Extérieur

Hotel Royal St Georges Interlaken MGallery Hotel Collection – Avis

4 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 271 avis sur 549." "
Note de 8 – Bien, d’après 184 avis sur 549." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 53 avis sur 549." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 549." "
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 549." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Suzanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Hôtel tout à fait agréable la literie par contre mériterait d'être changée
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Mariola a répondu le 7 juill. 2021
Cher invité, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous communiquer votre évaluation. Nous espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois dans notre hôtel ! Cordialement, Mariola- MICE Supervisor

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel tres agréable dans un cadre splendide !!
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Mariola a répondu le 7 juill. 2021
Cher invité, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous communiquer votre évaluation. Nous espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois dans notre hôtel ! Cordialement, Mariola- MICE Supervisor

6/10 – Acceptable

Adrien

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Mariola a répondu le 7 juill. 2021
Dear Guest, thank from all for this rate. It would be a pleasure for us to welcome you again! Kind regards, Mariola- MICE Supervisor

8/10 – Bien

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Mariola a répondu le 14 nov. 2020
Sehr geehrter Pascal, Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns im Hotel willkommen heissen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, Mariola Dos Santos MICE- Supervisor

8/10 – Bien

Sébastien

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon accueil. Chambre correcte et propre. Mensonger sur le spa, aucun hammam et bain à remous!!!!! Grande déception
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Mariola a répondu le 14 nov. 2020
Monsieur, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous communiquer votre évaluation. Nous espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois dans notre hôtel ! Cordialement, Mariola- MICE Supervisor

6/10 – Acceptable

Hervé

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2020

10/10 – Excellent

Yves

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Mariola a répondu le 3 févr. 2020
Dear Yves A big thank from all the team for this great rate and nice review! It would be a pleasure for us to welcome you again! Warm regards, Mariola- MICE Supervisor

10/10 – Excellent

Emmanuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent séjour
tres bel hotel, très bien situé, vue exceptionnelle de certaines chambres (403,404 etc) bon restaurant personnel très serviable
Séjour de 3 nuits en avril 2019
MICE Supervisor a répondu le 8 juin 2019
Monsieur Emmanuel, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous communiquer votre évaluation. Nous espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois dans notre hôtel ! Cordialement, Mariola- MICE Supervisor

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful!
The staff during check-in and check-out were very welcoming and friendly. They spoke English too! Our room was nice, neat, clean and I like the moderm decor. We requested a quiet room on the top floor and they delivered! So amazing!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Tetiana a répondu le 6 avr. 2019
Dear Guest, We are always more than happy to receive positive feedbacks like yours. This is our mission to deliver a proper quality of service and thank you once again for these kind words. Hope to see you in the nearest future in our hotel. Kind regards, Tetiana Mikhieieva, Guest Relations Supervisor

8/10 – Bien

patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Mariola a répondu le 19 sept. 2019
Dear Patricia A big thank from all the team for this great rate. Warm regards, Mariola- MICE Supervisor

10/10 – Excellent

Javier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Mariola a répondu le 19 sept. 2019
Dear Javier A big thank from all the team for this great rate. Warm regards, Mariola- MICE Supervisor

10/10 – Excellent

tarik, Thionville

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
All good
Great hotel, great room, great staff!
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Tetiana a répondu le 13 mars 2019
Dear Tarik, We are very grateful to hear all these kind words from your side. Our colleagues always try to do their best and this is our main goal to make your stay unforgettable and we will be incredibly happy to welcoming you once again in the nearest future. Kind reagards, Tetiana Mikhieieva, Guest Relations Supervisor

8/10 – Bien

yves

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tres agreable bien placė en ville
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Etienne - Guest Relation Manager a répondu le 31 déc. 2018
Dear valued Guest It was such a pleasure to have you in our hotel and we are delighted that your stay met your expectations. It is our greatest pride that to take farewell from a happy customer. Kindest regards

