Extérieur

Holiday Inn Express Grimsby, an IHG Hotel – Avis

3.5 out of 5
Holiday Inn Express Grimsby, an IHG Hotel
3-9 Wellowgate, Grimsby, England

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 257 avis sur 450." "
Note de 8 – Bien, d’après 151 avis sur 450." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 25 avis sur 450." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 10 avis sur 450." "
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 450." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect accommodation for Grimsby
First stay in this hotel and very happy with the experience. The check-in was fast and smooth with nice staff, the room was comfortable with easy adjustment of the temperature, the kettle & instant coffee were most welcome, the bathroom amenities were great, the shower was well designed with suitable water pressure. The only thing I would add to the room is a small fridge. The breakfast (included in the price) offered many options. There are many shops nearby (including a supermarket) and some nice restaurants too. A great pizzeria is less than a 5 minute walk away and the train station is next door for easy access. Nothing else to say, really, I would definitely choose to stay there again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 22 déc. 2023
Hi, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Florian

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Dylan | GSM a répondu le 28 nov. 2020
Hi Florian Thank you for your 10* review, we hope to see you stay at the hotel again soon. Kind Regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Dylan Robson | Guest Service Manager a répondu le 23 sept. 2019
Hi, Thank you for taking the time to leave a 4* review, your feedback is appreciated and we hope you will return to the hotel again soon. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Charles-Henri

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel confortable et abordable pour un séjour pro!
Séjour pro, hôtel très propre, personnel accueillant, service plus que convenable!
General Manager a répondu le 2 déc. 2016
Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Nous sommes vraiment heureux d'apprendre que nous avons dépassé vos attentes. Je suis super content d'entendre tous vos commentaires remarquables surtout en ce qui concerne le service chaleureux du personnel. Encore une fois, merci pour vos commentaires. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Meilleures salutations Sophie Barr Assistant Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very Good
Very good hotel that I would recommend. close to the train station. Friendly and helpfull staff breaskfast is very nice.
General Manager a répondu le 2 sept. 2016
Thank you for your feedback from your recent stay with us. I am delighted to hear that would recommend the hotel and you found the staff to be friendly and helpful and breakfast to be nice. Kindest Regards Sophie Barr Senior Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Nick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No notice about parking charges, covered up by free breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Dylan | SGSM a répondu le 21 mai 2024
Hi Nick,Thank you for taking the time to review the hotel, I am sorry to see that you could only score your stay 3*. Please be aware that our parking fee is advertised on all of our booking sites. We hope that you would give us the opportunity to serve you again soon!Kind Regards,Dylan SGSM

10/10 – Excellent

Adam

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Dylan | SGSM a répondu le 13 mai 2024
Hi Adam, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* review & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

8/10 – Bien

Clare

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All I expected.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Dylan | SGSM a répondu le 2 mai 2024
Hi Clare, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see that you could score your stay 4* & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

8/10 – Bien

GRAHAM

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Central location ideal for the purpose of the stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Dylan | SGSM a répondu le 27 mars 2024
Hi GRAHAM, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 4* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Hannah, Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Fred

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Lovely quiet room ,comfy bed, clean bathroom, reasonable price, great breakfast, close to town centre and taxis. Affable helpful staff, good bar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Dylan | SGSM a répondu le 27 mars 2024
Hi Fred, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Hannah, Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely staff - accommodated request for a quiet room.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Dylan | SGSM a répondu le 26 févr. 2024
Hi, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Sean

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Dylan | SGSM a répondu le 20 févr. 2024
Hi Sean, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Matt

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Dylan | SGSM a répondu le 18 févr. 2024
Hi Matt, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

6/10 – Acceptable

Abubakr

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Didn’t like the fact that we had to park our car.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Dylan | SGSM a répondu le 11 févr. 2024
Hi Abubakr, thank you for taking the time to review the hotel 3* & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

MYUNG GYU

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Was so nice, kind and warm hitel.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Dylan | SGSM a répondu le 19 janv. 2024
Hi MYUNG GYU, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

8/10 – Bien

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good
Very good nice and clean fresh
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Dylan | SGSM a répondu le 16 janv. 2024
Hi David, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 8* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Dylan | SGSM a répondu le 16 janv. 2024
Hi Gary, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Carla

Points forts : Commodités
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 12 janv. 2024
Hi Carla, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Florin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Dylan | SGSM a répondu le 12 janv. 2024
Hi Florin, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Harish

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 3 janv. 2024
Hi Harrish, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 23 déc. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we look forward to seeing you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

4/10 – Médiocre

Shirley

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
weekend stay
Standards are slipping stayed 4 nights and saw tables being cleared but never once cleaned in morning for breakfast,uncomfortable at night as air con still not working correctly reported at least twice,toilet not flushing well and flusher panel hanging off wall reported at least twice,nothing done
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 12 déc. 2023
Hi Shirley, thank you for taking the time to review the hotel, we are sorry to see that you think our standards are slipping & we hope that we can change that opinion on your next stay. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
great hotel & great team merry christmas Santa
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 9 déc. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We liked everything from the room to the breakfast and friendly staff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 8 déc. 2023
Hi Sarah, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Courtney

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 24 nov. 2023
Hi Courtney, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Susan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overnight stay
Went here for the weekend to mainly see my son , the staff were friendly and helpful and professional from the start, and the hotel was clean and comfy, the food was excellent, we would definitely recommend staying, so a big thank you to all....
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 23 nov. 2023
Hi Susan, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 17 nov. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Dave

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 12 nov. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

8/10 – Bien

Shishir Kumar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 3 nov. 2023
Hi Shishir, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Carl

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 22 oct. 2023
Hi Carl, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent customer service.
Amazingly clean and peaceful.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 10 oct. 2023
Hi Patrick, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* score & we hope to see you again soon. Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Daphne

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 26 sept. 2023
Hi Daphne, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ALWAYS GOOD TO STAY HERE STAFF ARE GREAT AND NOTHING IS EVER A PROBLEM. top team thankyou
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 18 sept. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Andrew

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff in this hotel are very helpful and pleasant. The hotel is quiet with good facilities in the room. My room was tidied and cleaned every day. Also the TV is a good size.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 18 sept. 2023
Hi Andrew, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to see your 5* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

8/10 – Bien

Lauren

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good location for train station, friendly staff, clean, good condition, comfortable bed. Only downside was the breakfast and the shower could have been a lot more powerful
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 18 sept. 2023
Hi Lauren, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel very clean and staff are really good and committed top marks team.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Dylan | SGSM a répondu le 12 sept. 2023
Hi Dave, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

8/10 – Bien

Timothy

Séjour de 1 nuit en août 2023
Dylan | SGSM a répondu le 16 août 2023
Hi Timothy, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Jane

Séjour de 1 nuit en août 2023
Dylan | SGSM a répondu le 16 août 2023
Hi Jane, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en août 2023
Dylan | SGSM a répondu le 15 août 2023
Hi David, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager

8/10 – Bien

Malcolm

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 3 août 2023
Hi Malcolm, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 4* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

6/10 – Acceptable

Brenda

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 18 août 2023
Hi Brenda, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 3* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Paul, Swadlincote

Points forts : État et installations de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 1 août 2023
Hi Paul, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 5* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

4/10 – Médiocre

Paul

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 1 août 2023
Hi Paul, thank you for taking the time to review the hotel, we are sorry to see that you could only score your stay 4 out of 10 and we hope to see you again soon to show that your unsatisfactory stay was an exception. Kind Regards, Dylan, SGSM

8/10 – Bien

Francis Loftus

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 1 août 2023
Hi Francis, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 8* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

10/10 – Excellent

Joanne

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 1 août 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

10/10 – Excellent

Joanne

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 18 juill. 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

10/10 – Excellent

Joanne

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 14 juill. 2023
Hi Joanne, thank you for taking the time to review the hotel, we are pleased to see your 10* feedback and we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, SGSM

10/10 – Excellent

Sukhjeet

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Was pleased with our stay at Holiday Inn Express Grimsby. The staff was friendly, the rooms were clean. Was a lovely atmosphere will be coming back and would recommend
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dylan | SGSM a répondu le 10 juill. 2023
Hi Sukhjeet, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 10* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Steve

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent Stay
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Dylan | SGSM a répondu le 4 juill. 2023
Hi Steve, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

Stephen

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Dylan | SGSM a répondu le 16 juill. 2023
Hi Stephen, thank you for taking the time to review the hotel, we are so pleased to read your 5* feedback & we hope to see you again soon! Kind Regards, Dylan, Senior Guest Service Manager.