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Note de 10 – Excellent, d’après 109 avis sur 227." "
10 – Excellent
109
Note de 8 – Bien, d’après 77 avis sur 227." "
8 – Bien
77
Note de 6 – Acceptable, d’après 31 avis sur 227." "
6 – Acceptable
31
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 227." "
4 – Médiocre
7
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 227." "
2 – Terrible
3
8,8/10
Propreté
8,8/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,6/10
État et installations de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
ERIC
22 oct. 2023
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Séjour d’une nuit dans cette hôtel, le service et décevant et la propreté n’est pas digne d’un 5 étoiles
ERIC
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
Lysie
18 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sejour agreable
Excellent sejour hotel agreable un peu loin de tout mais tres bien belle chambre vue sur riviere tres bon spa
Lysie
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
6/10 – Acceptable
Flora
6 mars 2022
Flora
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
29 févr. 2020
Points forts : Propreté
Cadre idéal , service attentioné .Excellent rapport qualité-prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Poo a répondu le 10 juill. 2021
Dear Values guest,
Greetings from the Dheva Mantra Resort.
Thank you very much for taking the time to write to us and sharing with us your pleasant experience during your stay at the Dheva Mantra Resort. We are most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities.
Being in the service industry, we believe in providing our guests the highest and attention, and nothing makes us happier than a confirmation of our guest’s satisfaction.
Your fine compliments are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff. In the meantime, we shall endeavor to maintain and improve our service further.
Hoping to welcome you again to our hotel in the near future, we remain,
Yours sincerely,
Thidarat Chansiri
General Manager
Dheva Mantra Resort
10/10 – Excellent
Sebastien
8 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sebastien
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Poo a répondu le 27 nov. 2019
Dear Value guest,
Greetings from the Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort & Spa.
I would like to extend my personal thanks to you for taking the time to comment on our services during your recent stay with us and express your satisfaction with our services. Such correspondence is always highly motivating but even more so when it comes from someone who has traveled widely and can appreciate the finer points of what we are trying to achieve.
I shall take the greatest pleasure in passing on your kind words to our staff.
It is gratifying that the Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort & Spa played some part in your enjoyment of Thailand and hope it is not too long before we welcome you back to the Land of Smiles.
Yours sincerely,
Thidarat Chansiri
General Manager
10/10 – Excellent
Martine
10 juill. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel confortable au bord de la rivière
Hôtel confortable, superbes chambres vue sur la rivière, très bonnes prestations en général.
Manquent toutefois une terrasse extérieure pour le restaurant ainsi que des tables pour dîner au bord de la piscine .
Martine
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
POO a répondu le 10 juill. 2019
Dear Mr.Martine,
Thank you very much for taking the time to write to us and sharing with us your pleasant experience during your stay at the Away Kanchanaburi Dheva Mantra Resort and Spa.
We are most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities. Your fine compliments are highly appreciated and we shall certainly share them with our staff.
Hoping to welcome you again to our hotel in the near future, we remain,
Yours sincerely,
Thidarat Chansiri
General Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe
Super hotel tout était parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 – Excellent
deborah
16 janv. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful hotel
Beautiful hotel on the river. Amazing pool. Good spa, excellent restaurant. The rooms are gorgeous.
deborah
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 – Excellent
Gerard
4 janv. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gerard
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 – Excellent
SERGE
29 sept. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
SERGE
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
2 mars 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tres accueillant...personnel respectueux
Tres beau séjour au Dheva Mantra, mais il est préférable d`avoir un véhicule ou une moto car la ville est a quelques kilometres.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 – Bien
christian, B
11 mars 2017
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cadre magique
Emplacement de rêve, calme, parc immense et très bien entretenu. Juste un regret sur les petit-déjeuner qui ne sont pas à la hauteur d un hôtel 5 étoile.
christian
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
12 déc. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le repos parfait
2 jours pour visiter la région c est trop court. Si vous aimez le calme cet hotel est très beau. Très belle piscine et le service est merveilleux. Réservez sans crainte. A 100 mètres se trouve un restaurant très bon et pas cher sur le bord de la riviere.l hôtel s occupe des réservations pour les visites. C est super
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
6 juill. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastique hôtel le long de la rivière Kwai - grande chambre avec vue - petit déjeuner très bien
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Sonja, France
9 avr. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour fantastique
Nous avons passé trois nuits avec nos amis juste fantastique dans cet hôtel qui est un véritable havre de paix et de luxe. Je recommande vivement cet hôtel.
Sonja
8/10 – Bien
Charles
9 août 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Charles
10/10 – Excellent
Anjana
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
AK
Excellent facility, good ambiance. Very good service.
Anjana
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Beat
25 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beat
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Stefan
Voyage de couple
10 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stefan
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
2/10 – Terrible
Pranay
Voyage en famille
2 janv. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cockroach in the bath. Room delivery would take more than an hour. Poor upkeep. Sad breakfast.
Pranay
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
alfred
Voyage en famille
23 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
alfred
8/10 – Bien
Phanphuvadol
Voyage en famille
17 déc. 2023
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
This is my second stay with my family. It was better last time we visited (a year ago). Things looking the same and alittle more dated without any improvement on the facilities, for example the pool isn't as clean as it use to be. Breakfast doesn't have a much variety as before. Still the room is very bigs and over all environment is beautiful. Just hoping it would be alittle better
Phanphuvadol
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Donald
17 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
High quality at a reasonable cost. Will be back.
