Pool Access Deluxe (Shower & Whirlpool) | Vue de la chambre

Krabi La Playa Resort – Avis

4 out of 5
Krabi La Playa Resort
143 Moo 3 Tambon AoNang A.Muang, Krabi, Krabi

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 115 avis sur 346." "
Note de 8 – Bien, d’après 156 avis sur 346." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 56 avis sur 346." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 346." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 346." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 11 nuits en avril 2019
jeab a répondu le 13 mai 2019
Dear our valued guest Thank you for your visit and feedback. We hope to serve you again next time. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

Christophe, Louvigny

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour en Thailande
Hôtel avec tout le confort et bien situé , personnel au top, buffet petit-déjeuner avec produits locaux, piscines (4) super sympa, bref un super séjour à renouveler à l'occasion.
Séjour de 10 nuits en janvier 2018
jeab a répondu le 21 janv. 2018
Dear Christophe Thank you for your visit and your time to review your stay at our Krabi La Playa Resort. I am thrilled to read that you enjoyed your time with us and I truly hope you will return to our Krabi La Playa Resort in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

Jean-Pierre, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel moderne, employés chaleureux et empressés, déjeuner fabuleux
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
jeab a répondu le 17 janv. 2018
Dear our valued guest Thank you for your kind comments. We are delighted to read that your stay with us was to your satisfaction. We very much look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 – Acceptable

nicole

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Moyen pour un 4 étoiles
premier room avec piscine très sympa Litterie confortable Aucun rangement pour les Vêtements Problème de climatisation Problème avec l’eau chaude Problème avec les WC bouchée Ménage chambre pas regulier il manquait toujours quelques choses (linge, papier toilette, café) Soirée du Nouvel An a déconseiller (nourriture buffet très moyen et froid. le spectacle ?!?) Le restaurant de l’hôtel a EVITER Le Staff est gentil et plutôt réactif pour arranger les problèmes Les 2 piscines sont très belles et l’hôtel bien situé Nous ne reviendrons PAS!!!
Séjour de 10 nuits en décembre 2017
j a répondu le 10 janv. 2018
Dear nicole Thank you very much for your visit and feedback. While I am glad to read that overall your experience was positive, I am sorry to hear that we have not been able to impress you with some of our services. I can ensure you that your valuable feedback has already been shared with the team. We very much look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Close to To beaches and main attraction while secluded in a small street.
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
jeab a répondu le 29 déc. 2017
Dear our valued guest Thank you for your visit and your kind feedback. We are so appreciate your kind comment and looking forward to your next visit in the future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 – Acceptable

anonyme, paris

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Proche de la plage
Bel hotel, très bien situé. Nous avons cependant été déçu par la chambre ( pas très propre, chambre viellotte, literie ancienne et pas vraiment confortable) et par l'accueil qui nous a été fait aprés plus 14h de vols.
Séjour de 12 nuits en décembre 2017
jeab a répondu le 21 déc. 2017
Dear our valued guest Thank you for your visit and your candid feed back. We are so sorry that unable to deliver the satisfied stay for you and thank you for your valued suggestion, it was well noted for our further immediate action. We are looking forwards to welcome you back again in the future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

Mary, Orleans

Points forts : Service et personnel
Hôtel accueillant , proche de la plage .
Hôtel correct , mais une voiture est indispensable pour pouvoir visiter les alentours car les deux premiers jours on a loué une mobylette mais Ao nang n'est pas très grand donc deux jours de mobylette est suffisant , pour la suite on a du louer une voiture (à l'aéroport moins cher ). Belle et grande piscine. Personnel attentif à vos besoins : ex : bruit trop fort de La cliimatisation durant La nuit , ils sont intervenus rapidement . Par contre petit déjeuner plus asiatique que continentale et le choix et la qualité sont vraiment médiocre , concernant beurre , confiture et sucre en portion individuelle seraient plus appréciable et plus propre.
Séjour de 10 nuits en octobre 2017
jeab a répondu le 3 nov. 2017
Dear Mary Thank you for your visit and your kind feed back. We are so happy to know that you like our facilities and services We are looking for your next visit in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

