Chambre Deluxe, 2 grands lits, non-fumeur, réfrigérateur et four à micro-ondes | Rideaux d’obscurcissement, accès au Wi-Fi (inclus)

Motel 6 La Mesa, CA – Avis

2 out of 5
Motel 6 La Mesa, CA
6952 University Ave, La Mesa, CA

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 268 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 340 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 189 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 102 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 103 avis sur 1002." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

JEAN CLAUDE

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Travis a répondu le 15 avr. 2019
We appreciate you taking the time out of your busy schedule to share your experience at Motel 6 La Mesa. Please know that we value you as our guest and appreciate your business, and we hope to see you again at Motel 6 La Mesa when your travel plans require a night's lodging. Sincerely, Travis B Assistant GM

6/10 – Acceptable

Dominique, France

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Too expensive regarding the services. Noisy (road and neighbors) , no shampoo, no coffee meachine. And white towels have grey mark... Our worst motel with San Francisco...

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Déjeuner très basique. Accueil moyen. Propreté des chambres laisse un peu à désiré.

6/10 – Acceptable

Nora, Bruxelles

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
correct rapport qualite/prix
Bien pour sejour cours afin de visiter San Diego facile d'acces

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vrai rien à redire au prix des chambres un retour qualité prix imbattable très bien situé en accès des autoroutes personnels très gentils et serviables

8/10 – Bien

T&D, Tahiti

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien situé et propre
Hôtel situé dans un quartier calme, de nombreux restaurants aux alentours, un Seven Eleven à quelques pas. La chambre était confortable et propre, équipée d'un frigidaire et d'un micro-onde. Un bon rapport qualité/prix.

10/10 – Excellent

Nicolas, Lausanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambre propre, situation calme. Le personnel était très sympathique. Parking gratuit devant la chambre. Plusieurs restaurants aux alentours

8/10 – Bien

Alexandre C., Nancy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Motel de chaine classique sans surprises
Habitué des hôtels super8, ce n'est pas le meilleur mais pas eu de mauvaises surprises . Personnel serviable. Petit dej un peu limite question choix, et espace pour le prendre riquiqui.sinon chambres propres et bien equipées.

8/10 – Bien

Aurelie02, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité/prix
Nous recherchions un hôtel proche de san diego nous avons pris le super 8 la mesa. Malheureusement très éloigné du centre de san diego et ses plages mais un hôtel agréable. Assez bruyant (bord de route) mais pour le prix et le service ça nous a convenu. Petit déjeuner compris avec ce qu'il faut pour un petit déjeuner.

2/10 – Terrible

Liliannel

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Liliannel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Eduardo

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Eduardo, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Excellent

Alyssa

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 2 mai 2024
Hi Alyssa, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Danielle

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nick is an excellent motel owner he makes sure everything is done perfectly and he keeps the place upgraded and looking nice and he looks out for you.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 24 avr. 2024
Hi Danielle,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Melanie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and the staff are very kind.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 18 avr. 2024
Hi Melanie, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Yunuen

Voyage en famille
Fast check in and spacious rooms.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Yunuen, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Jesse

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would stay there again for sure
Séjour de 2 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Jesse, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Bianca

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 5 avr. 2024
Hi Bianca,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nancy Y. a répondu le 29 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Ana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Gary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms have been completely redecorated and refurnished. The manager is a very nice man! We have stayed there on several occassions, and we will use this Motel 6 in the future!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Nancy Y. a répondu le 6 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Marjorie

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was reconstruction. Very limited parking. Dusty in room. Thankfully, the sheets were clean. No extras.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 28 févr. 2024
Hi MarjorieWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Michael, Gold Canyon

Voyage de couple
No bath towels or hand towels when we arrived. Had to ask for towels, why did I have to ask????
Séjour de 2 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 28 févr. 2024
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 févr. 2024
Hi Hazel,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 févr. 2024
Hi Hazel,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quiet time out
Nice and quiet place to stay. Restaurants are within walking distance.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nancy Y. a répondu le 23 janv. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Carnen

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Peor estancia, ni nos pudimos banar porque nunca hubo agua ni siquiera tibia, la televisiom tenia un solo canal y dejo de funcionar.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nancy Y. a répondu le 17 janv. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Lori

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I was told about the ongoing construction. However when walking to my car in the carport, within a minute of being at my car a mattress was tossed from upstairs to the ground-right where I had been. No warning, no one on ground level making sure all safe. Then was going to extend stay- but cost of room was too much- especially with construction. Housekeeping was very nice.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Nancy Y. a répondu le 17 janv. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Camila

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Hazel

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Magdalena

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Rayan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
ok property clean room, but bathroom and room is dated needing an update. Overall a good motel to stay in for a night.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Nancy Y. a répondu le 3 janv. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

IURII

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s the best offer in area. Rooms are freshly remodelled

8/10 – Bien

Richard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
It was decent it accomplished the goal, but there was limitations, from one you can only have one car per room, so that meant if you and your guests are not sharing your car, your guests can't park in the parking lot, that's extremely limited especially considering how expensive the rooms are per night. Other than that nothing to really complain about other than the fact that they were doing renovations and had a million microwaves and sinks occupying one of the parking spaces, this limiting the amount of available parking in general.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nancy Y. a répondu le 21 déc. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Tuong

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
I don’t like that the hotel vending machine charged my bank card $7.50 for a soda bottle when it says it's $2.75
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nancy Y. a répondu le 21 déc. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Lucia

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Gloria

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bathroom was a little dirty. Looks like it had not been swept in awhile. Musty smell in the room
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 5 déc. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Kyle

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Jose

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great price and quality
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 29 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

D Ambra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Ricardo

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

David

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
He was able to cancel in a quick and professional manner.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 21 nov. 2023
Hi David,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6

10/10 – Excellent

Raquel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They were accommodating for us that had a handicap family member
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 21 nov. 2023
Hi Raquel,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

10/10 – Excellent

Scott

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Its quite clean and its a fair price. The staff is always excellent. They were starting to remodel the rooms so next july when we come back im sure it will be done! I think we have stayed here 4 times now and recommend that anyone looking for a fair price when all you use the room for is to shower and sleep this is perfdct. Thank you
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 nov. 2023
Hi Scott,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

8/10 – Bien

Angelina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

Fabian

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Worst motel 6 ever Nick helped me but very rude at the end room was filled with water and bugs
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 26 oct. 2023
Hi Fabian,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Felicia

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement