Intérieur

G5 Hotel & Serviced Apartment – Avis

3 out of 5
G5 Hotel & Serviced Apartment
G-01, Bangunan Duta Impian, No 14, Jalan Dato Abdullah Tahir, Johor Bahru, Johor

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 25 avis sur 117." "
Note de 8 – Bien, d’après 49 avis sur 117." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 26 avis sur 117." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 117." "
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 117." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Natalynn

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really nice room . Big comfortable beds . Good bathroom with lots of free things . Location great for food and shopping . Highly recommended
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Aizuddin

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

ALVIN

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

ramsey

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
nearby f&b options are excellent. also, foot refexology & massage services are nearby.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Siti

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Siti Raidah

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
There was no hot water. The water heater was faulty. Had to shower in cold water. Was only allowed 1 additional pillow. Alot of dragging of furniture sounds in the morning abt 8am when sleeping.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Wei Song

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

JUN RUI

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

MONG LING

toilet is taller than room quite special.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Vuiyun

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

SiMin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
very convenient to variety of dining options.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Sheena a répondu le 24 juill. 2023
Dear Value Guest,Greetings from G5 Hotel & Serviced Apartment .Thank you for your generous feedback with us about your stay. We are delighted to read that you had a good experience with us and we would be more than happy to extend the same quality service to you at any given opportunity. We truly appreciate your support and we hope to welcome you again soon.Regards,The Management

2/10 – Terrible

Rouhollah

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We booked this hotel by mistake and immediately called Expedia to cancel. They called the hotel and they said this is a non-refundable booking and we can not do anything! I would guess other customer services are similarly terrible.
Séjour de 3 nuits en avril 2023

6/10 – Acceptable

Erwin

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Hong Soon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed there for one night and the stay there was good. Room was clean and the recep allows us to check out latest at 12:30pm Many eateries and pubs nearby. Tried the lok lok stall beside the hotel and it was good. I feel safe when returning to hotel late at night as the nearby stalls do open till late night.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Tan Siu Ee

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I really like the service provided as they were able to let us check-in on time. The bed is super comfy and I felt asleep really fast, even though I'm someone who have a hard time falling asleep in a new environment.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 – Bien

kitting

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
overall is clean, furniture old, pricey compared to the condition of the room.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 – Excellent

Richard

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
G5 Management a répondu le 20 sept. 2022
Dear Mr Richard. Thank you for choosing our hotel and giving us a full rating. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.Best RegardG5 Management

10/10 – Excellent

Jin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable
Great stay kinda far walking distant to KSL about 30 min by grab is $5.There is food around door step.Nice place spacious and clean except tv by signal nothing to complain will recommend.
Séjour de 1 nuit en août 2022
G5 Management a répondu le 31 août 2022
Dear Jin, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.Best RegardG5 Management

8/10 – Bien

Muhammad

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms is very clean and good condition 👍
Séjour de 1 nuit en août 2022
G5 Management a répondu le 24 août 2022
Dear Mr Muhammad. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.Best RegardG5 Management

10/10 – Excellent

CHENG

Séjour de 1 nuit en août 2022
G5 Management a répondu le 24 août 2022
Dear Chengr. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.Best RegardG5 Management

10/10 – Excellent

CHENG

Séjour de 1 nuit en août 2022
HM G5 Hotel a répondu le 16 août 2022
Dear CHENG. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards The Management

10/10 – Excellent

CHENG

Séjour de 1 nuit en août 2022
HM G5 Hotel a répondu le 16 août 2022
Dear CHENG. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regard The Management

10/10 – Excellent

CHENG

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overall a good stay
been couple of times staying at this place, very near to Sg. easy to find & space for parking. staff is friendly & can speak proper English, quick check in. Room is quite spacious, air-con working well with hot shower. Bed is comfy and there are a handful of wall plugs for 3-pin adaptors. Place is consider quiet & good for a short stay. There are eatery, food courts & Lok Lok trunks just outside the hotel. Overall a good stay
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
HM G5 Hotel a répondu le 16 août 2022
Dear CHENG. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards The Management

8/10 – Bien

Farhan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Management a répondu le 30 juill. 2022
Dear Farhana Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards The Management

