Extérieur

Home2 Suites by Hilton Jacksonville Airport – Avis

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Jacksonville Airport
13475 Ranch Road, Jacksonville, FL

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 423 avis sur 677." "
Note de 8 – Bien, d’après 123 avis sur 677." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 58 avis sur 677." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 37 avis sur 677." "
Note de 2 – Terrible, d’après 36 avis sur 677." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Pierre

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Genevieve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Déjeuner très insatisfaisant
L’hôtel est très propre, chambre spacieuse, stationnement suffisant. Lits confortables. Déjeuner cependant très insatisfaisant. Il manquait de tout, du lait, des ustensiles, pas d’œufs, ni de saucisses, etc etc. À ce prix pour un hôtel, un déjeuner décent serait la moindre des choses. Personnel insuffisant pour répondre à la demande. Point de vue écologique, un gros zéro. Tout était emballé de papier plastiques, ustensiles jetables; pourquoi ne pas être un peu plus écologique?
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Home2 Suites a répondu le 5 janv. 2023
Merci pour votre récent séjour dans notre hôtel ! Nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir bientôt!

8/10 – Bien

Germain

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était bien, bel accueil. La chambre , literies, salle de bain étaient très propres. Le seul "hic" il y avait plusieurs taches sur le tapis.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Paris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The customer service was very good, and checkin was quick. The room was clean and up to expectations. I liked how they put welcome with my name. The bed was comfortable, the bathroom was beautiful, and they even had utensils for food. Highly recommended!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

THOMAS

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly personnel, good breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Jackie

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I asked about discount and I was told that because I booked through a private vendor there was nothing to be done. Interesting.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Pam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was excellent
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

SANJEEV KUMAR

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Staff at the counter were very professional and helpful.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know

10/10 – Excellent

Penny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect family size unit and close enough to the pier.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

10/10 – Excellent

Imani

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love it very clean everyone was extremely helpful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

6/10 – Acceptable

Frank G.

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
First night we we see a 430 wake up call we did not ask for it, but the phone rang twice answered it and it was a wake up call that we did not request
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Shao

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff. The room was ok with some door entrance installation issue. Had to open the door upwards.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

10/10 – Excellent

Zhanna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Lamont

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
None
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Ashleigh

Points forts : Propreté, service et personnel
Awesome spot
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Jamie

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was quite comfy and the staff was very accommodable. There is nothing bad I can say about my experience.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

6/10 – Acceptable

Teressa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Nice clean roomscand lobby. The only issue was no hot water for entirety of the stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Yinping

Very nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Artliz

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I always have great experiences in the home2 hotels!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
vIt's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

6/10 – Acceptable

SAKHORN

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Waffles at breakfast were delicious!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Debra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Lori

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No complaints! Very nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

William, Simpsonville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Upon arrival we were greeted by a friendly front desk staff. The room was great! Comfortable bed, huge shower, big fridge and kitchen area. We will definitely be seeking these hotels out for future stays!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

10/10 – Excellent

Rachel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Shuttle was waiting for us at the airport. Friendly staff, clean room, great breakfast
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

10/10 – Excellent

Kara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Ashley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property overall was clean and nice also welcoming. The only thing was the breakfast options wasnt the greatest.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful staff. Room was clean and spacious. Bigger than expected. Our flight was canceled and they were able to get us taken care of quickly with no issues, making a tough day better.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marc a répondu le 9 mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

8/10 – Bien

Yolanda M

Voyage d’affaires
Sandra was the manager during the night and very accommodating. Hotel was close to restaurants and the airport.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Thao

There was no room available
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Aquilla

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Okay stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Marc a répondu le 5 mars 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Excellent

john

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice location
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jeffrey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jan, Gainesville

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our group rented 4 separate rooms and each family was very happy with their stay! Would definitely stay again and are considering this hotel chain for our next visit in another city.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Alison

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Brad

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Allyse

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Needless $75 hold on my card. Small walk in shower. Despite me having a DND sign on my door, maintenance was insistent on coming in to glance at the breaker box on the wall. Otherwise a good stay. Tv is the size of a postage stamp too. Smelled like weed in the hallway on Saturday night
Séjour de 3 nuits en février 2024
Marc a répondu le 5 mars 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Excellent

Dan

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This was one of the best times. And I have stayed there many times.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Tanya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Raymond

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
T
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Devon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel and good service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Tracy

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Only bad thing was the internet was out, so no WiFi or TV streaming
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Marc a répondu le 5 mars 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Terrible

Jennifer

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Helpful friendly staff with comfortable stay
Hotel was clean and comfortable along with friendly staff. No complaints. I read reviews prior to our trip with complaints about the ACs not working well. Ours was not working well so I called and maintenance came within a few minutes to fix. We left for the day and came back to a working AC that froze the room just the way we like it. The front desk was very helpful with any questions and helped with anything we needed assistance with.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024