Draps en coton égyptien, literie de qualité

Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes, an IHG Hotel – Avis

4 out of 5
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes, an IHG Hotel
Carretera a Pichilingue Km 7.5, La Paz, BCS

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 564 avis sur 931." "
Note de 8 – Bien, d’après 226 avis sur 931." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 81 avis sur 931." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 39 avis sur 931." "
Note de 2 – Terrible, d’après 21 avis sur 931." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Please don't go to that hotel. I got terribly sick with the food. The worst intestinal infection that ruined our trip. Also one day the room was not made. They only did the bed but they didn't clean the shower, the toilet and the floor. Really poor when it comes to neatness of the rooms and quality of the food. Better to stay in downtown
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Paulette Pons, Customer Service. a répondu le 8 juill. 2019
Thank you very much for sharing. It is my regret to read that you went through some inconveniences during your stay with us; I assure you that the circumstances you described are not typical with the standards that we strive to provide, please know that we are constantly improving thanks to our guests valuable observations. I remain at your service,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Paulette Pons, Customer Service. a répondu le 10 juill. 2019
Thank you for your review. Best regards!

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2019

10/10 – Excellent

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel placé à l'extérieur de La PAZ dans un endroit calme au bord de l'eau. Chambre sympathique. Bons restaurants. Qualité des prestations proposées par l'hôtel via le concierge. Bonne connection WI-FI.
Séjour de 1 nuit en février 2018
Eduardo Herrera a répondu le 28 mars 2018
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. Sincerely General Manager

4/10 – Médiocre

Mex, France

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No management, awful manager !
It was a bad experience, it could be a nice place if the management was existant and efficient for such hotel category, the housekeeping in the room is terrible, we had to ask each days for towels, cleaning the floor, etc........ Concerning the view of this hotel, you have to know that's you could have big Petroleum tanker just in front of the hotel, certainly for that nobody is on the beach & in the sea .....
Séjour de 7 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

martine , France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasant stay
Perfect, convenient, small électrices car to go to thé marina
Séjour de 2 nuits en août 2017
Eduardo Herrera General Manager a répondu le 21 août 2017
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. Sincerely

10/10 – Excellent

Pascal, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le grand luxe!
Cet hôtel est beaucoup mieux qu un tout inclus si vous recherchez la tranquillité plus que les activités. Les espaces sont tres grands en proportion du nombre de personnes, donc on est tres intime, c est presque une plage privée! Super service, attentionné et rapide.
Eduardo Herrera a répondu le 13 janv. 2017
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service. Sincerely Eduardo Herrera General Manager

4/10 – Médiocre

bernard, edmonton canada.

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Cet hotel n'est pas à la hauteur de son prix.
Fridge not working. Room outdated. No French TV. Expensive but poor breakfast. Reception not helping. Shuttle to town difficult to get, client have to get taxi. Very disappointed with my stay, will never go back there.
Eduardo Herrera a répondu le 21 nov. 2016
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. We provide free shuttle transportation to downtown every hour. We have breakfast buffet and a la carte service. Sorry if any of our options did not cover your needs. Sincerely Eduardo Herrera

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Un 5 étoiles!!! Déception.
Chambre assez petite et très ordinaire, nous devions avoir une vue sur la piscine, mais nous avions plutôt une vue sur le mur du voisin. La chambre sentait l'humidité. Plusieurs cabarets sales trainaient durant plusieurs heures dans le corridor face aux chambres, personne ne venait les ramasser. Le restaurant Sieinbeck était excellent. Merci à Jorge qui avec sa gentillesse nous a fait oublier les défauts de l'hôtel. Le club avec la piscine était très agréable, bel environnement. L'hôtel aurait besoin de rénovations ( vieux tapis par exemple).
Eduardo Herrera a répondu le 15 oct. 2016
Gracias por sus comentarios,nos ayudan a identificar nuestras áreas de oportunidad. Dare puntual atencion a sus comentarios del servicio y con respecto a la inversión en el inmueble estamos en el proceso de la compra de alfombras. Gracias

10/10 – Excellent

Roberto Jimenez, canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres Beau Hotel
hôtel d'un bon service, la nourriture, restaurant, chambre, et le personnel professionnel, dispose également d'un club de plage Tres bien
General Manager a répondu le 25 août 2016
Dear Guest I appreciate the opportunity to be your host. Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees. I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service. Sincerely Eduardo Herrera General Manager

10/10 – Excellent

pascal3089

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Ne pas hésiter
Propreté irréprochable, emplacement top. l'hôtel est magnifique le seul problème est le tarif élevé. Le petit déjeuner est top !!!