10/10 – Excellent

CHENG

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
G5 Management a répondu le 22 juill. 2022
Thanks so much for the review. We appreciate the feedback and are happy that you are having a great experience. Thanks again for the full star review! Best Regards G5 Management

4/10 – Médiocre

aw

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
G5 Management a répondu le 22 juill. 2022
Thanks so much for the review and thank you once again for your stay, hope to see you again. Best Regards G5 Management

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dirty room.
The room is damn dirty. Never even clean the room. Yucky..
Séjour de 1 nuit en juin 2022
G5 Management a répondu le 22 juill. 2022
Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating experience, we have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. but I really appreciate you bringing this issue to my attention. Thank you. G5 Management

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
one of the worst hotel i ever stay at JB
-room does not have wifi -room was in a very bad condition and dirty there was plaster laying around at the tables. -dining table with lots of stains. -aircon was not cold, ask for assistance hotel send ksl technician over. -hot water piping damage, as per technician they will ask Front Desk to do a room change, but this was an empty promise came back and check with Front Desk they pretend nothing can be done and they are full booked. -inform Front Desk for clean up room not done then inform us back like we own them -horrible service ever -no wifi for service apartment -does not deserve the rates of SGD 100++ a night
Séjour de 2 nuits en juin 2022
G5 Hotel Management a répondu le 22 juill. 2022
Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating experience, we have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. but I really appreciate you bringing this issue to my attention. Thank you. G5 Management

6/10 – Acceptable

Jessmine

Voyage en groupe
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 – Bien

Mohd shah izwan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2021

2/10 – Terrible

Masazumi

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 – Excellent

Yong m

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

10/10 – Excellent

Yap

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Sheena a répondu le 8 oct. 2020
Dear Guest, Warmest greetings from G5 Hotel & Serviced Apartment Johor Bahru. Thank you for the great review. We certainly look forward to your next visit. Best regards, The Management

2/10 – Terrible

Tan

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth the price
The hotel was so run down.Level one and very dirty and crack walls.Strongly not recomend to stay.Not worth the price.No breakfast.The air con is not cold and the safe is out of order.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

4/10 – Médiocre

Sin ying

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
You get what u paid for
Toliet isnt very clean and bed felt slightly itchy. Probably the location was near residential area, i was awoken by the sound of fireworks at approx 12am
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 – Médiocre

John

Points faibles : Commodités
hotel only issue 1 room card despite after i had requested for another
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Old and poor maintenance. Many baby cockroaches in the toilets and bedrooms. Pillow cases and bed sheets are stained. Made a request to hotel staff to change the towels on the 2nd day. They promised to do it but they didn't. Completely no wifi in the rooms. Totally no signal. Will not recommend to stay here. Definitely will not book this hotel again.
Séjour de 2 nuits en août 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
보통의 서비스 보통의 시설 보통의 친절함 보증금은 왜 적게 돌려주는지 (이유도 모름) 호텔에서 씻고 잠만잤다 티비도 안봤다 와이파이 패스워드도 안가르쳐준다
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 – Bien

Chen Ching

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
G5 Hotel JB
Location of hotel is good. Easily navigate through Grab to around food eatery and KSL mall. Breakfast don't expect much, simple Nasi lemak, fried meehoon and Mee. Clean room and hot shower is available. Overall stay experience is good.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 – Bien

acelynn

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Like: The hotel is near to KSL. Great location and convenient. Hotel provide good variety of food for breakfast. Overall room is clean and hotel like. Dislike: Book a room for 4 pax but only provide toiletries for 2pax need to ask for extra. Saw one lizard in our room.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Breakfast
Breakfast always the same.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Room was not very clean. There was a used bedroom slippers tucked on the sofa seats. Old stains were found on the bedsheets and the staff wanted to charge me for it.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Halizah

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
The stay was comfortable but the condition of the room was not very pleasant sight. Peeling paint and botch up wall work. The toilet is not elderly friendly. Need a climb a wide step of one foot high. The breakfast was nice and variable enough. I may come back if given a better room.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019

8/10 – Bien

Raymond Lu

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Raymond Lu

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019