Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Hotel Shanker-Palatial Heritage Kathmandu – Avis

4 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 344 avis sur 856." "
Note de 8 – Bien, d’après 351 avis sur 856." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 116 avis sur 856." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 28 avis sur 856." "
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 856." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Esther

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Expérience parfaite, service irréprochable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Hotel Shanker a répondu le 30 mai 2022
Thanks for staying with us again. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Ana

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Hotel Shanker a répondu le 30 mai 2022
Thanks for staying with us again. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Toujours aussi bien globalement. La piscine et le jardin sont Super bien. Les chambres aux premiers prix sont bien sans plus. Le petits déjeuner est parfait. Le personnel est souriant et parfaitement qualifié. C’e Ait notre 3 eme séjour et nous y retournerons.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 6 oct. 2019
Greetings from Hotel Shanker Thank you for choosing our property during your recent trip to the Kathmandu and for taking the time to share your feedback. We are thrilled that we have exceeded your expectations. It is wonderful to know that our commitment to sustained excellence is appreciated. We all look forward to your return visit again in the near future. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
++++ esthétique et organisation +/- quelques chambres aux fenêtres assez petites ++ bonne cuisine
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Hotel Shanker a répondu le 30 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Beau site belles chambres nourriture correcte sympathique
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Hotel Shanker a répondu le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

jeanluc, avignon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
personnel au petit soin dans un établissement plein de charme. petit déjeuner de grande qualité.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 26 nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

claude michel, cergy pontoise

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel de charme avec le confort moderne
Dans un ancien palais, l'hotel Shanker est décoré avec gout dans le style népalais. Le jardin et la piscine permettent d'oublier la poussière de Kathmandou. Personnel souriant
Séjour de 6 nuits en janvier 2018
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 7 févr. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Christian, Bruxelles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel excellent.
Ravis d'avoir choisi cet hotel car malgré qu'il ne soit pas loin de Thamel c'est un havre de paix et de confort.
Séjour de 21 nuits en octobre 2017
Prabhu a répondu le 25 déc. 2017
Dear Christian, We would you like to thank you for your wonderful feedback. We hope to have you again in near future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel calme et confortable
Hôtel calme et confortable, chambre bien équipée mais un peu sombre, buffet de petit déjeuner impressionnant et délicieux, piscine et bar dans le jardin très agréable.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 – Bien

Philippe

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Hôtel très convable, à revisiter après rénovation
Première chambre très sombres (fenêtres près du sol et minuscule), immédiatement après avoir répondu à a question de hotels.com à l'arrivée où je le signalait, appel de la réception qui m'a changé de chambre. Donc très bon points. Hôtel en rénovation, donc pas de lobby, pas d'endroit où faire des rdv professionnels (ce qui était l'objet de mon voyage). C'eût été bien de la signaler sur le site. Chambre correcte pour Katmandou où, à part le Hyatt, qui est très mal situé, il n'existe pas d'offre hôtelière du niveau européen/sud-est asiatique. Après rénovation (dans combien d'années...???), c'est un bon choix d'hôtel si l'on souhaite être central. Je garde néanmoins une préférence pour le Yak & Yeti à Katmandou, mais il est deux fois plus cher.

8/10 – Bien

Bruno, Colmar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel calme et tout proche du centre historique. Jardin et piscine agréables.Bon accueil malgré les travaux de reconstruction après le séisme.

10/10 – Excellent

Jean-Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel calme, propre, un sans faute.
Bon accueil, belle chambre avec le coin douche séparé et fonctionnant très bien. Bouilloire et sachets de thé ou de café à disposition.Grand choix pour le petit déjeuner dans une salle très agréable et vaste.

8/10 – Bien

Marie-Aude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien placé
Hôtel encore en rénovation lors de notre passage en octobre 2016 mais qui a son charme. Le jardin et la piscine sont un bon endroit pour se relaxer et profiter du soleil.

8/10 – Bien

Jean-Charles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien situe. Les renovations en cours ne gachent rien !

