Buanderie

Motel 6 Las Vegas, NV – I-15 Stadium – Avis

2 out of 5
Motel 6 Las Vegas, NV – I-15 Stadium
5085 S Dean Martin Drive, Las Vegas, NV

Avis

6,8
Note de 10 – Excellent, d’après 340 avis sur 1013." "
Note de 8 – Bien, d’après 200 avis sur 1013." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 146 avis sur 1013." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 112 avis sur 1013." "
Note de 2 – Terrible, d’après 215 avis sur 1013." "

6,6/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,4/10

État et installations de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Aurelie

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HORRIBLE ! A FUIR !
HORRIBLE ! À FUIR ! Quand on est arrivé la chambre n’était pas prête, nous avons attendu patiemment dehors Quand nous avons enfin pu prendre la chambre, avons découvert une chambre dont la « propreté » était plus que douteuse, une odeur de tabac froid insupportable, un sol à moitié collant et couvert de poussière, poils d’animaux, traces de chaussures, Une salle de bain dans laquelle nous n’avons même pas voulu nous laver tellement nous étions dégoûtées,… les photos ne rendent pas bien et je n’ai pas tout pris en photo mais la robinetterie était à moitié rouillée et pleine de calcaire ou je ne sais quoi,… La literie était vieille, inconfortable, les draps puaient le tabac froid et les chambres ne sont absolument pas insonorisées ! Près de 200€ la nuit pour un hôtel comme ça c’est scandaleux !
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Alain

Séjour de 1 nuit en avril 2022

6/10 – Acceptable

Corentin

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté
Moyen...
Point positif, bon marché et proche du strip ! Du côté négatif : forte odeur de cigarette dans la chambre, saleté partout, salle de bain un peu défraîchie et sale, bruyant... mais pour le prix bien moins cher que sur le strip ou nous avons nos habitudes, cela peut dépanner pour une nuit ou deux !
Séjour de 1 nuit en février 2022
Brand Experience Team a répondu le 23 mars 2022
Bonjour Corentin, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous apprécions que vous ayez porté cela à notre attention. Kaur J. #team6

2/10 – Terrible

DELPHINE

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Motel en mauvais état, sent très mauvais dans les chambres, dans la nuit des sdf tournaient autour des voitures sur le parking. Jeune fille à l'accueil très gentille mais motel à fuir même pour 1 seule nuit
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Brand Experience Team a répondu le 7 juin 2022
Chère Delphine, Ici, au Motel 6, nous essayons toujours de faire mieux. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour et voudrions nous excuser que votre expérience n'ait pas été aussi bonne qu'elle aurait pu l'être. Nous aimerions avoir la chance de vous rattraper, alors espérons vous revoir bientôt.

10/10 – Excellent

Kenya

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Needs some work
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Gurjeet

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Never ever Will go to this property and will not recommend to anyone
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

JIAN JIN

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

A.Z.

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Old motel could be unsafe at times. Not worth the $100 for 250sq ft dirty room. Staff was good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Verena

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room needs improvement. The painters did a horrible job. They didn't have shower liners so the water leaked on the floor. They also didn't properly install the tub spout or doorknobs.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Jamaine

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Booking process was not the best, I booked before arriving for them to post a note saying no more rooms. And I had a reservation. I think a call or email would’ve been awesome
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Bryan

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Diane, Galena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The rooms are small but very clean and the beds are very comfortable. The wardrobe with shelves was great storage. Front desk staff was very very helpful and welcoming. It was a good experience overall.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Susan, la verne

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super great location on the other side of the Strip, where there is way too much construction and traffic Water pressure was great and loved my room next to the pool.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

María

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff very friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

lynne

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
friendly staff, outdated room but clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Albert

Points forts : Propreté, service et personnel
Close to the stadium
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Albert,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Jeff

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really nice rooms. Remoded . 5min walk to Allegiant stadium.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Jeff, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Oneta E

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
We saw the room and had to leave, only there for 10 minutes
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Oneta,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Katsuyuki

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
toilet
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, commodités
Excellent place to stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

4/10 – Médiocre

Dany

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Dirty. You get what you pay for
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Corinne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Location (proximity to the strip) and price was great. The road noise was loud and so was the air conditioning unit.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Elijah

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
great customer service
Séjour de 4 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Frank

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
not likable
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Frank,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

