Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 298 avis sur 465." "
10 – Excellent
298
Note de 8 – Bien, d’après 113 avis sur 465." "
8 – Bien
113
Note de 6 – Acceptable, d’après 30 avis sur 465." "
6 – Acceptable
30
Note de 4 – Médiocre, d’après 17 avis sur 465." "
4 – Médiocre
17
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 465." "
2 – Terrible
7
9,4/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
8,8/10
Commodités
9,2/10
État et installations de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Fabien
17 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel avec des lits au top!
Très bon accueil de la part de Strorm. Très bel hotel. Dommage que le petit dej soit en supplément
Fabien
Séjour de 1 nuit en août 2019
Josh a répondu le 27 août 2019
Thank you!
10/10 – Excellent
Erin
1 mai 2024
Erin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 – Excellent
Deborah
Voyage en groupe
24 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean, quiet and friendly.
Deborah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Assistant General Manager a répondu le 25 avr. 2024
Thank you Deborah for your kind review! We hope to host you again in the future!
10/10 – Excellent
Michael, Shavertown
Voyage en famille
17 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was a restaurant and bar and nice lounge. Evening Staff (6:30pm) was exceptionally nice, friendly and helpful!
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Garrett a répondu le 18 mars 2024
Thank you very much for providing feedback from your stay. We greatly appreciate your feedback and hope to host you again in the future!
8/10 – Bien
David
27 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
David
Séjour de 2 nuits en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, David. We hope we get the opportunity to welcome you again in the future.
10/10 – Excellent
Stephen
24 févr. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 21 mars 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, Stephen. We hope we have the chance to welcome you again in the future.
4/10 – Médiocre
Quanasia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 févr. 2024
Points faibles : Propreté, commodités
Crushed up hot Cheetos on the floor, crumbs in the bed and empty water bottles under the stand I made a complaint to the front desk before I left they said somebody would get in touch with me but never did it’s going on a week
Quanasia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 16 févr. 2024
Hi Quanasia, we are so sorry to hear of your experience. We have notified our executive housekeeper and will be looking into this to ensure this is an isolated incident. Thank you for bringing this to our attention.
10/10 – Excellent
HERNAN
11 févr. 2024
HERNAN
Séjour de 2 nuits en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 21 mars 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, Hernan. We hope we have the chance to welcome you again in the future.
10/10 – Excellent
Denise
11 févr. 2024
Denise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback, Denise. We hope we can welcome you back again soon.
10/10 – Excellent
Ellen
10 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ellen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for your positive feedback, Ellen! We hope we have the chance to serve you again in the future.
8/10 – Bien
Karen
Voyage de couple, Voyage en groupe
8 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice place. I have stayed there four times and enjoyed each stay. Very convenient for me for shopping and leisure travel.
Karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Maggie - General Manager a répondu le 9 févr. 2024
Thank you for your positive feedback, Karen! We hope to welcome you again in the future.
8/10 – Bien
Karen
Voyage en groupe
20 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, convenient to shopping malls, easy to get to. Nice little Bistro in lobby. Neat and clean with friendly helpful staff. Pleasant rooms with comfortable beds. I have stayed here 3 0r 4 times recently. Will go back again.
Karen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
4/10 – Médiocre
Katie
15 nov. 2023
Bathroom was not clean
Katie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
I apologize if your experience was less than satisfactory. We strive to provide the best service possible and I'm truly sorry we didn't do that for you. Thank you!
10/10 – Excellent
david
30 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
david
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope to welcome you again next time you're in the area!
10/10 – Excellent
Manisha
29 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Manisha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! I hope you choose us again in the future!
8/10 – Bien
Martin
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Martin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
10/10 – Excellent
Tracey
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Work Stay
Staff was very friendly, the gym and facility was very clean and inviting. The room was perfect, very large and comfortable.
The only down fall was the man snoring in a room near by. I heard him all night.
Tracey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope you choose us again in the future!
8/10 – Bien
Raymond
26 oct. 2023
Raymond
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope to host you again in the future!
8/10 – Bien
Gladys
25 oct. 2023
Gladys
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
10/10 – Excellent
John
25 oct. 2023
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope to welcome you again in the future!
8/10 – Bien
Debbie
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Debbie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
6/10 – Acceptable
Regis
Voyage de couple
17 oct. 2023
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
There were several things broken in our room that appeared to have been that way for some time. The hinge on the microwave cabinet was broken, a plastic lampshade was broken and taped several times, a USB charging port was broken. In addition the room was dirty. Hair and debris on the floors and in the shower.
Regis
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
I apologize if your experience was less than satisfactory. We strive to provide the best service possible and I'm truly sorry we didn't do that for you. Thank you!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent!