8/10 – Bien

cabrolier, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Havre de verdure entre mer et désert
Très bonne impression générale : service, propreté, gentillesse et compétence du personnel... De nombreuses activités / excursions proposées au départ de l'hôtel. Piscines très agréables et bien tenues. Très bon restaurant (un peu cher).

8/10 – Bien

JFR, FRANCE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
prés des plages
trés bel hôtel à prix résonnable bel emplacement

10/10 – Excellent

Angelina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback! If you have any specific suggestions or if there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out. We're here to ensure you have a great experience with us.- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

NOHEMI PACHECO

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 14 mai 2024
Thank you for your review! We're glad that you had a positive experience during your stay with us. Your feedback is valuable, and we appreciate your support. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

Allison

Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful spot loved it!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 13 mai 2024
Hi Allison, we're delighted to hear that you loved your stay with us! Thank you for your kind words. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

6/10 – Acceptable

PAOLA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
La atención en recepción muy mala, en el Beach Club perfecto
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 7 mai 2024
Gracias por tus comentarios sobre tu experiencia en nuestra recepción. Lamentamos que no haya cumplido con tus expectativas, pero nos complace saber que tuviste una experiencia perfecta en nuestro Beach Club. Tus comentarios son valiosos para nosotros y trabajaremos diligentemente para mejorar nuestro servicio de recepción para garantizar que todos los huéspedes tengan una experiencia positiva. Agradecemos que nos hayas llamado la atención sobre esto.- El personal en el Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

Sergio

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 13 mai 2024
Hi Sergio, thank you for your 5-star review! We're thrilled that you had an excellent experience during your stay with us. Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another memorable stay in the future! The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

8/10 – Bien

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes a répondu le 21 avr. 2024
Michael, thank you for your positive rating! We're delighted to see that you had a great experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

Jean McCarthy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Hotel Indigo is an impeccably cared for property that is closest to the spectacular beaches of the La Paz area. In addition to two lovely pools, they have a great beach club on a white sand beach. The staff were all, without exception, incredibly friendly and helpful. We plan to return again every year.
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes a répondu le 21 avr. 2024
Jean, Thank you for your review! It's fantastic to hear that you enjoyed your stay at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes and found our hotel to be impeccably cared for. We're thrilled that our staff made such a positive impression on you with their friendliness and helpfulness. We can't wait to welcome you back again!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

Elicela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes a répondu le 21 avr. 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your support and hope to welcome you back again soon!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

JOSE JULIO

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Increible hotel para descansar con un beach club pequeño pero super de buen gusto y una playa como pocas. Muy recomendable!!!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes a répondu le 18 avr. 2024
¡Gracias por tu revisión positiva! Nos alegra saber que disfrutó de nuestro hotel y club de playa. Brindar una experiencia relajante a nuestros huéspedes es siempre nuestro objetivo y nos alegra poder superar sus expectativas. ¡Apreciamos su recomendación y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto para otra estadía placentera!- The Staff at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes

10/10 – Excellent

Carolina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Yesenia, Whittier

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
- The Staff at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay. We're glad you had a positive experience with us. If there's anything specific you'd like to share about your stay, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Excellent

Maria Jose

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Precioso lugar con vistas impresionantes. Nos dieron un upgrade en habitación. La habitación tenía doble vista a la playa y al muelle. Hermosos atardeceres. Todo el personal fue súper servicial. Por supuesto que regresaría
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel Indigo La Paz a répondu le 19 mars 2024
¡Gracias por tu reseña! Nos emociona saber que disfrutaste de las impresionantes vistas y apreciaste la mejora de la habitación. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente para otra estancia placentera!

10/10 – Excellent

Javier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lugar
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel Indigo La Paz a répondu le 19 mars 2024
Dear Javier, thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience. We hope to welcome you back again soon for another wonderful stay!

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was very friendly and helpful. Accommodations were excellent. We will definitely return next year.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

RICARDO BARROSO

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It has the city's power plant next to it, so it was always filled with smoke, even the room hallways were all filled with smoke, couldnt breathe, did 2 day early checkout and property charged me the whole stay.. terrible experience, front desk people very rude!! DO NOT STAY in this hotel.