gilles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel bien placé et au calme
Hotel attentif à vos demandes et personnel très aimable. Petit dejeuner très correct pour le prix. Chambres propres et au calme. Parfait pour effectuer les excursions à partir de l'hotel. Belle piscine car la baignade en mer n'est pas très limpide. Emplacement au calme en retrait de la route et à côté du centre ville de AONANG. Un bon conseil comme partout en thaillande munissez vous d'aérosol anti moustiques et ne louer jamais de voiture.
Dear gilles Thank you for your visit and your kind feedback. it it our very good time when we found that our clients had a comfortable stay with our resort atmosphere. I will share this compliment to my team. Hope to welcome you back again in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

6/10 – Acceptable

Pascal, G

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Équipement / installations vetustes
Avis mitigé sur sa globalité. Les - : hôtel vieillissant avec équipement et insatallations vetistes, le manque de propreté de la piscine, le nombre de parasols insuffisant et pour terminer la restauration de qualité moyenne Les + : personnel adorable, le service et le jardin

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien placé, propre et agréable.
Hôtel satisfaisant dans l'ensemble . La zone est pas mal mais un peu trop envahi par les indou qui font du racolage dans la rue pour leur boutique cela deviens très vite lassant .
General Manager a répondu le 28 déc. 2016
Dear Kevin Thank you for your visit and kind feedback. We are so appreciate that you had a satisfied stay. Hope to welcome you back again in Krabi. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

Alexis, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtels situé à 5 minutes à pied de la plage. En bon état, pas bruyant, personnel accueillant et sympathique. Seul petit bémol concernant l'indication inexistante pour se rendre à l'hôtel le premier jour,nous avons été obligé de demander à plusieurs personnes dans la rue et des magasins pour trouver notre direction.

6/10 – Acceptable

Laurence, Paris

Points forts : Propreté
Bon hôtel mais trop bruyant
Nous sommes restés 5 nuits à l'hôtel la playa. L'hôtel est moderne, le personnel accueillant. La chambre était très spacieuse et très propre, le petit déjeuner extra (très varié), la piscine agréable. Hyper bien situé. Par contre ils ont un très gros inconvénient, l'hôtel est situé juste à côté d'un chantier (probablement pour 1 an, construction d'un immeuble) donc on subit du bruit constamment, dès 7h du matin, à la piscine... Impossible de réellement se reposer.

4/10 – Médiocre

anthony, chessy

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tres bien situé à deux pas de la rue passante en face de la plage d ao nang. Mais et il y a un gros mais, cet hotel est vieillisant et surtout localisé dans une zone de chantiers qui debutent a 8h00 le matin. A eviter De plus la connexion internet est completement instable voir inexistante

6/10 – Acceptable

Laetitia, Genève

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Moyen
Nous sommes revenus dans cet hôtel pour finir notre étape sur Krabi, nous avons été decu de la chambre de la propreté!!!!!

10/10 – Excellent

Yann 57

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
A conseiller
2 semaines tres agrables au sein du hotel calme et bien situé par rapport aux diverses activites. Nous en garderons un excellent souvenir. Personnel tres acceuillant et sympa Cuisine buffet du petit dej´ au top

10/10 – Excellent

albert, Nice, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ideale pour couple et pour familles avec enfants
hotel tres situè en pleins centre de ao nanga 200 metres de la plage . les petits dejeuner et les repas sont tres copieux toutes les commoditès sont la pour les clients.
vue sur la plage depuis la chambre
tres beau jardin arborè
jardin de l'hotel
conchè de soleil depuis la chambre

6/10 – Acceptable

Italo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
OK for a quick stop nothing majorly wrong nor anything exciting about it. Rooms are clean and decent sized. Staff is ok not as friendly or helpful as we normally experience in Thailand but as before not bad neither just below average. The beds where really good thought.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Marcela

