Extérieur

Holiday Inn Express & Suites Kingston Central, an IHG Hotel – Avis

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 637 avis sur 1113." "
Note de 8 – Bien, d’après 305 avis sur 1113." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 87 avis sur 1113." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 49 avis sur 1113." "
Note de 2 – Terrible, d’après 35 avis sur 1113." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Emmanuel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Frédéric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bon
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Jean-Sebastien

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place for the family, although you feel you're in the middle of a power center.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

marc

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really nice facility! Enjoying my stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Andrea C. a répondu le 30 janv. 2024
Hello Marc, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again when your Kingston.

6/10 – Acceptable

Casandra

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Andrea C a répondu le 30 janv. 2024
Hello Cassandra, Thank you for your review and for choosing to stay with us. We were sorry to read that your stay did not quite meet your expectations.

10/10 – Excellent

Eduardo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Très bon hôtel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Andrea C a répondu le 2 févr. 2024
Bonjour Eduardo, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement,Andrea C.

10/10 – Excellent

Bouchard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to rate you stay experience in our newly renovated hotel. We Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Denis

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Andrea C. a répondu le 29 janv. 2024
Hello Denis, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your positive feedback and hope to have the opportunity to welcome you back again.

8/10 – Bien

carl

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 22 nov. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to rate your experience. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 16 nov. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to rate your experience. We hope to welcome you back again the next time you visit Kingston.

6/10 – Acceptable

Trevor

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The fact that they charge a surplus for parking is a bit of a joke.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 12 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share feedback on your experience. We have billed our guests for parking since January 2018 and have made sure this is noted in all booking channels. Thank you again for choosing to stay with us while in Kingston.

8/10 – Bien

andré

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 2 oct. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Diane

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est assez neuf les restos alentours quand même pas pire. Le stationnement est facile.
Front desk a répondu le 25 sept. 2023
Hi dear guest,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Serge

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pratique et propre. Stationnement propre et bien entretenu. Pratique
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 2 oct. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We are delighted you enjoyed our hotel and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Excellent

Jeannot

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 2 oct. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Jacques, Cowansville

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très belle et gtande chambre. De qualité.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Maricar a répondu le 22 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your positive feedback/rating with us. We looking forward to welcoming you again.

6/10 – Acceptable

Audrey

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 12 sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Daniel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le déjeuner était parfait.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 7 sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share feedback on your experience. We are thrilled you enjoyed our complimentary breakfast and hope to welcome you back again soon.

8/10 – Bien

Michelle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon endroit
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 7 sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We are happy you enjoyed our newly renovated hotel and hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Lise

Séjour de 2 nuits en août 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 28 août 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Mohamed

Séjour de 1 nuit en août 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 28 août 2023
Thank you for the rating. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Audrey

Séjour de 1 nuit en août 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 13 août 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Gilles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ventilation bruillante pour la climatisation
Séjour de 1 nuit en août 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 8 août 2023
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back again!

10/10 – Excellent

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfaite endroit
Séjour de 1 nuit en août 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 4 août 2023
Thank you Julie! We hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Alain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très propre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 2 août 2023
Thank you for staying with us. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Diane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien apprécié mon sejour
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 8 août 2023
Thank you for staying with us! We hope to welcome you back again!

10/10 – Excellent

Albert

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 1 août 2023
Dear Albert, Thank you for the rating. We are happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again in the future.

8/10 – Bien

Alain

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 31 juill. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again the next time you are in Kingston.

8/10 – Bien

Louise

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 28 juill. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for rating your experience. We are delighted you had a great stay and hope to welcome you back again soon.

8/10 – Bien

JOANIE

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 14 août 2023
Thank you for staying with us. We hope to welcome you back again the next time you visit Kingston.

10/10 – Excellent

Jessika

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Super service et bon dejeuner
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 20 juill. 2023
Thank you! We are happy you enjoyed our wonderful team and complimentary breakfast.

