Intérieur

Malmaison Leeds – Avis

4 out of 5
Malmaison Leeds
1 Swinegate, Leeds, England

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 585 avis sur 1007." "
Note de 8 – Bien, d’après 261 avis sur 1007." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 105 avis sur 1007." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 37 avis sur 1007." "
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 1007." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Celine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Joachim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel
Bon hôtel, très bien situé, en très bon état et bien entretenu. Tout est propre, les accessoires sont parfaits. Les lits jumeaux sont un peu petit mais la chambre était d'un bon volume. Le restaurant attenant est cependant moyen
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 – Médiocre

Stephane, Brussels

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
J'ai malheureusement très mal dormi, notamment à cause des bruits de trafic (camions). La chambre était mal isolée du bruit extérieur.
Séjour de 1 nuit en février 2020

4/10 – Médiocre

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Jack

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really great hotel, limited facilities but has great local attractions.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Emma

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good hotel, lovely staff. Clean, decent sized room. Good WiFi.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Joseph

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Shower was scalding hot and coudlnt be cooled. Almost impossible to have a shower. Reception desk often unmanned - though staff were polite when they arrived.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Jack

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very tidy room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Wanda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very big rooms and great location. Really lovely welcoming staff. Good food in the brasserie . Would come again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Jan

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Room 117 bathroom was poor hot tap was broken bathroom door had to be slammed to shut it and the bath screen didn’t fit in bath allowing water from the shower to flow on to the floor . Bath robes old and rough . Not impressed as we paid extra for an upgrade room
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Alison

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed our overnight stay. The staff were all very welcoming and friendly. The location is great for Leeds centre ( everything in walking distance) we stayed in a cosy double, the room was quirky, spotlessly clean and had all the amenities needed, The bed linen was luxurious. The room was small but adequate for one night. It lost a star on the bed.... It was a small double, no bedside tables, not a major problem but the bed itself was about a foot from the headboard/wall which wasn't noticeable as it was covered with pillows until we came to get in it. This meant the pillows kept falling down the gap, which meant a very disturbed sleep, you couldn't budge the bed up to the wall either. This really needs looking at, even if a board was put in to support the pillows. Other than that a great stay. Also the offer to leave luggage after we checked out was excellent. Thankyou!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Tanya

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté
Excellent
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Danielle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed in the suite and it was amazing. Pricey but a real treat and can’t wait to go back.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Nothing particularly special, and nothing too serious to complain about. Prior guest had stolen the TV aerial cable which reception resolved swiftly. Room we had was definitely ready for a refresh. Wallpaper peeling off, paint scuffed off in many areas. Bed was comfortable. Toilet, for some reason, is positioned as close to the wall as physically possible. Breakfast, the continental side was impressive. The cooked side was embarrassing. Full English was as poor a looking breakfast as Ive ever seen in a hotel. Every item comes burried in pepper to give it some taste. 1 anemic sausage looking sorry for itself. Didnt expect a Premier Inn breakfast to be better than a Malmaison breakfast but here we are. Very average indeed.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Simon

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

John, Northwich

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
Nice hotel but not particularly luxurious even in a Club Room. Disappointing that kitchen closes at 9pm and room service after this time is very basic. Ended up walking across road for a curry at 9.30 rather than having room service.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Robert

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed 2 nights here - very comfortable and well-provided, with friendly and helpful staff at reception and restaurant.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, commodités
Excellent clean and tidy
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

kieran

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Rachel

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Neil

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Abbey

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Emma

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Stacey

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
For the location of the hotel, I was expecting it to be a noisy, especially on a weekend but was pleasantly surprised at how quiet the room was. Check in was easy and fuss free. The staff were lovely especially the short haired blonde person behind the bar, who wore glasses. The hotel was overly warm in the bar/foyer area but didn’t matter in the room, as it had air con. Stripped bed upon leaving and saw a very stained, dirty mattress.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Team Mal a répondu le 14 févr. 2024
Hi Stacey, Its lovely to see that the team excelled in their hospitality and that you found the hotel to be quiet and in a good location. I am disappointed to hear about your mattress however. I have looked up your reservation, to see the room you were allocated and handed this information to the Housekeeping manager so this can be looked into.Many thanks for your comments.Team Mal

10/10 – Excellent

Gillian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Louise

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Horrendous hotel ! Disgusting so dirty and unloved
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, commodités
Lovely as always
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Christopher

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A pleasure as always
This is my second stay at the Leeds Malmaison and the 5th or 6th stay at Malmaison I think. As always, comfortable spotless rooms. Bathroom was OK but seems it was about to be replaced as there was lots of work going on in adjacent rooms (although very little noise associated with this work).
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Dear Christopher, thank you so much for your feedback. You are correct in saying we are having a facelift in some of the rooms and I am glad that the ongoing works did not effect your stay. We look forward to welcoming you back to Malmaison Leeds in the future, Kind regards, Ross, Assistant Reception Manager

8/10 – Bien

Erik

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Sean

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great service and clean and tidy room
Clean hotel, great service, no hassles
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback Sean. We are glad you enjoyed your stay. Ross, Assistant Reception Manager

10/10 – Excellent

Joanne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely comfortable room. Very spacious. Slow check in due to queuing.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback Joanne, it great to hear you enjoyed the room. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Ross, Assistant Reception Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Malmasion
Receptionist really accommodating and help full terrible service in the restaurant in the in the evening had to ask for a menu didn’t ask if my food was ok if I needed anything additional no service what so ever very dissatisfied for a reputable hotel. Terrible service at breakfast also waited 35 minutes for my breakfast to arrive had a teams meeting that I was late for staff very disengaged.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Dear guest, I'm glad to hear that the Reception team were on hand and accommodating, but I am disappointed to hear about your experience in the Brasserie. I would love to have the opportunity to discuss your experience in more detail. Please message me here at your earliest convenience. Kind regards, Ross, Assistant Reception Manager

10/10 – Excellent

Howard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Warm friendly welcome from the staff, really comfy bed and lovely bedding, fabulous location. Minor comment - bath side was looking a little tired.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback Howard. It's great to hear the staff at Reception were so accommodating, we cant wait to welcome you back on your next trip. Kind regards, Ross, Assistant Reception Manager

6/10 – Acceptable

Sarah, Durham

Voyage en groupe
Easy space to stay, close enough to city
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Hi Sarah, I'm glad to hear that the hotel was convenient and close enough for you to enjoy Leeds. Kind regards, Ross, Assistant Reception Manager

10/10 – Excellent

Andy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Malmaison Leeds, January 24
room was lovely; service at reception likewise (free pornstar martini was ideal on a Saturday evening)
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Dear Andy, its fantastic to hear you enjoyed your free cocktail! We can't wait to welcome you back soon for another. Kind regards, Assistant Reception Manager

10/10 – Excellent

Robin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chloe was highly efficient with style & panache!
We had a superb experience staying at the wonderful Malmaison Hotel in Leeds. All the staff were excellent, extremely hospitable and provided us with superb service. The most outstanding and wonderful member of the staff that looked after us is called Chloe and she provided us with the highest possible level of seamless service with both style and panache! Chloe was both highly efficient and truly charming! Please pass on our sincere thanks to Chloe and all the team. Kind regards Robin
Greatly stylish & wonderfully comfortable bedroom!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 30 janv. 2024
Hi Robin, It's great to hear you had a fantastic stay at the start of the month. I will gladly hand over to Chloe your kind comments! We cant wait to see you back here soon! Ross, Assistant Reception Manager

10/10 – Excellent

Katie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Great stay. We had a free upgrade which was a nice surprise. Room was comfortable and spotless. Staff friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Mal a répondu le 14 févr. 2024
Great to hear you had a fantastic time Katie! We can't wait to welcome you back in the future.Kind regards, Team Mal

8/10 – Bien

Bev

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

JONATHAN

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Chris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
All was good especially the welcome and the £1 cocktails bought as part of the breakfast package. Enjoyed very much the bar experience. The room was stylish and comfortable, only downside was the shower - very difficult to get the temperature of the shower low enough to enter. We had breakfast and liked the way it was presented and served, the only down side was the cooked element was a bit colder than expected. Will definately book again
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Fatima

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Myles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Helen, Keighley

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Great stay - lovely big room too. Bed and sheets were excellent and a great nights sleep
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Matthew

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel and staff
Hotel was very good and so were the staff. Breakfast was also very good.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Nadege

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Jacqui

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

James

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023