Voyage en famille
We read good reviews about this place, but unfortunately, the day we arrived the city had an electricity shortage, so no energy until 5:30 pm. The weather in Krabi is insanely humid and hot, so we were melting. When we entered the room the smell was moldy, super hot and so noisy because we had a pool view like most of the rooms. With too many kids, we could not get any rest even with the windows closed. On the way to the room, we saw that the place was not clean at all, with a tray with dirty plates outside of the room. And the bed in our room had a stain, overall this is an old construction but not well maintained. If you are traveling to have some rest, this is not the place at all, this is family-oriented which is annoying for someone looking to have some peace. Also, breakfast is very average, they have options but not a good taste, food is very oily and fatty.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Sirichai S. a répondu le 24 mai 2024
Dear Marcela,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel and comfortable rooms. We also appreciate your constructive feedback regarding the facility. Your comments are valuable to us, and we will certainly consider them as we continually strive to improve our services. Guest satisfaction is our top priority, and we apologize for any inconvenience you may have experienced in this regard. Thank you once again for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an even more enjoyable experience. Best regards,

6/10 – Acceptable

Michelle

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
The staff were friendly and helpful. The hotel is very central and a good base for trips. The room was not very clean which disappointed me.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
jeab a répondu le 13 avr. 2024
Dear MichelleWe appreciate your taking the time to leave a comment, and we apologize to hear about your experience with the room cleanliness. We hold ourselves to the highest standards and have addressed this issue. Please give us another chance to prove ourselves sometime soon.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 – Bien

Courtney

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Good hotel but In need of a few upgrades.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
jeab a répondu le 4 avr. 2024
Dear CourtneyThank you for your kind feedback. We are so appreciative and value your suggestion. We are looking forward to serving you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Jaroslaw

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great location, swimming pools,people working there. We really enjoyed. Thank you
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
jeab a répondu le 31 janv. 2024
Dear JaroslawThank you for your recent stay and your kind feedback we are so much appreciate with it.We are looking forward to welcome you back again inthe near fuuture.Warm regards,Petcharat BoosopaResident Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dejligt poolområde og rigtig fin placering ift. omkringliggende restauranter, bådture, shopping mv. Fine værelser. Morgenmad og fitnessrum kunne godt være bedre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
jeab a répondu le 31 janv. 2024
Dear our beloved guestThank you for your kind feedback and your suggestion regards to our fitness room and breakfast was well noted for our further action. We are looking forward to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Had a great stay at this hotel. Walking distance to shops and small restaurants. It is also away from the louder more busier side of town. There is a 7-11 close by. The tour lady was helpful in helping me book my tours. Had some unruly neighbors but I didnt let that ruin my vacation and stay. I would book again.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
jeab a répondu le 13 janv. 2024
Dear DavidWith so many great places to choose from, it’s an honor that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We look forward to seeing you again soon.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 – Bien

Lucas

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
jeab a répondu le 13 janv. 2024
Dear LucasThank you for your kind feedback,we are so much appreciate with it. Hope to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 – Bien

Steve

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely property with friendly staff which we have stayed at before and loved; just looking a bit tired in places.
jeab a répondu le 7 févr. 2024
Dear Steve Thank you for your feedback and your recent stay. Glad to know that you had a good time with us.We are looking forward to serve you again shortly.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Nara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jätte fint hotell med 3 Stora Swimmingpool 🤗
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
jeab a répondu le 17 juill. 2023
Dear NaraThank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Krabi La Playa Resort is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Waii

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
ที่พักดีมากค่ะ ห้องใหญ่กำลังดี แอร์เย็นมาก สระว่ายน้ำใหญ่
Séjour de 3 nuits en mai 2023
jeab a répondu le 25 mai 2023
เรยนคณ Waiiขอขอบพระคณสำหรบคำตชม และ การมาเขาพกกบเราท โรงแรม กระบ ลาพลาญา รสอรท รสกยนดมากทไดรบทราบวาทานพกผอนกบเราอยางมความสข และพนกงานของเราดแลทานไดเปนอยางด ทำใหทานไดรบความสะดวกสบายขณะทเขาพก และขอขอบพระคณอกครงทจะกลบมาพกกบเราอกในโอกาสหนาดวยความนบถอเพชรรตน บญโสภา

