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Note de 10 – Excellent, d’après 334 avis sur 569." "
10 – Excellent
334
Note de 8 – Bien, d’après 149 avis sur 569." "
8 – Bien
149
Note de 6 – Acceptable, d’après 54 avis sur 569." "
6 – Acceptable
54
Note de 4 – Médiocre, d’après 21 avis sur 569." "
4 – Médiocre
21
Note de 2 – Terrible, d’après 11 avis sur 569." "
2 – Terrible
11
9,4/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
9,0/10
Commodités
8,8/10
État et installations de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
David
Voyage en famille
18 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing staff from the doorman, reception, spa, breakfast
Honestly it’s not easy to find same quality in central London
I came with my baby and wife and it was perfect.
Room very nice, very quiet first floor.
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 19 janv. 2024
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes! We are glad to read you had an amazing stay with us and had a wonderful time with your family. We do look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage de couple
3 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Le personnel très à l’écoute et accueillant les prestations qui figuraient sur le site étaient en réalité dans l’autre hôtel à part les chambres et le petit restaurant aucun salon pour se poser pourtant le site montrait un hôtel avec beaucoup de prestations déçu à ce niveau là
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Moustafa Mahmoud a répondu le 4 juin 2019
We are truly sorry your experience was not to your satisfaction.You are valuable to us and we would love to have the chance to keep you among our most valued customers.I am here to help out in whatever way I can. On behalf of our team,
10/10 – Excellent
Guillaume
12 févr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Guillaume
Séjour de 3 nuits en février 2018
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
27 févr. 2017
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Hotel proche de harrods
All arrive dans notre chambre On a trouvé La poubelle pleine des autres clients, lit confortable , ils préparait la chambre pour une personne , mais on est était en couple , bizarre pour une 5 étoile . La piscine est super , mais n'est pas dans l hôtel .
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
David, Lausanne, Switzerland
12 août 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice
Nice hotel and good location for shopping and visits
David
8/10 – Bien
Jean-Marie, Suisse
18 févr. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A recommander
Très bon hôtel, très bien situé et personnel très accueuillant
Jean-Marie
4/10 – Médiocre
Jeannin, Paris
29 déc. 2013
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Ils nous avaient donné une chambre pour handicapés
nous changerons d'hôtel.Service très lent, très "moyen" indigne d'un 4 étoiles
Jeannin
8/10 – Bien
PV, Paris
12 juin 2013
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Location and Good Hotel
This is a nice hotel with only 37 rooms ideally located minutes walks from Hyde Park Corner and Harrod's.
PV
8/10 – Bien
Marianne, FR
1 févr. 2012
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel élégant et propre
Hôtel propre et élégant. Chambre petite. Personnel parfait.
Mauvaise surprise de départ : facturation "discretion accomodation" d'un peu moins de 5 € par jour pour service non fait 2 nuits sur 3 et sans accord préalable ! Dommage
Marianne
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2012
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel de charme
Super accueil - Personnel à l'écoute et très disponible .
Hôtel très agréable .
A recommander.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
8 nov. 2011
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel agréable mais petit-déjeuner hors de prix !!
J'ai passé trois nuits dans cet hôtel avec mes deux enfants, et au moment de faire le check-out, j'ai appris que les petit-déjeuners n'étaient pas compris. Au total, l'addition était de plus de 180 £ pour les 3 petits déjeuners, alors que nous n'avions pris que 2 tartines et un bol de céréales...
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
clément, PARIS
22 févr. 2010
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel JUMEIRAH LOWNDES à LONDRES
Ma famille, ma femme et ma fille agée de 10 ans
avons séjournés dans cet hotel 4 nuits. Nous avons été accueillis par une perssonne de la réception de l'hotel, qui nous a pris nos bagages et nous les a portés dans notre somptueuse chambre. Très bon service, magnifique chambre ou tout est pensé pour votre confort. Très belle salle de bains. Ecran Lcd , Machine magimix avec mini-bar. La chambre possède un balcon et donne sur un quartier chic de Londres. Proche de Harrods
et d'une station de métro de Knidbridge. Nous avons passés un très bon et agréable séjour tout ma famille et moi-meme. Nous recommandons cet hotel et nous y retournerons.
clément
8/10 – Bien
Sylvie, TOULON FRANCE
26 nov. 2009
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HOTEL A RECOMMANDER MAIS ...
HOTEL PARFAIT : assez luxueux, bien placé, confortable MAIS nous étions une famille de 3 personnes et à l'arrivée, bous avons eu une chambre avec un king bed mais mais de 3e couchage !!! Ils nous ont donné un lit pliant et j'ai trouvé cela très "moyen" pour un établissement de ce standing. Donc ATTENTION au nombre de couchages dans les chambres en réservant.
