Piscine extérieure en saison, cabanas (supplément), parasols

Hilton Grand Vacations Club Elara Center Strip Las Vegas – Avis

4 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 734 avis sur 1114." "
Note de 8 – Bien, d’après 194 avis sur 1114." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 91 avis sur 1114." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 48 avis sur 1114." "
Note de 2 – Terrible, d’après 47 avis sur 1114." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Gilles, ONET LE CHATEAU

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Renovation de l'hotel et de ses equipements, piscine réservée exclusivement aux clients de l'hotel et parking gratuit
Séjour de 10 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Bruno

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Suite de 3 chambres au 53ème étage. Vue incroyable sur Las Vegas. Pas d’option dans l’hôtel pour manger mais de nombreux restaurants à proximité. Un Starbucks et un petit commerce dans le lobby.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Guest Service Supervisor a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

2/10 – Terrible

Geneviève

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Guest Service Supervisor a répondu le 8 févr. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay. We are sorry for the challenges that may have occurred during your time with us and if you would like to speak further, please contact us at 702.669.6700. We hope to have the opportunity to welcome you back for an overall improved experience in the future.

10/10 – Excellent

Romain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour un séjour à Vegas
Excellent hôtel Situé au cœur des casinos tendances mais en léger décalage permettant un peu de calme de retour à l’hôtel après les longues marches dans l’animation du strip.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Taylor a répondu le 9 août 2023
Merci pour votre avis! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt !

10/10 – Excellent

Julie

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Hôtel très propre avec une vue incroyable. Par contre beaucoup de construction à l’extérieur et intérieur de l’hôtel.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Taylor a répondu le 9 août 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

8/10 – Bien

Marc

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Taylor a répondu le 31 juill. 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

10/10 – Excellent

RACHel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres propre, belle grande chambre et accessible
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Taylor a répondu le 29 mai 2023
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

10/10 – Excellent

Judith

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
positif : la chambre fermée avec cuisinette négatif : restauration manquante
Séjour de 5 nuits en avril 2023
-Christian a répondu le 3 mai 2023
Merci beaucoup pour votre avis. Nous apprécions que vous restiez avec nous et espérons vous accueillir à nouveau bientôt.

8/10 – Bien

Gilles, ONET LE CHATEAU

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Superbe chambre au 30éme étage avec une douche mais une évacuation de lavabo presque bouchée comme souvent? Une hôtesse d'accueil très pro et pour une fois acquiesçant tout ou presque de nos souhaits et nous précisant que le parking était gratuit pour les hôtes de l'hôtel. Ce qui n'était pas le cas lors de notre premier séjour, rien de ce que l'on demandait n'était possible??
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Guest Services a répondu le 4 nov. 2022
Thank you for your review. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

8/10 – Bien

Gilles Michel, ONET LE CHATEAU

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Apres deux sejours a une semaine d'intervalle, tres deçus lors du premier ou on m'a proposé un service de nettoyage quotidien de la chambre en option a presque 80$ par jour alors que celui ci a toujours été inclus sans frais, une chambre à l'éclairage reduit, je sais que le covid et les restrictions d'énergie sur Las Vegas sont de mise mais quand meme apres les excés de gaspillage ils sont tombés dans l'excés contraire, il y a 3 ans on faisait tourner le Lave Vaiselle pour un verre sale, aujourd'hui on ne fait plus rien! Le parking bien qu'annoncé payant est resté gratuit pour les clients de l'hotel enfin une bonne nouvelle, et pour le deuxiéme séjour sans savoir pourquoi la chambre a été nettoyé une fois au milieu du sejour sans demande de ma part? Sinon hotel toujours aussi comfortable et calme
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Hilton Grand Vacations Elara- Las Vegas, NV a répondu le 19 oct. 2022
Thank you for your review. Please accept our apologies for the challenges you experienced during your stay with us. Please know, what you describe is a rare occurrence, and our team remains dedicated to providing outstanding service to our guests. We hope you will give us the chance to restore your trust in us in your future travels.

8/10 – Bien

Channaly

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location on the Strip (through the Miracle Mile Shops). Our room (junior suite on the 11th) was clean and of decent size with a view on the Eiffel Tower and parking lot. The room’s door was often stuck and had to push it very hard to open it which made a very loud noise.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Guest Services a répondu le 4 nov. 2022
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay overall. We apologize about the issue with your room door. We hope we have a future opportunity to provide an improved overall experience.