4/10 – Médiocre

David

Points faibles : Service et personnel
deception
l hotel a une tres belle architecture. Malheureusement ni le service, ni les chambres ne sont à la hauteur. On arrive , la carte pour ouvrir la chambre ne marche pas, on redescend, on remonte aec une nouvelle, la chambre s ouvre : lit defait, draps par terre; elle n etait pas faite....on redescend, on remonte vers une nouvelle chambre... 15 minutes avant la fin du room service, on appelle, pendant 15 minutes personne ne repond....je descends à l accueil demander à parler au room service, ils me les passe au telephone et me disent que ca ferme à l instant....je dis que j appelle sans succes depuis 15 minutes...finalement ils acceptent de faire mon club sandwich....un 2 etoiles a la rigueur, mais pas un 3 etoiles....
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Etienne - Guest Relation Manager a répondu le 31 oct. 2018
Cher Monsieur, Nous vous remercion d'avoir partagé vos impressions sûr vôtre séjour à Interlaken. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Excellent

Alexandre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout simplement parfait
Champre propre et spacieuse Petit déjeuner très varié, cafés, prosseco...et excellent Personnel dévoué et sympathique Emplacement de choix
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Etienne Loponte - Guest Relation Manager a répondu le 26 oct. 2018
Cher Monsieur Alexandre, Je suis ravi de savoir que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel et dans notre superbe ville ! Je suis ravi de savoir que vous avez apprécié notre emplacement central et l'aide de notre personnel. Merci encore de vos compliments. Nous nous ferons un plaisir de vous accueillir lors de votre prochaine visite !

10/10 – Excellent

Anouk

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Etienne - Guest Relation Manager a répondu le 29 oct. 2018
Dear Anouk, It was such a pleasure to have you in our hotel and we are delighted that your stay met your expectations. It is our greatest pride that to take farewell from a happy customer. Kindest regards

10/10 – Excellent

Jonathan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Karim Abid a répondu le 17 avr. 2017
Thank you very much for choosing our hotel for your trip to Interlaken. We are looking forward to welcoming you soon again

10/10 – Excellent

LIN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Patrick Bonnaure a répondu le 20 nov. 2015
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay at Hotel Royal St. Georges MGallery Interlaken and for sharing your impressions. We are more than happy that you spent a great time at our hotel and on behalf of the entire team we are already looking forward to welcome you back. Regards Karim ABID General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
Personnel au top et tres courtois
Patrick Bonnaure a répondu le 27 oct. 2015
Cher Client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre récent séjour à l'Hôtel Royal St. Georges. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments, que nous ne manquerons pas de partager avec toutes nos équipes. Nous espérons vous recevoir à nouveau prochainement. Sincèrement, Karim ABID Directeur General

8/10 – Bien

Yves, Paris

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Agréable et confortable
Hotel trés bien tenu disposant d'une bonne situation géographique Petit spa trés agréable La partie moderne est nettement plus confortable
Patrick Bonnaure a répondu le 20 nov. 2015
Cher Yves, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions sur notre établissement et que vous ayez pu apprécier la situation ainsi le SPA du Royal St. Geroges. En espérant avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau très prochainement, Bien à vous, Karim ABID General Manager

4/10 – Médiocre

JB, Lausanne

Points forts : Propreté
Déçus !
Après une nuit passée dans un 4 étoiles à Lucerne pour un prix similaire, quelle déception ! Nous avons été relégués dans l'annexe de l'hotel. Dans la description de la chambre était mentionné patio ou balcon : nous n'avons eu à la place une fenêtre donnant sur la rue et le sex-shop ! Le descriptif mentionne baignoire et douche : nous avons eu baignoire avec douchette ! La tenue des espaces communs (couloirs) laisse à désirer. Pas d'accès internet..... Un parking à 18frs la nuit. Le bar de l'hotel est sinistre : vide, cher et barman un peu trop familier !
Karim Abid a répondu le 12 déc. 2017
We thank you very much for sharing your experience about your stay in our hotel. We hope to have the opportunity to host you again in our beautiful establishment in the near future.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

seppi68, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
un hotel historique mais pas viellot
Un hôtel historique à deux pas de la gare de Interlaken Est et du centre. Il est entretenu et rénové avec goût sans être vieux et moisi. je ne connaissais pas la chaine Mc Gallery avant ce voyage et la prendrait en considération dans mes futurs déplacements. Le parking est gratuit (du quasi jamais vu) et le côté pratique avec check-in à partir de 15h et check-out jusqu'à 12h. Les chambres sont spacieuses, propres, la literie de qualité et un grand bonus au calme et silence de l'hôtel. Je n'ai pas testé le petit-déjeuner ni les repas à l'hôtel.