Sylvie
8/10 – Bien
Leslie, LUXEMBOURG
2 oct. 2009
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sympathique et très bien placé
J'y ai séjourné pour 5 jours, la chambre était sympa mais sans plus, en ce qui concerne le petit déjeuner rien de génial. En toute objectivité c'est un peu chère pour ce que c'est. Par contre la situation de l'hôtel est parfaite nous sommes à 2-3 minutes à pied de Sloane street.
Leslie
10/10 – Excellent
Antoine
5 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
First time visiting this hotel and I would recommend and return.
Antoine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Antoine,Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. We are delighted to read you enjoyed your stay and you are looking forward to returning. Hope to see you back soon for your next stay.Kind regards
10/10 – Excellent
Silvy
Voyage de couple
10 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
todo excelente! el servicio del personal impecable, la comida! la ubicación ameneidades! limpieza todo súper bien! el
personal súper atento
Silvy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 11 avr. 2024
Dear Silvy,Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for your amazing review. We are glad you had a fantastic stay and valued the help from our team. The excellent location and the cleanliness of the hotel are just some of the qualities we pride ourselves of. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards
10/10 – Excellent
Shameera
26 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the hotel’s location, less than 5min walk to Sloane st and Harrods. Very quiet and relaxing.
The room however unfortunately is run down, the windows were dirty and black like it was mould (I don’t think it was mould). Pillows aren’t the jumeriah standard, I barely slept.
I do like the hotel though and would stay again for the location and ambience.
Shameera
Séjour de 2 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Shameera, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. I am very happy to read you enjoyed your stay with us and loved the prime location of the hotel. This is really very convenient if you are planning to dive into shopping. I am sorry you found the room and pillows were not up to your standards, our housekeeping team always goes the extra mile to clean every corner of the room, however sometimes they are not able to remove marks due to friction especially on windows. I do hope we will welcome you back in the near future!
8/10 – Bien
Johannes
Voyage en famille
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Johannes
Séjour de 3 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Johannes, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us. I hope to welcome you back very soon. Kind regards
10/10 – Excellent
David
19 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
David
Séjour de 3 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us with 5 stars! I hope to welcome you back in the near future. Kind regards
10/10 – Excellent
Bülent
16 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Çok iyi bir konumda ve mükemmel
Bülent
Séjour de 4 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Bülent, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review. I am very glad to read you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon. Kind Regards
10/10 – Excellent
Carolin
9 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Carolin
Séjour de 5 nuits en février 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 27 févr. 2024
Dear Carolin, Greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to review us with full marks. I hope to welcome you back very soon. Kind regards
8/10 – Bien
kirsteen
Voyage en famille
3 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Despite asking for a quiet room we were put at the back very near air conditioning units. We were moved but to the front which had alot of traffic noise which we were told about but had no choice. The fan in the bathroom was on all night so not very quiet!
Clean tidy and comfy but wouldn't stay again due to noise
kirsteen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Viktorija Dambrauskaite a répondu le 8 févr. 2024
Dear Kirsteen,Your valuable feedback is important to ensure that we continually deliver the service Jumeirah Lowndes hotel is renowned for. We are disappointed to read that we were not able to meet your expectations on this occasion. Please rest assure your profile has been updated regarding the room allocation to prevent any future disappointments. Please accept my sincere apologies for the inconvenience that you have outlined in your review and I hope to see you in the future to restore your faith in our hotel.Kindest regards,Viktorija DambrauskaiteReception Manager
10/10 – Excellent
Michelle
29 janv. 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Wonderful professional and helpful staff. Exceptionally kind to me and my children. Thank you for a wonderful stay!
Michelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Michelle, greetings from Jumeirah Lowndes and thank you for taking the time to complete our survey. I am glad to read our wonderful team took great care of you and your children during your stay. They really are the key to a memorable stay. We look forward to hosting you and your family once again in the near future and continuing to meet your expectations.Kind regards
2/10 – Terrible
Janne
28 déc. 2023
Janne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 31 déc. 2023
Dear Janne,Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for completing our survey. We noticed low scores and were hoping you could tell us about your experience so that we may work on improving in those areas. Your feedback is greatly appreciated and I look forward to hearing from you. Please feel free to contact me directly if there is anything I can assist you with.
10/10 – Excellent
David
11 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
David
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 13 déc. 2023
Dear David, Greetings from Jumeirah Lowndes! Thank you very much for your wonderful review, we look forward to welcoming you back in the near future!
10/10 – Excellent
Randall
Voyage en famille
2 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cleaness
Randall
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 13 déc. 2023
Dear Randall, greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for your kind review! I am delighted to see you had an amazing time with us and hope to see you back soon.