8/10 – Bien

KITTICHAI

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
โดยรวมดี
Séjour de 2 nuits en avril 2023
jeab a répondu le 6 mai 2023
Dear KITTICHAIThank you for your visit and your kind feedback. We are looking forward to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Anita Sporsem

Séjour de 7 nuits en février 2023
jeab a répondu le 28 avr. 2023
Dear Anita SporsemThank you for your visit and your feedback. We are so much appreciate to know that you had a good time with us during your valued vacation. We do hope to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Chong Woei

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room is very big and comfortable
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Abraham

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This place is amazing and beautiful
Séjour de 1 nuit en février 2023
Mike a répondu le 21 févr. 2023
thank you so much! We are looking forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Excellent

Rob

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
we had a great time here lounging by the pool in the morning, staff are all so great
jeab a répondu le 2 févr. 2023
Dear RobThank you for yourstaying with us and your great comment. We are so much appreciate to know that the facilities and services provided was meet to your satisfactory. We are really hope to welcome you back again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Jamie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed staying at this hotel. After we arrived we decided to extend our stay instead of moving onto another hotel we had booked. The pool facilities are fantastic and the buffet breakfast set us up for the day.
jeab a répondu le 20 janv. 2023
Dear JamieThank you for choosing to stay with us and pleased to stay longer. We are so much happy to learn that you had a good time with our hotel facilities and services provided. We are looking forwards to se you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

4/10 – Médiocre

Carina

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr geschönte Bilder der Unterkunft im Internet. Im Bad roch es ständig nach Abfluss. Die Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Zimmer sehr abgewohnt. Nach Zimmerwechsel nicht mehr die gebuchte Kategorie erhalten- ohne Whirlpool.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Mike a répondu le 29 nov. 2022
Thank you so much! We are looking forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Excellent

Salvador

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
jeab a répondu le 12 oct. 2022
Dear SalvadorThank you for your visit and your time to feedback your recent stay at Krabi La Playa Resort. We are so happy to know that you had a satisfied stay with us and hopefully to serve you again in the near future.Warm regards,Petchatat BoonsopaResident Manager

10/10 – Excellent

Kim

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
jeab a répondu le 9 oct. 2022
Dear KimThank you for your time to review your stay at Krabi La Playa Resort which we are so much appreciate to know that you had a good time with us. Hope fully to serve you again in the near future.Warm regards,Petcharat BoonsopaResident Manager

8/10 – Bien

Panom

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 – Excellent

Tony

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Simply amazing
I got upgraded to La Playa because the original hotel I booked was apparently closed and I was very pleased when the manager came to greet me and tell I got a free upgrade. La Playa has suoer friendly staff, clean rooms with good air con, big swimming pool and good restaurant which is quite expensive though. The hotel is close to everything in Ao Nang but yet situated on a quiet area so you will not hear the bars which is a good thing.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Oum a répondu le 17 déc. 2021
Thank you for your choosing to stay with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback.

10/10 – Excellent

Naiyanedtr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
พักร้อน ร้อนๆ แต่ไม่ร้อน(ฝนตก)
บรรยากาศดี ที่พักสะอาด พนักงานน่ารักพูดจาดี ตั้งแต่วันแรกที่ไปถึงตลอดจนวันกลับ ไว้มีโอกาสจะกลับมาใช้บริการที่นี่อีกน้าาาาา ♥️♥️♥️♥️♥️
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
oum a répondu le 3 nov. 2020
ขอบพระคุณที่ใช้บริการที่กระบี่ ลา พลาญ่า รีสอร์ท นะคะ พนักงานทุกคนยินดีต้อนรับ และให้บริการค่า