8/10 – Bien

Ruffet Joel

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel qui mérite ses étoiles
Chambre et hôtel très propres. Bon accueil, personnel sympa.

8/10 – Bien

sarfati, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
great hotel

10/10 – Excellent

Timothy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall great stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Wael Hammoud a répondu le 20 mai 2024
Dear Timothy We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Royal-St.Georges. It is always a pleasure to receive such positive feedback! We are looking forward to welcome you again in the near future at the Hotel Royal-St.Georges Interlaken.Best RegardsWael Hammoud - Front Office Manager

8/10 – Bien

Dennis

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Wael Hammoud a répondu le 20 mai 2024
Dear DennisThank you very much for the positive review of our hotel! We are very pleased that you have enjoyed your stay and hope to see you again very soon in Interlaken at the Hotel Royal-St.Georges Interlaken - MGallery by Sofitel.Best Regards

10/10 – Excellent

ekta

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was very historic and room was quite spacious with a big patio balcony.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Wael Hammoud a répondu le 17 avr. 2024
Dear EktaThank you very much for taking the time for share your impressions with us.We are happy to see, that you enjoyed your stay with us.We wish you all the best.Best regards Wael Hammoud - Front Office Manager

10/10 – Excellent

Maria, Miami

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel Royal St. Georges Interlaken a répondu le 28 avr. 2024
Dear Maria,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best wishes,Daniel BensingSupervisor Reservation & Bankett

10/10 – Excellent

Alisha

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Absolutely outstanding property and a delightful location!!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Royal St. Georges Interlaken a répondu le 30 mars 2024
Dear Alisha,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Daniel BensingSupervisor ReceptionHotel Royal St. Georges Interlaken

10/10 – Excellent

Kevin

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Royal St. Georges Interlaken a répondu le 30 mars 2024
Dear Kevin,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Daniel BensingSupervisor ReceptionHotel Royal-St.Georges Interlaken MGallery Collection

6/10 – Acceptable

Jitendra, Lubbock

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 9 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

8/10 – Bien

Hassan

Voyage de couple
Centrally located. Close to both train stations. Nice and clean hotel with friendly staff. Complimentary service to snd from train station.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 7 déc. 2023
Dear Hassan,Thank you for your wonderful feedback following your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.The entire team and I are happy to hear that you spent a nice time with us and we are hoping for the opportunity to welcome you again during your next trip to Interlaken.Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 – Acceptable

Sunil

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023

6/10 – Acceptable

yachiao

Séjour de 3 nuits en août 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 2 sept. 2023
Dear Yachiao,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 – Excellent

Sheila

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved staying at this beautiful, historic hotel! We felt so welcome and safe here, and the bedroom and bathroom were very nice, comfortable, clean, spacious and peaceful, and have great views, at least on the upper floors. We stayed on the 5th floor, and had a wonderful view of the church and mountains. :) The restaurant is amazing! The food was top quality, and the service was superb. The huge breakfast buffet is included, and comes with cappuccinos, etc. You just have to ask. I highly recommend this wonderful hotel! :)
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 5 nov. 2023
Dear Sheila,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 – Excellent

ANASTASIYA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Great staffing and service. Amir went above and beyond to help us, receptionist made everything possible for us. We are very grateful for the stay at Royal.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 5 nov. 2023
Dear Anastasiya,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Karim MohamedFront Office Manager

10/10 – Excellent

sumit

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 19 juill. 2023
Dear Sumit,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 – Acceptable

