Hall

Days Inn by Wyndham Brantford – Avis

2.5 out of 5
Days Inn by Wyndham Brantford
460 Fairview Dr, Brantford, ON

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 196 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 277 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 206 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 185 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 141 avis sur 1005." "

6,6/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,2/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

France

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear France, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 – Terrible

Xavier

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
the chamber was not clean before we arrived. and have some blood on our sheet. to be honest dont take this hotel is all bulshit. the photo on the website is far a way to the reality.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Samantha a répondu le 4 oct. 2023
Dear Xavier, Thank you for taking the time to address your concerns. We have actually upgraded our rooms since the photos on the website were taken so I am surprised to see that you felt the rooms are worse, not better. We were not made aware of any of the issues you experienced so I do apologize that we were not given the opportunity to rectify them. Thank you again for taking the time to provide your feedback. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Isabelle

Points forts : Service et personnel
Pour une nuit entre 2 hôtel pour dormir c étais bien je ne payerais pas plus cher par contre lit un peu trop mou usé ça allait
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Samantha a répondu le 27 déc. 2023
Dear Isabelle, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour; nous sommes heureux de voir que vous avez eu une expérience positive. Nous espérons vous revoir bientôt !Bien à vous en hospitalité,Samantha HaroldDirecteur général adjoint

2/10 – Terrible

Yannick

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Les serviettes de bain tachées, draps pas propre je ne parle pas de la poussière dans les meubles. Rideaux troués. Salle du petit déjeune trop petite, pas de salle de sport alors qu’il y a des photos sur votre site.il y a un manque de professionnalisme de la part de votre site de proposer un hôtel pareil c’est une honte
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Samantha a répondu le 26 juill. 2023
Dear Yannick, Merci beaucoup de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous apprécions le temps qu'il a fallu pour transmettre ces informations et utiliserons les commentaires comme lignes directrices pour aider à améliorer l'expérience globale que nos clients rencontrent lors de leur séjour ici.Merci encore et passez une merveilleuse journée.Bien à vous dans l'hospitalité,Samantha HaroldDirecteur général adjoint

8/10 – Bien

nadine

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Samantha a répondu le 20 juill. 2023
Dear Nadine, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 – Terrible

Mamadou

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Samantha a répondu le 16 avr. 2023
Dear Mamadou, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Samuel

Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Samantha a répondu le 3 nov. 2021
Dear Samuel, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha Harold Assistant General Manager

6/10 – Acceptable

chantal

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambre très malpropre moisissure sur les traîne par rapport au bain tourbillon divan très sale et toilette pas très propre
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Samantha a répondu le 14 oct. 2021
Chère Chantal, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour. Je vois que vous avez séjourné dans notre suite jacuzzi et je peux voir sur la photo qu'il y a des dégâts d'eau à côté de la baignoire jacuzzi. Je peux vous assurer que depuis votre visite, nous avons complètement réparé toute cette zone afin que le problème ne se reproduise plus. La chambre a été nettoyée à fond avant votre arrivée et inspectée par moi-même. Je suis donc surpris d'apprendre que vous avez rencontré un problème de propreté, mais que vous allez certainement vous asseoir avec notre équipe d'entretien ménager pour s'assurer que cela ne se reproduise plus. Merci encore pour votre temps. Bien à vous dans l'hospitalité, Samantha Harold Directeur général adjoint

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Some what fine but false advertising (breakfast)
I was not surprised by the quality of the hotel; I knew what I had reserved. It was okay. There are three inconveniences though... First, the lack of wall outlets. I had to unplug a lamp or the TV to charge my phone. Secondly, the air conditioning is very loud. Lastly, the worst of them all, it is advertised to have the breakfast included and that's a lie. I understand it's COVID and we cannot be a lot in the same room but they could let us take what we need and go eat to our rooms. The breakfast room shown in the pictures is just inaccessible. Instead, they give you a tender bar and a juice box, if you call the front desk for it... I'm really disappointed by this because I choose this hotel not only for the price and location but also because of the promised breakfast. I checked in at 9:30PM after an 8 hours drive and had to go grocery shopping for the next morning. Very unpleasant.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021

8/10 – Bien

Edouard

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Samantha a répondu le 20 juill. 2021
Dear Edouard, Thank you kindly for taking the time to review your stay, it was a pleasure having you as our guest. We appreciate your feedback and hope to see you again soon. Yours in Hospitality, Samantha Harold Assistant General Manager