6/10 – Acceptable

YEKYOUNG

Voyage en groupe
Séjour de 2 nuits en février 2020
jeab a répondu le 1 mars 2020
Dear YEKYOUNG Thank you for your visit and feed back. We are so sorry if the services and our hotel facilities does not meet to your satisfactory. Kindly let us know if there is any improvement is needed as we valued every suggestion. We are really hope to welcome you back again in the future if you plan to visit Ao Nang. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

jan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2020
jeab a répondu le 10 févr. 2020
Dear jan Thank you for your visit and your kind feed back. We are so appreciate to know that you had a good time while staying with us. Hope to serve you again somtime in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

10/10 – Excellent

Jill

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice resort. Front desk staff are wonderful. We had trouble with calling and they could not find our reservation. Took some time and they found it. I think it was a language barrier. Food at breakfast lovely and restaurant is very good. We are there a few times. Location is excellent walkable to beach and downtown area. Would recommend again.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
jeab a répondu le 14 janv. 2020
Dear Jill Thank you for your wonderful feedback and your recent visit. We are so happy to know that you had a pleasant time with us and our team delivered satisfied service to your expectation. Thank you for your recommendation and really hope a chance to take care of you again in the near future. Warm regads, Petcharat Boonsopa Resident Manager

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en janvier 2020
jeab a répondu le 12 janv. 2020
Dear our valued guest Thank you for your visit and your valued feed back. If there is any additional comment is avaialable kindly contact me directly at any time. We are looking forwards to welcome you back again in the near future. Warm regards, Petcharat Boonsopa Resident Manager

8/10 – Bien

KC

Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Aom a répondu le 30 déc. 2019
Dear KC on, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relations Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Aom a répondu le 20 déc. 2019
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relations Manager

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I am absolutely disgusted with my reservation here. We booked a 3 bedroom apt to be given 2 sep rooms-with young children. The door between the rooms would not open properly and my son got insured as the door swung back at him. Management are diabolical. Can’t and won’t help. Had to move rooms to be given a 2 bedroom apt. Food is mediocre. Bugs on salad at breakfast. Staff don’t listen when you order - 3 times I was given completely the wrong item, I don’t know why we kept going back. Pool bar prices are astronomical. Air conditioning leaks / floods on the floors, every day we saw maids mopping various rooms. I’ve been trying to complain through Expedia for the last few weeks and the hotel are not getting back to Expedia. Or perhaps Expedia are every bit as rubbish as this hotel. Ridiculous. I would NOT recommend this hotel. I also paid for a 3 bedroom apt and was given a 2 bedroom, and at the moment, no reimbursement.
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Aom a répondu le 5 déc. 2019
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort. Thank you for your kind comments and we are very sorry for made you inconvenient during your stayed with us. First of all we would like to apology to you, however we would like to explain that the room category normally we sales 3bedrooms for all family that 1 unit of Family room and 1 Premier room with connecting door from balcony. 1st when you informed the situation our team tried to solved problem move you to 2 Family Suite with connecting door for more convenient for your family and explain to you the condition of booking non refundable same as our website information. (you agreed to move rooms). Case of Food in restaurant due to the we don't know this case exactly in case we know about this situation then we can help you to solve it immediately. During your stayed in case of you need help you can contact our Front Desk Team we are available 24 hrs. to service you and our guests. We hope to see you again if you have any further assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Customer Relation Manager

8/10 – Bien

Alan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
all good
All good although they struggled to find my booking at first when they did they upgraded me which was very nice
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Aom a répondu le 28 nov. 2019
Dear Alan, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Aom a répondu le 25 nov. 2019
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Hope to see you again, should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent! Very clean, fantastic staff, great facilities
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Aom a répondu le 16 nov. 2019
Dear Sir/Madame, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and your kind comments, we will use for improve our service in the near future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager

8/10 – Bien

Anders

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Godt hotel tæt på Aonang
God service og lækker thaimad i restauranten til fair priser.
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Aom a répondu le 11 nov. 2019
Dear Anders, Greetings from Krabi La Playa Resort and The Small Hotel Group. Thank you for your stayed with us and kind comment, we will use for improve our service in the next future. Should you need our assistance please do not hesitate to contact us. Best regards, Supakkee Thanawuth Account Receivable Manager