Hall

Comfort Suites Kingston Central – Avis

2.5 out of 5
Comfort Suites Kingston Central
33 Benson Street, Building 2, Kingston, ON

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 192 avis sur 522." "
Note de 8 – Bien, d’après 153 avis sur 522." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 105 avis sur 522." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 45 avis sur 522." "
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 522." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

raffi

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable
Séjour de 1 nuit en mai 2024
James a répondu le 25 mai 2024
Hello Raffi,Thank you for reaching out to us to provide feedback about your stay.Your feedback is important to us for quality assurance.I am happy to hear that your found our hotel clean and comfortable. We hope to see you again!If you have any additional questions, please let us know and we will be happy to assist you.

6/10 – Acceptable

Marie

Robel Kebede a répondu le 9 févr. 2024
Dear Marie,Thank you for your review and feedback. We're glad you enjoyed your stay overall. If there were any specific areas you feel we could improve, please don't hesitate to let us. We value your input and hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Excellent

LEONARD

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was not very quiet and they charge for parking.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Robel Kebede a répondu le 30 oct. 2023
Dear Leonard,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your valuable input. We'll certainly take your comments into consideration as we continue to improve our services. We hope you had an otherwise enjoyable stay and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,

10/10 – Excellent

France

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Endroit propre et récent. Grande chambre et moderne.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
James a répondu le 20 sept. 2023
Hello France,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important us as it helps us make improvements in the future.I am happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again!If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

Louise

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
James a répondu le 8 sept. 2023
Hello Louise,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us.We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Rest assured that your feedback will be used to make improvements going forward.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

Michèle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il y avait deux problèmes avec la chambre, la porte du balcon ouvrait difficilement, unité de ventilation et climatisation collée sur le lit, il s'agit d'une chambre lits doubles. Nous avons apprécié la propriété de la cuisine au déjeuner, et le petit déjeuner continental plutôt bien. On demande de payer le stationnement 6$ par jour, ce qui m'a surpris pour ce type d'hôtel. Proche des magasins et collé sur la route.
Séjour de 2 nuits en août 2023
James a répondu le 30 août 2023
Hello Michele,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations. On behalf of our hotel, I sincerely apologize for any inconvenience that you experienced with the balcony door, ventilation in the room, and issues with our parking fees.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

10/10 – Excellent

Vicky

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons eu un excellent service avec un souper gratuit ( rap au poulet ou végétarien avec deux consommations : vin blanc ou rouge ou bière ainsi que boisson gazeuse et chips). De plus le petit déjeuner inclus est très complet. Le personnel est accueillant. La piscine offre des serviettes et l'endroit est très propre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
James a répondu le 18 août 2023
Hello Vicky,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations.I am glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

6/10 – Acceptable

Sandrine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Bien pour une nuit
Chambres bruyantes et mal insonorisées
Séjour de 2 nuits en août 2023
James a répondu le 16 août 2023
Hello Sandrine,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations.On behalf of our hotel, I sincerely apologize for any inconvenience with the noise levels during your stay.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

10/10 – Excellent

Claude

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel rénover, très propre et facilité d'accès
James a répondu le 13 août 2023
Hello Claude,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations.I am glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope to see you again in the future.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

10/10 – Excellent

France

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 16 août 2023
Hello France,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

Suzanne

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tous etais super quelque probleme avec la carte qui ce demagnitisait souvent , mais a part ca super . Merci
Séjour de 1 nuit en août 2023
James a répondu le 12 août 2023
Hello Suzanne,Thank you for reaching out to us, Your feedback is important to us as it helps us make changes to exceed our guests' expectations.On behalf of our hotel, I sincerely apologize for any inconvenience with your room keys. Rest assured that your feedback has been forwarded to correct the issue in the future.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

caroline

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 9 août 2023
Hello Caroline,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us as it helps us make changes to exceed our guests' expectations.I am happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel and we look forward to seeing you as a guest in the future.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

Mohamed

Points forts : Propreté, service et personnel
Correct.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 22 juill. 2023
Hello Mohamed,Thank you for providing us with feedback on your recent stay at our hotel. Your feedback is important to us as it helps us make changes to exceed our guests' expectations.I am happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to have you as a guest at our hotel again in the future.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

10/10 – Excellent

Amelie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bedroom right in front of the breakfast room. No carpet in the bedroom, very clean.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 26 juill. 2023
Hello Amelie,Thank you for reaching out to us regarding your recent stay. Your feedback is important to us, as it helps us make improvements to exceed our guests' expectations.We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again soon.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

10/10 – Excellent

Real

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Propre et agréable
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 10 juill. 2023
Hello Real,Thank you for reaching out to us regarding your recent stay at our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again as a guest in the future.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

8/10 – Bien

Jacob

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tv remote was broken.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
James a répondu le 6 juill. 2023
Hello Jacob,Thank you for reaching out to us. Your feedback is important to us as it helps us in making improvements to exceed our guests' expectations.I sincerelay apologize for the inconvenience you had with the TV not working in your room. Rest assured that your feedback has been forwarded to out maintenance department to resolve this issue.If you have any additional questions, please let us know and we would be more than happy to assist you.

6/10 – Acceptable

Hanen

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Terrasse pas propre - porte pour terrasse difficile à ouvrir - petit déjeuner mal organisé- la nourriture manque avant l’heure de la fin de service. Mauvaise odeur moquette dans le corridor de l’hôtel À côté de l’autoroute Bruyant. L’insonorisation entre les chambre est faible.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
James a répondu le 5 juill. 2023
Hanen,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour à notre hôtel.Au nom de toute notre équipe, je souhaite exprimer nos regrets de n’avoir pu répondre adéquatement à vos attentes. Votre satisfaction est importante pour nous et vos commentaires serviront à apporter des améliorations afin d’offrir dorénavant une expérience exceptionnelle à chacun de nos clients.Nous espérons que vous considérerez notre établissement pour un prochain séjour afin de nous donner l’occasion de vous offrir une meilleure expérience.Veuillez recevoir, Idalia, nos plus sincères salutations.

10/10 – Excellent

Eric

Séjour de 1 nuit en juin 2023
James a répondu le 29 juin 2023
Hello Eric,Thank you for reaching out to us about yout recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay.If you have any additional feedback or questions that you would like to provide, please let us know and we would be more than happy to assist you.

2/10 – Terrible

Simon

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Guest Services a répondu le 3 juin 2023
Thank you for staying with us, Simon. We appreciate your feedback and on behalf of our entire team, we would like to apologize about any inconveniences you had to face during your stay with us. We hope you will give us another chance so that we can provide you with a better and a superior stay.

8/10 – Bien

Flavie

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Guest Services a répondu le 9 juin 2023
Thank you for staying with us, Flavie. We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your recent stay at our property. We look forward to see you again soon.

10/10 – Excellent

Carmen

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Guest Services a répondu le 1 mai 2023
Thank you for staying with us, Carmen. We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your recent stay at our property. We look forward to see you again soon.

10/10 – Excellent

Cesar Augusto

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il est bien situé et le personnelle est agréable.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Guest Services a répondu le 5 mars 2023
Thank you for staying with us, Cesar. We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your recent stay our hotel. We look forward to see you again soon.

8/10 – Bien

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le prix et l’emplacement
Guest Services a répondu le 16 janv. 2023
Thank you for staying with us, David. We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your recent stay at our hotel. We look forward to see you again.

4/10 – Médiocre

Mildred

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Depuis le jour avant j ai communiqué avec quelqu un qui m a dit que ce sera possible de faire un check in pour 14 h qu il fallait appeler le matin chose que j ai fait. J ai pris le bus de Montréal à 8h j ai appelé en chemin on m a dit qu on va m appeler je suis restee au terminal jusqu a 14 h je n ai jamais eu d appel etqua d je suis enue carla personne qui m accompagnait est passee me cherche je suis arrivée a l hotel ou tout etait pret et qu on m a jamais appelé. La chambre etait froide le chauffage bruyant. Etcccc . La premiere fois que je suis si déçue
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Guest Services a répondu le 30 déc. 2022
Thank you for staying with us, Mildred. On behalf of our entire team, I would like to apologize about the confusion. Unfortunately, our front desk agent was unable to communicate clearly that your room was ready to check-in by 2PM and we are very sorry about the inconvenience you had to face because of that. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 – Bien

Karunanithy

4/10 – Médiocre

Marc-Andre

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Les photos ne représentaient pas l'allure générale de l'établissement. Ça ne valait pas le prix
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Guest Services a répondu le 27 oct. 2022
Thank you for staying with us, Marc-Andre. We appreciate your feedback and we, on behalf of our entire team, would like to apologize for failing to exceed your expectations. We are constantly working on improving our property for the guests. We are sorry that you were unhappy with your stay. We hope to see you again soon.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Moyen
Hôtel trop cher pour une escale, isolation tres moyenne (nous avons passé la soirée "avec" nos voisins de chambre), la porte de la chambre force et est donc bruyante,accueil moyen et petit-déjeuner tres succinct, en self à rapporter dans la chambre, parking 6 $ CAD, sinon chambre propre et literie correcte
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 1 sept. 2022
Thankyou for staying with us. On behalf of our entire team, we would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will pass on your feedback to the respective departments and will work to make the guest experience exceptional in the future.

8/10 – Bien

Mario

Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 31 août 2022
Thankyou for staying with us, Mario. We appreciate your feedback and we are glad you enjoyed your recent stay at our hotel. We hope to see you again soon.

8/10 – Bien

Isabelle

Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 24 août 2022
Thankyou for staying with us. We appreciate the feedback and we are glad you enjoyed your recent stay at our hotel. We hope to see you again soon.

6/10 – Acceptable

Debbie

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 – Bien

Maude

Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 19 août 2022
Thankyou for staying with us. We appreciate the feedback and we are glad you enjoyed your stay with us.