10/10 – Excellent
Pavlos
2 nov. 2023
Points forts : Service et personnel
Staff very kind and acomodating
Pavlos
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Andrea Accossato, Associate Rooms Division Manager a répondu le 3 nov. 2023
Dear Mr Pavlos, Greetings from Jumeirah Lowndes, and thank you for taking the time to complete this feedback. I am glad you enjoyed your stay with us and had the chance to appreciate our colleagues. I will make sure your kind feedback will be shared with everyone working at the hotel. Hope to see you very soon at Jumeirah Lowndes. Kind regards Andrea Accossato Associate Rooms Division Manager Jumeirah Lowndes
10/10 – Excellent
C
3 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
C
Séjour de 1 nuit en avril 2023
6/10 – Acceptable
stuarth
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
So So
Not quite up to the 5 star rating it carries.
Property a little worn in places. Staff polite and helpful but overstretched.
Not bad but not great.
stuarth
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
6/10 – Acceptable
stuarth
1 oct. 2023
stuarth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Catherine
Voyage de couple
24 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous hotel in a beautiful location.
Lovely staff who are very accommodating- printing pictures for our room as a surprise for my husband and sending strawberries and balloons was a lovely surprise for me too!
Leave your cat at home because you can’t swing it in the room, but apart from that a gorgeous space for the night. Small but perfectly formed.
Thanks again for a memorable anniversary stay.
Catherine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 – Acceptable
Ella
16 sept. 2023
Ella
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Ane
11 sept. 2023
Ane
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Annette
14 août 2023
Annette
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 – Excellent
Robert
6 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent stay
We had a fantastic stay for our wedding anniversary. The check in was a great experience, staff were very attentive. They helped organise flowers, balloons and chocolates on our arrival. We upgraded the room to an executive suite and we were impressed with the room. We had breakfast delivered to our room for £10 fee and it was very tasty. Check out was simple and we would definitely choose to stay again. Thank you to the team for a memorable stay.
Robert
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 – Acceptable
Husain
Voyage en famille
13 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Liked location and staff
Did not like small and oudated bathroom and no reception area
Husain
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
6/10 – Acceptable
Kimberly
Voyage en groupe
10 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Meh
Very underwhelming for what we paid for. Location is excellent but there is little to no lobby, no real hotel bar, breakfast was mediocre, and all the sexy amenities are in the much better sister hotel down the road. I felt completely deceived by the photos.
Kimberly
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
2/10 – Terrible
Tarek
Voyage en famille
7 juill. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
One of my worst experiences ever in a London Hotel. Outdated room, cleanliness seems to be not within the norms of this hotel, extremely careless front desk staff. Certainly would not repeat my stay there under any circumstances.
Tarek
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 – Excellent
Ernest, Austin
Voyage en famille
30 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent staff, modern rooms, good food, best Belgravia location. Tops all around.
Ernest
Séjour de 10 nuits en juin 2023
L a répondu le 7 juill. 2023
Thank you so much, we appreciate your lovely feedback. Knowing that you enjoyed your stay with us makes us overwhelmed with happiness. We hope to welcome you back soon.
10/10 – Excellent
Simon
Voyage de couple
14 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent, very helpful staff and lovely, comfortable room
Simon
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Victoria a répondu le 4 août 2023
Thank you, we appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Hanna
Voyage de couple
6 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff and great location! We will be back!
Hanna
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 – Excellent
Anthony
30 avr. 2023
Anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 – Excellent
Marilyn
Voyage en famille
24 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything about this hotel is above and beyond!
Marilyn
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 – Excellent
Philip
Voyage de couple
11 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the hotel and staff was fantastic, they put balloons and cake and a card in the room for my wifes birthday, they were so friendly and welcoming .....brilliant
Philip
Séjour de 1 nuit en avril 2023
res team a répondu le 11 avr. 2023
thank you!
10/10 – Excellent
Khalid
Voyage de couple
9 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really lovely hotel in a fantastic location
Khalid
Séjour de 1 nuit en avril 2023
res team a répondu le 11 avr. 2023
thank you!
6/10 – Acceptable
Juan
Voyage en famille
31 mars 2023
Points faibles : Propreté
Great location old hotel need cleaning in the rooms
Juan
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Res Team a répondu le 3 avr. 2023
Thanks for your feedback!
10/10 – Excellent
susana
21 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
susana
Séjour de 5 nuits en mars 2023
res team a répondu le 22 mars 2023
thank you
10/10 – Excellent
Masoomeh
Voyage de couple
5 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location in Belgravia was perfect, and the hotel and restaurant staff were very pleasant and accommodating.
Masoomeh
Séjour de 7 nuits en février 2023
N a répondu le 7 mars 2023
Dear Masoomeh, we are pleased you enjoyed your stay with us and that our hotel location was perfect for you. Kind regards,
10/10 – Excellent
Kelly
Voyage de couple
21 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and flawless hotel.
Kelly
Séjour de 4 nuits en février 2023
N a répondu le 7 mars 2023
Dear Kelly, thank you for your review. We are glad you had a wonderful time in our hotel. We look forward to seeing you again when the travel brings you to our area.Kind regards,