4/10 – Médiocre

Julie, Montréal

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités
Sejour en couple pour 4 nuits. Propreté grandement négligée... les planchers sont très sales... la salle de bain est nettoyée en surface... Il faut demander si on veut des serviettes et un lit propres et il le font comme une faveur. L'air climatisé est défectueux.. nous n'avons pas crevé de chaleur mais il fonctionnait partiellement
Séjour de 4 nuits en août 2020
Samantha a répondu le 26 sept. 2020
Bonne journée, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour. Je m'excuse sincèrement de ne pas avoir été satisfait de votre expérience. Les procédures standard ont définitivement changé dans les hôtels à cause du COVID-19 et pour assurer la santé et la sécurité de tous les clients et du personnel, nous essayons de minimiser notre temps dans une chambre pendant qu'elle est occupée. Si vous souhaitez revenir, nous espérons que tout est revenu à la normale et nous pourrons revenir au nettoyage de votre chambre chaque jour de votre séjour. Bien à vous dans l'hospitalité, Samantha Harold Directeur général adjoint

6/10 – Acceptable

Mélanie, St Catharines Ontario

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambres propres, spacieuses ( chambre familiale), bien équipées. Nous n'avons pas testé le petot déjeuner. Personnel agréable.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Samantha a répondu le 14 nov. 2019
Good Day, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha Harold Assistant General Manager

8/10 – Bien

Dominic

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien, dans les standards. Chambre petite mais propre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great people, great place, well located
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon service, accueil avec personnel souriant et courtois!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Samantha a répondu le 1 mai 2019
Bonne Journée, Merci d'avoir pris le temps de passer en revue votre récent séjour. Je suis ravi de voir que notre personnel a fourni une expérience positive! Nous espérons que vous vous reverrez bientôt! Bien à vous, Samantha Harold Réceptionniste

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Chambres bien rénovées propres et tranquilles Près des services
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Samantha a répondu le 1 mai 2019
Bonne journee, Merci d'avoir pris le temps de revoir votre séjour. Nous sommes très heureux de constater que vous êtes satisfait de nos rénovations. Nous espérons te revoir bientôt. Bien à vous, Samantha Harold Réceptionniste

10/10 – Excellent

Simon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
fabuleux
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Samantha a répondu le 24 sept. 2018
Dear Simon, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed yourself and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality, Samantha Harold Front Desk Manager

10/10 – Excellent

Carmen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bien situé
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Samantha a répondu le 24 sept. 2018
Dear Carmen, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed yourself and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality, Samantha Harold Front Desk Manager

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dépanneur
Ne reservez pas pas expédia, on vous assignera la pire chambre ...
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

4/10 – Médiocre

Jonathon

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I had a room with terrible water pressure, and no soap 💪
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 26 mai 2024
Dear Jonathon, Thank you for taking the time to address your concerns. I truly appreciate your feedback and will look into the issues you've addressed right away. Thank you again for taking the time to notify us of the issue you experienced. We look forward to earning your trust back in the future. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 – Médiocre

Derek

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 26 mai 2024
Dear Derek, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Cristina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and comfort.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 22 mai 2024
Dear Christina, Thank you for taking the time to express your satisfaction with your experience at the Days Inn Brantford. We are thrilled to see that you had a positive experience and we look forward to seeing you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

fern

Points faibles : Service et personnel
Not happy with the reception we recieved. After traveling 3hrs we wanted to check-in and relax for a bit before dinner. We arrived at 2: 25pm and were told check-in was at 3 we would have to wait. I have never encountered this before. Very unusual in my experiences traveling.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear Fern, I sincerely apologize that we were not able to check you in ahead of our check in time. We do our very best to have our rooms ready and guests checked in as early as possible. We do hope you'll choose to return and allow us the opportunity to regain your trust! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Lisa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy check in, room is clean. Friendly front desk clerk
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear Lisa, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Jason

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear Jason, Thank you for taking the time to review your stay. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Marie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Only thing I had issues with that is the pricing . I was given a different amount on Expedia when I booked the rooms but noticed on my final invoice it was different .
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Samantha a répondu le 8 mai 2024
Dear Marie, Thank you for taking the time to rate your experience with us and address your concern. I sincerely apologize for the discrepancy there. I would be more than happy to look into the matter further for you if you'd like. We appreciate you bringing this issue to our attention. We are glad to see that overall you enjoyed your stay and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