The room was clean, inviting and very comfortable. The firepit was a bonus on a cold evening. We found the staff very welcoming and friendly, especially Stephanie on Reception, and Lora and Saba in the Bistro. Thank you Stephanie, Lora and Saba! We will definitely return to this hotel and also recommend it to our friends.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
8/10 – Bien
Karmen
Voyage de couple
9 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The cleaning person left my room door open when i returned in the evening.
Karmen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope you choose us again in the future!
4/10 – Médiocre
Gregory
9 oct. 2023
Points forts : Service et personnel
Oversold
Oversold, moved me to another hotel.
Gregory
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - AGM a répondu le 28 nov. 2023
I apologize if your experience was less than satisfactory. We strive to provide the best service possible and I'm truly sorry we didn't do that for you. Thank you!
10/10 – Excellent
Jason
6 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Restful night
Great place to stay before the wine glass marathon. Friendly staff.
Jason
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope you choose us again the next time you're in the area!
10/10 – Excellent
BIBI
5 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
BIBI
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
10/10 – Excellent
Rafael
Voyage de couple
30 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Outback restaurant right in front. The gym mirror Wasn't a view mirror
Rafael
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay! We hope to host you again in the future!
10/10 – Excellent
AnnJeanette
30 sept. 2023
AnnJeanette
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to provide us with feedback from your stay!
10/10 – Excellent
Philip
26 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Philip
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 – Acceptable
Beverlie
10 sept. 2023
Beverlie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Garrett - Assistant General Manager a répondu le 28 nov. 2023
I apologize if your experience was less than satisfactory. We strive to provide the best service possible and I'm truly sorry we didn't do that for you. Thank you!
10/10 – Excellent
Xueyuan
Voyage en famille
31 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
so great experience there. I will stay there again
Xueyuan
Séjour de 1 nuit en août 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for your positive feedback, Xueyuan! We look forward to serving you again in the future.
8/10 – Bien
Stefanie
Voyage d’affaires
31 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stefanie
Séjour de 3 nuits en août 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback, Stefanie! We hope we have the chance to serve you again in the future.
10/10 – Excellent
Theresa
Voyage de couple
28 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We loved the lobby. There were seating options and we were able to relax with a drink before heading back to our room.
Theresa
Séjour de 2 nuits en août 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for your feedback, Theresa! We are so happy to hear that you enjoyed your stay and hope we can welcome you back in the future.
6/10 – Acceptable
Jennifer R E
Voyage en famille
27 août 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jennifer R E
Séjour de 1 nuit en août 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave your honest feedback, Jennifer. We hope we have the chance to serve you again in the future.
10/10 – Excellent
MARINIKA
Voyage de couple
2 août 2023
Points forts : Commodités
This is our to go place when we visit family. The staff is great. The room is clean. The breakfast is yummy.
MARINIKA
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay, Marinika. We hope to see you again in the future.
10/10 – Excellent
Tamika
28 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Stay!
I really enjoyed my stay. Was very quiet and clean. Staff was very friendly. Enjoyed the food & drinks at the bistro.
Tamika
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for your positive feedback, Tamika! We will share this with the staff. We hope to see you again in the future!
10/10 – Excellent
Desmond
25 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Desmond
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback, Desmond! We are glad to hear you enjoyed your stay.
8/10 – Bien
Denise
20 juill. 2023
Denise
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback, Denise. We hope we have the opportunity to welcome you again in the future.
10/10 – Excellent
Jeffrey
12 juill. 2023
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave us your feedback, Jeffrey. We are happy to hear that you enjoyed your stay.
10/10 – Excellent
Karen
1 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay there. The hotel suited our needs perfectly. The staff was super friendly and helpful. They even gave us a goody bag each with water, chips and a cookie. Everything was very nice, not a single complaint. Will definitely stay there again.
Karen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Maggie - General Manager a répondu le 13 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave such positive feedback, Karen! We are so happy you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the future.
10/10 – Excellent
Jennifer
Voyage en famille
29 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The breakfast was delicious! Kids liked the pool!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 – Excellent
Sherlley
20 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly cleaning staff
Sherlley
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 – Bien
Mark
19 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mark
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 – Excellent
Daniel
Voyage de couple
13 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This property is warm and inviting when you walk in … the Bistro had great food for breakfast and drinks at night. The pool was in good condition and the room was excellent !
Daniel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 – Excellent
Asad
13 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay. Excellent service.
Asad
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 – Excellent
Lee
Voyage en famille
7 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lee
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 – Bien
Justin
31 mai 2023
Justin
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 – Excellent
Lynn
Voyage de couple
31 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.