8/10 – Bien

Dave, Spokane Valley

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Naomi

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El hotel está espectacular, la marina preciosa y los restaurantes inmejorables
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Claudia C

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

carlos

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Recien remodelado, el cuarto olia mucho a pintura y solicitamos el cambio de habitación. La comida del room service muy muy mala. El servicio de los meseros en restaurantes lento y poco amables. Para lo que cuesta el hotel, creo que deberian de tener mucho mejor servicio en general, asi como la calidad de los alimentos
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Fabiola

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Devon

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Disappointing during renovations
There’s a lot that’s great about this hotel- the staff is wonderful, the restaurant is good, Martin is the best pool bartender and the beach club cocktails and food is excellent. The little harbor location is good- but it is far from town (a 10-15 min taxi). BUT it was in the middle of renovations when we went- which we did NOT know before we arrived. The construction was next door to the pool, making the pool impossible to enjoy. And we were woken up twice in the night with the most intense toxic smell from finishing the floors 2 levels below us. It was not only unpleasant, but it made breathing really difficult. We talked to the front desk but it didn’t help much.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Alejandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente servicio e instalaciones
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Tolan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We love that the resort is so close to all the most beautiful beaches! Balandra beach was breathtakingly beautiful. Pichilingue beach was so relaxing. We found our home away from home! Lastly, the staff at the resort was top notch, from the receptionist to all the restaurant staff to the cleaning crew. Thank you for taking great care of us!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

JOSE ANTONIO

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Saul

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Deberían avisar que el hotel se encuentra en reparación, sin lobby sin gimnasio, con un restaurante deficiente; lo bueno, el club de playa, sin embargo demasiadas moscas que no permiten disfrutar la experiencia. Si quieren facturar no hagan reserva en Xpedia.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

José Armando

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente Hotel, su personal, sus instalaciones, su playa y la cercanía al malecón y playas lo hace una gran opción
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Ramón Ascencio, Gerente General a répondu le 13 juill. 2023
Estimado José Armando, fue un gran placer haberlo atendido en nuestras instalaciones y saber que cumplimos con sus expectativas. Esperamos volver a recibirle en un futuro cercano.Saludos cordiales

10/10 – Excellent

Jill

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property was clean. Staff were awesome. Very accommodating and helpful. Food and drinks were good. Would stay here again for sure.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Ramón Ascencio, General Manager a répondu le 13 juill. 2023
Dear Jill, allow me to thank you for taking your time to share your review, especially for your kind comments about the great service provided by our staff.We truly look forward to having you back soon.Warm Greetings,

10/10 – Excellent

BRENDA

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La propiedad es muy bonita, hay muchos lugares cerca para visitar, la vista del restaurante del cerro es increíble, el staff muy amable. Lo único raro es que cobran para ir al club de playa, deberia de estar incluido si eres huésped del hotel
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Ramón Ascencio, Gerente General a répondu le 11 mai 2023
Muchas gracias por compartir sus comentarios acerca de su reciente estancia en CostaBaja. Es un placer haber tenido la fortuna de atenderlos, y leer que todos los servicios estuvieron a la altura de sus expectativas es muy gratificante. Sobre el club de playa que usted menciona, este no es propiedad del hotel. Sin embargo estamos trabajando sobre nuestro propio club de playa el cual estará muy pronto para brindarles ese servicio a nuestros huéspedes.Esperamos tenerlos de regreso muy pronto,Saludos cordiales.

10/10 – Excellent

KAREN, North Vancouver

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Ramón Ascencio, Gerente General a répondu le 30 mai 2023
Gracias por compartirnos su review acerca de su reciente estancia en Costabaja Resort & Spa. Fue un verdadero placer recibirles. Estamos a sus órdenes

10/10 – Excellent

RICARDO BARROSO

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
beautiful location and amazing staff, but property needs remodeling its very dated and needs maintenance and upkeep.
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Ramón Ascencio, General Manager a répondu le 11 mai 2023
Thank you so much for sharing your comments on your recent stay at CostaBaja Resort. I am happy to read that your overall experience was enjoyable. Thank you as well for sharing your suggestions, we actually are in a full remodeling process. We hope to see you again in the near future.

10/10 – Excellent

Hector

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Ramón Ascencio, General Manager a répondu le 11 mai 2023
Thank you very much for taking the time to share your experience at CostaBaja Resort. We look forward to having the honor of being your hosts for your next visit and keep exceeding your expectations.

10/10 – Excellent

Pablo

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Ramón Ascencio, General Manager a répondu le 11 mai 2023
Thank you very much for sharing your experience. We would love to have you back, so you can experience once again the magic that we pride ourselves on.

10/10 – Excellent

JOSE G

Séjour de 1 nuit en mars 2023

2/10 – Terrible

Jeffrey

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lugar muy agradable, decoración muy bonita, tiene playa privada. Muy buena atención de todas las personas que trabajan ahí. Lo único malo son las habitaciones que se escuchan ruidos de los otros huéspedes como son regaderas, cuando hablan, pisadas y la parte de los baños poco privados algo raro en este hotel (aspecto que se apreciaba estaban remodelando) no lo confirme.
Séjour de 7 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Lorena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bien
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

IVAN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
SERVICIO A CUARTO NO TRAEN PLATOS PARA COMER
Séjour de 3 nuits en février 2023