Donald
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
stephen
14 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely
Gteat hotel ,like a palace ,lovely and clean super restaurant on the river ,adternoon tea on the terrace was lovely ,great pool ,will definitely visit again ,
stephen
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Nachanan
Voyage en groupe
25 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
I had a very pleasant stay at Dheva Mantra. Loved the atmosphere, Rice Barge restaurant was great, awesome customer service from hotel staffs. The pool is beautiful and well-cleaned. I would totally come back next time visiting Kanchanaburi.
Nachanan
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 – Bien
Sunanta
Voyage en famille
5 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sunanta
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 – Bien
Ted
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very large traditional victorian hotel - takes you back in time. The pool was nice, and rabbit feeding was a good touch. Would be great to have some water activities by the river.
Ted
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 – Bien
Darren
20 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice peaceful place and lovely grounds
Darren
Séjour de 4 nuits en février 2023
6/10 – Acceptable
Michel
15 févr. 2023
Michel
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
6/10 – Acceptable
colin
Voyage en famille
13 févr. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The hotel buildings and grounds beside the river are lovely, the huge downside for any prolonged stay, is only one restaurant, serving only Thai food. Strangely the same restaurant provides the room service menu with international cuisine. But this is not served in the restaurant. Also no evening lounge or hotel bar available. So at night you would just be sitting in the room with one English TV channel. The town centre is about 10min drive away.
colin
Séjour de 2 nuits en février 2023
8/10 – Bien
Christian
24 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Schönes Hotel mt einigen Macken
schönes Hotel, eventuell das beste in Kanchanburi. Die Rezeption schien überfordert zu sein, uns ein ruhiges Zimmer zu geben. Erst das dritte Zimmer war einigermaßen ruhig. Frühstücksbüffett war nicht überwältigend.
Toller swimming pool. Spa Bereich nicht genutzt.
Christian
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
6/10 – Acceptable
dean
Voyage de couple
11 nov. 2022
Lovely room = junior suite overlooking the river kwai big size, only negatives I would raise are the fact it’s a resort in a tourist hotspot yet not 1 English speaking tv channel and what’s with the DVD players if you don’t have a stock of DVDS people don’t randomly travel with DVDS and when I asked reception they just did not understand me at all, and locks on the balcony doors of which I had 2 provide no security whatsoever as i locked my partner on both balconies and she pushed both doors open with ease so that needs to be addressed.
dean
8/10 – Bien
Joachim, Neu Ulm
Voyage de couple
8 nov. 2022
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Nice older 3,5* Hotel with huge rooms in colonial architecture. However management is unprofessional and understaffed.
Front desk lied to me several times "there is no Sauna in the Spa" - when I went to men's locker there was Sauna switched on read to be used. The Spa receptionist said it's 200 THB (regardless how many persons and how long). Front desk once again insisted in "there is no Sauna", then they said "it's broken" (but it was working 2mins before)...
With a little money lot could be improved but it seems there is no money? Rates around 70€/night a absolute maximum - more would be overcharged for a 30 year old hotel with such a renovation gap.
Note: on the busy weekends the "Mantra" might be missing when the masses from Bangkok are on the way to the closeby waterfalls. From Sunday to Thursday it might be very very quiet.
Note: without a car you are lost (10mins to downtown with restaurants and massage temples)
Breakfast limited western choice though good quality level.
Pool towels are missing in "quiet times"
in a nutshell: could be done better with some more professionality - international chain maybe?
Joachim
8/10 – Bien
Ek
1 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
ห้องใหญ่ แต่อยากให้มีผนังกั้นตรงห้องน้ำ
Ek
6/10 – Acceptable
Steven
Voyage en groupe
26 oct. 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Steven
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 – Excellent
Mark
26 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mark
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
James
Voyage en famille
6 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 night stay for family retreat.
One of the finer resorts I have stayed in Thailand. Love the architecture and gardens surrounding the resort. The pool and bicycles were a big hit with the family. I will be back for sure.....
James
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Pattarapong, Bangkok
Voyage de couple
5 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property condition of 12 years and going through Covid I’ve gotta say that is well maintained. I like the bathroom products which smell very good. Our room is on separated building which gave us privacy and nice river view. The pool is gigantic with beautiful sight. Hotel location is better with motorbike or car to travel around with.
PS. It’s not hotel fault but we heard loud EDM music from room balcony from a club or a night market near River Khwae Bridge, but luckily the room has nice sound proof.
Pattarapong
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 – Excellent
brad
1 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was excellent, went over and above.. super cool colonial hotel reminds u of 1950s asia. Front desk people on it. Was busy weekend for holiday and they found time...i will be back!!!
brad
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 – Acceptable
HISAKO
20 juin 2022
HISAKO
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 – Acceptable
Onjira
15 mai 2022
Onjira
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 – Excellent
Ziv
8 avr. 2022
Ziv
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cleanliness and good environment. Beautiful place. Fitness is a bit small. Overall is great.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2022
6/10 – Acceptable
Theodorus van der
Voyage en famille
28 déc. 2021
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Dit resort staat aangegeven als een 5 sterren accommodatie. Zeker gezien de mogelijkheden qua restaurants, menu en ontbijt geef ik dit resort 2 sterren, zeer matig aanbod!
Theodorus van der
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
8/10 – Bien
TONY
Voyage en famille
26 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
So so
TONY
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 – Bien
kamol
22 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
kamol
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
4/10 – Médiocre
Patrice
21 déc. 2021
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Patrice
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
8/10 – Bien
Jeremy
Voyage d’affaires
20 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely hotel. Always welcoming and beautiful location.