Extérieur

Airotel Galaxy – Avis

4 out of 5
Airotel Galaxy
27 Venizelou Street, Kavala, Eastern Macedonia

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 285 avis sur 575." "
Note de 8 – Bien, d’après 192 avis sur 575." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 64 avis sur 575." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 19 avis sur 575." "
Note de 2 – Terrible, d’après 15 avis sur 575." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Tunc

Séjour de 1 nuit en mai 2023
George Skliris a répondu le 8 juin 2023
Dear Tunc,Thank you for staying at Airotel Galaxy. We would like to offer our gratitude for your kind review of our property. It is our pleasure to know that you have a pleasant stay with us. Appreciate your comments and we have shared your feedback with our entire team; it is a motivation for us to keep on improving. We certainly cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, George SklirisManager of Airotel Galaxy

6/10 – Acceptable

Levent

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Nikoleta Kaneli a répondu le 29 juin 2022
Dear Levent, Thank you for taking the time to share your feedback with us and for choosing our establishment for your stay in Kavala. We are sorry though you did not share your points during your stay directly with us, in order to check the issues at the moment and make your stay more pleasant and eliminate any negative feelings. We hope to welcome you back again at an Airotel Hotel. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Natacha

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent :-)
Excellent ! Very nice and professional staff! Well located!
Séjour de 1 nuit en août 2021
Nikoleta Kaneli a répondu le 21 août 2021
Dear Natacha, Thank you very much for you preference in our hotel and for sharing your experience with us. It is always great to receive such an enthusiastic review. I am glad to know that you enjoyed our services. Your feedback is very important and it is our motivation to always try to provide the service you expect to find in Airotel Hotels. We look forward to see you again soon in one of our properties around Greece. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Natacha

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel, professional and nice staff
Séjour de 1 nuit en août 2021
Nikoleta Kaneli a répondu le 20 août 2021
Dear Natacha, Thank you very much for you preference in our hotel and for sharing your experience with us. It is always great to receive such an enthusiastic review. I am glad to know that you enjoyed the excellent services as the friendliness of the staff. We hope to welcome you soon again. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Morris

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Nikoleta Kaneli a répondu le 29 sept. 2020
Dear Morris, Thank you for your review of your stay in the Airotel Galaxy Hotel. We are pleased to hear that you enjoyed the services of the hotel. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Anne-Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel idéalement situé
Hôtel très bien placé, vue magnifique depuis notre confortable chambre, face à la mer, et la vue depuis la salle du petit déjeuner au 7 ème étage est époustouflante ! le personnel de la réception est toujours prêt à nous renseigner mais un petit bémol ... quasi impossible de se garer aux environs de l 'hôtel !! on a fini par avoir recours à des parkings payants pour la nuit ..
Séjour de 6 nuits en avril 2019
George Skliris a répondu le 17 mai 2019
Dear Anne-Carherine We appreciate your kind feedback and are pleased to hear you had an enjoyable stay. Hope to see you soon in one of our Airotel Group Hotels. Yours, George Skliris Manager of Airotel Galaxy

8/10 – Bien

MICHEL

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour à Kavala
Nous avons séjourné une nuit dans cette hôtel, nous avions choisi une chambre avec vue sur la ville mais nous avons été "upgradés" avec une chambre avec vue trois quart mer. Le petit déjeuner servi sur la terrasse du dernier étage est un plaisir, la vue est très belle.Le personnel est souriant et attentif.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
gk a répondu le 16 oct. 2018
Dear Michel, thanks for staying with us! We appreciate your feedback and hope we will have the pleasure to welcome you again. Best regards, George Kretsis Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Mim, Paris