D. F.

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Kayla

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Every time i go to Brantford, this is the hotel i always stay at
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Samantha a répondu le 8 mai 2024
Dear Kayla, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford. We are always excited to welcome back returning guests. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Margaret

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The manager, Samantha, was extremely helpful and made the check in super easy.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 8 mai 2024
Dear Margaret, Thank you for your kind words regarding the service provided. We are thrilled to see that you had a positive experience. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Karen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Would recommend this hotel, quiet and very helpful staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Samantha a répondu le 8 mai 2024
Dear Karen, Thank you for your kind words and positive feedback. We are pleased to see that you had a positive experience and thank you for your recommendation! We hope to see you again in the future. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Devinder

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a nice stay and amazing value. comfortable clean beds
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 8 mai 2024
Dear Devinder, Thank you for taking the time to review your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your stay! We hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Jay Manilal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
The property was just fine not the best and a lot of missed information provided.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Jay, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We do hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

4/10 – Médiocre

Aryn

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Could definitely use renovations but we opted for a very cheap place to stay as we just needed somewhere to sleep. Excellent spot for an in and out sleep but not good for actually wishing to enjoy the stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Aryn, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. I do hope you'll choose to return to see any changes we've made. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Fernando

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Fernando, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are pleased to see that you had a positive experience. We do hope you'll choose to stay again so that we can have the opportunity push that rating to a perfect one! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Sara

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff, helped with all questions
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Sara, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you had a positive experience and that our staff contributed to that 5/5 rating. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Erin, Cochrane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked that the property is centrally located in Brantford.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Erin, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

John

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear John, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Donna, Atlanta

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 20 mai 2024
Dear Donna, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We truly appreciate your feedback and hope to see you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Joanne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I slept like a rock Bed was very comfy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 30 avr. 2024
Dear Joanne, Thank you for your amazing review of the Days Inn Brantford. We are thrilled to see that you slept well and had a great experience. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 – Terrible

Pamela, Ottawa

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff are very inflexible. Asked for about a half hour late checkout and he came knocking at the door promptly at 11:30 to ask us to leave. Hardly any people in hotel. They don’t enter the room at any time and if you need clean towels you have to leave them on the floor outside your room.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Samantha a répondu le 18 avr. 2024
Dear Pamela, Thank you for taking the time to review your experience with us. I sincerely apologize that you were not satisfied. I will follow up with your areas of concern and we will strive as a team to improve the experience we provide to our guests. If you do require a full Housekeeping service during your stay you are more than welcome to request it and we'd be happy to come in. Typically for a 2 night stay we replace the towels and garbage at your request. Thank you again for your time. We do hope you'll choose to return so that we can begin to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Bhinder

Great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 18 avr. 2024
Dear Bhinder, Thank you for your glowing 5-star rating of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Carlos

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything ok
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 18 avr. 2024
Dear Carlos, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your rating and hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Cindy

Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Samantha a répondu le 18 avr. 2024
Dear Cindy, Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Santosh Reddy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was pleasant stay ..
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Samantha a répondu le 10 avr. 2024
Dear Santosh, Thank you very much for reviewing your recent stay. It was a pleasure hosting you and your family. We hope to see you again soon! Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

2/10 – Terrible

Rudy

Poorly maintained
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 10 avr. 2024
Dear Rudy, I am very sorry to see that you were not satisfied with your stay. We do hope you'll choose to return and allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

10/10 – Excellent

phil

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Phil, Thank you for your glowing 5-star review of the Days Inn Brantford! We are very pleased to see that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager

8/10 – Bien

Margaret

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Samantha a répondu le 28 avr. 2024
Dear Margaret,Thank you for taking the time to review your recent stay; we are pleased to see that you had a positive experience. We hope you see you again soon! Yours in Hospitality, Samantha HaroldAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Matt

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfast is terrible. No selection and not cooked well. Every day. Beds are older and have very little support. Heat/air need updating in some rooms.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Samantha a répondu le 4 avr. 2024
Dear Matt, Thank you for taking the time to review your recent stay. I apologize that you did not have a positive experience. We appreciate your feedback and hope you'll choose to return to allow us the opportunity to regain your trust. Yours in Hospitality,Samantha HaroldAssistant General Manager