Piscine extérieure

Sea Garden Hotel – Avis

2 out of 5
Sea Garden Hotel
Sakala, Opposite to Hurghada Marina, Hurghada, Red Sea Governorate

Avis

6,0
Note de 10 – Excellent, d’après 5 avis sur 40." "
Note de 8 – Bien, d’après 10 avis sur 40." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 12 avis sur 40." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 40." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 40." "

5,8/10

Propreté

6,8/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

5,4/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Florian

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Hôtel avec une petite piscine mais pas d'accès plage gratuite. Chambre grande et literie de qualité. Le petit déjeuner a peu de choix mais c'est bon et le personnel est très gentil. Sa situation près de la marina est pratique.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Abdulal Soliman a répondu le 25 févr. 2024
Cher Monsieur Florian,Au nom de l'équipe du Sea Garden Hotel, nous vous remercions de nous avoir choisis pour votre séjour à Hurghada. Nous espérons que vous vous êtes senti chez vous au Sea Garden Hotel et nous serons impatients de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Juste pour du dayuse
Hotel bien situé près de la nouvelle marina mais a beaucoup perdu de son standing. Malheureusement le manque de touristes l'a rendu sale, l'eau de la piscine et ses abords ne vous invitent pas à y aller. La salle de bain n'était pas très propre. Pas de wifi. Malgré le bon accueil et toute la bonne volonté du responsable je ne pense pas y retourner.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 – Bien

Ben, France

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sympathique
Personnel sympathique chambre propre
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 – Bien

solange

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
accueil agréable, aussi bien à l'arrivée, que les staffs, qu'au restaurant.

2/10 – Terrible

Susanne

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The worst hotel we have ever been to. No water in the wc, no water in the tap, the ceiling in the bathroom was falling down, the curtains are hanging in laser, the sockets hanging out of the wall, powder and duvets smell old, the tiles on the floor have no powder, the refrigerator is dirty. We could keep mentioning things. Shortly and well: STAY AWAY FROM THIS HOTEL. IT SHOULD NOT BE POSSIBLE TO BOOK THIS PLACE AT ALL.
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Abdulal Soliman a répondu le 24 sept. 2023
Dear Mrs. Susanne, We thank you for review and for staying in Sea Garden Hotel.We would have liked to receive from you your comments during your stay in order to make your stay enjoyable. Kindly trust that any inconvenience you may have encountered would have been temporarily.We thank you again and we shall be looking forward to welcome you again in the near future.

10/10 – Excellent

Maria

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excelente relación precio/calidad
Personal muy amable, dispuestos a ayudar en todas nuestras necesidades. La ubicación es perfecta, cerca de la Marina. El desayuno rico y abundante.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Mourad a répondu le 1 févr. 2022
Dear Ms. Maria . Dear Ms . Vicky Thank you for choosing Sea Garden Hotel to spend your stay. Thank you for your comments as well . We are looking forward to welcome you at the hotel so soon . Kind Regards, Mourad The Management

10/10 – Excellent

Islam

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I lifke how we pravetef5 the
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

6/10 – Acceptable

Shaiela

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Karim a répondu le 17 sept. 2019
Thank you!

6/10 – Acceptable

V.

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Недорогая двойка около нового порта
Хорошо для короткой остановки перед/после дайвсафари. Для двух звёзд достаточно просторно. Сантехника и электрооборудование очень изношена. Зато в 2 минутах ходу от ньюмарины.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

XOANA E

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Ali Osman a répondu le 4 avr. 2019
Thank you very much

8/10 – Bien

John

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Hotel with basics needs improvement
Check in was a little slow and they felt a little confused as they kept checking their paperwork for our reservation. To give them some credit, they had just dealt with a screaming German lady who was clearly upset about the conditions of the hotel. This didn’t really frighten us as we knew we had booked a budget hotel and were just looking for the basics. When we got to our room we check the air conditioner which worked fine the fridge was cold however our shower didn’t quite work. The water came out of the bathtub and would get hot or cold but the lever you had to pull to turn the shower did not work. Because we were only there for one night we did not want to stay and hustle the front office and go through the hassle of switching rooms so we found a rubber band which held the lever up and fixed our temporary problem. The telephone in the room did not work and the TV although it did turn on and have multiple channels did not get loud enough to even hear. The breakfast that the hotel offers was one of our least favorites among our trip due to non variety, dry breads, and the only bearable thing to eat was the cereal. The plus side of this hotel was they did hold our bags during our day tour for free and let us get back into the room (after checkout) for a quick shower before our airplane home. Front desk service was friendly, but tried to charge us for using the minibar in the room which we didn’t touch. After a firm confirmation that I didn’t use it, they let it go.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