Se dégrade de plus en plus
Je séjourne dans cet hôtel depuis 6 ans et je vois comment il se dégrade de plus en plus. Plus de parking, la propreté de la chambre - douche bouchée, des cheveux partout, problème avec la climatisation. Pour changer de chambre il faut insister.
Séjour de 4 nuits en août 2018
GK a répondu le 5 sept. 2018
Dear Mim, Thank you for your review of your stay in the Airotel Galaxy Hotel. We appreciate very much your feedback. We are sorry though for any inconvenience caused to you and we inform you that your comments will be discussed with all of our departments. About the parking, because the hotel doesn’t offer any facilities my colleagues can guide you were to park safely in the area around the hotel. We look forward to welcoming you again and to have a second chance to provide you with a perfect experience and to eliminate any negative feelings that you may have. Best regards, Giorgos Kretsis Front Office Manager

2/10 – Terrible

Robert

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très déçu de votre enregistrement et de l’hotel!!!
J’ai fais la réservation, paiement via votre site et je suis arrivé à l’hotel.. Personne n’etaig Au courant de mon arrivée et mon enregistrement n’était inscrit nulle part dans leur système!!! Je suis arrivé vers 22h j’ai dû attendre pour qu’une chambre se libère, ils n’ont même pas nettoyé la chambre et m’ont donné une chambre salle!! Je suis resté la nuit et quitter l’hotel Le lendemain sans donner aucune nouvelle!! Plus jamais cette hôtel.. maintenant d’ou Vient la faute de la vôtre ou de la leur ??!!!! Je n’en sais rien mais si ça se reproduit, je ne commanderais plus jamais via site ou appli!!
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 – Bien

christophe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Déjeuner très variés et très copieux très bien en général bien situé dommage pour le parking payant 6euros la journée.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
GK a répondu le 13 juin 2018
Dear christophe, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us here at Airotel Galaxy Hotel. We are so pleased to know you had a very pleasant stay. We are glad to see that you enjoyed our restaurant and our meals. We hope to see you again soon. Best regards, Giorgos Kretsis Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

excellent view from roof garden. rooms however were relatively old and there was noise from the other rooms. central location permits access to city centre
Séjour de 1 nuit en avril 2018

8/10 – Bien

Psili, France

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Tres bruyant
Il faut éviter vue mer, parce que c'est très bruyant.
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Evgenios Vassilikos General Manager of Airotel a répondu le 2 juill. 2017
Cher Psili, Merci pour votre avis positif ! Nous espérons que l’un des hôtels de Airotel dans toute la Grèce sera votre choix encore une fois. Si vous nous faites savoir qu’il y quelque chose qui n’est pas parfait, nous essayerons de l’améliorer de notre mieux. Evgenios Vassilikos Cordialement, Eugene Vassilikos Directeur General du Groupe Airotel

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thodoris a répondu le 12 mai 2017
Dear Guest We’re very grateful for your 5-star rating! Thank you for choosing to stay at the Airotel Galaxy. We look forward to welcoming you back in one of Airotel Hotels in the future. Sincerely, Evgenios Vassilikos General Manager of Airotel Group of Hotels

8/10 – Bien

MICHELE BERNARD

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le meilleur hôtel de Kavala
En plein centre, sur le port, terrasse panoramique de toute beauté, bon confort, Petit déjeuner parfait.

10/10 – Excellent

Anne Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Jean Baptiste, Rouen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Air Galaxy hotel
Bonne prestation dans l'ensemble. Récent, propre, quartier sympa au centre ville.

6/10 – Acceptable

Laurent, Paris

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Etape.
Une étape prélude à des visites archéologiques.

6/10 – Acceptable

Stephane, Paris

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
4 stars not maintained at all.. could be good...t
Arrived late, after 1AM, we wanted to sleep quick... it was not the case... We entered a room where beds (twin and no double available) were done but with already used sheets. We changed room but there the sheets were full of dark "clean" staint. the 3rd room, i didn't check the sheets as the room was open because lock broken... the fourth was ok... The sea view (harbor view) is nice and location too. beware the the free parking is very small : no place for every body. The generale opinion on this hotel is that it was full of nice and good ideas like the roof garden for breakfast, but the hotel is not maintained at all. very small borken things are not repared in many rooms.. Too bad. the potential is good.. the result is not...

