Piscine extérieure

Kukup Golf Resort – Avis

3 out of 5
Kukup Golf Resort
Pekan Penerok, Kukup, Johor

Avis

5,8
Note de 10 – Excellent, d’après 0 avis sur 30." "
Note de 8 – Bien, d’après 11 avis sur 30." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 9 avis sur 30." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 30." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 30." "

6,0/10

Propreté

7,2/10

Service et personnel

4,6/10

Commodités

6,0/10

État et installations de l’hébergement

2,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Martine, Kota kinabalu

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Chambre loin de la piscine. Beaucoup de terrain en friche. Spa et massage fermé. Restaurant fermé à 19h30. Un point positif, la piscine malgré le manque de transat autours( 1 seul transat disponible .
Séjour de 1 nuit en mai 2018

2/10 – Terrible

cik

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
So bad,dirty, properties damage..unproper item sotre every were, I book include breakfast but not provide Dont have a wifi Area unclean So sad pay for this experience
Séjour de 1 nuit en août 2023
Ms Intan a répondu le 25 août 2023
Hi. Warmest greetings from Kukup Golf Resort!We are really apologies for your bad experience check in with our Resort. Regarding about your booked include breakfast but we are not provide, actually on that day we already refer your booking into our system online & exactly your booking 'exclude breakfast'. Fyi also, our Café Terrance more than 2 years not opened for walk in ala carte or buffet & just opened for Events/package.Btw, we'll take serious about your feedback & will make sure not happened for next time. Sorry again for any inconvenienced caused. Thank you & Regards,Ms IntanFront Office.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Yg menariknya bilik dlm keadaan selesa tpi jauh dr parking dan kaunter lobi
Séjour de 1 nuit en août 2019
Front Office a répondu le 15 août 2019
Thanks for staying with us..We appreciate your feedback!^_^

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Water and pool of the theme parks to dirty and dark.suggest to make regular clean and change. Appreciate if can improve the water quality at theme parks.
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 – Médiocre

Susan

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
it could do with more maintainence to the aircond and weak wifi
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement
a very isolated location without any facilities, breakfast was all taken before 08:00 hrs by a group of hungry golfers Generally run down and looks like its been designed by a 4 year old with a crayon
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Faizal, Trengganu

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
The villa quite far from parking. Struggle to handle luggage. The room is good. I put my cigarette on outside table then its been taken by someone else. The pool also not manage well.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Lina a répondu le 17 nov. 2018
Thank you sir for your comment. We will take further action regarding on this matter. Regards, OD ALLIANCE SDN BHD

4/10 – Médiocre

BEE GEK

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cleanliness
The bed and the bathroom was not clean.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Front office a répondu le 30 oct. 2018
Thank you for your feedback. We will take action on this matter and we apologies for the inconvenience caused.

8/10 – Bien

Gan

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Office a répondu le 30 oct. 2018
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel in Pontian
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Front Office a répondu le 30 oct. 2018
Thank you for your feedback. We welcome you to come back again soon.

8/10 – Bien

suzilawati, melaka

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Front Office a répondu le 5 sept. 2018
Thank you for your feedback and staying with us! Come again :)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff is very friendly, room is bigger than expected and breakfast is included. The downside - aircon is not cold enough, TV remote not working and no tooth brush provided. Overall quite satisfy staying there
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Miss Intan a répondu le 2 août 2018
Thank you for feedback. We will upgrade more better after this. We welcoming you to staying or play golf at our Resort! Regards.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Relaxing environment, quite, not busy with people. But breakfast is quite dissappointing to have buffet style but too little choice.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

6/10 – Acceptable

Ain, Malaysia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice
Overall ok, quiet place, sometime feel a bit mystery, but the room is nice
Séjour de 1 nuit en avril 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worst experience ever
I would say this is a haunted resort. The landscape around the resort is not properly taken care. lots of facilities need to be repaired. I paid for the economy room, and yes the price was cheap but it is not the reason they should not provide clean and good environment. The economy room was in Matahari building. Once I entered the building, the smell was really bad, musty and mouldy. Room facilities were all not properly managed and were gathered at this one corner where I guess it was not appropriate to be shown to the guests. Room and building were not secure with good security system. Anyone can enter the building and we only provided with a room key. no access card for better security system. No room phone, hard for us to contact the resort recep. The bed sheet and comforter were terribly dirty and smelly. The toilet was okay but the water pressure was low and I guess they close the water pump at night, because when we went to the toilet on the next morning, there was no water running out from the tap. When we report it, the receptionist seems did not surprise at all and told us he will inform the security and it will be okay in 5 mins. Dining place located in the same building with Lobby, they did not serve buffet for breakfast but ala carte menu. Food was okay but the table was full with flies. Really disappointing and disgusting. Seriously I would not recommend this resort to others.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 – Bien

Haslin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Muhammad nazrin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
overall it's okay..but just one not okay about internet connection very poor (wifi)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel

6/10 – Acceptable

anie, kl

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
nice pools & rooms
the staff, view, pools and rooms are all excellent . but poor in network coverage & wifi. if guest are staying for business propose wil definitely not choosing tis hotel. should try to overcome this matter asap
Séjour de 2 nuits en mars 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Very close to pool for kids, but very simple brekf
So far ok since this place is quite near to pontian town
Séjour de 1 nuit en février 2018

4/10 – Médiocre

Tan Siew Keng

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

6/10 – Acceptable

Nor Hanani

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 – Bien

Maznah, Kuala Lumpur

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Nice hotel with perfect lagoon for kids
Overall we have enjoyed our stay here. The staffs were friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

4/10 – Médiocre

Lee, Singapore

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kukup Golf resort
Not a nice resort to stay - rather stay at jetty resort. Furniture in rooms are old & no water from kitchen tap. Outdoor lagoon pool was a total disappointment - look very nice from photo but actually was more like a kiddy pool. Breakfast - only Beehoon, bread, ham & eggs. Cafe is full of flies - very irritating experience.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Room was not clean
We thank you for the feedback and we will update our team accordingly.

6/10 – Acceptable

Mr. Foo

Points forts : Service et personnel
Lousy breakfast n Boring place to stay!
Living hall has no aircond! Only ceiling fan! Breakfast was very bad! No eggs for breakfast . No juice n milk n flies every where! Boring place to stay!
Dear Mr. Foo, Thank you for your feedback. We are disappointed to hear you bad experience with our resort and we offer our sincere apologies . This isn't the kind of experience we want our customer to have and we would like investigate this issue further. Please email us at info@kukupgolfresort.com so that we can discuss how to fix this issue. Thank You Best Regard Kukup Golf Resort.