ROBERTA

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
Roaches in the bathroom, otherwise ok.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Traveler,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

8/10 – Bien

gil, peoria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Steve

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
No place to hang my clothes. No closet, no hooks, no clothes rack.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Steve, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Service et personnel
The first room reeked of cigarette smoke despite classification as non smoking. I requested a room change. Staff person was ver accommodating but the 2nd room was no different. Also had heavy cigarette smell. The shower rod at both ends were practically dislodged from the wall and very loose.it was difficult to keep the curtain closed and the floor dry because the rod was slanted at an angle.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Robert, We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your concerns are important to us, and we take all guest experiences seriously. Your business is valuable to us, and we are committed to making your next visit even more enjoyable. Please don't hesitate to return and stay with us again, as we look forward to the opportunity to serve you.Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

Kenneth

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Some of the staff was awesome, others not so much.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Kenneth, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

ART

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location for my visit
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Art, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Antonio

Muy buena
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 30 avr. 2024
Hi Antonio, Thank you for positively rating your stay!Natalie#Team6

10/10 – Excellent

Brenda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My family and I recently stayed at Motel 6 and overall, we had a pleasant experience. Let me break it down: Cleanliness. The room was impeccably clean. Kudos to the housekeeping staff for maintaining such high standards. It's always reassuring to walk into a spotless room. Location. The motel's location made our stay convenient. We appreciated how accessible it was to nearby attractions and amenities. Whether you're exploring the city or just need essentials, everything is within reach. Microwave Dilemma. Now, here's the catch. While we thoroughly enjoyed our stay, I couldn't help but wish for a microwave in our room (deluxe rooms have one but it would be great if this amenity were available across all room types or in the office where we can ask). Overall, we were satisfied!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Brenda,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

2/10 – Terrible

Teresita

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un lugar muy sucio y olia horrible ha cigarro tuvimos que dejar el hotel alas 5 am porque no pudimo dormir por el holor fuerticimo ha cigarro y aparte de eso lleno de cucarachas,la tina del baño estaba sucia que digo sucia negra de mugre,en lo personal no vuelvo ni de chiste Tuvimos que dormir en el carro.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hola Teresita,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Dale

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Found cockroach on inthe shower and sink.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Dale,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Crystal

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I don’t recommend this motel my room was very dirty
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Crystal,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Gloria

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
This motel is ideal for long-term or short-term (weekly monthly rates). We living were with a family of 4 and a pet. We relocated her for a promotion. As you know Las Vegas can really bleed your wallet by the time you pay for reservation, pet and parking you’ve paid more than they charged you for the room. Not this motel. I like this location because it’s hardwood floors, lots of storage room under the bed, the sink and you have a wooden cabinet stand. We are in here comfortably. The staff is very good. I would rather stay at this one than anywhere else. This location is super quiet.❤️
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Gloria,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

2/10 – Terrible

Joshua

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 avr. 2024
Hi Joshua,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Julio, Lamont

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not well taken care of the property.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Julio,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

EmmaLee

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 avr. 2024
Hi EmmaLee,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Miriam

Voyage en famille
The place was adequate. No frills. No toiletries. Noisy a/c and bathroom fan.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Miriam,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

8/10 – Bien

Grecia

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
The staff were very friendly and I was satisfied with my check in and out. I was only really planning on going to Allegiant stadium for the twice concert so this was perfect for walking, did not have to deal with parking at the stadium and got back to the motel with no obstruction. Food and gas stations are also on the same street so a very convenient place if you’re planning a short stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Grecia, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Ava

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 28 mars 2024
Hi Ava,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

jerry

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Price
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Yuri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Staff was friendly and resolved any issues we had. It was a bit noisy as it's located by freeway, in the morning, sun was shining through the curtains even though they are blackout curtains.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Yuri,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Cindy

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Stayed at motel 6 before and never seen another one dirty as this one , mold and cockroaches
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Cindy,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Justin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Door to bathroom wouldn't close. I felt unsafe wont be visiting again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nancy Y. a répondu le 19 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

John, Bullhead City

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Peaceful. Nothing I didn't like.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 28 mars 2024
Hi JohnThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 14 mars 2024
Hi James, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Yolanda

The Front Desk Lady Was Very Nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 mars 2024
Hi Yolanda, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 mars 2024
Hi William,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6