Restaurant

Residence Inn by Marriott Harrisonburg – Avis

3 out of 5
Residence Inn by Marriott Harrisonburg
1945 Deyerle Ave, Harrisonburg, VA

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 270 avis sur 386." "
Note de 8 – Bien, d’après 84 avis sur 386." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 15 avis sur 386." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 12 avis sur 386." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 386." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Mélanie

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Paule

Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vraiment bien
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 – Excellent

Shawnee

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Abhilasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Abhilasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Abhilasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Tara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

douglas, chesapeake

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
What's not to like about a Suite at a Residence Inn. Love the extra space , kitchen and separate living room . Our room had a gas fireplace which is a nice touch for a hotel
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

CHRISTA, Alexandria

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Kristyn, VIENNA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
New Years stay
We stayed just one night heading south on New Years eve. Chose it for the convenience to 81 and the larger than usual room. Well run, clean, easy on/off and lots nearby in the way of stores and restaurants. Room was nicely done.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Brian

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hot tub needed a deep clean and had below average jets.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Vanessa a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for sharing your experience from your recent stay at Residence Inn Harrisonburg. We will use your feedback to improve for your next stay. We appreciate the opportunity to provide you with all your travel needs.

8/10 – Bien

kensuke

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable stay
The room was very clean and comfortable size of king bed with sofa bed
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Vanessa a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for taking the time to share about your experience with Residence Inn Harrisonburg. We appreciate your business and letting us provide your travel needs.

8/10 – Bien

Jodi, Robbinsville

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a great stay-very clean -nice employees -all our needs met
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Ravi

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Eva

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Room was comfortable and hotel staff friendly and accomodating. Could use some updating. Lack of housekeeping. Bed was never made and garbage was only taken the second day.
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 – Bien

Darlene

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very hospitable
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Thomas, Chesapeake

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Tony Tung-Yuan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Outstanding Breakfast
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Holly

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
very friendly staff, clean and comfortable room. We would definitely stay again!
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Michele

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We liked everything
Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

lawrence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good and clean
Séjour de 5 nuits en mars 2023

8/10 – Bien

Kristin, Winston Salem

Voyage en groupe
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
A good stay. The room was not as clean as before and the staff was not as friendly.
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Mary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff. Extra space in unit was wonderful!
Séjour de 2 nuits en février 2023

8/10 – Bien

Krzysztof, Virginia Beach

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

William

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Laquasha

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Ok

4/10 – Médiocre

Joseph

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bad Experience
Our first room was nice but the toilet was clogged. We were moved across the hall and that room just wasn't clean. There were nail clippings on the floor next to the bed, dog hair on the couch, hair on the bathroom floor, the kitchen floor was sticky, dust on the shelves and headboard.. it needs a deep cleaning. I found out in the morning that the shower drain was also clogged. I notified the front desk and was told they will comp my room. It was my rewards night so I'm not sure how that will work or if it will even happen, I still haven't heard from the manager and don't feel I was taken seriously. The room was free but I'm disappointed that the night I earned was wasted on a bad experience. The hallways could use a good cleaning too. I didn't take advantage of the free breakfast or use the pool, staying in a room that dirty just ruined the whole experience for me. This hotel was rated high, that's why I stayed there. I'm not sure why a place with such low standards would have such a high rating. I travel often and this was definitely one of the worst experiences I have ever had.
Kitchen needs to be wiped down more carefully.
Nail clippings on the floor beside the bed.
Dog hair and dirt on the couch, I covered it with a blanket from my car to sit on it.
Dust on the headboard
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Jesse

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was great. The amount of noise and pets made the stay a little less pleasant. Kids where running up and down the halls and banging on our door. The guest over our heads kept running and jumping. Pool was virtually a no go because the kids were all in the pool and hot tube. We had to complain several times about the noise and on our last night had to be moved.

10/10 – Excellent

Josh

Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

Vincent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
I liked the 24 hr service

10/10 – Excellent

Angela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
8.5/10
Nice stay. I love the Netflix option. Spacious suite. Breakfast was good. Pool nice but hot tub was very dirty. Room was clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

4/10 – Médiocre

Peter

Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

Marva

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 – Excellent

Stevens

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent!
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

Wayne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our stay this year was fine. Overall, I like the accommodations. Spacious room with a full size fridge is awesome. However, the bathtub cleanliness was disappointing. The bathtub had a stain in it and the shower curtain liner had mildew. I was also disappointed in the lack of JMU spirit for Family Weekend. Last year, the lobby and staff were lively and festive and decked out in JMU colors. This year, although the clerks wore JMU t-shirts, the lobby had none of the hoopla of the year before.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Raghavendra

Séjour de 5 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Maureen, Telford

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
All areas of motel were clean and staff was friendly and helpful. Kitchen was well supplied with dishes. AC was set at 65; entire motel was cold. Complimentary breakfast used a lot of packaging e.g. plastic wrapped pastries & waffles and pints of milk instead of a carafe. We were told staff would not clean room/ replace linens unless asked, but they serviced our room w/o request including running the dishwasher which contained only a few clean dishes.
Séjour de 6 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Kevin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very accomodating.
Only stopped for one night (passing through). Front desk person very gracious and brought up extra bedding himself when we requested it.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 – Excellent

patrice

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely space. Right off Highway. We arrived in the evening and the front desk gentleman was dealing with numerous guest questions at one time. He was very attentive to each guest. He could have used a coworker but staffing is an issue these days so we were patient. He was awesome.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfortable, great shower
Séjour de 1 nuit en août 2022

4/10 – Médiocre

Sanjiv

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Check in woes!!
They were not ready for a large group.. A softball team checked in the same day and my room wasn't ready until well after 5pm. The catch phrase was a " we're sorry, wait one sec" for three hours!!! I guess they were short staffed, but after that everything else seemed to be adequate.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Spacious, comfortable suite with great amenities. Staff helpful. Breakfast basic, but adequate.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Thomas, Chesapeake

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Like the location of this property.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

6/10 – Acceptable

Carolyn

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
The rooms and common areas were tired. It was not very clean. Staff was very friendly and attentive. Room keys didn’t work there just THREE times I was given them upon check in. Breakfast was revive both days I tried it.
Séjour de 2 nuits en mai 2022