6/10 – Acceptable

Clousot

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

Myriam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Il offre pas un déjeuner, il offre seulement de la nourriture sur une table à même la réception et tu dois apporter le tout à ta chambre, donc tu ne peux pas manger assis tranquillement le matin , tu te promènes avec ton déjeuner, qui ressemble beaucoup plus à une collation Très très très déçu , et la femme de ménage passais l’aspirateur a même pas 8hrs le matin!!!!! Bref payer un peu plus cher et aller ailleurs, Désolé du mauvais commentaire , c’est pas la faute de la réception car belle accueil
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 13 août 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We apologize for the inconvenience you faced during your stay.

4/10 – Médiocre

Jeanne

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Premièrement, nous avons payé un peu plus pour l'option du déjeuner inclus. Malheureusement, il n'y a aucun accès au déjeuner, car l'établissement est en rénovation. On offrait de petits sacs avec de la nourritrue... Disons que je n'ai rien mangé 2 jours sur 3. Deuxièmement, je suis pour une hôtel faisant attention à notre écosytème (pas les draps et les serviettes changés tous les jours). L'hôtel identifiait bien ses choix environnementaux (on ne changeait le tout qu'à tous les trois jours), mais on n'est jamais venu dans la chambre : les poubelles n'ont jamais été vidées, les planchers jamais balayés, le café pour la Keurig et les coupes jetables jamais renouvellés... Donc, on peut conclure qu'on ne fait rien durant trois jours dans les chambres
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Guest Services a répondu le 9 août 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We apologize for the inconveniences your faced during your stay with us.

6/10 – Acceptable

Lahcen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Propreté et emplacement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 7 août 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

2/10 – Terrible

Patrick

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
En construction! Les réceptionnistes pas serviables. On se demande c'est quoi qu'ils font là. Trop de macaques dans piscine. Pas de commodités qui fonctionnent! "Container" devant ma fenêtre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 5 août 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

10/10 – Excellent

Nancy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
bon rapport qualité prix. parfait pour une famille. la piscine accessible et propre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services a répondu le 5 août 2022
Thankyou for staying with us. We are glad you enjoyed the stay and we appreciate the feedback.

10/10 – Excellent

Julie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chambre rénovée et très propre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 5 août 2022
Thankyou for staying with us. We are glad you enjoyed your stay with us and we appreciate the feedback.

6/10 – Acceptable

Gaetan

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services a répondu le 29 juill. 2022
Thankyou for completing our feedback survey. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

8/10 – Bien

Marc

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Rapport qualité prix est ok.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services a répondu le 23 juill. 2022
Thankyou for staying with us. We appreciate the feedback.

2/10 – Terrible

Manon

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Rien d’intéressant . Des coûts cachés, pas de portes automatiques à la réception, pas d’ascenseurs. C’est un endroit lugubre et mal adapté pour un hôtel. Le déjeuner est un pickup dans un sac , ce qui n’était pas mentionné sur la fiche de réservation de l’hôtel. De plus, après avoir fait notre enregistrement, nous avons vérifié le prix (car semblait très élevé) et nous avons vu la même offre à moitié prix…,,, Nous avons alors décidé de quitter cet endroit malhonnête en plus d’être lugubre, c’est trop. Lorsque que j’en ai parlé à la réception (de l’offre à moitié prix) la dame m’a dit que cela n’était plus de mes affaires puisque je quittais la chambre et qu’ils allaient rembourser…. Je n’en dit pas plus !
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Guest Services a répondu le 19 juill. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

4/10 – Médiocre

Eric

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
La propreté de la chambre n’est certainement pas un plus pour cet hôtel, surtout pour la salle de bain. La porte de la chambre ne se ferme pas bien, j’ai dû mettre une grande force pour l’ouvrir et la fermer. Déception …
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Guest Services a répondu le 19 juill. 2022
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

2/10 – Terrible

Stephan

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Allez ailleurs. Bien meilleurs hôtels au même prix
Trop cher pour la qualité. Nous ne sommes pas restés.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Customer Services a répondu le 14 juill. 2022
Thank you for your feedback. We are sorry that you did not enjoy your stay.

6/10 – Acceptable

Francois

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Customer Services a répondu le 14 juill. 2022
Thank you for your rating! We hope to see you again!

6/10 – Acceptable

Serge

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Guest Services a répondu le 14 oct. 2022
Thankyou for staying with us. We are glad you enjoyed your stay with us and we appreciate the feedback.

10/10 – Excellent

Stephane

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Customer Services a répondu le 30 mai 2022
Thank you for the rating. We hope to see you again!

4/10 – Médiocre

Mildred

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Customer Services a répondu le 25 mai 2022
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Shany

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Marie-Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très satisfaite
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Customer Services a répondu le 24 avr. 2022
Thank you for your review. We are so happy you enjoyed your stay. We hope to see you again!

8/10 – Bien

Mario

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Proximité de restaurant et de magasin
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Guest Services a répondu le 9 nov. 2021
Thank you for taking the time to write a review. We really appreciate your feedback. Take care. We hope to see you again soon.