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre

10/10 – Excellent

Yolande, Montréal.

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel à choisir pour votre séjour à Kavala.
Un hôtel à la hauteur.Si je m'étais fiée à mon guide de voyage:Lonely Planet,je n'aurais pas choisi cet hôtel.Grâce à une agréable rencontre d'une personne qui y avait séjourné récemment,j'ai pu faire le bon choix... Le petit déjeuner est plus que complet.Personnel attentionné comme partout en Grèce.

10/10 – Excellent

Walter

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Philippe, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très Bon rapport qualitė / prix
Hotel agrèable, confortable et bien situė dans le centre de Kavala.

10/10 – Excellent

alexis schmitt, nancy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé. Restaurants, bars,magasins,bus , tout est à proximité. Personnel très accueillant! A recommander.

10/10 – Excellent

pascal, colmar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Service, emplacement et propreté impeccable
Très bon accueil et très bien situé. Personnels attentifs à vos souhaits. Petit déjeuner plus que complet et de qualité

10/10 – Excellent

agnès, nouméa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bon hotel bien situé vue imprenable
très bon souvenir de mon passage dans cette petite ville

10/10 – Excellent

Zherke

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent !
Tout était parfait !

10/10 – Excellent

Jawad

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome view
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location. Amazing views. Nice gym. Breakfast is superb. Staff helpful.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

wang

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very close to water front, good view.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nikoleta Kaneli a répondu le 28 avr. 2024
Dear Wang,Thank you for choosing to stay at the Airotel Galaxy Hotel whilst in Kavala. We are happy to hear that you have enjoyed your time with us. Providing an excellent hospitality at every level is one of the cornerstones of what we offer in the Airotel Group. It will be our pleasure to welcome you back again at an Airotel Hotel. Best regards,Nikoleta KaneliAssistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Yih Jia

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Burcu

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
This was an average hotel, but the location is awesome.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
George Skliris a répondu le 13 avr. 2024
Dear Burcu,Thank you very much for choosing to stay at Airotel Galaxy, although it was with concern to note that you were not satisfied with your experience. The rating you have posted is taken into serious consideration. Hope you could give us another opportunity to welcome you back and prove that we can serve you better.With sincere regards,George SklirisManager of Airotel Galaxy

2/10 – Terrible

emre

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vasat bir otel
Oda temizliği çok kötüydü küvet ve banyo bir önceki misafirlere ait saçlarla doluydu çöpler boşaltılmamış ve oda aceleyle toparlanmıştı. Resepsiyonist çok gergin tavırlar sergiliyordu. Otele ait otopark olup olmadığını sorduğumuzda otelin etrafi ucretsiz bir yer bulun ve aracınızı bırakın yanıtı aldık. Kahvalti salonuna ait teras manzarası dışında vasat bir otel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nikoleta Kaneli a répondu le 29 janv. 2024
Dear Emre,Thank you for choosing to stay with us. We would also like to thank you for taking the time to give us some feedback about your stay. We are deeply sorry for not having been able to reach your expectations. Please accept my apology for any inconveniences you may experienced. We really hope you will give us a second chance to cut a better figure. Best regards,Nikoleta KaneliAssistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Murat

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
In the heart of the city front seasid. Easy to access everywhere by walk. Around many restaurants and shopping area. Relevant employees, especially receptionist gives us good recommendation for the place where we go. It is the only negative thought; there are no parking lot available from the hotel but there is the only 200meters away parking area 9€/per day. The room is little small, but comfortable Highly recommend
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
George Skliris a répondu le 24 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for recommending Airotel Galaxy after the experience you had with us! We are delighted to hear that you enjoyed our restaurant and that you were happy with our employees. We would love to welcome you back in the nearest future.Kind Regards,George SklirisManager of Airotel Galaxy