10/10 – Excellent

olivier, Chambéry. Fr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel central et tranquille. Une agréable piscine avec n grand jardin. Actuellement il a une aile en rénovation - peut être à cause des suites du séisme de 2015, mais qui ne gêne que modérément son fonctionnement et son accueil.

8/10 – Bien

Robert J, Montréal,Qc,Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien située
Buffet très bon, personnel courtois et attentionné, chambre comfortable et propre, J'y retournerais sans hésitation.

8/10 – Bien

Francine, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Palais converti en hotel
Bien situé, près Bazar, retire de la rue donc tranquillité du site après la frénésie de la ville.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, confort de la chambre

6/10 – Acceptable

Sylviane, Malines

Points faibles : Confort de la chambre
6/10
hotel en renovation, fort vetuste à l'interieur, beau jardin et belle grande piscine

8/10 – Bien

JEAN-JACK, Zurich

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stayed few times after the earthquake from 25th April. I recommend the 4th floor's rooms, which are little bit more comfortable but otherwise the hotel prices were very low compared to its quality .

10/10 – Excellent

catherine, Mbour. Sénégal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dormir dans un palais.
Hotel dans un palace magnifique, situé pas très loin du quartier touristique. Les chambres sont très confortables, le petit déjeuner copieux. Très bonne adresse.

10/10 – Excellent

Gilles75019, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très agréable, beau bâtiment
Personnel accueillant, chambre très agréable (la suite 709). Prix tout à fait abordables, avec un jardin dans lequel il fait bon se poser. A 10 minutes à pied de Thamel (sinon taxi pour 200 roupies maximum, soit moins de 2 euros). Un vrai coup de coeur, je le recommande les yeux fermés... J'y suis resté 14 jours et ce fut un vrai bonheur.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Charme désuet - attention à vos valeurs!
Dans l'ensemble, nous sommes plutôt satisfaits de notre séjour au Shanker Hotel, un établissement qui possède un vrai charme, bien qu'un peu vieillissant. Le service est assez inégal (autant les serveurs sont sympathiques, autant le personnel de la réception peut être froid), mais le principal problème vient du vol dans les chambres. On nous avertit d'emblée de ne pas laisser traîner nos objets précieux, mais ici, même les petits objets sans aucune valeur disparaissent, à l'instar de notre baume à lèvre et de notre crème hydratante pour les mains. De même, nos produits de beauté ont été utilisés et ont, pour la plupart, diminué au moins de moitié. Expérience désagréable, à laquelle on ne s'attend pas dans un hôtel qui se veut 4*.

4/10 – Médiocre

Aimée, Paris

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A éviter absolument.
Le personnel se dispute sans vergogne à la réception: dans les chambres on trouve les coupures d'ongle des précédents clients et si par hasard vous étiez obligé de séjourner dans cet hotel refusez catégoriquement les chambres dont le N° comment par 7. Toute la nuit on entend les claquements de la pression d'eau dans les robinetterie. C'est horrible, pas moyen de fermer l'oeil.

6/10 – Acceptable

Véronique, paris

hotel triste et salle de bains lugubre
hotel calme un peu éloigné du centre et surtout un peu sombre, le petit déjeuner est correct.

2/10 – Terrible

Eric, Bangkok

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very rude front desk
There is a very rude gentleman at the front desk who will kill your good mood as soon as you will check in. I do not recommand this hotel at all.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour échapper à la frénésie
Hôtel presque parfait, belle chambre, service parfait. La piscine est un vrai + et permet de s'évader en plein centre ville de Kathmandou.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien situé et très agréable
Pas de problème . Tout était correcte , le petit déjeuner inclus était super . Un rapport prix qualite a recommander.

10/10 – Excellent

Pirthiman

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quite, Safe and and very help full
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Prabhu a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your positive review. Your feedback is highly appreciated.