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent mais trop cher
Séjour de 12 nuits en juin 2022
Hilton Grand Vacations Elara a répondu le 21 août 2022
Thank you! Look forward to seeing you on your next trip to Las Vegas

10/10 – Excellent

Sylvia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great staff and lovely location
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Ronnie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
[everything was great except the swimming pool was closed. I didn’t get a chance to get in the pool. A steam room with a sauna would be great next time otherwise everything was.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

AJAY

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My family of 4 stayed at the Elara between 19-23 May 2024 in the 1 Bedroom suite. The room was spacious with an excellent view of the Eiffel tower, Sphere and other well known landmarks in the area. A well maintained kitchen and washer/dryer made sure we were to manage our day-to-day requirements suitably. Connectivity to Miracle Mile shops as well as other notable landmarks in the area was an added plus. Had a great time on the whole at the Elara. Look forward to coming back some time soon.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Monique

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The view from the room was phenomenal. Everything was clean and organized. It was a perfect stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Allegra

Points forts : Propreté, service et personnel
The pool was closed unexpectedly and the only option was to walk to The Flamingo. That is a 20 min walk and a cab or Uber voucher should have been provided. I came specifically for the pool time.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Kenyata

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Clare

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Neutral
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Shawn

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property was nice but while staying there the hotel experienced some window panes that broke above the pool. The entire pool area was shut down and closed. No relaxing by the pool area at all and The pool was being drained also.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Pool area had a large piece of glass that fell off of the building and burst all over causing it to be closed.and staff left it all in place keeping the pool closed for three days.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Eduardo F. a répondu le 22 mai 2024
Thank you for your feedback, we apologize for the inconvenience this caused you. The hotel is currently working on bringing our pool back in order while taking all the necessary steps to do so as safe as possible. We thank you for your patience and understanding.

10/10 – Excellent

linsey

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect distance to mall and shopping .. very clean.. plus great kitchen and amentities
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Marcus

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bathroom could've been cleaner
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Heidi Marie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great! Michael at the front desk gave us exceptional service! I’m gradually leaning toward the Hilton properties over Marriott and have not been disappointed. Will definitely stay here again when we come to Vegas!
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

kareemah L.

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent stay would definitely return. Everything was so nice clean and convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Debbie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel was conveniently located. Close to Bakkt Theatre, Vegas Strip and shopping. Studio rooms had great kitchenette. Would recommend a small eating area with table and chairs. Also would recommend better coffee facilities and an upgrade in quality of coffee supplied. Definitely would stay again on next visit.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convenient for a single woman. Clean and the staff is very friendly.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Yusuke

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
I was assigned to the wrong room, not cleaned, maybe another guest’s room, at first. Besides, the bathtub was not clean since dust or mold showed up when I used jet bubbles. The washer and drying machine didn’t work normally and made my clothes locked for a few hours. Overall, the room and pool were fine and the staff were friendly, but those points above could be better.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Eduardo F. a répondu le 16 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry to hear we failed to meet your expectations. I can assure you that I will share your comments with the rest of my team, we hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Renee Jean

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s our favorite
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
EXCELLENT
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Guest Services Supervisor a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

8/10 – Bien

Victoria

Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Mercedes

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Raven L

Points forts : Commodités
I didn't like the fact my view was of the back parking structure and the reception was terrible. We Valet parked and those guys were wonderful.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Teja

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Services Supervisor a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 – Excellent

Susan

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Guest Services Supervisor a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 – Excellent

Houda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Services Supervisor a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

8/10 – Bien

Valarie, Sacramento

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
It’s consistently nice.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Services Supervisor a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 – Excellent

MASAKI

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
施設全体が綺麗且つ静かでゆっくりと休めました。ストリップ通りもすぐに出れるので観光やショッピングにも最適でした。
Séjour de 6 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

tin

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Stayed 3 nights with my family for second time.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

GUSTAVO

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Services a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

10/10 – Excellent

Christina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Miranda

Séjour de 5 nuits en mai 2024
Eduardo F. a répondu le 9 mai 2024
Good morning, I am sorry we did not mee your expectations. At your earliest convenience, if you could provide additional information regarding your stay to ensure we can make the appropriate improvements moving forward.

2/10 – Terrible

Gustavo

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your rating. We are sorry your stay did not exceed your expectations. We hope for a future opportunity to provide an improved experience.

10/10 – Excellent

Raghav

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 15 mai 2024
Thank you for rating your stay and providing feedback. We are so delighted to see you enjoyed your experience with us. We look forward to hosting you again in the future!

10/10 – Excellent

Lori

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was like home away from home. So comfortable and spacious. The staff were so awesome and helpful. It would be hard to top this stay we had .
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Timothy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quite, Calm yet close to action
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Linda

Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Marcus

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Top notch property!!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Jade

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was very helpful specially Tyler. Room was spacious and clean. Loved our stay and will definitely stay there again!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Roxanna

Séjour de 1 nuit en avril 2024