10/10 – Excellent

GURCANASKIN

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
George Skliris a répondu le 24 janv. 2024
Dear GURCANASKIN,Thank you for your acknowledgment of all the hard work and commitment by our associates! We will be sure to share it with them. We strive to provide the best possible service to our guests, and their satisfaction is our reward. We look forward to serving you in the future. Sincerely, George SklirisManager of Airotel Galaxy

4/10 – Médiocre

Okan

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Nikoleta Kaneli a répondu le 20 févr. 2024
Dear Okan, Thank you for taking the time to share your comments with us and for choosing our establishment for your stay in Kavala. We are sorry though you did not share your points during your stay directly with us, in order to check the issues at the moment and make your stay more pleasant and eliminate any negative feelings. We hope to welcome you back again at an Airotel Hotel. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Samet

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nikoleta Kaneli a répondu le 10 janv. 2024
Dear Samet,We would like to thank you for such a nice rating. We always do our best to satisfy our guests and we are happy that you liked our hotel. Thank you for visiting us and we hope to see you again in one hotel of the Airotel Group and give us another chance to serve you again.Best regards,Nikoleta Kaneli

10/10 – Excellent

ALI HAYDER KHALEEL

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nikoleta Kaneli a répondu le 10 janv. 2024
Dear Αli Hayder Khaleel,Thank you for spending your time to give us a feedback. It is always good for us to receive our guests' opinion, since our everyday efforts are concentrated into how to please the most all our guests.Thank you for visiting us and we hope to see you again in one hotel of the Airotel Group and give us another chance to serve you again.Best regards,Nikoleta KaneliAssistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

GEORGE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Value for money
Κεντρική τοποθεσία ,προσεγμένα και μοντέρνα δωμάτια ,άριστος πρωινός μπουφές με μεγάλη ποικιλία και φιλόξενο προσωπικό
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Αγαπητέ George,Ευχαριστούμε πολύ που επιλέξατε το Airotel Galaxy Hotel για την διαμονή σας στην πόλη της Καβάλας. Η ικανοποίηση των επισκεπτών μας είναι πρωταρχικός μας στόχος και αξιολογήσεις σαν και την δική σας, μας χαροποιούν ιδιαιτέρως. Η γνώμη σας είναι για μας πολύ σημαντική και ο στόχος μας είναι όχι μόνο να διατηρήσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας αλλά να γινόμαστε καλύτεροι κάθε φορά. Ήταν ιδιαίτερη η χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε στους χώρους μας και ευελπιστούμε να σας υποδεχτούμε και πάλι σύντομα σε ένα από τα ξενοδοχεία του Ομίλου Airotel.Με αμέριστη εκτίμηση,Νικολέτα ΚανέληΥποδιευθύντρια

8/10 – Bien

GEORGE

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Αγαπητέ George,Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε να αξιολογήσετε το ξενοδοχείο μας. Χαιρόμαστε πολύ που μείνατε ευχαριστημένος. Θέλουμε να γνωρίζεται ότι δίνουμε μεγάλη σημασία σε κάθε αξιολόγηση των επισκεπτών μας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια να γινόμαστε καλύτεροι καθώς η ικανοποίηση των πελατών μας, είναι πρωταρχικός μας στόχος. Θα είναι χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε και πάλι στην επόμενη επίσκεψη σας στην πόλη της Καβάλας.Με εκτίμηση,Νικολέτα ΚανέληΥποδιευθύντρια

10/10 – Excellent

Emine Neslihan

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Kavala Galaxy hotel
Mükemmel konum ancak otel bakım istiyor Kahvaltı çeşit çok ancak lezzetsiz
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Dear Εmine, Thank you for staying at Airotel Galaxy Hotel and for taking your time to rate your experience with us. We are glad to know that you were pleased with the exceptional location of the hotel in the heart of Kavala. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you had during your stay. Rest assured, your comments about the breakfast will be shared with our kitchen team to properly address your concerns. We hope to welcome you back in the future in order to ensure your next stay is much more satisfactory. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Savvas

