Façade de l’hébergement

Hotel J.B. – Avis

2 out of 5
Hotel J.B.
80, Jalan Wong Ah Fook, Johor Bahru, Johor

Avis

4,0
Note de 10 – Excellent, d’après 0 avis sur 12." "
Note de 8 – Bien, d’après 2 avis sur 12." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 12." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 12." "
Note de 2 – Terrible, d’après 6 avis sur 12." "

4,2/10

Propreté

4,8/10

Service et personnel

4,2/10

État et installations de l’hébergement

Avis

6/10 – Acceptable

Lai

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Roslan

Séjour de 1 nuit en août 2022

2/10 – Terrible

Patrick

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bed bugs and insect found. Need to ask staff to change the bed sheet in the middle of the night.
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Housekeeping staff a répondu le 30 juin 2019
Corrective measure were taken immediately by our staff. Our sincere apologies for the unfortunate issue.

4/10 – Médiocre

ET

Points faibles : Service et personnel
Convenient location but unhelpful staff
Room/location not bad, however the chinese lady manning the checkout counter spoilt our enthusiam for an otherwise pleasent trip by refusing to help us call for a cab to our next location. It was peak period so there was none by the road and my mum was in a wheelchair, thus we literally begged her to help. She keep given excuses, asking us to go stand at different sections of road to wait or give us number (without country/area code) but she just simply refused to help make a local call to get a cab. Left with very bad taste in the mouth...
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Manager Hotel J.B. a répondu le 14 avr. 2018
Dear Guest Thank you for your feedback. All vehicles including taxis were not allowed to enter INTO the city center during the annual Chingay Street Parade. The receptionist was suggesting that the guest had a much better chance to catch any taxi still remaining in the city center. We hope this clarifies the miscommunication due to circumstances beyond our control as the issue lies outside our property.

8/10 – Bien

Shovit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good budget hotel
Good location Budget hotel Clean room But little noisycan stay here just for a night or two to save good money Aircon and room really cold even with ceiling fan andblanket not enough
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worst hotel I've ever stayed !
Centrally located. But hotel in need of major renovation.. Not up to a budget hotel standard... Would not stay here again.

2/10 – Terrible

rocky

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
old hotel..not worth the price..

2/10 – Terrible

Rob, Amsterdam

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Erg teleurstellend!
Veel te duur voor de kamer die wij kregen. De kamer is klein en vies en voor 20 Maleisische ringgit extra heb je een 3 sterren hotel met ontbijt in Johor Bahru. Gelukkig maar 1 nacht gebleven. We dachten dat de locatie beter zou zijn, dat bleek flink tegen te vallen. De hele nacht niet kunnen slappen wegens de herrie en de Indiaanse tempelklok. Die tempelklok begon flink te tingelen van 7 tot 8 uur sochtends
Het uitzicht ...
De douche

2/10 – Terrible

freddy, ku chjn g

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
no water

6/10 – Acceptable

Wei Mun, Singapore

Cheap n convenient location but not pleasant stay
Not a pleasant place to stay as its a torturing experience during as noise from the main road and bell from the nearby temple that keeps unawake from throughout ur sleep. Need to bring ur own toiletries as shower foam, shampoo and toothbrush not available. Towels are old. New to replace.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Poor
Not a pleasant place, very old,not worth the price

8/10 – Bien

tong, Bidor

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good