.Kindest regards,Viktorija DambrauskaiteReception Manager

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : État et installations de l’hébergement
Wonderful professional and helpful staff. Exceptionally kind to me and my children. Thank you for a wonderful stay!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Michelle, greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to complete our survey. I am glad to read our wonderful team took great care of you and your children during your stay. They really are the key to a memorable stay. We look forward to hosting you and your family once again in the near future and continuing to meet your expectations.Kind regards

2/10 – Terrible

Janne

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 31 déc. 2023
Dear Janne,Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for completing our survey. We noticed low scores and were hoping you could tell us about your experience so that we may work on improving in those areas. Your feedback is greatly appreciated and I look forward to hearing from you. Please feel free to contact me directly if there is anything I can assist you with.

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 13 déc. 2023
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes! Thank you very much for your wonderful review, we look forward to welcoming you back in the near future!

10/10 – Excellent

Randall

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cleaness
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 13 déc. 2023
Dear Randall, greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review! I am delighted to see you had an amazing time with us and hope to see you back soon.

10/10 – Excellent

Pavlos

Points forts : Service et personnel
Staff very kind and acomodating
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 3 nov. 2023
Dear Mr Pavlos, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for taking the time to complete this feedback. I am glad you enjoyed your stay with us and had the chance to appreciate our colleagues. I will make sure your kind feedback will be shared with everyone working at the hotel. Hope to see you very soon at Jumeirah Lowndes. Kind regards Andrea Accossato Associate Rooms Division Manager Jumeirah Lowndes

10/10 – Excellent

C

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 – Acceptable

stuarth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
So So
Not quite up to the 5 star rating it carries. Property a little worn in places. Staff polite and helpful but overstretched. Not bad but not great.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

stuarth

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Catherine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous hotel in a beautiful location. Lovely staff who are very accommodating- printing pictures for our room as a surprise for my husband and sending strawberries and balloons was a lovely surprise for me too! Leave your cat at home because you can’t swing it in the room, but apart from that a gorgeous space for the night. Small but perfectly formed. Thanks again for a memorable anniversary stay.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Ella

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Ane

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Annette

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent stay
We had a fantastic stay for our wedding anniversary. The check in was a great experience, staff were very attentive. They helped organise flowers, balloons and chocolates on our arrival. We upgraded the room to an executive suite and we were impressed with the room. We had breakfast delivered to our room for £10 fee and it was very tasty. Check out was simple and we would definitely choose to stay again. Thank you to the team for a memorable stay.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

Husain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Liked location and staff Did not like small and oudated bathroom and no reception area
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Kimberly

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Meh
Very underwhelming for what we paid for. Location is excellent but there is little to no lobby, no real hotel bar, breakfast was mediocre, and all the sexy amenities are in the much better sister hotel down the road. I felt completely deceived by the photos.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

2/10 – Terrible

Tarek

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
One of my worst experiences ever in a London Hotel. Outdated room, cleanliness seems to be not within the norms of this hotel, extremely careless front desk staff. Certainly would not repeat my stay there under any circumstances.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Ernest, Austin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent staff, modern rooms, good food, best Belgravia location. Tops all around.
Séjour de 10 nuits en juin 2023
L a répondu le 7 juill. 2023
Thank you so much, we appreciate your lovely feedback. Knowing that you enjoyed your stay with us makes us overwhelmed with happiness. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Simon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent, very helpful staff and lovely, comfortable room
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Victoria a répondu le 4 août 2023
Thank you, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Hanna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff and great location! We will be back!
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Anthony

Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Marilyn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything about this hotel is above and beyond!
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

Philip

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the hotel and staff was fantastic, they put balloons and cake and a card in the room for my wifes birthday, they were so friendly and welcoming .....brilliant
Séjour de 1 nuit en avril 2023
res team a répondu le 11 avr. 2023
thank you!

10/10 – Excellent

Khalid

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really lovely hotel in a fantastic location
Séjour de 1 nuit en avril 2023
res team a répondu le 11 avr. 2023
thank you!

6/10 – Acceptable

Juan

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Great location old hotel need cleaning in the rooms
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Res Team a répondu le 3 avr. 2023
Thanks for your feedback!

10/10 – Excellent

susana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
res team a répondu le 22 mars 2023
thank you

10/10 – Excellent

Masoomeh

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location in Belgravia was perfect, and the hotel and restaurant staff were very pleasant and accommodating.
Séjour de 7 nuits en février 2023
N a répondu le 7 mars 2023
Dear Masoomeh, we are pleased you enjoyed your stay with us and that our hotel location was perfect for you. Kind regards,

10/10 – Excellent

Kelly

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and flawless hotel.
Séjour de 4 nuits en février 2023
N a répondu le 7 mars 2023
Dear Kelly, thank you for your review. We are glad you had a wonderful time in our hotel. We look forward to seeing you again when the travel brings you to our area.Kind regards,

6/10 – Acceptable

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel
The bathroom was cold and very small
Séjour de 2 nuits en décembre 2022