8/10 – Bien

Serap

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is centrally situated, allowing one to walk to many places of interest, shopping and restaurants. It is also a heritage hotel providing a nostalgic experience. Rooms and the hotel has been renovated nicely (I was there in 2016). Could improve in the breakfast served.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 3 avr. 2024
Dear Scrap,We are delighted to hear that you found our central location convenient for exploring the city's attractions, shopping districts, and dining options. Being a heritage hotel, we take great pride in preserving our rich history while ensuring modern comfort for our guests. It's gratifying to know that you appreciated the nostalgic ambiance we aim to provide.Furthermore, we are pleased that you noticed the renovations we've made to both the rooms and the hotel itself since your visit in 2016. Your recognition of our efforts to maintain a high standard of comfort and aesthetics is truly appreciated.We take your feedback regarding breakfast seriously and will use it constructively to improve our offerings. Our goal is to provide a diverse and satisfying dining experience for all our guests, and we regret any shortcomings you may have experienced in this regard.Once again, thank you for taking the time to share your thoughts with us. Your feedback motivates us to continually improve and exceed our guests' expectations.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to Hotel Shanker in the future and provide you with an even more exceptional experience.Warm regards,

10/10 – Excellent

Vincent, Delta

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My favourite hotel in Kathmandu. I’ve come here for the last 14 years. Tremendous, welcoming, friendly staff. I always leave with great memories.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Prabhu a répondu le 25 févr. 2024
Dear Vincent,Thank you for your unwavering loyalty and kind words. We're thrilled to have been a part of your Kathmandu experience for the past 14 years. Our team is dedicated to ensuring your stays are always memorable. We look forward to welcoming you back again soon.Warm regards

10/10 – Excellent

Vincent, Delta

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I always enjoy staying at Shanker hotel. It’s a quiet oasis in Kathmandu. The staff are all excellent and extremely friendly and helpful. This hotel has character. Looking forward already to my next visit!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Prabhu a répondu le 25 févr. 2024
Dear Vincent,Thank you for your unwavering loyalty and kind words. We're thrilled to have been a part of your Kathmandu experience for the past 14 years. Our team is dedicated to ensuring your stays are always memorable. We look forward to welcoming you back again soon.Warm regards

10/10 – Excellent

KHEMRAJ

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel...fanstastic service. Lovely Heritage property. Superb breakfast
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 7 févr. 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

marc

Voyage en famille
Points forts : Commodités
First Class. There was never an issue during our 11 day at this splendid taste of history. The staff were fantastic. The manager was on hand and accommodating. The room was spotless and homely. If I were in Kathmandu I’d definitely stay at this hotel again.
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Prabhu Shanker Shrestha a répondu le 4 janv. 2024
Dear Marc,On behalf of the entire team at Hotel Shanker, we want to express our sincere gratitude for your kind words and glowing review. It was an absolute pleasure to have you stay with us during your 11-day visit to Kathmandu.We are thrilled to hear that your experience with us was nothing short of exceptional. Your appreciation for the historical charm of our hotel, the fantastic service provided by our staff, and the spotless, homely ambiance of your room are truly rewarding to all of us.We genuinely value your feedback and are delighted to know that we have left a positive impression on you. If your travels bring you back to Kathmandu in the future, we would be honored to welcome you again at [Hotel Name] for another memorable stay.Thank you once again for choosing Hotel Shanker. We wish you safe and joyful travels ahead.Prabhu Shanker ShresthaExecutive Manager

10/10 – Excellent

Shreya

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Must stay for royal experience
Prabhu a répondu le 2 janv. 2024
Dear Shreya,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a royal experience during your stay with us. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for more unforgettable moments.Best regards,Prabhu

8/10 – Bien

Binayak

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is good, the hotel is located in a nice big compound which felt kingly. The 24 hour customer service is nice. The only thing that I caution fellow travellers is that the pictures of rooms are slightly deceiving. They look grand and spacious in photos but in reality not so. I paid about $70 for a king size bed room but felt as if it was not worth it.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Prabhu a répondu le 2 janv. 2024
Dear Binayak,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your compliments on our location and the regal atmosphere of our hotel. Your feedback regarding the room size is valuable, and we apologize for any discrepancies in our photos. We will certainly look into this matter to ensure a more accurate representation in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.Warm regards,Prabhu

