Casino

Peermont Mondior At Emperors Palace – Avis

4 out of 5
Peermont Mondior At Emperors Palace
64 Jones Road, Kempton Park, Gauteng

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 87 avis sur 282." "
Note de 8 – Bien, d’après 119 avis sur 282." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 57 avis sur 282." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 9 avis sur 282." "
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 282." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Olivier

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
+ : emplacement et navette aéroport très pratiques, superbe petit déjeuner, chambres très correctes, personnels de l'hôtel et du complexe formidables - : certaines chambres peuvent être bruyantes en raison de la proximité d'une autoroute Enfin, et ce n'est pas négligeable, le complexe Emperor et ses multiples restaurants permettent aux voyageurs d'affaires (et aux autres) de séjourner en toute sécurité.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

6/10 – Acceptable

loic

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Basique, chambre bruyante, services moyens
séjour pour affaires, chambre très bruyante (bruit des avions) car les fenêtres sont très mauvaises. WIFI correct. Salle de sport minuscule et située dans un autre hôtel à proximité (5min). Service très lent pour toutes les prestations. Restaurant de l'hôtel à éviter (lent et pas très bon). Seuls gros points positifs : le petit déjeuner est varié et excellent, et la navette vers l'aéroport toute les 20 min.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Hotel Manager a répondu le 27 oct. 2018
Dear Loic, Thank you for your feedback. We apologise for the bad expereince you had whilst staying with us. We have raised the service shortfalls with the departments concerned and we have also updated your profile with your preferences. We hope that we will be able to welcome you back to the Mondior Hotels when next you are in South Africa and Johannesburg again. Regards Jean

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel proche aeroport
Très bon séjour d une semaine hôtel idéal pour shopping et casino bon hôtel proche aéroport avec navette gratuite pour y aller
Hotel Manager a répondu le 14 mai 2018
Nous vous remercions d'avoir choisi l'Hôtel Peermont Mondior. Nous apprécions les bons commentaires et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great designed hotel
Great staff I love them Hard working people Clean rooms Quiet rooms
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Hotel managment a répondu le 25 mars 2018
Thank you very much for supporting Emperors Palace and for completing our E-Questionnaire. On behalf of all management and employees at Emperors Palace, we would like to thank you sincerely for your kind comments. These will be passed onto the specific department so that we can use the opportunity to praise the employees and create a positive awareness of caring guests. We look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Trevor

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff went above and beyond to assist us and to make us feel welcome
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Paul

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Nice hotel. Not too crowded. For the facilities they claim to have you have to walk to another nearby hotel.
Séjour de 14 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

MARY ANN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Absolutely beautiful. Great service, comfortable rooms, great breakfast. Walk to many restaurants. Close to the airport
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

MARY ANN

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is elegant! Comfortable and clean. Great breakfast every morning, beautiful garden/pool area just the other side of the casino. Many choices to eat and drink. Best of all is the awesome service in every area of the property. I really enjoyed my stay.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Clyde

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quality of service was excellent. Staff is fantastic. Rooms were fantastic. Everything about the facility and grounds are outstanding.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Robert

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

paul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good value, excellent hotel amenities, highly recommend.
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Kennedy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great breakfast... 10 minutes drive from JNB airport.. Lot of restaurants next to hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Rian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 – Terrible

EMMALINE

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bed bugs/dust mite dilemma
Our check was at 3pm, we arrived at 4pm to find out that the rooms were not ready yet. We were asked to return at 5pm and to our disappointment had to wait another 30mins for the reception to receive feedback from housekeeping. Eventually we checked in, and was told maintenance will be coming to fix a leaking handbasin. We walked through the passages that reeked of tobacco smoke!! Rooms are tiny for the price we paid; the worst experience was the tiny little bites we endured soonest we slept on the beds which was most uncomfortable, too soft and wobbly mattress with very thin duvet ; clearly poor quality linen! Hardly slept through the night due to the severe scratching from the dust mites or bed bugs as we couldn’t hear or see one mosquito.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Martin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Shower head had not been cleaned in years! At breakfast found hair in several of the dishes. Other than that, the stay was OK.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