Aryham

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
No as expected
The pictures posted are different from the hotel real condition, the junior suits are located in a different building and looks very depressing, the hotel is completely outdated , the staff was friendly and helpful when I requested an upgrade.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 15 août 2023
Dear Aryham,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Royal St. Georges. I am sorry that your experience did not meet your expectations and therefore please allow me to express my sincerest apologies in the name of the entire team. We very much hope that we get the chance to serve you better in the future. Kind regards and all the best to you, Karim MohamedFront Office Manager

10/10 – Excellent

melissa

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 14 juill. 2023
Dear Melissa,Thank you for rating your recent stay at the Hotel Royal St. Georges.All the best to you!Best regards,Karim MohamedFront Office ManagerHotel Royal St. Georges Interlaken

8/10 – Bien

Irene

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Lovely hotel, but not 5 stars hotel, I don't understand why Expedia keeps listing these hotels as 5-star hotels, it's a 4-star hotel, period. it's not on the upscale end at all, I've stayed at 5-star hotels, and this one isn't one of them. every time I book a "5-star hotel" through Expedia it ends up being a 4-star hotel. Aside from that, the hotel is centrally located, within walking distance to the train station, (if it's not raining, you can walk) but if it is raining you can ask the hotel to pick you up, it's a two min drive. The staff was very friendly, professional, attentive, and very helpful! The hotel grounds are very old, it could use a light remodel, by now. We also had the absolute WORSE shower experience in my 15 years of traveling the world, I can't believe they have this type of shower with the worse water pressure I have ever experienced, the shower had a very old handheld shower as a showerhead! The hotel price was very expensive for a 4-star hotel pretending to be 5 stars. I didn't get a luxury feel at all, especially with that terrible shower. The hotel website did a fabulous job of conveying that luxury feel, however when you stay there, it's not like that at all. You can tell it was really lovely in its heyday and it's seen better days but not anymore. All in all, we enjoyed our stay very much, it was very clean, and I still recommend it for its proximity to everything in Interlaken and the lovely staff but don't expect a fancy hotel because it's not.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Irene,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Royal St Georges Interlaken - MGallery. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. I also just want to point out that we are a 4* superior hotel. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem regarding the low water pressure in the shower to our technical team and prevent future occurrence. On the other hand I am very pleased to read that all in all you enjoyed the stay in Interlaken and especially the helpful and friendly attitude of our team members.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Karim Mohamed Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Juno

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Didn’t get the room we requested, no mention at check in.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Karim Mohamed - Front Office Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Juno,Thank you very much for posting your thoughts on Expedia. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.It is my hope we can welcome you again in the future, in order to show you our improvements and to provide you the stay you were expecting.Kind regards,Karim MohamedFront Office Manager

6/10 – Acceptable

Matheus

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Florian Kuhn - Director of Rooms a répondu le 7 mai 2023
Dear Matheus,thank you for your feedback - I am sorry if we could not match your expectations 100%.I am looking forward to receiving more details via our post-stay survey.All the best!Florian KuhnDirector of Rooms

10/10 – Excellent

Tim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We spent 3 nights at the Royal St Georges in Interlaken and had a great stay. The room was spacious and bright with an updated bathroom. All of the staff we interacted with were friendly and attentive. The location, close to Interlaken Ost, made it convenient to get to all of our activities.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Florian Kuhn - Director of Rooms a répondu le 2 mai 2023
Dear Tim,Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us and especially friendliness of our team! We work hard everyday to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you soon again.Best regards,Florian KuhnDirector of Rooms

10/10 – Excellent

Weldon, Billings

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We were on the top floor of their newer building. Our room and the bathroom were huge. Very comfortable. Enjoyed a lovely dinner. All of their staff was lovely. Only downside was construction forced us to go outside in the rain between buildings. Not a big deal but not ideal. Hotel is a short, easy walk from either train station, or virtually anywhere in town
Florian Kuhn - Director of Rooms a répondu le 2 avr. 2023
Dear Weldon,thank you for your great review - I am happy to read that you enjoyed your room and also your dinner with us. And please accept my sincerest apologies for the road construction in front of the hotel - which will be done shortly. Will you visit us again? Best regards, Florian Kuhn, Director of Rooms