4/10 – Médiocre

Susan

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Never no water in this hotel and air con never wok
Gad Saady a répondu le 26 mars 2018
Dear Partner, Good day from Sea Garden Hotel , kindly note that we have water all over the hotel and A/C is working properly , and if there is a problem in the room concerning water why they did not contact the Reception . Thank you for your understanding

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hyvä sijainri lähellä Marinaa ja lähellä rantaa.
En susittele. Pinttyneen likainen. Aamupala minimaalinen.
Séjour de 14 nuits en janvier 2018
Sea Garden Hotel a répondu le 4 févr. 2018
Thank you.

4/10 – Médiocre

Abdulkader

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Dåligt
سي
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Sea Garden Hotel a répondu le 4 févr. 2018
Thank you.

8/10 – Bien

Karol

Points forts : Propreté, service et personnel
Dobra cena do jakosci
Smaczne sniadanie-buffet, pokoje wymagaja poprawy, szczegolnie prysznic. Ogolnie cena do jakosci dobra. Wieczorami relaksujaca muzyka przy basenie (choc gryza komary). W pokoju nie ma klimatyzacji, to jest raczej stary wbudowany nawiew. Obsluga mila jak wszedzie w Egipcie.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Sea Garden Hotel a répondu le 4 févr. 2018
Thank you very much for your review.

8/10 – Bien

Maik

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kleines sauberes Hotel mit nettem Service
Es ist ein kleines Hotel in der nähe der Marina und der Innenstadt. Das beste ist die Lage, die Zimmer sind sauber und das Personal ist sehr freundlich. Hier gilt natürlich wie Du mir so ich Dir, und hier und da mal ein paar Pfund als Trinkgeld tut mir nicht weh und erfreut das Personal. Über das essen kann ich nicht viel sagen, aber mal ehrlich für den Preis was will man da erwarten!? Das Frühstück ist OK den Kaffee kann man trinken und wenn man nett fragt bekommt man auch hin und wieder ein frisches Omlett. Ich war jeden Tag beim Tauchen, also habe mehr oder weniger nur im Hotel geschlafen und dafür kann ich es auf jeden Fall empfehlen.
Séjour de 10 nuits en juillet 2017

6/10 – Acceptable

Ying

Points forts : Propreté
The hotel did not offer free entrance tickets for beaches. A friend of mind who stay in a small hostel which just behind my hotel,. It offered free tickets to the beach. The room rates of that hostel are even cheaper than Sea Garden hotel but with more supports. Sea Garden offers me the beach entrance tickets for LE 20 without towel, but I bought the same ticket in my friend's hostel for just LE 15 with towel.

6/10 – Acceptable

Ying

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
No free entrance of beaches
Sea Garden hotel sells tickets for entry into two separately beaches. Both of the beaches, guests have to pay for the entrance fee. However, my friend's hostel just behind Sea Garden, which is cheaper room rates plus offer free entrance for their guests. Non-guests also can buy tickets from that hostel. It costs LE15 instead of LE20 which charged by Sea Garden hotel.

8/10 – Bien

Philip

Points forts : Service et personnel
Great budget stay
Only stayed a couple of nights. Excellent value, and would stay again.
General Manager a répondu le 10 oct. 2016
We thank you very much for your choice. We shall be looking forward for your next stay. Sea Garden Hotel Team

2/10 – Terrible

amr, very good location

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
poor
General Manager a répondu le 22 sept. 2016
Thank you!

6/10 – Acceptable

Dorit, Stockholm

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sekkala
Friendly staff, god service.Breakfast not the best, no fruit overcooked eggs.
General Manager a répondu le 10 oct. 2016
We thank you for choosing Sea Garden Hotel during your visit to Hurghada last July. We are working on your comments and we shall be looking forward for your next stay. Sea Garden Hotel Team

8/10 – Bien

Gunn Lillian, Dalen, Norway

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasantly pleased
I was pleasantly surprised when I arrived at Sea Garden Hotel, being hidden away down a side street, when it turned out to be both modern and clean, with a very friendly staff. My only complaint is their lack of internet connection other than to buy very costly hour or one day connection passes, which could only be used in the lobby area, although the lobby is very large with a number of comfortable sofa settings.
General Manager a répondu le 10 oct. 2016
We thank you very much for choosing Sea Garden Hotel during your stay in Hurghada. At the time being we have an open WIFI connection in all common areas. We shall be looking forward to welcome you soon at Sea Garden Hotel. The management.

