Piscine extérieure

JW Marriott Kuala Lumpur – Avis

5 out of 5
JW Marriott Kuala Lumpur
183 Jalan Bukit Bintang, Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 604 avis sur 1007." "
Note de 8 – Bien, d’après 243 avis sur 1007." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 83 avis sur 1007." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 46 avis sur 1007." "
Note de 2 – Terrible, d’après 31 avis sur 1007." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Richard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour parfait hôtel excellent bien centré, toute sorte de restauration, magnifiques boutiques.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Robin, Albion

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hotel au standard luxe, mais chambre d'echange due au early checkin sans fenetre et on est pas averti de cela, c'ètait tres mediocre. Le petit dejeuner sans saveurs ni fruits, ni jus, ni viennoiseries de bon goût.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 – Bien

ALI, NOGENT SUR OISE

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
tres bon emplacement et tres propre
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Sebastien

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

GABRIEL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Hôtel très bien situé et très confortable. Nous avons passé un excellent séjour. Personnel très efficace et tout est à porté de main.
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 – Excellent

Alfredo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice location but I am very disappointed at the time of check out l was charged occupancy fee for the hotel room in which does not make sense to me so I will not stay at a JW Marriott ever again no matter what country l am in.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

RINA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Jane, Kuantan

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I recently stayed at the JW Marriott Kuala Lumpur, and it exceeded my expectations in many ways. The rooms are superb—spacious, elegantly decorated, and equipped with all the modern amenities you would expect from a top-tier hotel. The comfort of the bed and the quality of the in-room facilities made my stay extremely pleasant. The spa and other facilities at JW Marriott KL are also top-notch. The spa offers a serene escape from the bustling city, with a range of treatments that leave you feeling rejuvenated. The fitness center is well-equipped, and the pool area provides a great spot to relax and unwind. One of the major advantages of staying at JW Marriott KL is its location. Situated right in the heart of Bukit Bintang, it offers unparalleled convenience. Entertainment, dining, and shopping options are abundant and just steps away from the hotel. Whether you're looking to explore vibrant street food scenes or indulge in fine dining, you’ll find everything within easy reach. However, one area that could use improvement is the check-in process. During my visit, I noticed consistently long queues at the reception, and the staff appeared to be struggling to manage the flow of guests efficiently. This delay was a bit frustrating, especially after a long journey. Overall, JW Marriott Kuala Lumpur is an excellent choice for anyone looking to stay in the heart of the city. With its luxurious rooms, outstanding spa, and unbeatable location, it offers a fantastic experience, tho

8/10 – Bien

Hideaki

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good service as usual
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Tugyan, ST THOMAS

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
N
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Huda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lækkert hotel, hvor det hele spiller fra rengøring til service og betjening. Rigtig god placering med gå afstand til en del ting! Altid liv i byen, som giver tryghed!
Séjour de 6 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Everything was fine except the sunken mattress that gave me backache and sleeping difficulties.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Tanuj

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
The property is good, staff is also very good but the service ohh god..terrible is an understatement. To get a bedsheet, ice - anything u ask need atleast 30 minutes and two reminders. Happened not once, not twice, but everytime( 6 times in 3 night)
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Bianca

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great service from the staff, helped with our airport transfer. Hotel room was amazing
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Manh Tuan

Voyage en famille
Great service, cleanness, and location
Séjour de 5 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

CHEUK KWONG, Tung Chung

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Being a 5 star hotel, check in service was bad. Arrived at hotel around 2:30 pm, room not ready. Told us to wait and called my mobile when ready. At 3:30pm, we received no call and went to check in counter to enquire room status. The one who handled our request took our message and then disappeared, He pretended to work on other things. The other guy then handled us still saying room not available. Asked to change room as we needed to get change and go out. We were told to have one with connecting door (still just a king sze bed room). When we entered the room, it was smaller than expected. Our booking is 40sq m or 430 sq ft room with king sized bed. Our estimation based on the tiles was around 300 sq ft. Hotel said all these rooms were 40sq m. Obviously it is cheating. Lift service was also slow. Far below our expectation for JE Marriott.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Wai Teng a répondu le 11 mai 2024
We appreciate your time for the feedback given and apologize for the experience that you have encountered upon checked in due to the heavy turnover situation on the day however this was not the excuses for the late of giving out the room. Rest assured, we will look into this matter seriously and improve to enhance guest's stay experience. However, for the sizing of the room is 40 sqm including the washroom hence, the bedroom itself does not look like 40 sqm.