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ιδανική τοποθεσία. Εξαιρετικό πρωινό. Μοναδική θέα.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Αγαπητέ Σάββα,Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την εξαιρετική βαθμολογία. Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σας καλωσορίσουμε και πάλι στο ξενοδοχείο μας. Να έχετε μια όμορφη χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη!Με εκτίμηση,Νικολέτα ΚανέληΥποδιευθύντρια

10/10 – Excellent

engin

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 16 déc. 2023
Dear Εngin,Thank you very much for your kind rating. It is always a great pleasure to receive reviews from satisfied guests. We will be expecting you next time you visit the city of Kavala or any other city where Airotel Group is present.Please feel free to contact us for any inquiry you may have.We wish you the best for the rest of your day.Sincerely,Nikoleta KaneliAssistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Iren

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 16 déc. 2023
Dear Iren,Thank you for being our guest and for posting your great rating. Look forward to welcoming you back at Airotel Galaxy.Kind regards,Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

2/10 – Terrible

Nail

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 16 déc. 2023
Dear Nail, Thank you for taking the time to share your rating with us and for choosing our establishment for your stay in Kavala. We are sorry though you did not share your points during your stay directly with us, in order to check the issues at the moment and make your stay more pleasant and eliminate any negative feelings. We hope to welcome you back again at an Airotel Hotel. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Konstantinos

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Αγαπητέ Κωνσταντίνε,Σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε να είμαστε το σπίτι σας μακριά! Προσπαθούμε σκληρά να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους επισκέπτες μας και η ικανοποίησή τους είναι η ανταμοιβή μας. Πραγματικά εκτιμούμε ότι αφιερώνετε χρόνο για να μας ενημερώσετε ότι κάνουμε κάτι σωστά. Σας ευχόμαστε μια όμορφη χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη! Με εκτίμηση,Νικολέτα ΚανέληΥποδιευθύντρια

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
좋은 뷰.
호텔에서 보는 카발라 해변전망이 좋습니다. 조식도 훌륭합니다. 주차가 좀 어려움이 있습니다.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 16 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for staying at Airotel Galaxy Hotel and for taking your time to rate your experience with us. We are glad to know that you were pleased with the view and the exceptional location of the hotel in the heart of Kavala. Best regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

8/10 – Bien

Nikolaos

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Καλή τοποθεσία
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Αγαπητέ Νικόλαε,Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να αξιολογήσετε το ξενοδοχείο μας. Χαιρόμαστε που είχατε μια καλή διαμονή και απολαύσατε την καταπληκτική τοποθεσία μας. Ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε ξανά πολύ σύντομα και σας ευχόμαστε μια όμορφη χρονιά γεμάτη υγεία και αγάπη!Με εκτίμηση,Νικολέτα ΚανέληΥποδιευθύντρια

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Otel konum olarak çok iyi şehir merkezinde.tek eksiği otoparkı mevcut değil.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your comments with us and for choosing our establishment for your stay in Kavala. Unfortunately, as already stated in hotels listed facilities, we don’t offer any parking service or area, but there are several options of private parking just a few steps from the hotel and my colleagues are always here to help and find the best solution for you. I hope to welcome you back again at an Airotel Hotel and wish you a Happy New Year with unforgetable moments!Best regards,Nikoleta KaneliAssistant Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Kemal

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Dear Kemal,We would like to thank you for taking the time to share with us your rating regarding your visit and experience at Airotel Galaxy. Hope to have more opportunities in the future to welcome you back. We wish you a Happy New Year with health and love!Kind regards,Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager

10/10 – Excellent

Seyfullah

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nikoleta Kaneli a répondu le 31 déc. 2023
Dear Seyfullah,Thank you for this awesome review! We are really happy that all was great during your stay and our colleagues will be looking forward to welcome you back soon at Airotel Galaxy. Warm regards, Nikoleta Kaneli Assistant Hotel Manager