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 17 juill. 2023
Dear Richard, Thank you for staying with us. We hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 17 juill. 2023
Thank you for the rating. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Steeve

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 13 juill. 2023
Dear Guest,Thank youf or choosing to stay with us. We hope to welcome you back the next time you stay in Kingston.

10/10 – Excellent

Yona

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel moderne et neuf Séjour excellent Chambre / salle de bain / lits : très confortables et propres Gel douche et produit pour le corps et mains de la marque Dove : on a beaucoup apprécié ! Ce sont de très bons produits et en quantité très généreuse ! C’était un vrai plus pour notre séjour Je recommande fortement cet hôtel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 28 juin 2023
Thank you so much for staying with us. We are thrilled you enjoyed our newly renovated hotel and all our amenities. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Serge

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 22 juin 2023
Thank you for the rating! We hope to welcome you back again soon.

8/10 – Bien

Normand

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I was surprised by the parking fee but I've been told by the personal that I should check this fact before making the reservation. Parking bill established on by the licence plate was distributed under the door during the night.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 29 mai 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share feedback on your experience. We have charged for parking since January 2018 at our location. It is displayed in all booking channels for our guests. The original fee was 5.00, we have since increased it to 6.00 per night. We hope you had a great time at our hotel and were able to enjoy our pool and hottub along with the complimentary breakfast! Until we have the pleasure of welcoming you back, take care.

10/10 – Excellent

Stéphanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 27 mai 2023
Thank you so much! We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Thierry

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Facile
Séjour de 1 nuit en avril 2023
S Harrison, Assistant General Manager a répondu le 14 avr. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share feedback on your experience. We hope to welcome you back again.

10/10 – Excellent

Dominique

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 3 avr. 2023
Thank you for the rating. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Martin

Séjour de 1 nuit en février 2023
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 27 févr. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to rate your experience. We look forwarding to having the opportunity to invite you back again in the future.

8/10 – Bien

Yvon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
obligation de payer pour le stationnement
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 11 janv. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon.

4/10 – Médiocre

mohammed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités
Les draps étaient même pas changés ça sent l odeur des personnes avant moi service piscine non fonctionnel J étais déçu
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 3 janv. 2023
Dear Guest, We apologize that we let you down during your stay. We hope to have an opportunity to welcome you back again so that we can show this stay was an exception. We apologize that we had to close the pool during your stay. We do this to keep our guests safe and then work hard to ensure we can re-open it as soon as possible.

10/10 – Excellent

sebastien

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 30 déc. 2022
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to rate your experience. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Déçu du stationnement extérieur payant et facturé lors de mon départ.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
S. Harrison Assistant General Manager a répondu le 26 nov. 2022
Sear Guest,Thank you for choosing to stay with us. We have charge for parking since 2018 and have added it to all booking channels so our guests can be aware. We are happy to see that other than the parking fee you had a great stay and enjoyed our newly renovated hotel. We do hope to welcome you back again in the future.

8/10 – Bien

herve

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 14 oct. 2022
Thank you for the rating.

10/10 – Excellent

Nathalie

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 3 oct. 2022
Thank you for the rating.

10/10 – Excellent

Clement

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 26 sept. 2022
Thank you for the rating. We hope to welcome you back again soon.

4/10 – Médiocre

alain

Points forts : Propreté
Bruit déplaisant
on m'a attribué une chambre communicante.....et malheureusement a l'arrivée de ces occupants il n'était plus possible de dormir ......Egalement de l'extérieur des bruits de moto et voitures !!!! Revoir l'isolation phonique Aussi , le chauffage est bruyant a chaque mise en route .......
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Sara Harrison, Assistant General Manager a répondu le 23 sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share feedback on your experience. We apologize that you had noisy neighbours, we can certainly understand how that could impact your stay. Our goal is for everyone to respect each other and enjoy their stay while doing so. We do hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Stephane

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2022