MINORU

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Air conditioner in the room doesn't work well.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good breakfast and location for my purpose (close to airport, to RSA office and CP premises). Availability of diverse resto options at Emperor Palace. Just difficult to access the pool as have to go for a long walk
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Raheel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

8/10 – Bien

craig

Séjour de 13 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

HAKAN

Voyage d’affaires
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

2/10 – Terrible

Fawwaz

Séjour de 3 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Duncan Sean

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel room was clean and well maintained
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Neil

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté
First 3 hours after arriving the aircon wasn’t working on a 30° day. At night the speakers outside the main entrance and outside my window and by the lifts played music until 4 in the morning despite multiple visits to the front desk- no sleep! Room next door ordered room service and the tray was left on the floor outside for 24 hours - dirty
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 – Terrible

Eduard

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Jacqueline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emperors Palace mondior Hotel
Room OK.. Bit tired but has everything including fridge. Tea/coffee making. Iron. TV etc and full bath with shower. Excellent bedding and pillows. Great pool at 5 star sister hotel.. Spent a lovely
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Frederic

Voyage d’affaires
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Needs a better air conditioning Showers need maintenance
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quick response to my reservation booking. My guest were well taken care of
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 – Acceptable

Norman

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Minette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 – Bien

Chris

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gratis upgrade naar het 5 sterren resort ernaast. Zeer goede service op alle vlakken
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fun, convenient hotel for a JNB transit.
Quick shuttle ride to hotel, although it filled up quickly on a Saturday. Check-in process was quick and staff is friendly. The casino and surrounding restaurants are fantastic as well as the buffet breakfast. We’ve stayed here around 5 times now while transiting through JNB and always had a great experience.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

stefano

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Hotel da migliorare
Tutto ok per un breve soggiorno non distante dall'aeroporto. Solo due punti negativi: - Bus per aeroporto non in orario - Personale che urla al mattino disturbando chi dorme
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Douglas

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

Milimo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 14 nuits en décembre 2019

10/10 – Excellent

Hendrik

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Andrew

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Teboho Mokoena a répondu le 22 nov. 2019
Good day Andrew, Thank you for staying with us and for rating us!! Hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Wilma

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Teboho Mokoena a répondu le 22 nov. 2019
Good day Wilma, Thank you for staying with us and for rating us!! Hope to see you soon.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Every time I stay the showers always leak on the floors so you need plenty of towels to mop the water up. The extraction fan in the bath room is very noisy and it runs all the time making it very noisy at night. Everything else was fine. Thanks
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Teboho a répondu le 6 nov. 2019
Good Day Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our survey, we appreciate the feedback and we are sorry to hear about your experience with our room. The project of replacing all our shower doors has started and we hope to complete it by early next year. We hope to welcome you back soon. Kind regards Teboho Mokoena Front Office Manager

2/10 – Terrible

John

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Totally unacceptable
It was dreadful I reported to the front desk that the air conditioning was not working. They said they would report it to maintenance to come and fix it. At 9.15pm I went in person to the front desk they assured me that it would be fixed. I asked for another room as it was unbearably hot. We waited until 10.30pm and the air conditioning still hadn't been sorted. For the amount of money that was paid the situation was completely and utterly unacceptable.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Mondior Hotel. a répondu le 27 sept. 2019
Good Morning John Thank you for your support and for completing our E-Guest Survey. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused during your stay. Relevant department has been notified about the matter in order to investigate further and ensure that it doesn't happen again.. As we work together towards these improvements, we sincerely hope that this particular experience does not jeopardize our valuable relationship. We hope to welcome you back in the near future. Regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Right next to casino with at least 12 restaurants, perfect stopover place. Clean and comfy bed, great water pressure!
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Mondior a répondu le 27 sept. 2019
Dear Valued guest. Thank you for choosing the Peermont Mondior Hotel. We are so pleased to hear that your stay was a great one and that you had exciting times and a relaxing stay. We hope to welcome you back to the Peermont Mondior again soon. Regards.