10/10 – Excellent

Sameen, Frisco

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a beautiful hotel. Our friend got married here as well. It is a hot spot for weddings. There is always one going on. The staff was very helpful and kind. Our booked room had ants in it, so they upgraded us to a better room. The new room had a little bit of a dust problem, but it still a beautiful room and we thoroughly enjoyed our stay. Breakfast was great too! Definitely recommend.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Prabhu a répondu le 2 janv. 2024
Dear Sameen,Thank you for your kind words and for choosing our hotel for such a special occasion. We're delighted to hear that you found our property beautiful and enjoyed the wedding festivities. Your compliments on our helpful and kind staff are truly appreciated. We apologize for any inconvenience with the room, but we're glad we could swiftly address the issue and provide an upgrade. Your recommendation means a lot, and we look forward to welcoming you back in the future.RegardsPrabhu

10/10 – Excellent

Marilyn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is gorgeous. Clean, friendly staff and quick to help with anything. The world outside the walls is a complete contrast, dusty, congested etc. Staying 10 days at the Hotel Shanker was wonderful. Would definitely recommend
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 12 déc. 2023
Dear Marilyn,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us at Hotel Shanker! We're thrilled to hear that you enjoyed the beauty of our hotel, the cleanliness, and the friendly service provided by our staff. It's always our pleasure to ensure a comfortable and pleasant stay for our guests.We appreciate your recommendation and are delighted that your 10-day stay with us was wonderful. We understand the bustling contrast outside our walls and are glad we could offer you a peaceful retreat during your time in Lazimpat area. Your satisfaction is our priority.We look forward to welcoming you back on your future visits.Best regards,The Hotel Shanker Team

8/10 – Bien

Tage

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 12 déc. 2023
We appreciate your positive rating.

10/10 – Excellent

Ranjit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome food , nice staff . Highly recommended
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Prabhu a répondu le 12 déc. 2023
Dear Ranjit,Thank you for taking the time to share your feedback about your experience at Hotel Shanker. We are delighted to hear that you found our food to be awesome and our staff to be nice. Your recommendation means a lot to us, and we're thrilled to have exceeded your expectations.At Hotel Shanker, we strive to provide a memorable and enjoyable stay for our guests, and it's always rewarding to receive positive comments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another fantastic experience.If there's anything specific you loved about the food or any staff member who stood out, please feel free to share your insights. Your feedback helps us continue to improve and deliver exceptional service.Thank you once again for choosing Hotel Shanker, and we can't wait to host you again in the future.Warm regards,The Hotel Shanker Team

10/10 – Excellent

James

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent Hotel. Highly recommended
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 3 déc. 2023
We appreciate your positive feedback

8/10 – Bien

Ben

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 12 déc. 2023
Thank you for your positive rating.

8/10 – Bien

Stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property is nice but it is also a bit tired. Staff were excellent, breakfast good but the rooms are older and bathrooms could do with modernising. Spa is good but gym literally has one treadmill and one other machine so probably doesn’t need to be called a gym. No real issues and good value for money
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 28 nov. 2023
Dear Stephen,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words regarding our staff, the breakfast, and the overall value for money. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us.We apologize for any inconvenience caused by the dated rooms and bathrooms. Please be assured that we are actively working on plans to modernize and upgrade our accommodations to enhance the overall guest experience. Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

Danica

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel Shanker was serenity and quiet from the busy streets at Kathmandu. My husband and I celebrated our anniversary after our Everest Base Camp Trek at Hotel Shanker and absolutely loved it. Highly recommend
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 26 nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback.

10/10 – Excellent

Nikolai

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel Shanker a répondu le 2 janv. 2024
We appreciate your positive rating.

