3 piscines extérieures, cabanas (supplément), parasols

The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara – Avis

5 out of 5
The Ritz-Carlton Bacara, Santa Barbara
8301 Hollister Avenue, Goleta, CA

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 610 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 192 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 104 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 57 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 38 avis sur 1001." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Frederic

Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Jean-Pierre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

milica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en novembre 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

THIERRY, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous y avons passé une nuit. Chambre agréable donnant sur jardin et vue sur la mer. Bonne cuisine au restaurant Le Bistro

2/10 – Terrible

Katelyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing worked- toilets People walking into our room without knocking. My wife was bathing with our son and a man walked in without any notice. Tried to report to the hotel GM and no one could get us connected with one. It was a very poor experience. Best they could do is "report with security". Had maintenance team try to enter late at night without us having requested it. Housekeeper just entered 3x without making herself known. It was hard to justify the charges and stay here. Valet also never had our car ready ontime despite requesting it ahead of time. Food was awful. Such a shame. We really wanted to love this place but was shocked at the entire thing...
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

ziya

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
WORN DOWN,OLD HOTEL,NEEDS IMMIDIATE RENOVATION,SHOULD BE AVOIDED
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Dwain

Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

SUREN

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed in the suite with an ocean view and open bathroom with tub & fireplace. The people were more than helpful and very friendly and professional. We pulled in to the court area, they directed our car to park, remove luggage, delivered to room, shuttled us around the complete complex making recommendations, make sure we had ice. Food was excellently serviced and tasty. Was it pricey, yes, but they are worth every penny. We will go again next year.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Katherine

Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Aaron

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Jennifer

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in was 3PM or 4PM and we were told our room was not going to be available until 5PM due to a maintenance issue. We arrived at 6:30PM and were told there was an ongoing maintenance issue and our room would not be ready for 40 mins. They did offer us 1/2 price on one night which was nice. In general the food was very overpriced and the atmosphere was so so. Two of us got sick on the chips and guacamole the first night that were served at the bar. The rooms need updating and it just did not feel like a Ritz Carlton. The advertise that they are in Santa Barbara but they are 15 - 20 mins north of Santa Barbara in a town called Goleta. The hotel just didn't have a good feel and we were not happy.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Hakob

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Jinous

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités
The service was very hit and miss! The rooms could do with updating as well.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Vanessa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Impecable grounds. Phenominal service from start to finish. Best vacation we've had in a while.
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Garima, San Francisco

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
They did not even provide dental kits The restaurant did not have fresh juices! It was just very inconvenient!!
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

John

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We love the Bacara. Our ocean view room was lovely and the restaurant was delicious. We had excellent service at the valet, front desk and the restaurant. However, like many businesses, it seemed they were somewhat understaffed. We checked in at mid-night and we saw now one else checking in, yet it took three phone calls and 45 minutes to get our bags (two small carry ons) which we should have carried to the room ourselves as it was very frustrating waiting for them when we were so ready to just go to sleep.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

marco

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Kyle, San Marcos

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My daughter and I recently had a wonderful, relaxing 3-night stay at the Ritz Bacara. My daughter is a college student nearby and needed a relaxing getaway. The Ritz definitely fit the bill. The staff was fantastic, probably the best part of our experience. We felt well taken care of. My daughter had a massage at the spa and said it was incredible. It was a very rainy weekend so we weren't able to enjoy the pool or tennis courts, but I took a long walk around the property and the beach and it is beautiful. The only downside was the cost. As expected, it's pricey. A basic room service breakfast was over $100. The property could use a refresh. As others have noted, the rooms are dated, especially the bathrooms. OVerally, we really enjoyed and would stay again.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Tim

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Alexandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Artak

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Restaurants on property were mediocre, nothing about price - strictly talking about food. The steakhouse Angel Oak was awful, everything else was mid at best. The property and hotel are gorgeous, food needs major upgrade considering the closest restaurant worth going to is 25-35 minute drive
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Pat

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 – Terrible

Anna

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Diana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Charity

Points forts : Propreté, commodités
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
One of the most amazing, romantic properties in the world. Staff is first class.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Mark

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
At a time when hospitality seems to be waning, the staff at the Ritz were incredible and 5 star
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Erin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my time at the Bacara property. I’ve been here a few times before. I didn’t like that they had the resort fee not included. It was a bit of a shock to have that at the end. Other than that the staff was amazing. The food was great. We really enjoyed our stay.

2/10 – Terrible

Denica

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Daily parking fee $70, daily resort fee $55, to use the steam room at the gym $45/day. The hotel is next to a crude oil processing factory, your ocean view is an oil rig, if you walk on the beach you will have tar on your feet. I daily drive a Ferrari, I don't mind paying for comfort, but this place is a nickel and dime tourist trap. Santa Barbara is beautiful, many other hotels have nicer grounds and won't make you feel as if you are being robbed while you sleep.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

grace

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Jacklyn, Burlingame

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I love this property.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Stephan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property is incredible location and very well maintained!!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Joe

Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

2/10 – Terrible

James

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Andrew

Points faibles : Propreté, commodités
There were rats, the spa costs $45 a day even if you’re a guest. The drinks were overpriced and cocktails were a 5/10.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Lesette

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family oasis
Beautiful resort, exceptional customer service, family and pet friendly.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Ronald

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Almost too good to be true!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Katrina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Ritz properties are famous for their service and Bacara was no exception - perfection, very warm and helpful, nice. The resort was very deluxe, in fact I felt like we were in Hawaii instead of Goleta. I can’t find fault with anything - the room was beautiful, comfortable, well appointed. lush landscaping, many dining options, quiet, responsive, up to date, Excellent experience, recommend nightly. Been visiting Santa Barbara for many years, never thought to try Bacara and now we’ll be back.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

ELLIOT

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Nicholas

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff is suberb!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Paul

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff Great. Grounds beautiful.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Mark

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Bhupathy

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It’s definitely not the Ritz-Carlton that one would be used to. Outdated areas and rooms. Unfortunately, this property direly needs an update.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023