8/10 – Bien

ARISA

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
どこへ行くにも便利でした。バスタブぎあり快適でした。
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Hwee Theng

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convenient location!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

MAIKO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
ブキッビンタンのパビリオンの目の前なので、便利な場所、パビリオンからKLCCにも冷房の効いた空中歩道に歩いて行かれるので快適です。 ホテル自体は今回、2階だったのですが、窓がない部屋で最初は何度も来てるし、景色とか別に良いかなと思ったけど、窓がないとクアラルンプールの変わりやすい天気がわからないから、ロビーに降りたら大雨だったり、プールに行ったら大雨だったり笑 結構不便だったので、窓のある部屋がおすすめです。 バスルームは化粧台もあるし、四角いバスタブがなかなか良かったし、シャワーも使いやすいです。 コーヒーマシンはデカフェがあったのも◎ かなり早く着いたけど、アーリーチェックインをしてもらえて助かりました! チェックアウトの時の男性のスタッフの方、とても感じが良くて良かったです。
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

MIHO

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

MUN KIT

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Central location. Rooms are big and comfortable. Staff at all touch points are friendly and professional.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Beverly

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Hideaki

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I always enjoyed staying in JW Mariott Bukit Bintang. Good location, good facilities and proper services. Only regret was they stopped serving daily English newspapers at guest requests.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Amer, DUBAI

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel, looks like brand new and staff at the check in (Joe) was really nice, helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Sylvia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Price is very acceptable and worth the money.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Nazim

Points forts : Service et personnel
The hotel is old and needs renovation
Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Alvin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The room is clean but abit old so some wear and tear areas like the cabinets, toilet door off alignment, toilet seat loose, bidet water dripping and etc. TV channels are very limited but overall stay is still good.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Tom

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love it ! easy get around. Will come back to the property.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

HSU MEI

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service is good, Nice and wide variety of food for breakfast.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Yoshie

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Marcelo Llanes

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Excellent room and superb service.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

TOMOYA

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Nirosha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We liked the hotel .excellent for food,shopping and transport links . At times the internet connections was difficult.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

YOSHIFUMI

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel room was not as good as I stayed before.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Christian

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Flies in the bathroom. No room service menu provided. Poor staff attitude. Under average breakfast. Very disappointing for a JW Marriott.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Srinivas, Singapore

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Spacious rooms and good amenities. Staff was very courteous
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Eugene

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Should have separate lifts for the higher floors. Took a long time to wait for one to arrive and when it did, it stops on every floor
Séjour de 6 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Austin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good hotel
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

victor

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the central location, but traffic is very congested as there are many other hotels. Traveling time in the van is long, believe Google when a 1km trip can take 15 minutes! Hotel is spacious but has logistic issues. The fridge is inside a totally enclosed cabinet with no ventilation, hot air comes out when you open the cabinet door. The mains plugs are located in non-strategic locations. Try plugging in your kettle for hot water... You get the idea....
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Chung King, Singapore

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place to stay. Convenient and connected . Getting a Grab to the airport was very easy. Will stay again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jeffrey

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is perfect, the service and staff in the hotel were excellent. Shopping mall literally surrounding the hotel which is great for shoppers like myself. Grab was super accessible. Overall the best hotel I stayed in.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Sana

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Kim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, spacious bedroom and bathroom, excellent customer service, very nice breakfast.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Masanori

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
立地的も部屋の設備もお風呂のバスタブも深くて凄く快適でした。
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

YU YAN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
沒有浴袍給住客
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Muhammad Khairi Bin

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Julaka

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wonderful stay for our honeymooon. Great housekeepers. Really friendly restaurant staff and shopping. Would come back again.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

TSUJI

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
部屋も清潔で高級感もあり、食事も大変美味しかったです。オススメ!!
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Annie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Unfriendly staff, unless you are super rich
Séjour de 1 nuit en février 2024