Restaurant

Koptown EDC Hotel Kuala Lumpur – Avis

3 out of 5
Koptown EDC Hotel Kuala Lumpur
Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 12 avis sur 30." "
Note de 8 – Bien, d’après 8 avis sur 30." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 3 avis sur 30." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 30." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 30." "

6,6/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

6,6/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Igor

Séjour de 1 nuit en février 2024
Ain a répondu le 20 févr. 2024
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

8/10 – Bien

???

Points forts : Service et personnel
good
Séjour de 3 nuits en février 2024
Ain a répondu le 11 mars 2024
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

8/10 – Bien

Mawel

Points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en février 2024
Ain a répondu le 20 févr. 2024
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

10/10 – Excellent

NAO

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed the trip.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Ain a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

2/10 – Terrible

Ahmed

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Disgusting hotel
Really bad hotel should only get 1 star Max 2. The hotel is disgusting and dirty. It really needs maintenance before it Can be habitable
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Ain a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for the unpleasant during your stay and will bring this matter to the management's attention for improvement.

10/10 – Excellent

Gregory

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Definitely recommend staying here, avoid breakfast
It was a very nice place to stay, especially considering the price and the location. I could walk almost anywhere in the city within 5 km and the train was convenient and easy. The staff were very helpful and responsive. I would give this place a 9/10, simply because their breakfast is very lacking. The first day I arrived it was 4 different types of carbs with no meat and one thing of fruit and lettuce. After I mentioned this, they added small chicken type sausages things, but it was still mostly different types of carbs with no "breakfast" type food. Great place to stay and enjoy the city, but avoid the breakfast. (I never tried the restaurant itself, but I did hear good things about the food that was ordered for lunch/dinner from another guest).
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Ain a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you had a pleasant stay. We will also take into account your suggestions regarding the food and will bring this matter to the management's attention for improvement. Thank you for choosing us for your stay and we hope to welcome you again.

10/10 – Excellent

Juha

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Ain a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

8/10 – Bien

Jenna

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not bad overall. Cleaniness of the rooms need improvement, saw ants crawling all over when you have food in the room for less than a day. The flush was leaking the whole night. Area is convenient and good food around for cheap price.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Ain a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused and will bring this matter to the management's attention for improvement. Thank you for choosing us for your stay.

6/10 – Acceptable

Ade Marya

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Jora a répondu le 4 oct. 2023
Thank you for staying with Koptown EDC Hotel Kuala Lumpur. Looking forward to welcome you again.

6/10 – Acceptable

Ade Marya

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Jora a répondu le 4 oct. 2023
Thank you for staying with Koptown EDC Hotel Kuala Lumpur. Looking forward to welcome you again.

8/10 – Bien

Mert

God price for the service Close to public transportation Facility is old but staff are attentive. I had a problem in my room on second day and they switched immediately
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Ain a répondu le 29 sept. 2023
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

10/10 – Excellent

Muhammad

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Ain a répondu le 20 sept. 2023
Thank you for choosing us for your stay. We hope to welcome you again.

10/10 – Excellent

Sourav

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Jora a répondu le 13 juin 2023
Thank you.

10/10 – Excellent

MASUD

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Jora a répondu le 13 juin 2023
Thank you.

10/10 – Excellent

Viktor

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not new but really great place to stay. Nice location and best stuff!
Séjour de 14 nuits en mars 2023
Jora a répondu le 26 mars 2023
Dear sir/madam,Thank you for your review. Hope to welcome you again .

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A lof of noise from the street, dirty sheets, no help from staff, boring breakfast. Do your self a favor. Pay a bit extra and choose another hotel
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
OTA a répondu le 22 déc. 2022
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize that you had an unpleasant experience during your stay. We will bring this matter to the management's attention to improve our services and facilities better in the future. Thank you for choosing us for your stay.

2/10 – Terrible

Guanghua

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Timurhan

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everyone was friendly. Helpful staff. Love to go back there.
Séjour de 15 nuits en mai 2022
Jora a répondu le 13 juin 2022
Thank you for staying with us. Hope to welcome you again to Koptown EDC Hotel KL.

4/10 – Médiocre

mojo

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Long walks, Parking place is very dangerous for maneauvering exits and in out. Too hot inside room, Too priceys.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
OTA a répondu le 24 mars 2022
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused and hope to serve you better in the future.

10/10 – Excellent

Muhammad

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
OTA a répondu le 29 janv. 2022
Dear sir, Thank you for staying with Koptown EDC Hotel Kuala Lumpur. Looking forward to welcome you again.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Very very noisy at night
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
OTA a répondu le 12 janv. 2022
Dear sir/madam, kindly proceed to our Reception counter to inform them. Sorry for the inconvenience caused. Hope to serve you better in the future. Thank you.

10/10 – Excellent

Bertrand

Séjour de 1 nuit en décembre 2021
OTA a répondu le 12 janv. 2022
Thank you for staying with us. Hope to welcome you again.

10/10 – Excellent

Aidil

Séjour de 1 nuit en décembre 2021
OTA a répondu le 12 janv. 2022
Thank you for staying with us. Hope to welcome you again.

8/10 – Bien

Shukor

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
NIKITA a répondu le 2 déc. 2021
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

8/10 – Bien

WAN MOHAMAD

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en novembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The decorations near the Cafe. Don't like Cafe is too small. When it is packed, difficult to move around. Difficult to find the parking which is in another connecting block.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en avril 2019

10/10 – Excellent

Wan Nursafiah

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2019

2/10 – Terrible

Kirstin, Los Angeles

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Aweful! The worst hotel experience I have ever had. First off there were no reviews because the hotel is “new”. Not at all, it’s a really old hotel that was bought over and they redid the lobby. That’s it. The rooms are terrible. The bed and pillows are uncomfortable, the bathroom is disgusting. The bathroom looks like it hasn’t been cleaned since the 90s. The hotel staff is very unaccommodating and laundry service is very expensive. I left the hotel early and of course still had to pay. Unless you're ok sleeping on a rock and worrying about getting a staff infection when showering, this isn’t the place for you. I too try to be budget conscious but this hotel is not worth such a small savings.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018