10/10 – Excellent

Thore, Oslo, Norway

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Very nice hotel close to the beach
We were very surprised at the high standard and reasonable cost of accommodations at this hotel, which lies a little remote from the beaten path, but within walking distance of the very fashionable and popular Papa Beach Marina, which has almost one kilometer of luxury yachts on one side, and a long string of restaurants and pubs along the other. And to get around town, one either catch a cab right in front of the hotel, or simply walk two blocks to the main boulevard which runs the length of Hurghada, with taxi's costing from LE 5 to LE 25 depending on the distance, in other words, between less than $1 to a maximum of $4. It is rated as a 3 star facility on the internet, which I would re-class at 4 star due to the friendliness of the staff both at the reception and the restaurant. We will certainly stay there again, and recommend it for anyone looking for a low-cost and comfortable stay in Hurghada.
Sea Garden Hotel Team a répondu le 10 oct. 2016
We thank you for choosing Sea Garden Hotel during your visit to Hurghada last year. We shall looking forward to welcome you again in Sea Garden Hotel.

4/10 – Médiocre

salvatore, Livorno

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Da evitare
Hotel da evitare per colore che vogliono soggiornare in Hurghada,la struttura sarebbe valida,ma non vogliono valorizzarla,per la nostra esperienza in bagno non arrivava mai acqua calda,quindi tutta la settimana doccia a temperatura ambiente,la colazione era misera,per darvi l'idea mancava anche il miele,e lo iogurt,potete immagginare la cena,cosa che abbiamo fatto in strutture locali.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Dorit, Sverige

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Perfekt läge
Standardsmässigt helt ok, ingen lyx men acceptabelt. Trevlig personal. Bra läge i området, nära huvudgata och beach samt Marinan. Jag åt endast frukost på hotellet men den var ok om man kom tidigt till den, annars hade brödet blivit torrt och kaffet kallt.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
it was horrible, there was a problem with the electricity no air conditioning most of the time n no water too, everytime i need to use toilet i had to call the reception, beside very small swimming pool, its location is very good, n staff there were decent tho not that helpfull

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

Sharkdiver, London

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
What a shame....
The location is great but the unfriendliness and ignorant reception staff specially in reception lets it down big time. Extremelly basic service! A shame as it could be an excellent hotel if run by someone that cares.

4/10 – Médiocre

Johanna

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dyrt och dåligt
Personla gjordet sitt bästa och kan få en 4 men annans var det dyrt för pris som vi betalade -

6/10 – Acceptable

kati

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre

6/10 – Acceptable

I Hughes, Ottawa Canada

Points forts : Service et personnel
Stop Over on Way Home
Stop over on our way home from a 7 day scuba diving trip...Was convienient with lots of restaurants and shopping at the Marina close by.

6/10 – Acceptable

Michael, Ottawa

Points faibles : État et installations de l’hébergement
close to the marina
Value for the money

2/10 – Terrible

Marc, Canada

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Filthy
I'm not dificult to please but the bathrooms are simply filthy. Would not dare to step into the shower and there was no hot water anyway.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Finger weg!!
Zimmer waren dreckig und in keinem guten Zustand! Das erste Zimmer hatte kein warmes Wasser, im zweiten Zimmer in Richtung Hafen hatten wir Sichtkontakt mit der nächsten Disco und einem Lautsprecher der Moschee (von Erholung nicht zu sprechen). Das dritte Zimmer hatte eine kaputte Toilette und eine Defekte Klimaanlage. Wir waren zum tauchen in Hurghada und waren zum Glück nur Nachts im Hotel. Weiter wurden wir auch in falsche Zimmer gesteckt. Wir hatten somit mehrere Tage zu viel bezahlt. Zu einer Kulanz auf Seiten Hotel war man nicht bereit. P.S. Mann sollte keine Angst vor Kakerlaken haben!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Confort de la chambre

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Hotell Sea Garden i Urghada
Frukosten är helt under all kritik.Ta med eller köp nyttigare tillbehör.( mussli.mörkt bröd, etc)

8/10 – Bien

Trisha, Bathurst, Australia

Points forts : Service et personnel
Cheap but great location
Cheap and at times not clean, but the location is worth it. The breakfast was okay but did not often taste fresh. The staff were amazingly friendly and helpful. The location is great - close to downtown and the new marina. Good place to stay if you're on a budget and not looking for five star accommodation.

4/10 – Médiocre

Alex, Finland

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.