10/10 – Excellent

Mark, WINDSOR

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is a little oasis in Kathmandu. With beautiful gardens and a nice pool with bar and food service, it was the perfect home base to explore the area. The hotel is historic and in the process of upgrading, but they have a way to go. The red carpets in the hallways are really worn and dated and really need to go asap. Get a room on an upper floor, those have been renovated. Other than that the food is good and reasonable, I ate all my meals there for four days. Staff is fun and friendly.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 19 nov. 2023
Dear Mark,Thank you for choosing our hotel and sharing your experience! We're delighted to hear that our oasis-like ambiance, beautiful gardens, and pool made for a perfect home base during your exploration. We appreciate your feedback on the upgrades, and we're actively working on improvements. Your input on the red carpets is duly noted, and we're prioritizing their replacement. We're glad you enjoyed the renovated rooms, delicious and reasonably priced food, and the fun, friendly staff. We look forward to hosting you again soon!

8/10 – Bien

Hans

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Charmigt hotel av f.d. palats
Ett gammalt kungligt palats som byggdes om till hotell på 60-talet. Hotellet ligger en bit in från en av huvudvägarna, vilket gör att det är tyst och fridfullt. Stor trädgård och ett poolområde med egen liten poolbar. Charmen finns där, och rummen ger verkligen känsla av "kunglig touch" med sina handmålade tak och speciell design. Lobbyn ger en känsla av hur det var förr i tiden. Badrummen är aningen trånga, men det står man gärna ut med. Sängkomforten är fast, men inte alltför mycket. Restaurangen serverar riktigt bra mat, annars är det inte långt från restauranger och caféer runtomkring. Ca 15 minuters promenad till Thamel, med sina trånga gränder och massa butiker och restauranger. Personalen är fantastiskt trevliga, och eftersom jag bott här många gånger är det trevligt att höra "Welcome back". Detta är alltid mitt första alternativ då jag reser till Kathmandu!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Prabhu a répondu le 19 nov. 2023
Dear Hans,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you appreciate the historic charm of our hotel, from the converted royal palace to the hand-painted ceilings. We're delighted that you find our surroundings peaceful, enjoy the pool area, and savor the royal touch in our rooms. We take note of your feedback on the bathrooms and are grateful for your understanding. It's wonderful to know you enjoy the restaurant, and our team is touched by your compliments. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Excellent

Randy

I have stayed at the Shanker six different times. I find it to be superior on all levels. Mr Ramesh Raj Shrestha has helped me on many occasions. I find him always to be an excellent manager. He is knowledgeable, kind and very friendly. I wouldn’t stay anywhere but the Shanker Hotel. 11 on a scale of 10 …
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Prabhu a répondu le 2 nov. 2023
Dear Randy,It's wonderful to hear about your positive experiences at the Shanker Hotel, and it's clear that Mr. Ramesh Raj Shrestha has played a significant role in making your stays exceptional. Your kind words reflect the high level of service and hospitality provided by the hotel and its staff. It's great that you consider Mr. Shrestha an excellent manager who goes above and beyond to ensure your satisfaction.Your loyalty to the Shanker Hotel is a testament to the quality of their service. Your rating of 11 on a scale of 10 truly speaks volumes about your satisfaction. I hope your future stays continue to be as enjoyable as your past experiences. If you have any more feedback or if there's anything specific you'd like to share about your visits, feel free to let me know.

10/10 – Excellent

tina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Beautiful hotel in a great location. I had 3 stays here during my time in Nepal and enjoyed them all. My room on the final night was one of the renovated ones and was lovely. Amazing bed. Staff are great and the breakfast really good.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Prabhu a répondu le 20 oct. 2023
Thank you for sharing your positive experience. We're delighted to hear that you enjoyed your three stays there and that the renovated room on your final night was lovely, particularly the comfortable bed. We appreciate your kind words about our staff and the quality of our breakfast.We look forward to welcoming you back again in the future!

10/10 – Excellent

Randy

I have stayed at the Shanker many times , I would stay there again …
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Prabhu a répondu le 15 oct. 2023
"We're thrilled to hear you've enjoyed your stays at the Shanker, and we look forward to welcoming you again in the future!"